Skocz do zawartości


- - - - -

Błąd w czasie walki


79 odpowiedzi w tym temacie

#11 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 15 styczeń 2011 - 11:21

tego moda to testował ktoś chodź trochę przed wydaniem?

#12 Yacek

    Komandor

  • Gwardia
  • 9433 postów
  • LokalizacjaKraków
  • Rasa: Nieznana
  • Gram w: X: Rebirth

Napisano 15 styczeń 2011 - 11:30

Kapitan napisał:

tego moda to testował ktoś chodź trochę przed wydaniem?

Oficjalnie przez ponad miesiąc testowali:
101010
Admiral Scoobing
Diemetius
DrSysAdmin
King of the World
Mapper484
Sam Redstone

Jeszcze raz gorące podziękowania za dobrze wykonane betatesty :(

#13 BAAL-Melkart

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 56 postów

Napisano 15 styczeń 2011 - 16:18

rolnik_pl napisał:

Nie było tego wcześniej w wersji 1.0.

Było, przynajmniej u mnie. Pisałem zresztą o tym w innym wątku. Zjawisko występowało ze szczególnym nasileniem przy ciągłym ostrzale nieprzyjaciela emiterami keynowymi (nie wiem czy dobrze napisałem), ale również pulsacyjnymi emiterami wiązki. Po przesiadce na Ciężkiego Smoka, później na Reapir'a, błąd ustąpił zapewne za sprawą korzystania z "wolniejszego" uzbrojenia.

#14 rolnik_pl

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 57 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 15 styczeń 2011 - 16:51

Pomogło, wielkie dzięki. A co do broni to ja używam elektromagnetyczne działko plazmowe beta też jako ciągły ostrzał do poddania jednostki w Jokochamie.

#15 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 15 styczeń 2011 - 21:49

nie ma to jak spaprac najważniejszy element gry
kiedy nastepny patch? :(

#16 BAAL-Melkart

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 56 postów

Napisano 16 styczeń 2011 - 17:04

rolnik_pl napisał:

Pomogło, wielkie dzięki. A co do broni to ja używam elektromagnetyczne działko plazmowe beta też jako ciągły ostrzał do poddania jednostki w Jokochamie.

"Elektromagnetyki" beta na całe szczęście takie szybkostrzelne nie są, więc może nie będą sprzyjały CTD. Tylko trzeba pamiętać, że i wzajemny ostrzał jednostek starowanych przez AI może nam zapewnić crash'a, jeśli w użyciu będą "szybkie" bronie. Dużo rzadziej, ale jednak, więc polisa ratunkowa to wciąż najlepszy przyjaciel pilota.

Aż strach pomyśleć, jak XTC wyglądało przed beta testami. Ale i tak go lubię.

#17 saradeus

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 95 postów
  • Rasa: Split
  • Gram w: X: Beyond the Frontier, X3: Reunion, X3: Terran Conflict

Napisano 16 styczeń 2011 - 19:40

Z tym wyskakiwaniem rzeczywiście tez jest coś nie na rzeczy. Testowałem na wysokich ustawieniach opuszczania i niskim morale jeden save kilka godzin. Walka z pirackim tygrysyem . Zacząłem testować bo gra mi scrushowała . Co zauważyłem :

1. Najczęściej crush i powrót do pulpitu .
2. Tygrys zostaje zniszczony .
3. Załoga opuszcza statek .
4. Załoga ouszcza statek ale chyba wraca na pokład (statek przestaje być wrogi )
5. Czasem eksplozja Tygrysa podczas użycia skryptu złomiarza .
6. Jeden raz załoga opuśiła statek za pomoca kapsuł i statek eksplodował.

Na tych samych wysokich ustawieniach inny statek przejmowałem bez problemu, (TP Hyperion, o dziwo zrobili go to jako TP ? w sumie mi nie przeszkadza )

Grałem na wersji 1.1

#18 Kapitan

    Pilot bombowca

  • Przyjaciele
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • LokalizacjaHeaven's Assertion
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Terran Conflict

Napisano 16 styczeń 2011 - 20:16

BAAL-Melkart napisał:

rolnik_pl napisał:

Pomogło, wielkie dzięki. A co do broni to ja używam elektromagnetyczne działko plazmowe beta też jako ciągły ostrzał do poddania jednostki w Jokochamie.

"Elektromagnetyki" beta na całe szczęście takie szybkostrzelne nie są, więc może nie będą sprzyjały CTD. Tylko trzeba pamiętać, że i wzajemny ostrzał jednostek starowanych przez AI może nam zapewnić crash'a, jeśli w użyciu będą "szybkie" bronie. Dużo rzadziej, ale jednak, więc polisa ratunkowa to wciąż najlepszy przyjaciel pilota.

Aż strach pomyśleć, jak XTC wyglądało przed beta testami. Ale i tak go lubię.


o,a tu się zgodze,walczę walczę, jakieś m6 teladich wali w m5,gościu ma pół kadłuba,zaraz wybuchnie a tu gra zamula i wywala.Jako tako sytuację polepsza zgrzewka polis, ale i tak nie mam zamiaru sejwowac co 10 sec :( do tego ostatnio nie tylko wywala grę,ale raz kompa zawiesiło :) Co do wyskakiwania,w przypadku myśliwców zdaje mi się że raz ten bailing z XTC działa jak powinien(skaczą ładnie) a czasami nie działa wogóle.Ponadto nie poddają mi sie większe okręty(M6 itd)Za to przynajmniej SCS działa,ale marne pocieszenie... ten mod dla mnie jest niegrywalny teraz.

#19 LeWaR

    Admirał

  • Admiralicja
  • 1920 postów
  • Rasa: Teladi
  • Gram w: X2: The Threat, X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 16 styczeń 2011 - 20:48

Na pocieszenie dodam, że do XTC wgrałem jedynie marine repair i u mnie nie wywala. A parę tygrysków poszło do złomiarni.

#20 deedol

    Pilot

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 88 postów
  • Lokalizacjagdzieś na pólnocy...
  • Rasa: Paranid
  • Gram w: X3: Reunion, X3: Terran Conflict, X3: Albion Prelude, X: Rebirth

Napisano 16 styczeń 2011 - 21:49

LeWaR napisał:

Na pocieszenie dodam, że do XTC wgrałem jedynie marine repair i u mnie nie wywala. A parę tygrysków poszło do złomiarni.

Ja zaś mam takie doświadczenia... jak grywałem na wersji 1.0 to podczas walki z M6 jak moje M6 lub M3+ siadało na"ogonie" owego M6 i robilismy tzw. koła nagla następował zwis, i grę wywalało, nie wiemm czy to ma znaczenie ale dotyczylo to walki szczególnie z M6 klanu piratów, chyba (tu sztrzelam bo zupełnie nie pamietam) Bratherhood i był to Smok lub Ciężki Smok, i działo sie tak za każdym razem jak do niego podlatywałem i atakowałem , wiec mu odpusciłem , nie używałem wtedy żadnych skrypyów za wyjątkiem Mosqito missle defense, obecnie gram w wersji 1.1 i używam tylko jednego skryptu Salvage Command Suite V3.38 , gra dziala dobrze, nie mam wywalania, statki przy ustawieniach 30-40 % zostają porzucane dość często, aczkolwiek nie spotkalem ostatnio owego statku klanu Bratherhood wiec nie wiem co by sie wtedy działo/...
Pozdrawiam Dee





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych