Skocz do zawartości

Mod Statki Korporacji AMT


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mod "Statki Korporacji AMT" - Adwanced Military Technologies - jest modem dedykowanym dla moda TOTT v1.1, działać więc będzie tylko w grze z modem TOTT.

Autorami moda są:

Rakot

Lordleo2007

Voivoider

M0-Ecternal force

Fire Dragon

Wersja moda AMT 4.3

Historia:

Cytat

Korporacja AMT założona została przez grupę wojskowych inżynierów z Ziemskiej Floty Wojennej, którzy nie mogli pogodzić się z konserwatyzmem dowódców i oficerów wyższego szczebla Floty Wojennej. Otrzymane poparcie wpływowych bankierów Wspólnoty, oraz Gonerów pozwoliło im podjąć decyzje o stworzeniu własnej korporacji, której główną zasadą jest rozwój i budowa statków bojowych różnych klas. Najnowsze technologie, niekonwencjonalne podejście do rozwiązania projektowych i ciężka praca personelu korporacji, pomogła im szybko zdobyć reputację i zostać liderem na rynku uzbrojenia.

Cytat

Od chwili powstania Korporacji AMT minęło ponad dziesięć lat. Korporacja musiała przejść kilka prób wiary, również Splici próbowali wywierać naciski polityczne, ale mimo to, AMT dobrze zniosła przeciwności losu i teraz jest uważana za jedną z najlepszych korporacji przemysłu stoczniowego, na równi z OTAS i Bala Gi. Dość długi korporacja z powodzeniem wykorzystywała stocznię projektu Argońskiej Federacji do budowy swoich statków, ale w końcu stocznia federacji przestała spełniać rosnące potrzeby korporacji. Szczególnie gwałtowny wzrost zapotrzebowania na zwiększenie zdolności produkcyjnych, nastąpił po zatwierdzeniu do produkcji statku klasy "Inkwizytor". Nie mogąc znaleźć nic odpowiadającego zapotrzebowaniom energetycznym, wśród znanych stoczni, AMT zaprojektowała swoją własną. Tak właśnie powstał ten okazały i ogromny kompleks w którym mieści się: dział produkcyjny ciężkich statków i myśliwców, kompleksy mieszkalne, tereny rekreacyjne i fabryki przetwarzające surowce. Budowa stoczni trwała kilka lat ale teraz jest ona najpotężniejszą strukturą produkcyjną ze wszystkich istniejących obecnie. Stocznia Korporacji AMT znajduje się w sektorze Elysium of Light i jest broniona przez własne siły bezpieczeństwa oraz wojska Federacji Argońskiej. Na równi ze Świątynią Gonerów stacja ta stanowi siłę korporacji i niezachwianą wiarę w Nathana R. Gunnea.

Co nowego:

Mod dodaje do sektora Elysium of Light:

* Stocznię Korporacji AMT - a w niej 40 nowych statków wszystkich klas. Jeśli ktoś chce zapoznać się ze statkami przed instalacją, można ściągnąć plik Readme_AMT.pdf, w którym opisane są wszystkie statki. Plik jest co prawda w języku rosyjskim (opisy), ale myślę, że podstawowe dane da się rozszyfrować z cyrylicy. Jeśli nie, to zawsze można pooglądać obrazki 😀

* Kwaterę Główną Korporacji AMT - gdzie będzie można wyposażyć zakupione statki we wszelkie wyposażenie, osłony i broń.

* Akademię Desantową AMT - gdzie zakupimy i wyszkolimy naszych Marines.

Wszystkie stacje należą do Gonerów i jeśli chcemy robić w nich zakupy musimy mieć odpowiednio wysoką reputację u Gonerów.

Ponadto:

- ponieważ stacje znajdują się w dużej odległości w głębi sektora (ze względu na fabułę główną TOTT) dodane zostały dwa Akceleratory transorbitalne skracające nam drogę do stacji.

- dodana została mini fabuła, dzięki, której zdobędziemy plany (wymagana nasza Kwatera Główna) unikatowego statku.

- dodano dwa nowe statki klasy M0 latające po sektorach Gonerów (Elysium of Light i Nomad's Way) - statków nie można nabyć w stoczni.

- dodano "Patrolowy Certyfikat Korporacji AMT" czyli Licencję policyjną Gonerów.

- dwa statki do przejęcia (w sektorze Elysium of Light - M6, w sektorze Nomad's Way - M7)

Swarog w EoL: <position x="-121km" y="101km" z="-86km"/>

Antychryst w NW: <position x="152km" y="-78km" z="64km"/>

Instalacja:

Jak pisałem, mod wymaga gry z modem TOTT v1.1, jak zainstalować mod TOTT opisałem w temacie Mod Time Of The Truth 1.1

1. Mod AMT dostępny jest w formacie archiwum 7z (wypakowuje się np. winrarem) pod kilkoma linkami:

http://ifolder.ru/23528311

http://mnogofiles.com/fjetka0wonpc.html

http://www.fayloobmennik.net/630859

2. Po wypakowaniu otrzymamy trzy katalogi:

director - z plikami TOTT.AMT.Assasin.xml TOTT.AMT.InkShel TOTT.AMT.Shipyard - cały katalog kopiujemy do głównego katalogu gry, lub te trzy pliki do katalogu director w katalogu głównym gry.

mods - z dwoma plikami AMT.cat i AMT.dat - twórca moda zaleca przekopiować te pliki do katalogu mods w katalogu głównym gry i uruchomić mod AMT jako base mod. Można również (ja tak gram) przekopiować te pliki do katalogu głównego gry i zmienić im nazwy na kolejne numery plików cat/dat (będzie to numer 16). W takim wypadku jako base mod można wybrać "NoFog" dostępny z modem TOTT.

t - zawiera plik tekstowy w wersji rosyjskiej. Pomijamy go i ściągamy z Mamuta spolszczenie moda AMT. Spolszczenie zawiera dwa pliki: 0241-L048.xml (zaktualizowane dla AMT tłumaczenie tego pliku z moda TOTT - uwaga wersja z kolorowymi nazwami sektorów) oraz 3260-L048.xml (plik tekstowy moda AMT). Pliki spolszczenia kopiujemy do katalogu t w katalogu głównym gry.

Uwaga, po instalacji moda dobrze by było sprawdzić albo osobiście, albo mapą Scorpa ile statków mamy w stoczni Korporacji AMT. Jeśli 40 to OK. Jeśli mniej to mamy problem. Choć problem powinien wystąpić tylko w przypadku gdy ktoś miał wcześniejszą wersję moda (3.7) lub występuje konflikt z innymi skryptami. Rozwiązanie problemu jest niestety bardzo bolesne 😛
Jakby co to pisać.

Jako bonus można sobie pobrać jeszcze jeden mini mod CharonAMT, który dodaje do stoczni AMT Charona Starożytnych (tego z fabuły głównej TOTT) w barwach korporacji AMT. Mod CharonAMT instalujemy jako kolejny fake patch (plikom zmieniamy nazwę na kolejny numer, jeśli Statki Korporacji AMT zainstalowaliśmy jako pliki z numerem 16, to CharonAMT jako numer 17. Spolszczenie moda Statki Korporacji AMT jest uzupełnione o opis Charona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dziwna sprawa, mianowicie po instalacji skryptu Stoczni AMT, SCS melduje o dwóch porzuconych statkach (M6 i M7 w sektorach Nomad's Way i Elysium of Light), ale meldując się tam zaraz po komunikacie i całościowym "zryciu" tych sektorów nic nie znalazłem (z resztą sam SCS też nie znajduje żadnego statku do przejęcia w żadnym z tych dwóch sektorów - skąd i po co w takim razie komunikat o statkach do przejęcia?). Sama Stocznia AMT jak i cała reszta (jak się wydaje) jest w porządku ...

PS.

Tak na marginesie, przydałaby się wersja tłumaczenia bez "kolorowych" nazw sektorów 😛.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2011 o 01:49, Cyberstorm napisał:

Dziwna sprawa, mianowicie po instalacji skryptu Stoczni AMT, SCS melduje o dwóch porzuconych statkach (M6 i M7 w sektorach Nomad's Way i Elysium of Light), ale meldując się tam zaraz po komunikacie i całościowym "zryciu" tych sektorów nic nie znalazłem (z resztą sam SCS też nie znajduje żadnego statku do przejęcia w żadnym z tych dwóch sektorów - skąd i po co w takim razie komunikat o statkach do przejęcia?). Sama Stocznia AMT jak i cała reszta (jak się wydaje) jest w porządku ...

Statki są, pisze przecież o nich w pierwszym poście. Znajduje je mapa Scorpa. Sam tymi statkami latam.

M6 jest EoL w lewej-dolnej części sektora (na mapie sektora), bardzo daleko.

M7 jest w pobliżu miejsca, w którym będzie, lub jest (zależy od fabuły) brama do sektorów Starożytnych.

W dniu 25.05.2011 o 01:49, Cyberstorm napisał:

PS.

Tak na marginesie, przydałaby się wersja tłumaczenia bez "kolorowych" nazw sektorów 😛.

Nie będzie. Mając wersję bez "kolorowych" nazw sektorów tłumaczenia TOTT, każdy może sobie zrobić taka wersje pliku z AMT. Trzeba tylko przekopiować cały tekst odnoszący się do nazw sektorów z jednego pliku do drugiego (nadpisać tekst w pliku 0241 tłumaczenia AMT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2011 o 03:14, Yacek napisał:

Statki są, pisze przecież o nich w pierwszym poście. Znajduje je mapa Scorpa. Sam tymi statkami latam.

M6 jest EoL w lewej-dolnej części sektora (na mapie sektora), bardzo daleko.

M7 jest w pobliżu miejsca, w którym będzie, lub jest (zależy od fabuły) brama do sektorów Starożytnych.

Mógłbyś mi podać namiary (z mapy sektora X,Y,Z) na "nie istniejącą" (w mojej fazie fabuły) bramę do sektorów Starożytnych? (a jeśli masz jakimś cudem zapis sprzed podjęcia M6, to również orientacyjne namiary na niego).

Cytat

Nie będzie. Mając wersję bez "kolorowych" nazw sektorów tłumaczenia TOTT, każdy może sobie zrobić taka wersje pliku z AMT. Trzeba tylko przekopiować cały tekst odnoszący się do nazw sektorów z jednego pliku do drugiego (nadpisać tekst w pliku 0241 tłumaczenia AMT.

Dzięki za podpowiedź (działa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego modu.. to przeglądając statystyki tych nowych statków to są troszkę przegięte.. np. ten M0 który ma po 24 działka na burcie to wow.. no jak coś takiego puknąć.. i te osłony 😛 muszę sie zastanowi na tym modem..

a małe pytanie to u jakie rasy trzeba mieć reputacje by je kupić ? no bo ja to ze wspólnotom jestem TROSZKĘ na bakier..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wykonywał ktoś z was misję odnalezienia i przejęcia statku (M8) dla korporacji AMT ? Odnalazłem to coś, wytłukłem ochronę złożoną ze statków upadłych ale kiedy prubuję przejąć ten statek to klapa. Niby brak pilota a lata, po ostrzelaniu go odzywa się durny Split (pilot!!!), gdy zdejmie mu się całe osłony to w sekunde mu się regenerują. Nie można go też przejąć abordażem (wyświetlana jest informacja o tym że tego statku nie można przejąć poprzez abordaż).

Poza tą drobnostką bardzo mnie ucieszył ten "Mod do Moda". Podziękowania dla Yacka.

Pozdrawiam.

Michał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2011 o 04:29, Cyberstorm napisał:

Mógłbyś mi podać namiary (z mapy sektora X,Y,Z) na "nie istniejącą" (w mojej fazie fabuły) bramę do sektorów Starożytnych? (a jeśli masz jakimś cudem zapis sprzed podjęcia M6, to również orientacyjne namiary na niego).

Nie ma bramy (jestem przed fabułą), nie mam zapisu.

EDIT: Swarog w EoL: <position x="-121km" y="101km" z="-86km"/>

Antychryst w NW: <position x="152km" y="-78km" z="64km"/>

Jeśli SCS nie znajduje statków, to może ich nie masz. Nie masz czasem skryptu FreeShips? Jeśli tak to może być jego wina, bo on lubi zmieniać porzucone statki.

W dniu 25.05.2011 o 07:04, "Xenobot" napisał:

co do tego modu.. to przeglądając statystyki tych nowych statków to są troszkę przegięte.. np. ten M0 który ma po 24 działka na burcie to wow.. no jak coś takiego puknąć.. i te osłony 😛 muszę sie zastanowi na tym modem..

a małe pytanie to u jakie rasy trzeba mieć reputacje by je kupić ? no bo ja to ze wspólnotom jestem TROSZKĘ na bakier..

U Gonerów.

Taki M0 w sam raz na kolonizację sektora Xenków w TOTT. I nie są to przegięte statki, mają plusy i minusy.

W dniu 25.05.2011 o 07:44, michp napisał:

Witam.

Wykonywał ktoś z was misję odnalezienia i przejęcia statku (M8) dla korporacji AMT ? Odnalazłem to coś, wytłukłem ochronę złożoną ze statków upadłych ale kiedy prubuję przejąć ten statek to klapa. Niby brak pilota a lata, po ostrzelaniu go odzywa się durny Split (pilot!!!), gdy zdejmie mu się całe osłony to w sekunde mu się regenerują. Nie można go też przejąć abordażem (wyświetlana jest informacja o tym że tego statku nie można przejąć poprzez abordaż).

Poza tą drobnostką bardzo mnie ucieszył ten "Mod do Moda". Podziękowania dla Yacka.

Pozdrawiam.

Michał.

A SCS próbowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2011 o 15:20, michp napisał:

Hej Yacek

SCS nie widzi tych statków jako porzuconych a tym samym możliwych do przejęcia (przynajmniej u mnie). Nie można przejąć SCS-em tego z misji jak również tych M6 i M7 w sektorach Nomad's Way i Elysium of Light.

Co do M6 i M7 to nie będą się kłócił, mam sklerozę, ale wydawało mi się że wydałem polecenia "Przejmij wszystkie..." i było po sprawie. Jeśli nie, to jest inny myk: podlatujesz do statku na odległość mniejszą niż 4km i naciskasz przycisk przypisany do SCS (polecenie "Przejmij statek") i statek Twój bez zbędnych ceregieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2011 o 15:05, Yacek napisał:

Nie ma bramy (jestem przed fabułą), nie mam zapisu.

Jeśli SCS nie znajduje statków, to może ich nie masz. Nie masz czasem skryptu FreeShips? Jeśli tak to może być jego wina, bo on lubi zmieniać porzucone statki.

Z SCS w tym przypadku jest zabawna sprawa. Gdy pytam o statki do przejęcia w EoL lub Nomad's Way to kompletnie nic nie wskazuje (zero statków lub kontenerów), ale gdy zapytam o najlepsze sektory do "złomiarstwa" to uzyskuje odpowiedź, że są to właśnie te dwa sektory (wartość w każdym to ok 63+ i 64+ miliona kredytów - czyli bardzo prawdopodobne, że "coś" tam jest). Poza SCS i samym modem ToTT mam tylko skrypt do szkolenia marines na statkach i Weapon Quick Swap (nic poza tym).

PS.

Czy mógłby mi ktoś podać orientacyjny namiar z mapy sektora (X,Y,Z) na bramę do sektorów Starożytnych? (raz już przeszedłem tą cześć fabuły i wiem, że to naprawdę kawał drogi poza mapą, ale niestety grałem z betą wersji ToTT 1.1 i zacząłem od początku, oczywiście "zapominając" w którą stronę mam lecieć 😛).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestey Yacku żaden ze sposobów które podałeś nie rozwiązało problemu. Wygląda to tak jakby SCS uznawał je za statki z pilotem (mimo tego że dostałem wiadomość po instalce moda o tych statkach że są opuszczone). Coś jest skopane. Trudno, po prostu taki sobie kupie 😛 tyle że nie prototypy.

Pozdrawiam.

Pokombinuję jeszcze rozpoczynając grę od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Masz oczywiście przypisany klawisz do SCS w Sterowaniu?

2. Jakiej wersji SCS Suite używasz?

3. Możesz kupić te prototypy, dodaj sobie mój skrypt Stocznia TOTT, dodaje o je do stoczni AMT, pisze o tym w temacie http://xudb.pl/index.php?/topic/1751-mini-mody-dedykowane-dla-tott/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko uruchomiłem tego moda i jest ok ale mam takie cudo przy nazwach statków latających w sektorach gonerskich a będącymi modelami ze stoczni AMT w stoczni one noszą normalną nazwę ale w przestrzeni przed nazwą jest kod błędu readtext1000-10000010Inkwizytor a w stoczni jest tylko inkwizytor nie wiem co się mogło skopać choć problem dla mnie nijaki bo wszystko działa poprawnie ale może ktoś zna przyczynę 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2011 o 20:00, Kedudg napisał:

mam pytanko uruchomiłem tego moda i jest ok ale mam takie cudo przy nazwach statków latających w sektorach gonerskich a będącymi modelami ze stoczni AMT w stoczni one noszą normalną nazwę ale w przestrzeni przed nazwą jest kod błędu readtext1000-10000010Inkwizytor a w stoczni jest tylko inkwizytor nie wiem co się mogło skopać choć problem dla mnie nijaki bo wszystko działa poprawnie ale może ktoś zna przyczynę 😛

Zainstalowałeś moje spolszczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2011 o 20:41, Yacek napisał:

Zainstalowałeś moje spolszczenie?

