Kapitan Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Walczyłem ostatnio z elite tragarzem, prół do mnie z jakiegoś działka,ale by długo musiał strzelac żeby mnie rozwalic. Aż tu nagle trach trach osłon nie mam(tak,jakbym się nagle teleportował z m3 do m5 ),trach trach pół kadłuba wcieło, nagle czarny ekran, i tu wywala ekranik że jakiś problem z aplikacja X3TC i że zostanie zamknięta.Później tego błędu nie miałem przez dłuższy czas,ale przed chwilą nawalam w LXa i PXa aż tu nagle wywaliło ,czarny ekran i informacja o błędzie,jak wcześniej.(chodź tym razem mi osłony jakoś szybciej nie spadały) . Heh,dobrze że save był blisko zawsze Te fale uderzeniowe wyłączyłem na samym początku gry,więc to chyba nie to.Miał ktoś z was takiego buga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jest konflikt między skryptem Bailingu, czyli odpowiedzialnym za opuszczanie statków przez pilotów, a skryptem kontrolującym morale pilotów. Przynajmniej tak to wygląda. Tyle wyjść do pulpitu co zaliczyłem ostatnio w XTC, to nie miałem odkąd gram w TC. A grałem z kilkoma innymi dużymi modami i skryptem NPC Bail Addon.Dziwny tylko ten efekt znikania osłon i kadłuba. Skoro wyłączyłeś opcję fali uderzeniowej. Jesteś pewien, że nie dostałeś jakąś zabłąkana rakietą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Konflikt?Hm, to może dlatego u mnie piloci w sumie wogóle nie chcą wyskakiwac.Ustawiłem wreszcie przed chwilą tak,że łatwiej trafic w totka niż żeby przydupas nie wyskoczył a tu dalej nic. . Co do rakiety,hm, chyba osa mnie bombardowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Macie coś takiego,że ustawiacie jak chcecie,a piloci dalej wyskakują jakby się grało na ustawieniach standardowych?Piszę tutaj bo walki to w sumie też dotyczy. Czy może u mnie coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Raczej nie. Moje ustawienia możesz zobaczyć w tym poście: http://xudb.pl/topic/1637-re-przejmowanie-statk-w/page__pid__25474__st__20#entry25474Inna sprawa, ze w wersję 1.1 grałem bardzo mało i wypowiedź dotyczy wersji 1.0a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 to nie wiem,zainstaluje od nowa grę chyba... Mam prośbę, mógłby jakiś pilot,jak będzie miał przed nosem jakiś statek ustawic ogromną szansę na opuszczenie i zaatakowac?Ciekaw jestem czy u mnie tylko coś skopało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Gdy opisujecie problem, podajcie również skrypty, które macie wgrane. Ułatwi to odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 narazie tylko scorpa mam a XTC wersja 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik_pl Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 XTC wersja 1.1 Podczas walki w momencie jak ma się statek poddać zawiesza się gra. Nie było tego wcześniej w wersji 1.0. Odinstalowałem samego moda, ponowna instalacja i błąd się powtórzył. Dopiero to deinstalacji całej gry, ponowna instalacja czystej gry + XTC wersja 1.1 chwilę błędu nie było. Tak po 2-3 god grania ponownie mam zawieszanie się gry. Jedyne co w grze zmieniałem to na 40% prawdopodobieństwo wyskakiwania pilotów dla M6, M7 oraz brak uszkodzeń podczas wybuchu statku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zmniejsz morale pilotów do 90-80%. Może pomoże. Gwarancji nie daję. Niestety Bailing z XTC to nie to samo co stary dobry NPC Bail Addon.Problem obserwowałem już na wersji 1.0a, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 tego moda to testował ktoś chodź trochę przed wydaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Cytattego moda to testował ktoś chodź trochę przed wydaniem?Oficjalnie przez ponad miesiąc testowali:101010Admiral ScoobingDiemetiusDrSysAdminKing of the WorldMapper484Sam RedstoneJeszcze raz gorące podziękowania za dobrze wykonane betatesty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAAL-Melkart Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 CytatNie było tego wcześniej w wersji 1.0. Było, przynajmniej u mnie. Pisałem zresztą o tym w innym wątku. Zjawisko występowało ze szczególnym nasileniem przy ciągłym ostrzale nieprzyjaciela emiterami keynowymi (nie wiem czy dobrze napisałem), ale również pulsacyjnymi emiterami wiązki. Po przesiadce na Ciężkiego Smoka, później na Reapir'a, błąd ustąpił zapewne za sprawą korzystania z "wolniejszego" uzbrojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik_pl Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Pomogło, wielkie dzięki. A co do broni to ja używam elektromagnetyczne działko plazmowe beta też jako ciągły ostrzał do poddania jednostki w Jokochamie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 nie ma to jak spaprac najważniejszy element grykiedy nastepny patch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAAL-Melkart Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 CytatPomogło, wielkie dzięki. A co do broni to ja używam elektromagnetyczne działko plazmowe beta też jako ciągły ostrzał do poddania jednostki w Jokochamie."Elektromagnetyki" beta na całe szczęście takie szybkostrzelne nie są, więc może nie będą sprzyjały CTD. Tylko trzeba pamiętać, że i wzajemny ostrzał jednostek starowanych przez AI może nam zapewnić crash'a, jeśli w użyciu będą "szybkie" bronie. Dużo rzadziej, ale jednak, więc polisa ratunkowa to wciąż najlepszy przyjaciel pilota.Aż strach pomyśleć, jak XTC wyglądało przed beta testami. Ale i tak go lubię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Z tym wyskakiwaniem rzeczywiście tez jest coś nie na rzeczy. Testowałem na wysokich ustawieniach opuszczania i niskim morale jeden save kilka godzin. Walka z pirackim tygrysyem . Zacząłem testować bo gra mi scrushowała . Co zauważyłem :1. Najczęściej crush i powrót do pulpitu .2. Tygrys zostaje zniszczony .3. Załoga opuszcza statek .4. Załoga ouszcza statek ale chyba wraca na pokład (statek przestaje być wrogi )5. Czasem eksplozja Tygrysa podczas użycia skryptu złomiarza .6. Jeden raz załoga opuśiła statek za pomoca kapsuł i statek eksplodował.Na tych samych wysokich ustawieniach inny statek przejmowałem bez problemu, (TP Hyperion, o dziwo zrobili go to jako TP ? w sumie mi nie przeszkadza )Grałem na wersji 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 CytatCytatPomogło, wielkie dzięki. A co do broni to ja używam elektromagnetyczne działko plazmowe beta też jako ciągły ostrzał do poddania jednostki w Jokochamie."Elektromagnetyki" beta na całe szczęście takie szybkostrzelne nie są, więc może nie będą sprzyjały CTD. Tylko trzeba pamiętać, że i wzajemny ostrzał jednostek starowanych przez AI może nam zapewnić crash'a, jeśli w użyciu będą "szybkie" bronie. Dużo rzadziej, ale jednak, więc polisa ratunkowa to wciąż najlepszy przyjaciel pilota.Aż strach pomyśleć, jak XTC wyglądało przed beta testami. Ale i tak go lubię.o,a tu się zgodze,walczę walczę, jakieś m6 teladich wali w m5,gościu ma pół kadłuba,zaraz wybuchnie a tu gra zamula i wywala.Jako tako sytuację polepsza zgrzewka polis, ale i tak nie mam zamiaru sejwowac co 10 sec do tego ostatnio nie tylko wywala grę,ale raz kompa zawiesiło Co do wyskakiwania,w przypadku myśliwców zdaje mi się że raz ten bailing z XTC działa jak powinien(skaczą ładnie) a czasami nie działa wogóle.Ponadto nie poddają mi sie większe okręty(M6 itd)Za to przynajmniej SCS działa,ale marne pocieszenie... ten mod dla mnie jest niegrywalny teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Na pocieszenie dodam, że do XTC wgrałem jedynie marine repair i u mnie nie wywala. A parę tygrysków poszło do złomiarni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deedol Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 CytatNa pocieszenie dodam, że do XTC wgrałem jedynie marine repair i u mnie nie wywala. A parę tygrysków poszło do złomiarni.Ja zaś mam takie doświadczenia... jak grywałem na wersji 1.0 to podczas walki z M6 jak moje M6 lub M3+ siadało na"ogonie" owego M6 i robilismy tzw. koła nagla następował zwis, i grę wywalało, nie wiemm czy to ma znaczenie ale dotyczylo to walki szczególnie z M6 klanu piratów, chyba (tu sztrzelam bo zupełnie nie pamietam) Bratherhood i był to Smok lub Ciężki Smok, i działo sie tak za każdym razem jak do niego podlatywałem i atakowałem , wiec mu odpusciłem , nie używałem wtedy żadnych skrypyów za wyjątkiem Mosqito missle defense, obecnie gram w wersji 1.1 i używam tylko jednego skryptu Salvage Command Suite V3.38 , gra dziala dobrze, nie mam wywalania, statki przy ustawieniach 30-40 % zostają porzucane dość często, aczkolwiek nie spotkalem ostatnio owego statku klanu Bratherhood wiec nie wiem co by sie wtedy działo/...Pozdrawiam Dee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 CytatNa pocieszenie dodam, że do XTC wgrałem jedynie marine repair i u mnie nie wywala. A parę tygrysków poszło do złomiarni.Jak to nie wywala,to coś ty z tym XTC zrobił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Czysta instalka TC i na to XTC 1.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 To u mnie na odwrót, jak grałem na wersji 1.0a to miałem względny spokój i gra wyszła do pulpitu może ze dwa razy. Od czasu instalacji 1.1 (na czystą grę) wywala mi po kilka razy w trakcji jednego patrolu sektorowego. Dlatego nie gram ostatnio. Tak się zastanawiam, czy nie rozpocząć nowej gry na 1.1, ale może poczekam na 1.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Po reinstalacji TC na czyste + 3.0 patch + XTC 1.1 + mapa skorpa + spolszczenie narazie nie miałem żadnego crush'a . Dodam że używam dla przezorności wolniejszych broni tak jak koledzy radzili . W slocie głownym poczciwe Miotacze Plazmy i troszkę szybsze Działka Akceleratowe w wieżyczkach do zwalczania myśliwców i rakiet . Poza tematem, co ten mod mi radości sprawia - nie mogę się oderwać od komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 na argoński sektor khaak zrobili sobie najazd małymi statkami.... no i co zobaczyłem po pewnym czasie (nawet nie wszedłem o walki bo latam transportowcem) zobaczyłem pulpit... wczytałem poprzedni save znowu ta sama sytuacja lecę w to samo miejsce i co widze pulpit... i tak już 3 raz. Gra "czysta". Czy za każdą inwazją khaak będę widział pulpit?//hmm przywróciłem ponownie ustawienia dotyczące opuszczania statków na poziom normalny, zapisałem grę wyszedłem i wczytałem ją na nowo. I nie wyskoczyło. Czyli że nie można ruszać tamtych ustawień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.