pentaSTAR Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam. Latam obecnie Hyperionem Zwiadowcą, w którego wieżyczki załadowałem działa akceleratorowe. Ustawienia wieżyczek to 2x przednie - chroń statek, 2x tylne - ochrona antyrakietowa. W solowych wypadach na większe ekipy pirackie jest wyjątkowo dobrze, "pchły" szybko pękają, a ja mam czas żeby nadgryźć grubsze ryby. Problem pojawia się wtedy, gdy któryś z pilotów opuszcza statek (korzystam ze skryptu NPC bailing addon), niestety podczas przydługiego monologu katapultującego się pilota zazwyczaj moje wieżyczki bez żadnych skrupułów zmieniają cel w złom. O ile na płotkach mi nie zależy to już dwa Rybołowy, albo Centaury zniszczone w ten sposób trochę frustrują. Co można mi na tą bolączkę doradzić, prócz zmiany uzbrojenia na lżejsze. Czytałem nieco o skrypcie MARS, ale ostatecznie nie jestem co do niego przekonany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 MARS jest bardzo dobrym skryptem. W ustawieniach MARSa możesz ustawić ostrzał na przechwycenie statku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentaSTAR Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 CytatMARS jest bardzo dobrym skryptem. W ustawieniach MARSa możesz ustawić ostrzał na przechwycenie statku.A jak sprawa ma się z tym "zapasowym" uzbrojeniem do wieżyczek, na ewentualną zmianę uzbrojenia? Jest wymagane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Tak, musisz mieć działka w ładowni. MARS sam sobie wymieni armatki... Czasie "wolnym" MARS wsadzi 1 działko do wieżyczki więc nie bądź zdziwiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentaSTAR Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 No to jest właśnie to co mnie zniechęca do tego skryptu, ogółem zdaje się być przydatny, ale to zajmowanie przestrzeni ładunkowej bronią, której normalnie bym nie kupił, jest przeszkodą. Szczególnie że lubię mieć kupione 2-2,5K ogniw i zostawioną przestrzeń do ewentualnych zleceń handlowych.Może jest coś innego o podobnych właściwościach, nie wymagające takich "wyrzeczeń". Czytałem też o modzie który umożliwia zatrudnienie poszczególnych speców od danego typu uzbrojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jest skrypt pozwalający jednym klawiszem wyłączyć/włączyć wieżyczki. Nie pamiętam teraz jego nazwy, poszukaj na liście skryptów na forum Ego o skryptach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jeżeli skrypt ma różnie strzelać do celu z różej broni to sam sobie jej nie wyczaruje, skorzysta wyłącznie z tego co masz w ładowni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 CytatNo to jest właśnie to co mnie zniechęca do tego skryptu, ogółem zdaje się być przydatny, ale to zajmowanie przestrzeni ładunkowej bronią, której normalnie bym nie kupił, jest przeszkodą. Szczególnie że lubię mieć kupione 2-2,5K ogniw i zostawioną przestrzeń do ewentualnych zleceń handlowych.Może jest coś innego o podobnych właściwościach, nie wymagające takich "wyrzeczeń". Czytałem też o modzie który umożliwia zatrudnienie poszczególnych speców od danego typu uzbrojenia.Nie bardzo rozumiem w czym tkwi problem. Wystarczy mieć odpowiednią ilość kompatybilnych działek żeby MARS funkcjonował, a dodatkowe uzbrojenie musisz przewozić w ładowni TYLKO w przypadku gdy chcesz, by skrypt zmieniał działka w wieżyczkach na skuteczniejsze w danej sytuacji. Jeśli takowych nie będzie to skrypt będzie wykorzystywał cały czas te same, tyle, że będziesz miał dodatkowe polecenia dla nich i dla dron bojowych.No chyba, że zwykle latasz bez działek w niektórych wieżyczkach, wtedy owszem może to być problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentaSTAR Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Toteż pytałem się czy obecność w ładowni zapasowych działek jest wymagana, odpowiedź twierdząca utwierdziła mnie w przekonaniu, że nie jest to zasada opcjonalna i bez spełnienia tego warunku cały system nie będzie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 CytatToteż pytałem się czy obecność w ładowni zapasowych działek jest wymaganaNo to jest chyba oczywiste. No bo niby jak sobie wyobrażasz że M.A.R.S. zmieni P-Lot-ke na jakieś działa Gaussa lub broń innego typu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentaSTAR Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Widzę, że dalej się nie rozumiemy... Może jaśniej, moje pytanie odnosiło się do ogólnej funkcjonalności MARS'a - czyli, jeżeli nie mam dodatkowych broni w ładowni to czy nadal, pozostałe funkcje skryptu jak zawiadywanie ostrzałem działają.@Jagoda, gdybyś wyciągnęła wnioski z całej mojej wypowiedzi, to nie miałabyś wątpliwości o co tak naprawdę mi chodziło. Idiotą nie jestem i raczej jasne powinno być że nie pytam się czy coś będzie strzelać, mimo że nie ma czym. Aye?jeszcze raz...CytatToteż pytałem się czy obecność w ładowni zapasowych działek jest wymagana, odpowiedź twierdząca utwierdziła mnie w przekonaniu, że nie jest to zasada opcjonalna i bez spełnienia tego warunku cały system nie będzie działał.*Wymagana - tj. bez której działanie jest niemożliwe.*Cały system - główna funkcjonalność skryptu (w kontekście tematu, chodzi o przerywanie ognia gdy statek zostaje opuszczony) Chyba jednak te dwa określenia implikują konkretne wnioski.---Swoją drogą pojawiło się już totalne zamieszanie, wpierw LeWaR napisał że do działania skryptu potrzebne są zapasowe działka w ładowni, następnie Prowler przedstawił wersję, w której system działa z tym co już zamontowano do wieżyczek i nie jest koniecznością kupowanie dodatkowych broni, jeżeli nie zamierzam zmieniać trybu ognia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Czym się tutaj tak ekscytować ? Nie będę drożyła tego tematu ponieważ to nie ma sensu. Ale jako czytelnik twojego postu zrozumiałam to tak jak napisałeś. To chyba oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentaSTAR Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 CytatCzym się tutaj tak ekscytować ? Nie będę drożyła tego tematu ponieważ to nie ma sensu. Ale jako czytelnik twojego postu zrozumiałam to tak jak napisałeś. To chyba oczywiste.Z dedykacją Led Zeppelin - Communication BreakdownSkrypt sprawdzę empirycznie.Temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Tematów nie zamykamy, z byle powodu.Dla jasności, aby skrypt działał, musisz mieć dodatkowe bronie w ładowni, których ten skrypt będzie używał. Możesz mieć skrypt zainstalowany, a nie mieć dodatkowych broni do zmiany przez skrypt, wtedy wieżyczki będą działały tak jak w standardowej grze. Tylko po co w takim razie instalować wtedy skrypt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pentaSTAR Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 CytatTematów nie zamykamy, z byle powodu.Dla jasności, aby skrypt działał, musisz mieć dodatkowe bronie w ładowni, których ten skrypt będzie używał. Możesz mieć skrypt zainstalowany, a nie mieć dodatkowych broni do zmiany przez skrypt, wtedy wieżyczki będą działały tak jak w standardowej grze. Tylko po co w takim razie instalować wtedy skrypt?I o to chodziło, jasno, zwięźle i na temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 CytatCytatTematów nie zamykamy, z byle powodu.Dla jasności, aby skrypt działał, musisz mieć dodatkowe bronie w ładowni, których ten skrypt będzie używał. Możesz mieć skrypt zainstalowany, a nie mieć dodatkowych broni do zmiany przez skrypt, wtedy wieżyczki będą działały tak jak w standardowej grze. Tylko po co w takim razie instalować wtedy skrypt?I o to chodziło, jasno, zwięźle i na temat.... i zupełnie nie tak.Jeśli nie używacie tego skryptu (czy raczej moda) to nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Zmiana działek na bieżąco to tylko jedna z jego funkcji. Wieżyczki nie strzelają tak samo jak w vanilla, są bardziej inteligentne (np. nie otwierają ognia gdy w polu ostrzału znajduje się przyjazna nam jednostka czy stacja) i gracz ma do dyspozycji dodatkowe polecenia dla nich, ułatwiające abordaż czy przejmowanie statków. Dodatkowo wprowadza 'ulepszone' drony bojowe, wykonujące wiele przydatnych funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Używanie tego skryptu bez zapasowych dział różnego kalibru mija się po troszku z celem działania tego skryptu. Skrypt sam dostosowuje kaliber działa do celu jaki ma trafić. A jak ktoś ma pustą ładownię to skrypt strzela tym co ma, rezultaty są już gorsze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Ciekawi mnie tylko który skrypt jest lepszy MEFOS