Mam dokładnie ten sam błąd (używam Twojego spolszczenia z Mamuta).

PS.

Widział ktoś już latającą Cytadelę? ... M0 to mikro-stateczek w porównaniu z tym monstrum (Inkwizytor robi za obstawę). Czegoś takiego nie da się pokonać 😛.

PS2.

Czy nie wydaje się dziwnym, że po zakupie statku w stoczni AMT, zamiast do "doku zaopatrzeniowego" (po zakup osłon, broni, tuningu silnika itp.) jesteśmy odsyłani do "baraku" z marines? (przynajmniej u mnie tak jest).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dziwne, bo specjalnie dodałem do pliku 3260 kilka linii:

<page id="301000" title="Job names" descr="Unique shipnames and jobnames" voice="yes">
 <t id="10000010">Dowódca Wojsk AMT</t>
 <t id="10000011">Ochrona Wojskowa AMT</t>
 <t id="10000012">Ochrona Wojskowa AMT</t>

aby właśnie zlikwidować te redtexty i ja ich nie mam.

Ja po zakupie statków trafiam do Kwatery głównej Gonerów gdzie mogę wyposażyć statki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mam wgrany pl z mamuta i tak go przeglądam i nie wiem czy to tak ma być jak tu z odstępem w zapisie

<t id="33">Obszar 4 zbadany!</t>
<t id="34">Musisz zbadać cztery obszary sektora. Po zakończeniu badania każdego obszaru otrzymasz potwierdzenie.</t>
<t id="35">Aby przekazać statek 'Assasin' Korporacji AMT, należy zmienić statek. 'Assasin' musi być zadokowany do stoczni w sektorze.</t>
</page>

<page id="301000" title="Job names" descr="Unique shipnames and jobnames" voice="yes">
<t id="10000010">Dowódca Wojsk AMT</t>
<t id="10000011">Ochrona Wojskowa AMT</t>
<t id="10000012">Ochrona Wojskowa AMT</t>
<t id="10000013">Ochrona Wojskowa AMT</t>

czy ten odstęp między liniami nie powinien być zlikwidowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.05.2011 o 07:03, Kedudg napisał:

tak mam wgrany pl z mamuta i tak go przeglądam i nie wiem czy to tak ma być jak tu z odstępem w zapisie [...]

W pliku 0001-L048.xml, znajdź sekwencję <page id="301000" i tam dodaj wszystkie wpisy z pliku 3260-L048.xml.

U mnie zapis w 0001-L048.xml obejmujący blok 301000 wygląda w ten sposób (to jego końcówka i kawałek początku następnego bloku dla

orientacji bo sam blok obejmuje całkiem sporo wpisów):

<t id="40002">Rozpoznanie</t>

<t id="40003">Straż Tylna</t>

<t id="40004">Eskortowiec</t>

<t id="40005">Zmiana Warty</t>

<t id="10000010">Dowódca Wojsk AMT</t>

<t id="10000011">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000012">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000013">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000014">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000015">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000021">Bezczynny TL AMT</t>

<t id="10000022">AMT Handlowiec</t>

<t id="10000023">Dowódca Wojsk AMT</t>

<t id="10000024">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000025">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000026">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000027">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000028">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000029">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000030">Ochrona Wojskowa AMT</t>

<t id="10000031">Dowódca Wojsk AMT</t>

<t id="10000032">Dowódca Wojsk AMT</t>

<t id="10000033">Ochrona Wojskowa AMT</t>

</page>

<page id="301706" title="Bordcomp. player objects" descr="Your ... Object names (not spoken by Bordcomputer!)" voice="no">

<t id="11">Twoja %s</t>

<t id="3115">Twój Kolos</t>

<t id="3125">Twój Tytan</t>

Oczywiście zlikwiduj wszystkie wpisy dotyczące page id 301000 z pliku 3260-L048.zml. Końcówka wpisu w tym pliku powinna wyglądać

w ten sposób:

<t id="35">Aby przekazać statek 'Assasin' Korporacji AMT, należy zmienić statek. 'Assasin' musi być zadokowany do stoczni w sektorze.</t>

</page>

</language>

U mnie zadziałało i nie mam już ReadText-ów.

PS.

Jeśli nie masz dobrego edytora do HTML-a to użyj zwykłego notatnika z Windows, bo niektóre edytory (jak ten z nowego Total Commandera) mogą

wszystko spaprać 😛.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...