Skocz do zawartości

Skrypt Change Notoriety Growth Rates - Slow Notoriety


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla wszystkich, którzy uważają, że w TC za szybko można dorobić się wysokiej reputacji, lub też dla tych, którzy chcą jeszcze szybciej podnieść Swoją reputację, powstał skrypt Change Notoriety Growth Rates - Slow Notoriety by Wercho.

Skrypt pozwala dowolnie ustawiać tempo wzrostu reputacji, albo mniejsze niż standardowe, albo większe.

Skrypt dostępny w formacie .spk, instalacja poprzez Plugin Instalatora Cycrowa 😎

Po instalacji należy skrypt włączyć w Rozgrywka/Ustawienia SI. Dostęp do ustawień skryptu jest poprzez Community Configuration Menu.

Spolszczenie skryptu dostępne na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolszczeniach skryptów.

UWAGA: jeśli ktoś chce korzystać równocześnie z tego skryptu i skryptu Shipyard ATF, powinien przed instalacją skryptu Shipyard ATF zmienić ustawienia dla rasy ATF na: strata (przyjaciel i wróg) 0%, zysk (przyjaciel i wróg) 1000%, inaczej będzie miał problemy z kupowaniem statków w stoczni ATF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Dla wszystkich, którzy uważają, że w TC za szybko można dorobić się wysokiej reputacji, lub też dla tych, którzy chcą jeszcze szybciej podnieść Swoją reputację, powstał skrypt Change Notoriety Growth Rates - Slow Notoriety by Wercho.

Skrypt pozwala dowolnie ustawiać tempo wzrostu reputacji, albo mniejsze niż standardowe, albo większe.

Skrypt dostępny w formacie .spk, instalacja poprzez Plugin Instalatora Cycrowa 😎

Spolszczenie skryptu dostępne na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolszczeniach skryptów.

Fajnie że ktoś o tym pomyślał. Żeby tak jeszcze pojawił się jakiś skrypt/mod zmniejszający prędkość przyrostu rangi bojowej i handlowej, zwłaszcza na niższych poziomach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie tak zrozumiałem, albo ty. Nie ustawiasz rang, tylko ich wzrost w nagrodę za niszczenie wrogów itp. Cały problem w tym że największy wzrost reputacji jest za wykonanie misji ze stacji, a ten przyrost punktowy zapisany jest w plikach MD misji. Obniżenie procentów w skrypcie może spowodować pewne osłabienie wzrostu reputacji po wykonaniu misji, ale jak ustawić to trzeba dojść metoda prób i błędów.

Zobacz jak przedstawiają się różnice punktowe między rangami u ras:

1. 100% = 1,000,000
1. 0% = 333,333
2. 0% = 100,000
3. 0% = 33,333
4. 0% = 10,000
5. 0% = 3,333
6. 0% = 1,000
7. 0% = 333
8. 0% = 100
9. 0% = 33
10. 0% = 10
11. 0% = -10
12. 0% = -100
13. 0% = -1,000
14. 0% = -10,000
15. 0% = -100,000
16. 0% = -1,000,000

Teraz jeśli za misję dostajesz np. 1000 punktów to z rangi 13, na którą skoczysz? 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma reputacja do długości wykonywania fabuły? Ba nawet do samego wykonywania? Ja w tej chwili na profilu Man Machine robię fabułę Gonerów mimo że mam u nich reputację -5 Wróg prawdy. Ozjasz na czerwono, a jednak komunikacja z osobami z fabuły działa i można ja robić.

Raczej chodziło ci o to że dłużej będziemy musieli czekać na dostęp do określonych fabuł (np. HUB), które wymagają sporej reputacji. Ale jak już zaczniemy, to reputacja nie ma znaczenia, można ją stracić i nie będzie to miało wpływu na fabułę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Skrypt na razie nie działa na reputację zdobywaną u korporacji i przypuszczam, że na tą z fabuły final fury też. Ona chyba działa podobnie jak w przypadku tamtych i oparta jest wyłącznie na misjach.

Zgadza się, tak samo jak z reputacją ATF, są one zaszyte w MD i nie bardzo da się do nich dobrać skryptem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja pisałam wcześniejszym poście o wykonywaniu misji fabuły Gonerów?

Cytat

A co ma reputacja do długości wykonywania fabuły? Ba nawet do samego wykonywania? Ja w tej chwili na profilu Man Machine robię fabułę Gonerów mimo że mam u nich reputację -5 Wróg prawdy. Ozjasz na czerwono, a jednak komunikacja z osobami z fabuły działa i można ja robić.

Raczej chodziło ci o to że dłużej będziemy musieli czekać na dostęp do określonych fabuł (np. HUB), które wymagają sporej reputacji. Ale jak już zaczniemy, to reputacja nie ma znaczenia, można ją stracić i nie będzie to miało wpływu na fabułę.

A to ma to do siebie że gdy wykonujesz fabułę Final Furry

Cytat

Misja 11:

Kolejne wezwanie do Bazy Wojskowej w sektorze M148 i kolejne zadanie. Naszym celem będzie obrona Stacji Obronnej w sektorze Kha'ak 841. Stacja atakowana jest przez kilka Korwet i małych statków. Do tego cały czas respawnują się małe statki Kha'ak, które utrudniają nam wykonanie zadania. Po zniszczeniu wszystkich atakujących stację statków misja zostaje zaliczona.

Teraz przez pewien czas będziemy dostawać wezwania do Bazy Wojskowej w sektorze M148 i otrzymywać losowo misje 10, 11 i 6. Wszystko to ma na celu podniesienie naszej reputacji w fabule FF do poziomu Pułkownika. Ja miałem około 3 misji 10, 3 misji 11 i 5-6 misji 6.

Po osiągnięciu odpowiedniej reputacji otrzymamy dwie ostatnie misje:

Ciąg tych misji będzie następował do momentu aż nie dostaniemy awansu. Więc jak sam widzisz, ten skrypt ma wielki wpływ na awans i wykonywanie misji fabuły.

Powinieneś to wiedzieć 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

A czy ja pisałam wcześniejszym poście o wykonywaniu misji fabuły Gonerów?

Nie. Podałem fabułę Gonerów jako przykład.

Cytat

A czy ja pisałam wcześniejszym poście o wykonywaniu misji fabuły Gonerów?

Ciąg tych misji będzie następował do momentu aż nie dostaniemy awansu. Więc jak sam widzisz, ten skrypt ma wielki wpływ na awans i wykonywanie misji fabuły.

Powinieneś to wiedzieć 😎

Ale tu chodzi o reputację FF, a jej ten skrypt nie zmienia i nie może mieć na nią wpływu. Skrypt pozwala zmieniać tylko reputację u Ras, może następna wersja będzie zmieniała też reputację handlową i bojową, ale jak na razie nie zmienia reputacji u korporacji, a do takich reputacji zalicza sie reputacja Final Fury. Powinnaś to wiedzieć, bo chyba robiłaś tę fabułę 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Coś nie tak zrozumiałem, albo ty. Nie ustawiasz rang, tylko ich wzrost w nagrodę za niszczenie wrogów itp. Cały problem w tym że największy wzrost reputacji jest za wykonanie misji ze stacji, a ten przyrost punktowy zapisany jest w plikach MD misji. Obniżenie procentów w skrypcie może spowodować pewne osłabienie wzrostu reputacji po wykonaniu misji, ale jak ustawić to trzeba dojść metoda prób i błędów.

Zobacz jak przedstawiają się różnice punktowe między rangami u ras:

No to ja już zupełnie zgłupiałam i nie wiem w takim razie co daje ten skrypt..... Skoro wykonujemy misję

Cytat

tylko ich wzrost w nagrodę za niszczenie wrogów itp. Cały problem w tym że największy wzrost reputacji jest za wykonanie misji ze stacji

Skoro podejmujemy się misji obrony stacji to za wykonanie takiej misji rośnie reputacja u ras. Dlatego wywnioskowałam że skoro taki skrypt wpływa na range u ras, to będzie miał wpływ na misję fabuły FF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

No to ja już zupełnie zgłupiałam i nie wiem w takim razie co daje ten skrypt..... Skoro wykonujemy misję

Teoretycznie, wykonanie misji zaowocuje otrzymaniem np. 1000 punktów do reputacji u danej rasy, ale jeśli mamy skrypt uruchomiony na domyślnych ustawieniach (33%) to dodana nam zostanie 1/3 tych punktów. Czyli wartość punktowa za misje się nie zmieni, ale realny zysk z tej wartości będzie wynosił tyle ile będziemy mieć ustawione w skrypcie.

Cytat

Skoro podejmujemy się misji obrony stacji to za wykonanie takiej misji rośnie reputacja u ras. Dlatego wywnioskowałam że skoro taki skrypt wpływa na range u ras, to będzie miał wpływ na misję fabuły FF.

Reputacja u rasy rośnie mniej (patrz wyżej), ale jeśli misja ta była robiona na zlecenie fabuły FF, to równocześnie powoduje ona wzrost reputacji FF (reputacje korporacji są wyświetlane poniżej reputacji ras). Skrypt ingeruje tylko w reputacje ras, na wzrost reputacji FF nie ma wpływu.

Uwaga, znów daję przykład:

Robiąc fabułę Terran wrastają nam dwie reputacje, u Terrran i u ATF. Skrypt pozwala zmniejszyć (lub zwiększyć) tylko wzrost reputacji u Terran, na reputację ATF nie mamy wpływu. Tak więc ustawiając wzrost reputacji u Terran na 33% po skończeniu całej fabuły Terran może okazać się że u ATF będziemy mieć dostęp do Ziemi, a u Terran ledwo kupimy Ogniwa.

Mam nadzieję że dość jasno to tłumaczę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

No to ja już zupełnie zgłupiałam i nie wiem w takim razie co daje ten skrypt..... Skoro wykonujemy misję

Teoretycznie, wykonanie misji zaowocuje otrzymaniem np. 1000 punktów do reputacji u danej rasy, ale jeśli mamy skrypt uruchomiony na domyślnych ustawieniach (33%) to dodana nam zostanie 1/3 tych punktów. Czyli wartość punktowa za misje się nie zmieni, ale realny zysk z tej wartości będzie wynosił tyle ile będziemy mieć ustawione w skrypcie.

Cytat

Skoro podejmujemy się misji obrony stacji to za wykonanie takiej misji rośnie reputacja u ras. Dlatego wywnioskowałam że skoro taki skrypt wpływa na range u ras, to będzie miał wpływ na misję fabuły FF.

Reputacja u rasy rośnie mniej (patrz wyżej), ale jeśli misja ta była robiona na zlecenie fabuły FF, to równocześnie powoduje ona wzrost reputacji FF (reputacje korporacji są wyświetlane poniżej reputacji ras). Skrypt ingeruje tylko w reputacje ras, na wzrost reputacji FF nie ma wpływu.

Uwaga, znów daję przykład:

Robiąc fabułę Terran wrastają nam dwie reputacje, u Terrran i u ATF. Tak więc ustawiając wzrost reputacji u Terran na 33%, u ATF pozostawiając na 100% (domyślne ustawienia skryptu) po skończeniu całej fabuły Terran może okazać się że u ATF będziemy mieć dostęp do Ziemi, a u Terran ledwo kupimy Ogniwa.

Mam nadzieję że dość jasno to tłumaczę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

U siebie zaobserwowalem dziwna rzecz. Gdy uruchomie slow notoriety i ustawie rangi wg wlasnego upodobania czyli zazwyczaj wszyscy na 33% to po chwili moja reputacja u piratow wynosi -5!

Sprawdzalem od czego to zalezy. W momencie gdy ustawilem sobie rangi na 33% podczas gdy range piratow zostawilem wg ustawien oryginalnych czyli 100%, wowczas wszytsko jest jak nalezy. Np. W momencie gdy moja rep. u piratow byla na 0 to jest dalej na 0, a nie na -5.

Wtedy to moge wlaczyc sobie PG3 i ustawic zadana reputacja za pomoca tegoz wlasnie pluginu. A ilekroć zmienialem rangi procentowe u piratow za pomoca Slow Notoriety, to nawet ustawienie PG3 nic nie dawalo i moja ranga wciaz byla na -5. Wiec rozwiazanie jest takie by podczas ustawien tego wartosci proc. piratow ustawic na 100% i wtedy wszytsko bedzie jak nalezy. Musze jeszcze przetestowac jak to bedzie, gdy teraz dam piratow na 100% a za jakis czas skoryguje na 33%. Ciekawe czy po tej korekcie dalej mi bedzie ustawiac -5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...