Konrad162 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Logain Industries Production ModulesInstalacja:- skrypt znajduje się pod tym adresem link- spolszczenie link- oryginalna strona projektu linkOpis:Przedsiębiorstwo "Logain Industries" wypuściło na rynek nowy produkt o nazwie kodowej "Production Modules" co pozwala Dokom oraz statkom typu TL/Lotniskowiec na produkowanie wyrobów. Przez użycie "Nano Production Technologies" moduły praktycznie podwajają zdolności produkcyjne fabryk.PM'y mają trzy główne funkcje produkcja, utylizacja/odzysk, naprawa. Po zaopatrzeniu modułu w odpowiednie plany jesteśmy w stanie stworzyć w nim:- Towary- Statki- Stacje- EkwipunekAby uzyskać plany możemy zlecić modułowi rozbiórkę następujących rzeczy:- Stacje- Towary- Statki- EkwipunekKompleks produkcyjny to dedykowany dok który może obsłużyć dużą liczbę modułów PM.Uruchamiając moduły ze statku jesteśmy w stanie:Odzyskiwać/produkować statki które są zadokowane, stacje (jeśli statek mieści kontenery ST). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Miałam małe problemy przy spolszczaniu tego skryptu to też mogą znaleźć się jakieś niedociągnięcia. Ale z czasem dokonam poprawy w spolszczeniu. Poinformujcie mnie o niedociągnięciach to je poprawię. Spolszczenie jest dostępne na Mamucie.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Zły link to tematu na forum Ego, powinien być: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=255379 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Dzięki Yacek za korektę. Poprawiłam link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Pojawiła się nowa wersja skryptu 6.02, która dodaje kilka nowych opcji. Spolszczenie wysłałam juz do Yacka. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Wczoraj odkryłam że posiadając ten skrypt możemy śmiało produkować statki myśliwce i fabryki a nawet bramy i napędy skokowe lub polecenia Handlowe lub bojowe w hangarach naszego TL. Nie wiem jak jest w przypadku statków klasy M8,TS, TP i TM). Jedynie czego potrzebujemy to statku klasy TL z dużą ładownością i surowce. Ja przykładowo zadokowałam myśliwcem M3 Verdandi następnie uruchomiłam rozszerzone menu tegoż samego autora lub można uruchomić za pomocą konsoli klawisz C. Następnie wybieramy opcję zezłomowania, w zamian otrzymujemy plany statku czyli tak zwaną matrycę. I tu jest fajna opcja w menu produkcji możemy ustawić co tak naprawdę będzie wymagana do produkcji. Określamy Rasę jaka czyli jakich produktów używa do produkowania statków, fabryk i temu podobnych czyli przykładowo Argoni - płótno przemysłowe, Teladianie - Teladianium itd itp. W dalszej części ustawień tego skryptu możemy ustawić czy do produkcji danego towaru będziemy potrzebowali takich surowców jak : kredyty, Części komputerowych, mikrochipy, nividium itp. Jeżeli wyłączymy te surowce to wcale nie oznacza że będzie łatwiej. Przykładowo gdy zrezygnowałam z kredytów to ilość wymaganych ogniw wzrosła o ponad połowę, tak samo ma to się do steków i płótna przemysłowego które wzrosło o kilka jednostek z 1 do 3. Co do samego TL to fajna sprawa ponieważ nasz TL może robić za mobilną faktorię którą możemy uzbroić a w razie naprawdę wielkich problemów śmiało może uciec napastnikowi wykonując skok do innego sektora. Ten skrypt może znacznie zmienić podejście innych graczy, co nie lubią budować wielkich olbrzymich kompleksów lub konstrukcji. Na pewno przyda się to tym graczom którzy lubią grać jako Piraci. Taki TL może robić za prawdziwą bazę mobilną.Tak na boku dodam że do produkcji Verdanidi nie jest wymagana olbrzymia ilość surowców, jest to zaledwie kilka jednostek płótna, rudy i kryształów i krzemu. Jedyne co, to wyprodukowanie takiego myśliwca zajmuje 1 godzinę czasu gry, czyli z seta będzie to szybciej. Nie wiem ile modułów produkcyjnych, czyli