Skocz do zawartości

Gildia Piratów


LeWaR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co myślicie o tym skrypcie: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=244949?

Cytat:

Main Features

+ Pirate Bases (PB) buy and capture ships to build defences and raiding parties

+ When attacked pirate stations will respond with lethal forces

+ The Guild will favor attacking the race which deals the most damage to it

+ Lasertower and M6 deployement for PB defence purpose

+ Ability for the player to befriend the pirate faction and the Guild

+ Two Pirate Shipyards are spawned in the universe

+ Mobile Guild HQ attacking enemy sectors and rearming at the PB (Galleon M1)

+ Ability for the Guild to buy a Brigantine M2 to defend its stations

+ PB selling / buying more goods (weaponry, software, shielding)

+ Pirate Guild ships are using the jumpdrive to travel

+ Ability for the plugin to use custom ships and weaponry (from mods)

+ The player gain additional money for the destruction of pirate guild's assets

+ Basic pirate economic system (raids give money used to buy ships / defences)

+ Setup menu allowing to select the Guild's strength

+ Comm. with the PB through a hotkey allowing to access various services

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zainstalowałem, sprawdziłem i osunąłem. Mimo że jak na razie nie zauważyłem aby się tak naprawdę gryzło ze stocznią Marauder. Stocznie pirackie z Gildii powstały bez problemu, kupować też mogłem. Więc dlaczego?

Zauważyłem dużą ilość wiadomości w dzienniku z ofertami. Przy czym mimo tłumaczenia PL wiadomości te były po angielsku. Normalna sprawa jak treść wiadomości zaszyta w skrypcie i nie bierze danych z pliku tekstowego. Nie pierwszy skrypt, który tak ma. Ale ta ilość wiadomości. Po pewnym czasie dziennik wiadomości będzie tak wielki że każde otwarcie go będzie trwało kilka, kilkanaście sekund, po miesiącu grania to może nawet minut. Myślałem że może da się to wyłączyć w konfiguracji. Ale ten skrypt można konfigurować tylko w Rozgrywka/ Ustawienia AI. A każde wejście do jego konfiguracji wyłącza skrypt (co trwa chwilę), następnie znów trzeba go włączyć (kolejna chwila czekania) i czekać aż powstaną wszystkie obiekty od nowa w nowych lokalizacjach. Bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

A każde wejście do jego konfiguracji wyłącza skrypt (co trwa chwilę), następnie znów trzeba go włączyć (kolejna chwila czekania) i czekać aż powstaną wszystkie obiekty od nowa w nowych lokalizacjach. Bez sensu.

Dla mnie też to jest upierdliwe, ale ta masa statków w przestrzeni .... nieźle jest....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większą masę piratów i nie tylko dodaje mod Hard mode, a jeszcze większą X-TREME mod, oba dostępne są wraz z CMOD-em, ale można instalować je bez CMOD-a. Ja tak zrobiłem, wrzuciłem X-TREME moda (są do dwa pliki, jeden .cat i jeden .dat), które wrzucasz do katalogu głównego. Na dzień dobry po instalacji z sektora 472 wyleciały jeden za drugim dwa K i dwa J, oczywiście w obstawie i to licznej. O chordach piratów nie muszę wspominać i to nie tylko małych statków, ale i średnich (M6 i M7) a skończywszy na Brygantynach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Jest juz wersja 1.4, autor pracuje nad finalna 1.5. Chetni bym sie skusil na ten skrypcik, zwlaszcza ze oferuja dobre opcje zaprzyjaznienia sie z piratami. Mimo to mam tez na oku pirate patrols, aczkolwiek niewiem czy oba skrypty sie nie beda konfliktowac, mysle ze komandor Yacek ma cos do powiedzenia na ten temat. Poki co uzywam tez Maraudera, ale chyba poleci z gry bo gildia dodaje wlasne stocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam serdecznie.

0.75 -> 1.55

Ponieważ LeWaR przedstawił wam wersje 0.75, to ja mam wielką przyjemność wznowić temat, i tym samym przedstawić wam wersję 1.55.

We wcześni9ejszych postach skrypt został z negowany i wylądował w koszu. No cóż od tamtego czasy autor wprowadził wiele zmian w tym skrypcie tworząc z niego naprawdę niesamowity skrypt.

Skrypt ten idealnie będzie współpracował z Anarkis Defense System i Extended Communication System. Za pomocą Extended Communication System będziemy mogli komunikować się z Piratami i brać od nich misje zlecenia. Anarkis Defense System zaoferuje lepszą obroną Gildiom które będą prowadziły wojny z innymi rasami.

Pirate Guild 3: Dynamic AI and Guild System wprowadza nowe zlecenia misji:

- Uwolnienie więźnia

- Dobicie uszkodzonego policyjnego statku klasy TL

- Likwidacja niewygodnych członków Łowców Głów jak i wrogów Gildii

- Możliwość przyłączenia się do inwazji Gildii i atak na wrogi sektor. Zmasowane ataki.

- Możliwość o przypuszczenia inwazji na daną bazę/statek z twojego polecenia.

Gdy nasze relacje z Gildią piratów będą na dość wysokim poziomie będziemy mieli możliwość przyłączenia się do Gildii. Co daje nam następujące możliwości:

Możliwość zakupienia brakujących danych do naszej encyklopedii

Możliwość zakupienia informacji o nieznanych nam jeszcze sektorach

Możliwość wynajęcia specjalnych grup Hakerów, które zmienią nastawienie względem naszej osoby.

Możliwość odwiedzenia Chciwy kryształ

Możliwość odwiedzenia Areny

Możliwość odwiedzenia Dworu Przyjemności. To tutaj zagrasz w ruletkę i Black Jack zwana inaczej oczko lub 21.

Możliwość ofiarowania pieniędzy lub statku w zamian za odkupienie reputacji u Gildii lub wzmocnienie jej sił.

Jak i wiele innych możliwości.

Bardziej obszerna instrukcja jest w HTML

Plik jest dostępny w formacie Zip.

Spolszczenie dostępne na jak zwykle na Mamucie

Podziękowania dla mojego Beta testera Prowlera 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam tego moda od jakiegoś czasu i zmian w wydajności raczej nie zauważam. Nie ma masy statków wałęsających się bez celu po sektorach. Jednostki gildii korzystają z napędu skokowego i jeśli już się pojawiają to zwykle wpadają, robią zadymę i opuszczają sektor równie sprawnie 😛

Na pewno jest to bardzo fajna pozycja dla osób, które chcą się pobawić w piractwo. Bazy piratów oferują napęd skokowy i sporo innych rodzajów wyposażenia, więc jest je dużo łatwiej zdobyć. System oferowanych misji jest dynamiczny, tzn. jeśli np. w okolicy bazy pojawi się jakaś jednostka wroga to pojawia się odpowiednia misja polegająca na jej wyeliminowaniu. Część opcji o których Jagoda pisała w swoim poście pojawia się dopiero po pewnym czasie, gdy dana placówka piratów wzmocni i rozbuduje się odpowiednio.

Z Marauderem ta wersja chyba nie koliduje, przynajmniej jak do tej pory nie zauważyłem by był jakiś problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takie same obawy ale to zupełnie inna bajka niż MBRR. Teraz po ok. 20 godzinach gry bazy pirackie mają max. 15-20 statków, które wysyłają tylko wtedy gdy jest potrzeba. Do tego dochodzi mobilne HQ - Galeon z obstawą, który wpada czasem do niektórych sektorów. Poza nimi istnieją też normalni piraci ale ich ilość utrzymuje się w normie. Gildia ma osobną reputację, więc misje przeciwko piratom nie obniżają nam stosunków z nią.

Jedyne co mnie boli to cywilne statki. Przez DDTC nie mam ich jak wyłączyć, a zamulają mi kompa w bardziej zaludnionych sektorach 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...