m4ti Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam taki mały problem....chce zapewnić bezpieczeństwo dla moich trade'derow ktorzy handluja sobie po calym swiecie ale nie wiem jak to zrobic...Mam statek M3 ktoremu daje polecenie Protect ustawiam mu auto jump auto refuel na 2 skoki ale to nie działa.... M3 na poczatku kiedy ma ogniwa wykonuje skok do mojego tradera pilnuje go ale kiedy trader wykona wiecej skokow i mojemu m3 skonczy sie paliwo ...wtedy on juz nie skacze tylko normalnie lata jak glupi przez wszystkie sektory po to by chronic tradera.... nie wiem auto refuel w ogole nie dziala w tym momencie co zrobić ??Mialem pomysl taki ze jak sie nie dalo zrobic zeby on uzupelnial automatycznie swoje paliwo to moze zlikwidowac calkowicie koszt za paliwo ... znalazlem skrypt free jump i adv jump. Pierwszy calkowicie likwidował opłate za skok. Drugi dodawal urządzenia do kupienia ktore sprawialy ze potrzebna energia do skoku byla pobierana z energi tarcz i broni statku. Ale zaden z tych skryptow nie zastepywal/uaktualnial glownego skryptu jump. Do ktorego podpiepiety byl skrypt glowny - protect.... czyli tak naprawde nic nie zdzialalem.... Chcialem zastąpic skrypt głowny jump na ktorys z tych 2 ktore podalem wyzej ale nie wiem jak to zrobić nie wiem jak zedytować skrypt od jumpa czyli "jump.sector" drugi pomysl to taki zeby specjalnie utworzyc jakis transporter ktory bylby odpowiedzialny za dostarczenie ogniw paliwowych do wszystkich statkow ktore by potrzebowaly ale nie znalazlem takiego skryptu.... znalazlem tez skrypt security costam ktory polegal na tym ze wynajmuje ochrone dla swoich statkow tradujacych ale cos takiego mi sie nie podoba... w koncu mam swoje statki ktore sa od protekcji to po co mam tracic kase na jakas ochrone...... ?Bardzo proszę o Waszą pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Opcja refuel działa gdy statek dokuje na stacji, która sprzedaje ogniwa (z tym, że myśliwiec chroniący transportowiec nie zrobi tego automatycznie...) albo w swoim statku-bazie jeśli taki ma przypisany.Nie słyszałem o skrypcie, który by wprowadził taką inteligentną ochronę handlarzy, poza tym o którym pisałeś. Jedyne sensowne wyjście jakie widzę to przeniesienie Twojego handlarza do statku klasy TM, na przykład Chokaro (hangar na 3 statki i 2500 jednostek pojemności ładowni), przypisanie do niego myśliwców do ochrony i zadokowanie ich na jego pokładzie. Drugie rozwiązanie to utworzenie patroli, które poruszałyby się po tych najniebezpieczniejszych sektorach i oczyszczały je z wrogich jednostek.Jedno i drugie rozwiązanie niestety dosyć kosztowne. Jeśli nie przeszkadzają Ci skrypty to zerknij do tego tematu http://xudb.pl/topic/975-skrypt-ekonomiczny-handlowiec/. Dużo większe możliwości konfiguracji i sprawniejsze działanie handlarzy. Używam go od kilku miesięcy i do tej pory nie straciłem żadnego z nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Co do skryptu Ekonomiczny Handlowiec, to też polecam, bardzo dobry.A co do samych handlarzy, ja to mam chyba szczęście, ale w kilku różnych grach (mówię o opcjach startowych TC), straciłem najwyżej 1-2 handlowców w każdej grze. Ale to pewnie dlatego, że raczej mam ich niewielką ilość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Wiele zależy od stosunków z różnymi rasami. Na przykład w jednej z gier miałem na pieńku z Yaki i to właśnie oni często atakowali moich handlarzy. Podobnie z piratami. Oczywiście im więcej statków tym bardziej jest to odczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ti Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 dziekuje za odpowiedz a mam jeszcze jedno pytanie czy znacie moze jakis program ktory zedytuje mi pliki pck w folderze [x3 terran conflict/script] ? probowalem X3 ModManager ale wysypuje mi error kiedy probuje otworzyc plik o takim rozszerzeniu. :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 .pck to spakowany plik .xml. Do otwierania służy X Archiwer, ale nie pamiętam skąd go mam. Wpisz w Google, może znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 zmień .pck na .zip i normalnie go otwórz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Cytatzmień .pck na .zip i normalnie go otwórz.Też tak można, tylko nie jestem pewien czy bez X Archiwera system rozpozna ten plik (po zmianie rozszerzenia na .zip) poprawnie jako archiwum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ti Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 rozpoznał ... tylko gorzej bedzie w druga strone poniewaz poniewaz kiedy zmienie skrypt bede musial wrzucic go spowrotem do archiwum (pck) zip / winrar tego nie potrafi wiec pozostaje zrobic to w ten sposob ze utworze plik zip i zmienie recznie rozszerzenie na pck a czy bedzie dzialalo w grze to wielka zagatka.... ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja używam Total Commandera, mogę przy jego pomocy (wbudowane narzędzia do obsługi archiwów) zarówno wypakowywać pliki i po zmianie wpakowywać do plików .zip. Potem zostaje zmiana na .pck i już.Możesz też plik .xml (ten, który modyfikowałeś) wrzucić bezpośrednio do katalogu script, jednak nie może być równocześnie w nim dwóch tych samych plików (jeden .xml, drugi w .pck) więc musisz zostawić tylko ten zmodyfikowany w formacie .xml.Nie jestem teraz pewien na 100% co ma większy priorytet dla gry .xml czy .pck, może ktoś to wie i podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Głównym plikiem jest .PCK. Xml jest drugorzędnym plikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Racja, tak było z plikiem 0001l-L048.xml, aby działało poprawione spolszczenie należało usunąć plik 0001-L048.pck jeśli taki był w katalogu T.Dzięki Jagoda za przypomnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4ti Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 dzieki wszystkim za pomoc udalo mi sie osiagnąć zamierzany cel co prawda troche prymitywnie ale wszystko działa moje M3 automatycznie uzywaja ADV jump drive zamiast zwyklego jmp drive i none stop pilnuja tradera ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.