tak zwanych (hali produkcyjnych) posiada takowy TL wiem że konstrukcja Kompleksu Produkcyjnego L posiada AŻ 200 modułów, Kompleks Produkcyjny M posiada 100. Jedynie czego tak naprawdę sporo wymaga do produkcji myśliwców to ogniwa. I teraz już wiem czemu autor tych skryptów skonstruował skrypt za pomocą którego nasze statki TL, M6, M7, M1 jak i M2 produkują ogniwa na swoim pokładzie. Bardzo polecam takie alternatywne rozwiązanie produkcji swoich myśliwców, fabryk jak i ulepszeń takich jak napęd skokowy czy polecenia bojowe lub handlowe na pokładzie naszych statków klasy TL, ponieważ bardzo to może urozmaicić naszą rozgrywkę.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Ten skrypt jest super Na moim TL Mamut zadokowałem moim M5 Mani który przypadkowo znalazłem w jednym z Argońskich sektorów Argon Prime. Mój interes kwitnie w najlepsze, mam 6x TS Merkury 2x Merkury Super frachtowiec XL które zajmują się górnictwem i M5 Mani. Po zainstalowaniu Skryptu Logain Industries Production Modules v6.02 postanowiłem rozpocząć produkcję myśliwców w hangarach mojego TL. Piękna sprawa do produkcji M5 Mani potrzebuję następujących surowców:Płytki krzemowe x2Olej rastarowy x1Ruda x3Ogniwa Energetyczne x2.574Czas produkcji 1 sztuki 6.02 minuty czasu rzeczywistego.Cena sprzedaży w stoczni w Argon Prime 73.870 kr łatwa i szybka kasa TL ma trzy moduły produkcyjne z czego każdy może w przeciągu godziny wyprodukować 9 sztuk x3 moduły wynosi to 27 statków na godzinę. Po ich sprzedaży możemy otrzymać prawie 2 miliony kredytów jest to bardzo dochodowy interes, zwłaszcza dla początkującego inwestora Latamy sobie załtwiamy swoje sprawy a w międzyczasie w hangarach naszego TL produkcja idzie pełną parą. Wystarczy jeden TS by zaopatrywał naszego TL w potrzebne nam surowce. Jestem ciekaw czy można produkować coś innego niż myśliwce jak na przykład broń pokładowa lub amunicję. To mogło by się bardzo przydać naszej flocie bojowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Do budowy statków potrzebny Ci jest zewnętrzny skrypt? Bo z tego co wiem (nigdy tego nie robiłem) można budować statki z planów w swoim HQ, tak więc ten skrypt można w tym temacie (budowy statków) potraktować jako cheat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Biorąc pod uwagę czas produkcji i ilość produktów potrzebnych, w porównaniu do produkcji statków w HQ, to jest jak najbardziej Cheat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 CytatDo budowy statków potrzebny Ci jest zewnętrzny skrypt? Bo z tego co wiem (nigdy tego nie robiłem) można budować statki z planów w swoim HQ, tak więc ten skrypt można w tym temacie (budowy statków) potraktować jako cheat Ogólnie rzecz ujmując ten skrypt to nie cheat. Fajny skrypt umożliwiający wiele opcji. A tak na marginesie w HQ nie możecie produkować fabryk, uzbrojenia i innych pierdół tylko statki. Tutaj tak, co tylko dusza zapragnie.CytatBiorąc pod uwagę czas produkcji i ilość produktów potrzebnych, w porównaniu do produkcji statków w HQ, to jest jak najbardziej Cheat.A właśnie że nie jest to cheat ponieważ:Po pierwsze za pomocą skryptu Rozszerzone menu i Global production możemy sobie wybrać jakie surowce mają być używane do produkcji. W opcji Domyślne mam ustawione na Argon czyli wszelkie surowce jakie używa rasa argon do produkcji statków, stacji jak i uzbrojenia będzie takie samo jakich używa rasa Argon. W opcji Menu ustawiamy też jakie surowce maja być używane przy produkcji możemy je aktywować lub wyłączyć z tym że jak wyłączymy przykładowo Nividium to ilość ogniw wzrasta o daną sumę. Czyli na chłopski rozum, jak jakiś wymagany surowiec do produkcji statku jest wyłączony to suma innego aktywnego surowca ulega zwiększeniu. Więc o jakimkolwiek cheacie nie ma mowy. Po drugie wszystkie statki Cadiusa czy jak mu tam, są przeliczane inaczej, z niewyjaśnionych powodów wymagają mniej czasu i surowców. Ale nie dlatego je produkuje, produkuje je dlatego bo fajnie wyglądają, lubię nimi latać i mieć je w swoich hangarach. Inaczej nie instalował bym ich, to chyba oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 No OK. I tak największym czeatem jest kupowanie wszystkie w stoczniach i Dok-ach. Wydajesz tylko kasę i już masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Cytat...ło jeju kolejny skrypt w którym trzeba poustawiać tysiące opcji nie dzięki wole się skupić na grze. Już i tak na samym początku gry musze teraz dużo po ustawiać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 CytatCytat...ło jeju kolejny skrypt w którym trzeba poustawiać tysiące opcji nie dzięki wole się skupić na grze. Już i tak na samym początku gry musze teraz dużo po ustawiać... WOW zaledwie 15 rodzajów surowców. Nie sądziłem że mogło by to sprawić tobie aż tyle problemu No cóż wygląda na to że skrypty tworzone przez członków Ego nie są dla wszystkich . Jak dla mnie ustawienie tego jest dziecinnie proste i zajmuje około 5 sekund A cały pic polega na tym że bawiąc się w swoją korporację możemy produkować stacje, statki i inne produkty, które możemy sprzedawać. Dzięki takiej możliwości rozszerza się nam wachlarz możliwości zdobywania odpowiedniego profitu. Gdy wyprodukujemy przykładowo farmę pszenicy i odbierzemy zlecenie budowy stacji we wskazanym sektorze zarobimy krocie, a nie jak ma to miejsce zaledwie grosze gdy zakupimy stacje od NPC. Zresztą czy jest Cheatem zadajcie to pytanie na Ego w temacie poświęconym temuż skryptowi, wątpię by jakikolwiek członek Ego wyraził opinię że JEST to cheat. Jak dla mnie jest to super skrypt, który daje sporo możliwości które pominęli autorzy X3TC. Skoro możemy w HQ budować statki to czemuż by nie można by było opracowywać planów i produkować uzbrojenie, stacje i inne produkty? Ale skoro tak rozpisujemy się tutaj to moim zdaniem co drugi skrypt jest cheatem przykładowo Salvage Command Suite, albo skryptu za pomocą którego Marines naprawiają statki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Mógłbyś podać przykładową ilość surowców potrzebnych do budowy jakiegoś typowego (czyli nie z moda) statku lub broni ? W ten sposób każdy by sam określił czy skrypt za bardzo ułatwia grę, czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 CytatMógłbyś podać przykładową ilość surowców potrzebnych do budowy jakiegoś typowego (czyli nie z moda) statku lub broni ? W ten sposób każdy by sam określił czy skrypt za bardzo ułatwia grę, czy nie.Oczywiście. A więc tak zadokowałem Argońskim M3 Zaćmienie - ten statek który ma tarcze 200 MJ bo o ile dobrze pamiętam są dwa Zaćmienie.Do produkcji tego statku wymagane są następujące surowce z tym że w ustawieniach uwzględniłem również ilośc kredytów które trzeba włożyć w produkcję tego statku. Płótno przemysłowe x50Części komputerowe x50Ogniwa energetyczne x4.847Ruda x201Tuby kwantowe x50 Olej rastarowy x100Płytki krzemowe x151Teladianium x151Kredyty 1.430.000Czas produkcji 04.16.25Suma sztuk 1Z tym że jak teraz wyłączymy w opcji Kredyty ilość surowców wymaganych do produkcji wzrośnie.Teraz dla przykładu prosiłbym o podanie ilości surowców jak i czasu produkcji tego samego statku w HQ. I dowiemy się czy jest to cheat czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Jeśli mówimy o tym Zaćmieniu z 200MJ osłon i prędkością 130 m/s to:Ogniwa: 4,841Teladianium: 151Płótno: 50Rastar: 100Ruda: 201Płytki krzemowe: 151Kryształy: 50Tuby kwantowe: 50Mikroczipy: 100Części komputerowe: 50Kredyty: 1,428,325Czas: 4:17:49Edit:Korzystałeś z funkcji naprawy statków ? Jak to działa w praktyce ? Ile potrzeba kredytów i/lub surowców i jak się to ma w porównaniu z naprawą w stoczni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Green Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 witammam kilka pytań odnośnie tego skryptuobecnie wersja tego skryptu to 7.2instaluje mi jako 7.1 poprzez cycrowano dobrajeżeli instaluje spolszczenie z mamuta mam readtekstyjeżeli tylko sam skrypt mam wersje angielsko-polską mimo iż ustawiony mam PM na polski językw kwestii formalnej czy do działania-produkcji itd. potrzebuję zakupić jakiś moduł produkcyjny (nigdzie tego nie ma) czy po prostu ten skrypt samoistnie instaluje takie cudo na Tl/M1 i dokw poleceniach TL nie mam żadnej komendy do ruszenia czegokolwiek pomimo posiadania oprogramowania specjalnegow ustawieniach skryptu mam możliwość ustawiania opcji i dodawania tego i owegona stronie twórcy skryptu jest info jakiejś niezgodności z TDocsmam skrypt TSDocs czy to oznacza, że jest coś nie halo?mógłby ktoś dokładniej opisać jak pracować z tym skryptem i jak go uruchamiać?no i czy istnieje szansa na polszczenie tej wersjibardzo wielkie dzięki za uwagę no i ewentualne sugestie, odpowiedzi i poradybędę wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 W dniu 30.10.2012 o 19:52, Green napisał:obecnie wersja tego skryptu to 7.2instaluje mi jako 7.1 poprzez cycrowaBo zapewne w pliku tekstowym jest wpisany numer wersji 7.1 W dniu 30.10.2012 o 19:52, Green napisał:jeżeli instaluje spolszczenie z mamuta mam readtekstyBo jest ono do starszej wersji skryptu, czyli nieaktualne. W dniu 30.10.2012 o 19:52, Green napisał:jeżeli tylko sam skrypt mam wersje angielsko-polską mimo iż ustawiony mam PM na polski językBo PM nie tłumaczy tekstów, tylko zmienia plik L044 na L048, pozostawiając teksty po angielsku. W dniu 30.10.2012 o 19:52, Green napisał:no i czy istnieje szansa na polszczenie tej wersjiNie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Green Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 dzięki wielkie Yacekmogę napisać, że na 60% uzyskałem odpowiedzitak więc czekam na resztęaczkolwiek wyczaiłem, że cała konfiguracja oraz produkcja jest możliwa poprzez "Plugin configurations" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Wystarczy opis skryptu poczytać zamiast czaić się.CytatRequired Utilities:PMv7 requires Community Plugin Configuration by Cycrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Skrypt wymaga również włączenia go w AL (ustawienia sztucznej inteligencji), to też pisze w opisie skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Green Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 witamwielkie dzięki faktycznie ten CPC to przydatne ustroistwotak ustawiałem na włączone w ALchodziło mi o inne dane - jestem już w 100% oświecony odnośnie funkcjonowania tego skryptujeszcze raz dzięki za odzew oraz cenne infono często bywa, że warto z tematem po prostu "popracować w grze" aby zagrałopozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Hmmm mam readtext w menu AI ale nie głównego modu LA tylko tego dodatkowego. I mam pytanko jak się nazywają towary umożliwiające produkcje i tworzenie planów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Ponawiam pytanie. Jak się nazywają towary które należy zainstalować na M! by móc opracować plany i budować statki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Hmmm widzę że czasami trudno odpowiedzieć na proste pytanie, więc może chociaż na takie mi odpowiecie. O co chodzi z tym fragmentem tekstu?? LI_MODv7 - The.cat & .dat files contain the FDN, PM models and the references for SSDN (approx 8.5MB). X3:TC 2.7.1 compatible only If you do not intend to use LI_Modv7 you will need to remove the following any script file starting “plugin.LI.Dock.xxxx”. This is a precaution only if you are using other mods that contain FDN dock references Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.