czy MARS ? Ponieważ MEFOS również ma taką funkcję, tylko że dodatkowo wymaga personelu na pokładzie naszego spaceshipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Cytat... i zupełnie nie tak.Bo to było uproszczenie.CytatJeśli nie używacie tego skryptu (czy raczej moda) to nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Zmiana działek na bieżąco to tylko jedna z jego funkcji.Zmiana działek jest możliwa również w czystej grze, bez tego moda.Mamy np. M2 z 32 slotami na broń. Wkładamy do slotów przednich najsilniejszą broń możliwą dla tego statku. Do slotów w wieżyczkach bocznych (prawa i lewa) broń średnią. Do slotów w wieżyczkach górnej i dolnej słabą, ale szybkostrzelną broń do obrony przed rakietami i myśliwcami. Konfigurujemy rozkazy dla wieżyczek: dla przedniej: Atakuj mój cel, dla bocznych Chroń statek, dla dolnej i górnej: Tylko rakiety (to tylko przykłady, nie sugerować się tym). I wszystko działa tak jak chcemy.Jeśli natomiast wydamy wszystkim wieżyczkom polecenie Zniszcz wszystkich wrogów, okaże się w trakcie walki że broń będzie automagicznie przemieszczała się między slotami wieżyczce i najsilniejsze działa, które wsadziliśmy do slotów przednich, nagle znalazły się w wieżyczce tylnej. Niby to fajne, tylko że głupie AI potrafi puścić serię z PDF-ów lub Projektorów Punku Osobliwości do szybko poruszającego się statku klasy M5. Chyba nie muszę pisać że nie ma szans na trafienie cele. Skrypt MARS, właśnie poprawienie tego głupiego zachowania ma za zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Ale w gołej grze wieżyczki nie robią tego o czym pisałem w poprzednim poście.Jak już pisałem, zmiana działek to jedna z funkcji tego moda, może dla niektórych jest ona jego esencją ale ja widzę jeszcze wiele innych przydatnych elementów i nawet wyłącznie dla nich warto go używać. Tak czy inaczej nie można pisać, że skrypt nie będzie w ogóle działał lub działał tak jak w gołej grze bo to nie jest prawdą. Z nim wieżyczki nawet bez zmiany broni zachowują się inaczej, więc ma sens używanie go również w takim wypadku.Tyle ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gchojna1 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Poza opisanymi wyżej funkcjami(dobranie właściwej broni do celu, zbieranie dronami pojemników-również może być automatyczne) są jeszcze rozmieszczanie dronami satelitów (nawet do 32 (czy 36 nie pamiętam) w wielgachnym równoległoboku plus dodatkowe przy bramie), obrona antyrakietowa dronami, naprawa dronami (choć tego akurat nie używałem) oraz inteligentne prowadzenie ognia przejawiające się w tym ze zamiast długich serii do małych statków, strzelają oszczędniej - wtedy gdy mają szanse trafić - bardziej celnie. Jak nie da się statkowi dodatkowej broni to będzie używał tych co ma! Można nie uruchamiać MARSA dla broni i cieszyć się jedynie goblinami bo zabawa z nimi jest przednia:) - kto używał to wie o czym mówię. No i można atakować upierdliwe maleństwa mocniejszymi dronami MK2 które same są jak m5.Najbardziej lubię używać dron do zbierania pojemników. Wciskasz jeden klawisz i drona leci po zaznaczony pojemnik (albo statek do przejęcia). Można szybko wybrać sobie z 20 latających pojemników np tylko 5 i zgrabnie posłać po nie naszych małych pomagierów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ftomekk Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Cytatest skrypt pozwalający jednym klawiszem wyłączyć/włączyć wieżyczki. Nie pamiętam teraz jego nazwy, poszukaj na liście skryptów na forum Ego o skryptach.Bardzo proszę o pomoc.Długo szukałem i nie znalazłem takiego skryptu.Jeżeli ktoś z Was korzysta ,poprosze nazwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 CytatBardzo proszę o pomoc.Długo szukałem i nie znalazłem takiego skryptu.Jeżeli ktoś z Was korzysta ,poprosze nazwę.Szukamy na liście skryptów na stronie Ego: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=216690Wieżyczki to po angielsku turret, więc Turret on/off mówi na wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ftomekk Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Bardzo przydatny skrypt. Dzieki za linka.Boreas zamiata aż miło i w końcu mogę wyłączyc wieżyczki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.