Skocz do zawartości

Pytanie odnośnie zaopatrzenia fabryk


pentaSTAR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. To mój pierwszy post na tym forum. Mimo że nie jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o serię X3, to przyznam że mój wcześniejszy styl gry, gdzie trzonem finansowym byli handlarze wszechświatowi stanowił mniejsze wyzwanie aniżeli obecna próba rozbudowy własnych zakładów produkcyjnych. A więc do rzeczy...

Wybudowałem Laboratorium Chemiczne BoFu w sektorze Kingdom End, poszło gładko, nie ma się nad czym rozwodzić. W sektorze Argon Prime, zakupiłem TS Merkury i wyposażyłem go w niezbędne akcesoria i podzespoły, następnie posłałem go do bazy macierzystej (którą zgodnie z manualem, ustawiłem). Problem w tym, że po osiągnięciu mojej fabryki statek w ogóle nie działa jako automatyczny dostawca, cały czas czeka w dokach. W fabryce zostawiłem 400K c, ustaliłem zasięg skoków do 5 lokacji. Co z tym fantem zrobić, czy statek przypisany sam się "obudzi" i zacznie skupować surowce, czy też popełniłem gdzieś błąd/przeoczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

A wydałeś mu jakieś polecenie? Na przykład kup po najlepszej cenie i wskazanie produktu, który ma kupować.

jak napisałem powyżej, tak - po chwili szperania w menu poleceń, wydałem dyrektywe zakupu po najlepszej cenie. Pytanie tylko czy możliwe aby jeden TS odbywał na zmianę automatyczne loty po ogniwa i bogas, czy muszę ciągle trzymać rękę na pulsie albo dokooptować jeszcze jeden statek do obsługi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do pierwszego pytania, jeśli chcesz aby TS szybko zapełnił fabrykę w Ogniwa to ustaw cenę ogniw na 18-19kr, potem będziesz mógł zmniejszyć ją. Bo to że TS siedzi w fabryce znaczy że nie znalazł w odległości 5 skoków elektrowni sprzedającej ogniwa po domyślnej cenie 16kr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieco zmienię temat.