Skocz do zawartości


- - - - -

Mod Statki Korporacji AMT


73 odpowiedzi w tym temacie

#11 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 25 maj 2011 - 15:33

 Użytkownik Yacek dnia 25 maj 2011 - 15:05 napisał

Nie ma bramy (jestem przed fabułą), nie mam zapisu.
Jeśli SCS nie znajduje statków, to może ich nie masz. Nie masz czasem skryptu FreeShips? Jeśli tak to może być jego wina, bo on lubi zmieniać porzucone statki.


Z SCS w tym przypadku jest zabawna sprawa. Gdy pytam o statki do przejęcia w EoL lub Nomad's Way to kompletnie nic nie wskazuje (zero statków lub kontenerów), ale gdy zapytam o najlepsze sektory do "złomiarstwa" to uzyskuje odpowiedź, że są to właśnie te dwa sektory (wartość w każdym to ok 63+ i 64+ miliona kredytów - czyli bardzo prawdopodobne, że "coś" tam jest). Poza SCS i samym modem ToTT mam tylko skrypt do szkolenia marines na statkach i Weapon Quick Swap (nic poza tym).

PS.
Czy mógłby mi ktoś podać orientacyjny namiar z mapy sektora (X,Y,Z) na bramę do sektorów Starożytnych? (raz już przeszedłem tą cześć fabuły i wiem, że to naprawdę kawał drogi poza mapą, ale niestety grałem z betą wersji ToTT 1.1 i zacząłem od początku, oczywiście "zapominając" w którą stronę mam lecieć :P).

#12 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2011 - 15:34

Dopisałem do pierwszego postu lokalizację M6 i M7 do przejęcia.

PS. Uruchomiłem nową grę, wyeksportowałem dane do mapy Scorpa i oba statki są widoczne na mapie Scorpa jako FreeShips. Polecam zainstalować sobie mapę Scorpa.

#13 michp

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 30 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 25 maj 2011 - 15:48

Niestey Yacku żaden ze sposobów które podałeś nie rozwiązało problemu. Wygląda to tak jakby SCS uznawał je za statki z pilotem (mimo tego że dostałem wiadomość po instalce moda o tych statkach że są opuszczone). Coś jest skopane. Trudno, po prostu taki sobie kupie :P tyle że nie prototypy.
Pozdrawiam.

Pokombinuję jeszcze rozpoczynając grę od nowa.

#14 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2011 - 16:09

Ja je przejąłem w ten sposób. Jakiego SCS używasz? SCS Cycrowa czy SCS Suite? Ja SCS Suite.

#15 michp

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 30 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 25 maj 2011 - 16:27

Używam SCS Suite. Gra od nowa nic nie dała. Odpuszczam sobie szkoda nerwów, ale nie ukrywam że żałuję bo te prototypy są naprawdę niezłe.
Dzięki za pomoc.

#16 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2011 - 16:43

1. Masz oczywiście przypisany klawisz do SCS w Sterowaniu?
2. Jakiej wersji SCS Suite używasz?
3. Możesz kupić te prototypy, dodaj sobie mój skrypt Stocznia TOTT, dodaje o je do stoczni AMT, pisze o tym w temacie http://xudb.pl/index...owane-dla-tott/

#17 michp

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 30 postów
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude

Napisano 25 maj 2011 - 16:46

Udało się !!!! :P Zupełnie przypadkiem przejąłem je używając polecenia "złomiarz sektorowy". SCS uznaje je za paczkę do przechwycenia a nie statek do przejęcia.

Pozdrowionka.

#18 Kedudg

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 207 postów
  • LokalizacjaAvarice
  • Rasa: Ziemianin
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 25 maj 2011 - 20:00

mam pytanko uruchomiłem tego moda i jest ok ale mam takie cudo przy nazwach statków latających w sektorach gonerskich a będącymi modelami ze stoczni AMT w stoczni one noszą normalną nazwę ale w przestrzeni przed nazwą jest kod błędu readtext1000-10000010Inkwizytor a w stoczni jest tylko inkwizytor nie wiem co się mogło skopać choć problem dla mnie nijaki bo wszystko działa poprawnie ale może ktoś zna przyczynę :P

#19 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 25 maj 2011 - 20:41

 Użytkownik Kedudg dnia 25 maj 2011 - 20:00 napisał

mam pytanko uruchomiłem tego moda i jest ok ale mam takie cudo przy nazwach statków latających w sektorach gonerskich a będącymi modelami ze stoczni AMT w stoczni one noszą normalną nazwę ale w przestrzeni przed nazwą jest kod błędu readtext1000-10000010Inkwizytor a w stoczni jest tylko inkwizytor nie wiem co się mogło skopać choć problem dla mnie nijaki bo wszystko działa poprawnie ale może ktoś zna przyczynę :P

Zainstalowałeś moje spolszczenie?

#20 Cyberstorm

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 59 postów

Napisano 26 maj 2011 - 01:32

 Użytkownik Yacek dnia 25 maj 2011 - 20:41 napisał

Zainstalowałeś moje spolszczenie?


Mam dokładnie ten sam błąd (używam Twojego spolszczenia z Mamuta).

PS.
Widział ktoś już latającą Cytadelę? ... M0 to mikro-stateczek w porównaniu z tym monstrum (Inkwizytor robi za obstawę). Czegoś takiego nie da się pokonać :P.

PS2.
Czy nie wydaje się dziwnym, że po zakupie statku w stoczni AMT, zamiast do "doku zaopatrzeniowego" (po zakup osłon, broni, tuningu silnika itp.) jesteśmy odsyłani do "baraku" z marines? (przynajmniej u mnie tak jest).





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych