Yacek Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Dla wszystkich, którzy uważają, że w TC za szybko można dorobić się wysokiej reputacji, lub też dla tych, którzy chcą jeszcze szybciej podnieść Swoją reputację, powstał skrypt Change Notoriety Growth Rates - Slow Notoriety by Wercho.Skrypt pozwala dowolnie ustawiać tempo wzrostu reputacji, albo mniejsze niż standardowe, albo większe.Skrypt dostępny w formacie .spk, instalacja poprzez Plugin Instalatora Cycrowa Po instalacji należy skrypt włączyć w Rozgrywka/Ustawienia SI. Dostęp do ustawień skryptu jest poprzez Community Configuration Menu.Spolszczenie skryptu dostępne na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolszczeniach skryptów.UWAGA: jeśli ktoś chce korzystać równocześnie z tego skryptu i skryptu Shipyard ATF, powinien przed instalacją skryptu Shipyard ATF zmienić ustawienia dla rasy ATF na: strata (przyjaciel i wróg) 0%, zysk (przyjaciel i wróg) 1000%, inaczej będzie miał problemy z kupowaniem statków w stoczni ATF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 CytatDla wszystkich, którzy uważają, że w TC za szybko można dorobić się wysokiej reputacji, lub też dla tych, którzy chcą jeszcze szybciej podnieść Swoją reputację, powstał skrypt Change Notoriety Growth Rates - Slow Notoriety by Wercho.Skrypt pozwala dowolnie ustawiać tempo wzrostu reputacji, albo mniejsze niż standardowe, albo większe.Skrypt dostępny w formacie .spk, instalacja poprzez Plugin Instalatora Cycrowa Spolszczenie skryptu dostępne na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolszczeniach skryptów.Fajnie że ktoś o tym pomyślał. Żeby tak jeszcze pojawił się jakiś skrypt/mod zmniejszający prędkość przyrostu rangi bojowej i handlowej, zwłaszcza na niższych poziomach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 CytatFajnie że ktoś o tym pomyślał. Żeby tak jeszcze pojawił się jakiś skrypt/mod zmniejszający prędkość przyrostu rangi bojowej i handlowej, zwłaszcza na niższych poziomach.Też racja. Może się doczekamy, może ten skrypt się rozwinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Pierwszorzedny skrypt. Tego mi brakowalo w grze, wreszcie mozna sobie ustawic analogicznie jak bylo to w Reunionie. Swoja droga jak myslicie, jaka nalezaloby ustawic wartosc by bylo to zblizone do rang w Reunionie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Coś nie tak zrozumiałem, albo ty. Nie ustawiasz rang, tylko ich wzrost w nagrodę za niszczenie wrogów itp. Cały problem w tym że największy wzrost reputacji jest za wykonanie misji ze stacji, a ten przyrost punktowy zapisany jest w plikach MD misji. Obniżenie procentów w skrypcie może spowodować pewne osłabienie wzrostu reputacji po wykonaniu misji, ale jak ustawić to trzeba dojść metoda prób i błędów.Zobacz jak przedstawiają się różnice punktowe między rangami u ras:1. 100% = 1,000,000 1. 0% = 333,333 2. 0% = 100,000 3. 0% = 33,333 4. 0% = 10,000 5. 0% = 3,333 6. 0% = 1,000 7. 0% = 333 8. 0% = 100 9. 0% = 33 10. 0% = 10 11. 0% = -10 12. 0% = -100 13. 0% = -1,000 14. 0% = -10,000 15. 0% = -100,000 16. 0% = -1,000,000Teraz jeśli za misję dostajesz np. 1000 punktów to z rangi 13, na którą skoczysz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Moim zdaniem jest to przydatny skrypt, trzeba będzie się więcej natrudzić.W przypadku takiej fabuły jak Final Furry będziemy ją teraz wykonywać zdecydowanie dłużej Bo reputacja będzie wolniej rosła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A co ma reputacja do długości wykonywania fabuły? Ba nawet do samego wykonywania? Ja w tej chwili na profilu Man Machine robię fabułę Gonerów mimo że mam u nich reputację -5 Wróg prawdy. Ozjasz na czerwono, a jednak komunikacja z osobami z fabuły działa i można ja robić.Raczej chodziło ci o to że dłużej będziemy musieli czekać na dostęp do określonych fabuł (np. HUB), które wymagają sporej reputacji. Ale jak już zaczniemy, to reputacja nie ma znaczenia, można ją stracić i nie będzie to miało wpływu na fabułę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Skrypt na razie nie działa na reputację zdobywaną u korporacji i przypuszczam, że na tą z fabuły final fury też. Ona chyba działa podobnie jak w przypadku tamtych i oparta jest wyłącznie na misjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 CytatSkrypt na razie nie działa na reputację zdobywaną u korporacji i przypuszczam, że na tą z fabuły final fury też. Ona chyba działa podobnie jak w przypadku tamtych i oparta jest wyłącznie na misjach.Zgadza się, tak samo jak z reputacją ATF, są one zaszyte w MD i nie bardzo da się do nich dobrać skryptem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 A czy ja pisałam wcześniejszym poście o wykonywaniu misji fabuły Gonerów?CytatA co ma reputacja do długości wykonywania fabuły? Ba nawet do samego wykonywania? Ja w tej chwili na profilu Man Machine robię fabułę Gonerów mimo że mam u nich reputację -5 Wróg prawdy. Ozjasz na czerwono, a jednak komunikacja z osobami z fabuły działa i można ja robić.Raczej chodziło ci o to że dłużej będziemy musieli czekać na dostęp do określonych fabuł (np. HUB), które wymagają sporej reputacji. Ale jak już zaczniemy, to reputacja nie ma znaczenia, można ją stracić i nie będzie to miało wpływu na fabułę.A to ma to do siebie że gdy wykonujesz fabułę Final Furry CytatMisja 11:Kolejne wezwanie do Bazy Wojskowej w sektorze M148 i kolejne zadanie. Naszym celem będzie obrona Stacji Obronnej w sektorze Kha'ak 841. Stacja atakowana jest przez kilka Korwet i małych statków. Do tego cały czas respawnują się małe statki Kha'ak, które utrudniają nam wykonanie zadania. Po zniszczeniu wszystkich atakujących stację statków misja zostaje zaliczona.Teraz przez pewien czas będziemy dostawać wezwania do Bazy Wojskowej w sektorze M148 i otrzymywać losowo misje 10, 11 i 6. Wszystko to ma na celu podniesienie naszej reputacji w fabule FF do poziomu Pułkownika. Ja miałem około 3 misji 10, 3 misji 11 i 5-6 misji 6. Po osiągnięciu odpowiedniej reputacji otrzymamy dwie ostatnie misje:Ciąg tych misji będzie następował do momentu aż nie dostaniemy awansu. Więc jak sam widzisz, ten skrypt ma wielki wpływ na awans i wykonywanie misji fabuły.Powinieneś to wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 CytatA czy ja pisałam wcześniejszym poście o wykonywaniu misji fabuły Gonerów?Nie. Podałem fabułę Gonerów jako przykład.CytatA czy ja pisałam wcześniejszym poście o wykonywaniu misji fabuły Gonerów?Ciąg tych misji będzie następował do momentu aż nie dostaniemy awansu. Więc jak sam widzisz, ten skrypt ma wielki wpływ na awans i wykonywanie misji fabuły.Powinieneś to wiedzieć Ale tu chodzi o reputację FF, a jej ten skrypt nie zmienia i nie może mieć na nią wpływu. Skrypt pozwala zmieniać tylko reputację u Ras, może następna wersja będzie zmieniała też reputację handlową i bojową, ale jak na razie nie zmienia reputacji u korporacji, a do takich reputacji zalicza sie reputacja Final Fury. Powinnaś to wiedzieć, bo chyba robiłaś tę fabułę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 CytatCoś nie tak zrozumiałem, albo ty. Nie ustawiasz rang, tylko ich wzrost w nagrodę za niszczenie wrogów itp. Cały problem w tym że największy wzrost reputacji jest za wykonanie misji ze stacji, a ten przyrost punktowy zapisany jest w plikach MD misji. Obniżenie procentów w skrypcie może spowodować pewne osłabienie wzrostu reputacji po wykonaniu misji, ale jak ustawić to trzeba dojść metoda prób i błędów.Zobacz jak przedstawiają się różnice punktowe między rangami u ras:No to ja już zupełnie zgłupiałam i nie wiem w takim razie co daje ten skrypt..... Skoro wykonujemy misję Cytattylko ich wzrost w nagrodę za niszczenie wrogów itp. Cały problem w tym że największy wzrost reputacji jest za wykonanie misji ze stacji Skoro podejmujemy się misji obrony stacji to za wykonanie takiej misji rośnie reputacja u ras. Dlatego wywnioskowałam że skoro taki skrypt wpływa na range u ras, to będzie miał wpływ na misję fabuły FF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 CytatNo to ja już zupełnie zgłupiałam i nie wiem w takim razie co daje ten skrypt..... Skoro wykonujemy misjęTeoretycznie, wykonanie misji zaowocuje otrzymaniem np. 1000 punktów do reputacji u danej rasy, ale jeśli mamy skrypt uruchomiony na domyślnych ustawieniach (33%) to dodana nam zostanie 1/3 tych punktów. Czyli wartość punktowa za misje się nie zmieni, ale realny zysk z tej wartości będzie wynosił tyle ile będziemy mieć ustawione w skrypcie.CytatSkoro podejmujemy się misji obrony stacji to za wykonanie takiej misji rośnie reputacja u ras. Dlatego wywnioskowałam że skoro taki skrypt wpływa na range u ras, to będzie miał wpływ na misję fabuły FF.Reputacja u rasy rośnie mniej (patrz wyżej), ale jeśli misja ta była robiona na zlecenie fabuły FF, to równocześnie powoduje ona wzrost reputacji FF (reputacje korporacji są wyświetlane poniżej reputacji ras). Skrypt ingeruje tylko w reputacje ras, na wzrost reputacji FF nie ma wpływu.Uwaga, znów daję przykład:Robiąc fabułę Terran wrastają nam dwie reputacje, u Terrran i u ATF. Skrypt pozwala zmniejszyć (lub zwiększyć) tylko wzrost reputacji u Terran, na reputację ATF nie mamy wpływu. Tak więc ustawiając wzrost reputacji u Terran na 33% po skończeniu całej fabuły Terran może okazać się że u ATF będziemy mieć dostęp do Ziemi, a u Terran ledwo kupimy Ogniwa.Mam nadzieję że dość jasno to tłumaczę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 CytatNo to ja już zupełnie zgłupiałam i nie wiem w takim razie co daje ten skrypt..... Skoro wykonujemy misjęTeoretycznie, wykonanie misji zaowocuje otrzymaniem np. 1000 punktów do reputacji u danej rasy, ale jeśli mamy skrypt uruchomiony na domyślnych ustawieniach (33%) to dodana nam zostanie 1/3 tych punktów. Czyli wartość punktowa za misje się nie zmieni, ale realny zysk z tej wartości będzie wynosił tyle ile będziemy mieć ustawione w skrypcie.CytatSkoro podejmujemy się misji obrony stacji to za wykonanie takiej misji rośnie reputacja u ras. Dlatego wywnioskowałam że skoro taki skrypt wpływa na range u ras, to będzie miał wpływ na misję fabuły FF.Reputacja u rasy rośnie mniej (patrz wyżej), ale jeśli misja ta była robiona na zlecenie fabuły FF, to równocześnie powoduje ona wzrost reputacji FF (reputacje korporacji są wyświetlane poniżej reputacji ras). Skrypt ingeruje tylko w reputacje ras, na wzrost reputacji FF nie ma wpływu.Uwaga, znów daję przykład:Robiąc fabułę Terran wrastają nam dwie reputacje, u Terrran i u ATF. Tak więc ustawiając wzrost reputacji u Terran na 33%, u ATF pozostawiając na 100% (domyślne ustawienia skryptu) po skończeniu całej fabuły Terran może okazać się że u ATF będziemy mieć dostęp do Ziemi, a u Terran ledwo kupimy Ogniwa.Mam nadzieję że dość jasno to tłumaczę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Powieliło Ci się coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 CytatPowieliło Ci się coś?Cytowanie się zapętliło. Dzięki, poprawiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 U siebie zaobserwowalem dziwna rzecz. Gdy uruchomie slow notoriety i ustawie rangi wg wlasnego upodobania czyli zazwyczaj wszyscy na 33% to po chwili moja reputacja u piratow wynosi -5! Sprawdzalem od czego to zalezy. W momencie gdy ustawilem sobie rangi na 33% podczas gdy range piratow zostawilem wg ustawien oryginalnych czyli 100%, wowczas wszytsko jest jak nalezy. Np. W momencie gdy moja rep. u piratow byla na 0 to jest dalej na 0, a nie na -5.Wtedy to moge wlaczyc sobie PG3 i ustawic zadana reputacja za pomoca tegoz wlasnie pluginu. A ilekroć zmienialem rangi procentowe u piratow za pomoca Slow Notoriety, to nawet ustawienie PG3 nic nie dawalo i moja ranga wciaz byla na -5. Wiec rozwiazanie jest takie by podczas ustawien tego wartosci proc. piratow ustawic na 100% i wtedy wszytsko bedzie jak nalezy. Musze jeszcze przetestowac jak to bedzie, gdy teraz dam piratow na 100% a za jakis czas skoryguje na 33%. Ciekawe czy po tej korekcie dalej mi bedzie ustawiac -5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.