Skocz do zawartości


- - - - -

X2 bonus pack - mam kłopoty


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nightmare

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
  • LokalizacjaPoznań
  • Rasa: Boron
  • Gram w: X2: The Threat

Napisano 03 wrzesień 2011 - 15:03

Witajcie. Nigdzie na żadnym forum (z forum Egosoft'u włącznie) nie moglem znaleźć takiego wątku ani odpowiedzi więc pisze. A sprawa jest cholernie ważna. Konkretnie chodzi o ten All In One Bonus Package (v1.04.01) ze strony Egosoft'u

Otóż chodzi o to, że kiedy próbuję w menusach X2 dostać się do opcji tegoż bonus pack'u, nie mam normalnych nazw opcji tylko jakieś np. "ReadText-1502". To samo w nazwach statków AI które są z tegoż bonus pack'u. A przez to korzystanie z dodatków zaserwowanych w bonus pack'u jest praktycznie niemożliwe bo nawet niewiadomo gdzie i o co chodzi. Gram na patch'u 1.05 oczywiście i oczywiście w wersji polskiej. Niby instaluję wszystko poprawnie. Najpierw patch 1.4 do X2, później patch 1.5, a później dopiero bonus pack. Może coś robie nie tak? Albo mam jakąś skopaną wersję X2? nie mam bladego pojęcia o co tu może biegać

Bardzo was prosze o pomoc

#2 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 03 wrzesień 2011 - 15:39

Z tego co wiem Bonus Pack do X2 nie posiadał oficjalnej wersji PL.
Było kiedyś nieoficjalne spolszczenie BP, ale zaginęło w pomroce dziejów. Jeśli ktoś takowe jeszcze posiada, może by się podzielił z innymi (wystawię na Mamuta).
BP dodaje plik 440003.xml do katalogu t, zmień go na plik PL zgodnie z tym co pisze w FAQ#12. Będziesz miał zamiast readtextów teksty po angielsku.

#3 Nightmare

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
  • LokalizacjaPoznań
  • Rasa: Boron
  • Gram w: X2: The Threat

Napisano 04 wrzesień 2011 - 12:45

Dzięki! Teraz wszystko jest normalnie. A właściwie prawie wszystko bo jeszcze mam readtexty w nazwach transportowców TS z któregoś skryptu. Transporty żołnierzy TP są normalnie ale przy tych TS jeszcze tak sie dzieje w sumie niewiadomo dlaczego. Sprawdzalem w pliku i niby składnia jest poprawnie. Tylko z tą różnicą że przy tych transportach gdzie jest wszystko OK tam jest oddzielone "%s-%s", a tam gdzie są te readtexty jest jednym ciągiem "%s%s". Niewiem nie znam sie aż tak dobrze więc może nie o to chodzi

A tak z ciekawości, powiedz co ma w sobie ten plik .pck co jest razem z tym XML'em? Mam nadzieje że nic ważnego? I jaką role odgrywa?

#4 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 04 wrzesień 2011 - 12:54

Wyświetl postUżytkownik Nightmare dnia 04 wrzesień 2011 - 12:45 napisał

Tylko z tą różnicą że przy tych transportach gdzie jest wszystko OK tam jest oddzielone "%s-%s", a tam gdzie są te readtexty jest jednym ciągiem "%s%s". Niewiem nie znam sie aż tak dobrze więc może nie o to chodzi

Nie powinno mieć znaczenia. Ale X2 to bardzo stary Edytor Skryptów, więc wszystko jest możliwe. Masz spolszczenie tego skryptu? Bo może jego brak powoduje te readtexty.

Wyświetl postUżytkownik Nightmare dnia 04 wrzesień 2011 - 12:45 napisał

A tak z ciekawości, powiedz co ma w sobie ten plik .pck co jest razem z tym XML'em? Mam nadzieje że nic ważnego? I jaką role odgrywa?

Nie wiem, Nie mogłem go wypakować. Chyba to samo co .xml tylko spakowane do .pck, ale mogę się mylić.

#5 Nightmare

    Kadet

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
  • LokalizacjaPoznań
  • Rasa: Boron
  • Gram w: X2: The Threat

Napisano 04 wrzesień 2011 - 13:47

Nie. Nie mam spolszczenia do żadnego skryptu. Tak na wszelki wypadek tu chodzi oczywiście o któryś ze skryptów z BP. Zobacze później poszperam w plikach skryptów może mi sie uda coś znaleźć

A do wypakowania tego .pck chyba używają jakichś specjalnych programów. Bo też próbowalem wypakować i mi sie nie udało. Raczej myśle że to nie jest to samo bo ten .pck jest zdecydowanie mniejszy, ale w sumie możliwe

#6 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 04 wrzesień 2011 - 14:08

Jeśli chodzi o skrypt z BP, to spolszczenie BP załatwia sprawę, więc nie w tym problem.
.pck to zwykła paczka skompresowana, zwykle wystarczy zmienić .pck ma .zip i wypakować programem pakującym (winrar).
W tym przypadku nie pomaga nawet Package Creator z Plugin Managera, tylko że ja używam PM Lite dla TC, a paczka jest skompresowana starszym PM dla X2.
A że paczka ma mniejszy rozmiar niż .xml to chyba normalne, po to się przecież kompresuje pliki, aby mniej miejsca zajmowały na dysku.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych