Skocz do zawartości

Problem z Remove Rocks


Szynszyl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skrypt musisz ręcznie aktywować. Sama jego obecność w katalogu ze skryptami nic nie daje.

W ES skrypt na nazwę aaaa.remove.rock powinien być na jednej z pierwszych pozycji na liście skryptów w ES. Jak na niego najedziesz naciskasz "r", co powoduje uruchomienie skryptu, potem kilka razy enter i dopiero skałki znikają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

Jestem nowy w uniwersum X. Zakupiłem X Antologie i uruchomiłem X3 TC (v. 3.0). Niestety mój komputer dostaje lekkiej zadyszki. Przeglądając forum znalazłem sposób na zwiększenie wydajności między innymi poprzez załączenie skryptu removerocks, lub modu no cywilians. Wykonuje dokładnie polecenia z instrukcji, tzn.

1. wrzucam rozpakowany plik skryptu do pliku scripts w folderze gry.

2. uruchamiam w grze edytor skryptów.

I tu pojawia się problem bo edytor nie widzi skryptu.

Proszę o pomoc i przepraszam jeśli pytanie jest trywialne.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Ściągnąłem inne archiwum, w którym był plik aaaa.remove.rock. Teraz tylko jeszcze jedno trywialne pytanie. Najeżdżam na ten skrypt w edytorze skryptów. Naciskam "r". Potem wybieram opcje pusty i enter. Potem pojawia się ono o nazwie wykonywanie....... To okno mam po prostu zamknąć i skrypt będzie już działał?. Gdzie można sprawdzić czy ten skrypt jest załączony?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2011 o 12:14, Tloluwin napisał:

Najeżdżam na ten skrypt w edytorze skryptów. Naciskam "r". Potem wybieram opcje pusty i enter. Potem pojawia się ono o nazwie wykonywanie....... To okno mam po prostu zamknąć i skrypt będzie już działał?. Gdzie można sprawdzić czy ten skrypt jest załączony?

Dokładnie jak piszesz, "r" i dwa razy enter (po razie na każde okno).