Skocz do zawartości


- - - - -

Gildia Piratów


74 odpowiedzi w tym temacie

#1 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 30 kwiecień 2009 - 20:12

Co myślicie o tym skrypcie: http://forum.egosoft...ic.php?t=244949?

Cytat:
Main Features

+ Pirate Bases (PB) buy and capture ships to build defences and raiding parties
+ When attacked pirate stations will respond with lethal forces
+ The Guild will favor attacking the race which deals the most damage to it
+ Lasertower and M6 deployement for PB defence purpose
+ Ability for the player to befriend the pirate faction and the Guild
+ Two Pirate Shipyards are spawned in the universe
+ Mobile Guild HQ attacking enemy sectors and rearming at the PB (Galleon M1)
+ Ability for the Guild to buy a Brigantine M2 to defend its stations
+ PB selling / buying more goods (weaponry, software, shielding)
+ Pirate Guild ships are using the jumpdrive to travel
+ Ability for the plugin to use custom ships and weaponry (from mods)
+ The player gain additional money for the destruction of pirate guild's assets
+ Basic pirate economic system (raids give money used to buy ships / defences)
+ Setup menu allowing to select the Guild's strength
+ Comm. with the PB through a hotkey allowing to access various services

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 30 kwiecień 2009 - 20:26

Nigdy nie lubiłem tego skryptu w X3, piratów się tępi, a nie kuma z nimi.
Ale sam jestem ciekaw jak to wygląda w TC i właśnie testuję. :blink:

#3 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 30 kwiecień 2009 - 21:21

Robię spolszczenie jakby co :blink:

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 30 kwiecień 2009 - 21:36

OK, to czekam na spolszczenie i do dzieła.

#5 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 03 maj 2009 - 11:10

Gildia Piratów nie działa poprawnie ze skryptem Stocznia Marauder.

Albo jedno, albo drugie....

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 03 maj 2009 - 21:34

No to jak dla mnie odpada, wole stocznię Marauder, a dzięki modowi X-TREME mod mam tylu piratów w sektorach że starczy na długo.

#7 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 maj 2009 - 07:51

Zainstalowałem, sprawdziłem i osunąłem. Mimo że jak na razie nie zauważyłem aby się tak naprawdę gryzło ze stocznią Marauder. Stocznie pirackie z Gildii powstały bez problemu, kupować też mogłem. Więc dlaczego?
Zauważyłem dużą ilość wiadomości w dzienniku z ofertami. Przy czym mimo tłumaczenia PL wiadomości te były po angielsku. Normalna sprawa jak treść wiadomości zaszyta w skrypcie i nie bierze danych z pliku tekstowego. Nie pierwszy skrypt, który tak ma. Ale ta ilość wiadomości. Po pewnym czasie dziennik wiadomości będzie tak wielki że każde otwarcie go będzie trwało kilka, kilkanaście sekund, po miesiącu grania to może nawet minut. Myślałem że może da się to wyłączyć w konfiguracji. Ale ten skrypt można konfigurować tylko w Rozgrywka/ Ustawienia AI. A każde wejście do jego konfiguracji wyłącza skrypt (co trwa chwilę), następnie znów trzeba go włączyć (kolejna chwila czekania) i czekać aż powstaną wszystkie obiekty od nowa w nowych lokalizacjach. Bez sensu.

#8 mrWHO

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 108 postów

Napisano 05 maj 2009 - 12:38

Hmm, a nie da się zrobić skryptu, który usuwałby wybrane wiadomości z dziennika ? To mogłoby nieco pomóc.

#9 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 05 maj 2009 - 16:11

Yacek napisał:

A każde wejście do jego konfiguracji wyłącza skrypt (co trwa chwilę), następnie znów trzeba go włączyć (kolejna chwila czekania) i czekać aż powstaną wszystkie obiekty od nowa w nowych lokalizacjach. Bez sensu.


Dla mnie też to jest upierdliwe, ale ta masa statków w przestrzeni .... nieźle jest....

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 05 maj 2009 - 18:37

Większą masę piratów i nie tylko dodaje mod Hard mode, a jeszcze większą X-TREME mod, oba dostępne są wraz z CMOD-em, ale można instalować je bez CMOD-a. Ja tak zrobiłem, wrzuciłem X-TREME moda (są do dwa pliki, jeden .cat i jeden .dat), które wrzucasz do katalogu głównego. Na dzień dobry po instalacji z sektora 472 wyleciały jeden za drugim dwa K i dwa J, oczywiście w obstawie i to licznej. O chordach piratów nie muszę wspominać i to nie tylko małych statków, ale i średnich (M6 i M7) a skończywszy na Brygantynach.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych