Skocz do zawartości


- - - - -

Mapa galaktyki X:Rebirth


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 bufi

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 152 postów
  • LokalizacjaSwinemünde

Napisano 23 listopad 2013 - 09:36

Mapa: http://i.imgur.com/HqEr5CN.jpg

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 23 listopad 2013 - 13:42

Świetna mapa.
Nowy temat da lepszy dostęp do tej mapy.
Dzięki Bufi.

#3 heimdall

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 55 postów
  • Lokalizacja1m od monitora
  • Rasa: Khaak
  • Gram w: X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 23 listopad 2013 - 15:44

Alternatywą jest ta mapa
http://roguey.co.uk/xrebirth/universe

#4 Moskit

    Mistrz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 199 postów
  • LokalizacjaSzczecin City
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 24 listopad 2013 - 14:09

Jezu... To już było widać z poziomu gry, że te sektory i zony są porozmieszczane kompletnie bez ładu i składu, jednak teraz widać jaką straszną biedę i dziwność przygotowało Egosoft. Ja nie wiem gdzie oni tu widzieli tą szeroko zapowiadaną 'przystępność'. :D

#5 MacDyller

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 79 postów
  • LokalizacjaToruń
  • Rasa: Argon

Napisano 24 listopad 2013 - 15:50

Heh chciałem podnieść podobny zarzut ale... Dlaczego od fikcji wymaga się aby była poukładana i logiczna a od rzeczywistości nie?

Tak czy siak mapa w 1 poście jest całkiem przejrzysta jak na komplikacje uniwersum (zwłaszcza poplątane autostrady), nadaje się jak najbardziej do druku, (aż szkoda ze nie dotyczy lepszej gry) i chwała jej autorowi. :)

#6 Moskit

    Mistrz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 199 postów
  • LokalizacjaSzczecin City
  • Rasa: Xenon
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 25 listopad 2013 - 11:58

@MacDyller - Niekoniecznie musi być poukładana, ale jednak dobrze aby miała jakikolwiek sens. Tutaj tego sensu na dobrą sprawę brakuje, przez co naprawdę ciężko w ogóle odnaleźć się w przestrzeni.

#7 kwar

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 17 postów
  • LokalizacjaPiła
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 25 listopad 2013 - 13:58

Wyświetl postUżytkownik Moskit dnia 25 listopad 2013 - 11:58 napisał

@MacDyller - Niekoniecznie musi być poukładana, ale jednak dobrze aby miała jakikolwiek sens. Tutaj tego sensu na dobrą sprawę brakuje, przez co naprawdę ciężko w ogóle odnaleźć się w przestrzeni.


Niepotrzebnie wyobrażasz sobie poruszanie w grze jako poruszanie w przestrzeni. Podróż miedzy zonami. sektorami i systemami odbywa się w dwóch wymiarach.

#8 MacDyller

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 79 postów
  • LokalizacjaToruń
  • Rasa: Argon

Napisano 27 listopad 2013 - 22:06

Wyświetl postUżytkownik kwar dnia 25 listopad 2013 - 13:58 napisał

(...)Podróż miedzy zonami. sektorami i systemami odbywa się w dwóch wymiarach.

Hm... Co w zasadzie trzebaby uznać za minus (nieprawdopodobne) no ale ciężko byłoby ogarnąć to inaczej, tutaj już musi jakaś umowność wejść w grę. Inaczej trzebaby sobie kartonowe modele budować chyba ;)

#9 Omicron

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 173 postów
  • LokalizacjaOmicron Lyrae
  • Rasa: Argon
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 23 grudzień 2013 - 13:36

Mapa jest genialna, nie grałem więc nie mogę powiedzieć jak duże są te "sektory" w galaktykach. Rozumiem natomiast idee stworzenia czegoś takiego, mapa jest kompletnie inna niż w X i to jest duży plus. Nie jest prosta w rozumieniu, gdyż wszechświat nie jest prosty i zrozumiały. Ktoś kto choć trochę interesuje się astronomią powinien wiedzieć co mam na myśli. Sektory ze starych X są prostolinijne a tak być nie powinno. Świetnie że z jednej części galaktyki do drugiej możemy lecieć w jedną stronę, kto powiedział że mamy się nie zgubić i łatwo nam będzie wracać? Jeśli by tak było nawiązalibyśmy wtedy do mapy ze starych X i skoków gdzie łatwo mogliśmy wrócić aniżeli nadłożyć wiele KM drogi jak to było np we Freelancer. Te autostrady w jedną stronę jest pomysłem też nie głupim, możemy sobie wyskoczyć w każdym momencie i wrócić. Jeśli ktoś się zagapił i ominął punkt wyskoku z tunelu autostrady to sorry buddy nikt nie mówił że będzie easy.

Za mapę i pomysł na nią daję 8/10 :)

#10 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 23 grudzień 2013 - 16:27

Wyświetl postUżytkownik Omicron dnia 23 grudzień 2013 - 13:36 napisał

Mapa jest genialna, nie grałem więc nie mogę powiedzieć ...

Za mapę i pomysł na nią daję 8/10 :)

Zagrasz, to zmienisz zdanie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych