Jagoda Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam.Chciałbym poinformować iż wczoraj rozpoczęłam prace nad tworzeniem nowych fabryk jak i towarów. Na dzień dzisiejszy jest gotowa Farma Chmielu L i towar Chmiel. ( Pomysł Sorkvilda ). Jedyne co pozostało to dodać ten towar do farmy chmielu.Następnym krokiem jest stworzenie Browarni gdzie będziemy mogli produkować Beer Farma chmielu ma wygląd Teladiańskiej Farmy Konopi, z czasem w przyszłości mam zamiar zmienić jej wizerunek.Co prawda muszę się jeszcze wiele nauczyć ale przyznam się że dużo tez już wiem, a prace posuwają się do przodu.Wpadłam dzisiaj na pomysł że stworzone przeze mnie fabryki będzie można zakupić tylko wyłącznie w mojej bazie którą dodam do sektora Avarice.Już nawet wiem jaki będzie miała wygląd Jest to Stocznia Teladi na pewno się przyda, kiedyś miałam w planach dodać też statki do gry, M7 Lusca, M6 Thanos I M6 Withe Star na pewno się przyda.Moim następnym planem jest stworzenie fabryki produkującej Bramy skokowe ( pomysł Prowlera )Jak już wspomniałam dopiero się uczę, to też byłabym niewymownie wdzięczna pomoc, porady, ciekawe pomysły.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 CytatJak już wspomniałam dopiero się uczę, to też byłabym niewymownie wdzięczna pomoc, porady, ciekawe pomysły.Jak czegoś nie wiesz, pytaj, będę wiedział, pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Właściwie to twoja pomoc mogłaby mi się bardzo przydać. A mianowicie skoro siedzisz już w MD mógłbyś stworzyć taki skrypt. Każdy gracz otrzymałby na początku gry info jak to miało miejsce w DDTC że w Awarice jest stocznia Porucznika BlueBerry, która ma do zaoferowania ciekawe stacje jak i statki. Ta stacją była by stacja Torus mogła bym ci podać wszelkie dane położenia stacji jak i ID torus. Ja w tym czasie mogłabym się zając innymi stacjami jak i produktami i razem byśmy "wymodzili" skrypt. Co ty na to? Tylko najpierw musiałabym ci dać czy faktycznie moje "modowanie" dało by jakiś rezultat, bo poco miałbyś coś robić koro nie wiadomo czy moja zabawa w ogóle wypali. W sumie musi bo już tak daleko jestem.....Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Nie ma sprawy, coś pokombinuję.Ale Torus to odpada, za duża stacja, jak ją postawisz to będzie problem z postawieniem innych fabryk, nawet biorąc pod uwagę wielkość Avarice. Naprawdę odradzam. Zobacz do sektora Ziemia, jak myślisz dlaczego autopilot tak tam wariuje? Właśnie przez Torus. Lepiej coś mniejszego. Ja np. na swoją stocznię (kod MD w trakcie prac) wybrałem stocznię Xenońską. Jak chcesz to też możesz, nie mam na nią patentu A może inną? Ale naprawdę nie warto psuć sektora Torusem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Tak właściwie to może to być stocznia Komandora Yacek i Porucznik BlueBerry.Torus w AvariceSpoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Yacek Torus na ziemi jest sztukowany zobacz do posta gdzie zamieściłam fotkę torusa w Avarice.Hmmm gdyby dało się usunąć te dwie przednie.... szyny czy jak to nazwać torus jest generalnie mały mniejszy od HQ naprawdę.PS. Jak dasz radę to można zrobić Torusa dla gracza po jakimś czasie przykładowo po miesiącu grania za 500 mil kredytów otrzymał by go w spadku tak jak miało to miejsce w spadkobiercy ))Ale to chyba głupi pomysł Sprawdziłam w programie X Models 3d Viewer i Torus jest mniejszy od ziemskiej stoczni i Placówki wojskowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 CytatYacek Torus na ziemi jest sztukowany zobacz do posta gdzie zamieściłam fotkę torusa w Avarice.Daj linka, bo nie kojarzę.CytatHmmm gdyby dało się usunąć te dwie przednie.... szyny czy jak to nazwać torus jest generalnie mały mniejszy od HQ naprawdę.No chyba że tak, w takim razie jestem za CytatPS. Jak dasz radę to można zrobić Torusa dla gracza po jakimś czasie przykładowo po miesiącu grania za 500 mil kredytów otrzymał by go w spadku tak jak biało to miejsce w spadkobiercy ))Da radę, nie ma problema.Aby wiadomość początkowa się pokazywała, potrzebuję pewnych danych:kiedy ma się pojawiaćjakie warunki ma spełnić gracz, aby ją dostał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Fotka Torusa w Avarice. I o dziwo Torus jest mniejszy od ziemskiej Stoczni lub Placówki wojskowej.Ale jak Torus faktycznie jest za doża to może być ta Xenońska stacja lub Teladiański shipyadr jego fotka jest w pierwszym poście tematu.A może ankieta ? )) Bo mi to w sumie jest obojętne, ja to bym chciała by gracz byłby zadowolony.Tylko że ten Torus wygląda jak jakiś Fort , wygląda tak "władczo" przedstawia sobą władzę i potęgę dlatego tak go podziwiam.CytatYacek napisał:kiedy ma się pojawiaćjakie warunki ma spełnić gracz, aby ją dostałMoże pojawić się jak gracz odkryje sektor AvariceA spełniać musiałby następujące warunki: dość wysoka ranga Bojowa i Handlowasporo kasy na koncie 400 mil kr ?PS. Położenia asteroid mogłabym w Avarice zmienić wiem gdzie i jak to zrobić, rozmieszczając je po rogach sektora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Torus spoko, jak najbardziej pasuje. Jestem za, obiema rencami Jak wysokie rangi? W TC lecą szybko w górę, więc może EXTREME? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunzite Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 fajny pomysł ale... tak merytorycznie to z chmielu nie uwarzysz piwa. do tego potrzebujesz jakieś zboże (najczęściej jęczmień lub pszenice) które będzie fermentować. chmiel daje "jedynie" smak goryczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viggin Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Ale przecież argońska pszenica już jest.. wystarczy dodać ją jako surowiec i po sprawie.. pozdro.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Ale zawsze 1 dodatkowy surowiec (tu w postaci chmielu) nie zaszkodzi, a przynajmniej urozmaici gre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 CytatAle zawsze 1 dodatkowy surowiec (tu w postaci chmielu) nie zaszkodzi, a przynajmniej urozmaici gre.Dokładnie Mam nadzieję, że Jagoda pójdzie za ciosem i doda jeszcze jakieś stacje produkujące inne towary z pomocą tego piwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 CytatAle zawsze 1 dodatkowy surowiec (tu w postaci chmielu) nie zaszkodzi, a przynajmniej urozmaici gre.Bo ja wiem? DDTC dodał Zorbazade i Cukier jako surowiec do jej produkcji, a jakoś nie zauważyłem by aż tak urozmaicało to grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 CytatCytatAle zawsze 1 dodatkowy surowiec (tu w postaci chmielu) nie zaszkodzi, a przynajmniej urozmaici gre.Bo ja wiem? DDTC dodał Zorbazade i Cukier jako surowiec do jej produkcji, a jakoś nie zauważyłem by aż tak urozmaicało to grę Ano, dlatego napisałem żeCytatMam nadzieję, że Jagoda pójdzie za ciosem i doda jeszcze jakieś stacje produkujące inne towary z pomocą tego piwa Może nowe rodzaje broni lub te unikalne typu rakiety wildfire czy hammerhead ? Albo nowe pirackie fabryki produkujące niektóre rodzaje wyposażenia innych ras (coś dla graczy lubiących się pirackimi profilami ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Medyk Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Fajna była by opcja "Upij załogę statku" gdy posiada się to piwo w ładowni. Załoga upatrzonego przez nas statku ;p sama by opuszczała wrogi statek . I mandaty za pilotowanie po procentach . A tak na serio to niezły pomysł masz Jagodo. Trzymam kciuki i dopisuje skrypt/mod do listy oczekiwanych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 No witam.A więc tak co do tego Piwka to powiem, aby je wyprodukować trzeba będzie w wybudować plantacje chmielu a następnie chmiel wraz pszenicą dostarczyć do Zakładów piwowarskich. To że chmiel tylko dodaje goryczkowy smak to wiem i to już zostało opisane w produkcie. Napotkałam małe problemy, ale jak napisałam ja dopiero się uczę. Przez ostatnie 36 godzin w ogóle nie miałam na to czasu. Na dniach bo obecnie tez jestem zalatana ponownie wezmę się do pracy. A to czy dodam kolejne fabryki ???? No było by to marnotrawstwem gdybym tego nie zrobiła Dam tyle fabryk i produktów ile tylko się da. Ale najpierw muszę się nauczyć przypisywać tekst bo z tym to ja mam problem. Generalnie wszystko jest w grze fabryki jak i towary ale jest READTXT. Mam nadzieję że z tym problemem już niebawem się uporam.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 CytatCytatCytatAle zawsze 1 dodatkowy surowiec (tu w postaci chmielu) nie zaszkodzi, a przynajmniej urozmaici gre.Bo ja wiem? DDTC dodał Zorbazade i Cukier jako surowiec do jej produkcji, a jakoś nie zauważyłem by aż tak urozmaicało to grę Ano, dlatego napisałem żeCytatMam nadzieję, że Jagoda pójdzie za ciosem i doda jeszcze jakieś stacje produkujące inne towary z pomocą tego piwa Może nowe rodzaje broni lub te unikalne typu rakiety wildfire czy hammerhead ? Albo nowe pirackie fabryki produkujące niektóre rodzaje wyposażenia innych ras (coś dla graczy lubiących się pirackimi profilami ) ?Dlatego niebawem wznowie pracę nad fabułami, ale nie dla ziemian, tylko właśnie dla Piratów. Ale na dzień dzisiejszy to jest daleka droga do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Nie zakład piwowarski tylko gorzelnia. Krócej i lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 CytatNie zakład piwowarski tylko gorzelnia. Krócej i lepiej W gorzelni to wódkę się robi, piwo w browarach.Tak czy siak jak Jagoda zrobi stocznię to wielkie picie się szykuje. Za zapraszam już teraz, dla stałych bywalców xudb wszystkie trunki za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Witam.Może jak podziele się z wami moim problemem to ktoś może odnajdzie tego przyczynę.Do stworzonych fabryk stworzyłam osobno plik tekstowy o nazwie 9111-L048 który ma następującą konstrukcję<page id="17" title="Boardcomp. objects" descr="0"> <t id="24999">Plantacja Chmielu</t> <t id="25000">Chmiel jako roślina nie przedstawia żadnej wartości, natomiast szyszki chmielu mają specyficzny gorzki smak i dla tych właściwości szyszki chmielu odgrywają wielką rolę w piwowarstwie. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa. Chmiel nadaje piwu charakterystyczny goryczkowy smak.</t> <t id="25001">Plantacja Chmielu</t> <t id="25002">Chmiel jako roślina nie przedstawia żadnej wartości, natomiast szyszki chmielu mają specyficzny gorzki smak i dla tych właściwości szyszki chmielu odgrywają wielką rolę w piwowarstwie. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa. Chmiel nadaje piwu charakterystyczny goryczkowy smak.</t> <t id="25003">Zakłady Piwowarskie</t> <t id="25004">Piwo to najstarszy napój alkoholowy o niskiej zawartości alkoholu. Przeważnie piwo otrzymuje się z jęczmienia, rzadziej z pszenicy. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa.</t> <t id="25005">Zakłady Piwowarskie</t> <t id="25006">Piwo to najstarszy napój alkoholowy o niskiej zawartości alkoholu. Przeważnie piwo otrzymuje się z jęczmienia, rzadziej z pszenicy. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa.</t> <t id="25007">Chmiel</t> <t id="25008">Chmiel jako roślina nie przedstawia żadnej wartości, natomiast szyszki chmielu mają specyficzny gorzki smak i dla tych właściwości szyszki chmielu odgrywają wielką rolę w piwowarstwie. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa. Chmiel nadaje piwu charakterystyczny goryczkowy smak.</t> <t id="25009">Piwo</t> <t id="250010">Piwo to najstarszy napój alkoholowy o niskiej zawartości alkoholu. Przeważnie piwo otrzymuje się z jęczmienia, rzadziej z pszenicy. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa.</t> </page>Generalnie fabryki jak i towary są widziane przez grę ale nadają im poszczególne readtxt-ty. To znaczy że przykładowo gdy piwo ma ID 25009, gdy wejdę do encyklopedii by dowiedzieć się czegoś o Piwie jest napisane Readtxt 17-25009. 17 jest to pierwsza komórka pliku tekstowego <page id="17" title="Boardcomp. objects" descr="0"> Czyli gra też widzi do którego wiersza tekstu ma się odwołać, pytanie tylko dlaczego wyświetla mi readtxt id danego towaru lub fabryki skoro wie do jakiej linijki wierszy ma się odwołać Wysłałam parę PM do ludzi na Ego którzy zajmowali się właśnie "skryptowaniem" i dodawaniem statków jak i fabryk do stacji/stoczni. Ale nie otrzymałam żadnej odpowiedzi zwrotnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Plik testowy musi mieć zdefiniowany nagłówek z określeniem kodowania (UTF- i musi być faktycznie zakodowany w UTF-8, inaczej gra wywala readtexty. Ale o tym chyba wiesz, bo przecież tłumaczyłaś nie jeden plik tekstowy.Nagłówek powinien wyglądać tak"<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <language id="48">I jest to jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><language id="48">Yacek to też mam w skrypcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 CytatYacek to też mam w skrypcie.To dobrze, pisałem, bo nie widziałem tego w twoim przykładzie w poprzednim poście. A kodowanie pliku na 100% jest UTF-8? Bo sam ten wpis jeszcze nie czyni kodowania. Sprawdź jeszcze to i dam Ci spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 A no widzisz jacku o tym całkowicie zapomniałam o UTF - 8 u mnie jest encoding="windows-1250"?Spoiler<?xml version="1.0" encoding="windows-1250"?><language id="48"><page id="17" title="Boardcomp. objects" descr="0"> <t id="24999">Plantacja Chmielu</t> <t id="25000">Chmiel jako roślina nie przedstawia żadnej wartości, natomiast szyszki chmielu mają specyficzny gorzki smak i dla tych właściwości szyszki chmielu odgrywają wielką rolę w piwowarskie. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa. Chmiel nadaje piwu charakterystyczny goryczkowy smak.</t> <t id="25001">Plantacja Chmielu</t> <t id="25002">Chmiel jako roślina nie przedstawia żadnej wartości, natomiast szyszki chmielu mają specyficzny gorzki smak i dla tych właściwości szyszki chmielu odgrywają wielką rolę w piwowarskie. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa. Chmiel nadaje piwu charakterystyczny goryczkowy smak.</t> <t id="25003">Zakłady Piwowarskie</t> <t id="25004">Piwo to najstarszy napój alkoholowy o niskiej zawartości alkoholu. Przeważnie piwo otrzymuje się z jęczmienia, rzadziej z pszenicy. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa.</t> <t id="25005">Zakłady Piwowarskie</t> <t id="25006">Piwo to najstarszy napój alkoholowy o niskiej zawartości alkoholu. Przeważnie piwo otrzymuje się z jęczmienia, rzadziej z pszenicy. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa.</t> <t id="25007">Chmiel</t> <t id="25008">Chmiel jako roślina nie przedstawia żadnej wartości, natomiast szyszki chmielu mają specyficzny gorzki smak i dla tych właściwości szyszki chmielu odgrywają wielką rolę w piwowarskie. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa. Chmiel nadaje piwu charakterystyczny goryczkowy smak.</t> <t id="25009">Piwo</t> <t id="250010">Piwo to najstarszy napój alkoholowy o niskiej zawartości alkoholu. Przeważnie piwo otrzymuje się z jęczmienia, rzadziej z pszenicy. Przy produkcji piwa używa się chmielu, który jest dodawany jako rodzaj przyprawy do piwa.</t></page></language> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.