Szynszyl Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Zainstalowałem, uruchomiłem edytor skryptów (wszystko zgodnie z plikiem readme) I gdy w edytorze wchodzę w listę działających skryptów nie ma remove rocks, Teraz niby mam ten skrypt ale nie działa wszystkie skałki są na miejscu (próbowałem reinstalki nic nie dało) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Skrypt musisz ręcznie aktywować. Sama jego obecność w katalogu ze skryptami nic nie daje.W ES skrypt na nazwę aaaa.remove.rock powinien być na jednej z pierwszych pozycji na liście skryptów w ES. Jak na niego najedziesz naciskasz "r", co powoduje uruchomienie skryptu, potem kilka razy enter i dopiero skałki znikają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 No właśnie problem w tym że aaaa.remove.rock nie ma na liście, mimo że pliki są w folderach gry wedle instrukcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 1. Źle wrzuciłeś pliki skryptu, powinny być w katalogu script.2. Nie wypakowałeś plików z archiwum, tylko wrzuciłeś samo archiwum.3. Przeoczyłeś nazwę skryptu w liście skryptów.Raczej nie widzę innego wyjaśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tloluwin Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witam,Jestem nowy w uniwersum X. Zakupiłem X Antologie i uruchomiłem X3 TC (v. 3.0). Niestety mój komputer dostaje lekkiej zadyszki. Przeglądając forum znalazłem sposób na zwiększenie wydajności między innymi poprzez załączenie skryptu removerocks, lub modu no cywilians. Wykonuje dokładnie polecenia z instrukcji, tzn.1. wrzucam rozpakowany plik skryptu do pliku scripts w folderze gry.2. uruchamiam w grze edytor skryptów.I tu pojawia się problem bo edytor nie widzi skryptu. Proszę o pomoc i przepraszam jeśli pytanie jest trywialne.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tloluwin Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Dzięki za pomoc. Ściągnąłem inne archiwum, w którym był plik aaaa.remove.rock. Teraz tylko jeszcze jedno trywialne pytanie. Najeżdżam na ten skrypt w edytorze skryptów. Naciskam "r". Potem wybieram opcje pusty i enter. Potem pojawia się ono o nazwie wykonywanie....... To okno mam po prostu zamknąć i skrypt będzie już działał?. Gdzie można sprawdzić czy ten skrypt jest załączony?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 W dniu 18.06.2011 o 12:14, Tloluwin napisał:Najeżdżam na ten skrypt w edytorze skryptów. Naciskam "r". Potem wybieram opcje pusty i enter. Potem pojawia się ono o nazwie wykonywanie....... To okno mam po prostu zamknąć i skrypt będzie już działał?. Gdzie można sprawdzić czy ten skrypt jest załączony?Dokładnie jak piszesz, "r" i dwa razy enter (po razie na każde okno).Skrypt już nie działa, więc nie sprawdzisz. Usuwa on kamyczki z sektorów (nie asteroidy) i tyle. Jeśli pamiętasz sektor z dużą ilością gruzu to możesz się do niego przelecieć i sprawdzić. Można też (choć polecają uruchamiać skrypt w pustym sektorze) uruchomić ten skrypt będąc właśnie w sektorze z kamyczkami, efekt zobaczysz na własne oczy.PS. Skrypt uruchamia się tylko raz. Raz na nową grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tloluwin Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.