Skocz do zawartości

Personnel Transporter


Jagoda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzięki skryptowi Personnel Transporter będziemy mogli transportować personel pokładowy jak i zmieniać jego profesje.

Instalacja:

Ściągamy plik Personnel Transporter wystarczy że posiadamy Zip-a lub Rar za pomocą którego rozpakowujemy zawartość ściągniętej paczki. Po rozpakowaniu kopiujemy zawartość folderu scripts i wklejamy do katalogu z grą również do folderu scripts.

Spolszczenie znajduje się na Mamucie Pliki 8015-L48 umieszczamy w katalogu z grą w folderze T.

I wspomagającą ten skrypt bibliotekę

Deinstalacja skryptu:

Aby usunąć skrypt należy z floderu scripts.uninstall i scripts.delete należy przekopiować jego zawartość do katalogu z gra do folderu scripts. Następnie należy uruchomić grę X3 TC po wczytaniu ostatniego aktualnego Save przechodzimy do windowsa za pomocą ALT + TAB po czym wchodzimy do katalogu Scripts z grą i uruchamiamy Delete all Personnel Transporter Scripts. Wracamy do gry po upłynięciu 20 sekund możemy dokonać zapisu gry. Gratulacje właśnie pozbyłeś się skryptu.

Ważne: Nigdy nie można po prostu usunąć skryptu, ponieważ jest on powiązany z zapisem gry.

No dobrze skoro przerobiliśmy już proces instalacji skryptu jaki jego usunięcie chyba nadszedł czas na opisanie samego skryptu jego działania i zastosowania, więc zaczynamy.

By w pełni cieszyć się tym skryptem musimy posiadać:

- Statek klasy TP lub M1

- System podtrzymywania życia

- Teleporter

Autor skryptu zapewnia udostępnienie obszerniejszych informacji na dniach, aczkolwiek zapewnia że skrypt jest na tyle przejrzysty że można go samemu opanować bez żadnego wysiłku.

Więc gdy już tak wygodnie siedzimy w fotelu przed panelem naszego M1 lub TP przyszedł czas na wywołanie Konsoli Poleceń ( Shift + C )

Spoiler

Z listy Dodatkowe Polecenia Statku wybieramy Slot1, a następnie go aktywujemy po przez naciśniecie lewego przycisku myszy. Po wykonaniu tej czynności ukaże się nam nowe okno.

Spoiler

Z tego okna wybieramy Tool: Transfer personel dzięki temu przejdziemy do okna w którym będziemy mogli zarządzać całym naszym personelem stacjonującym na naszym M1 lub TP.

Spoiler

W tym oknie mamy następujące opcje:

Konfiguracja – tej opcji jeszcze nie rozpracowałam

Statki z przypisanymi pilotami – w tej opcji są przypisani piloci do swoich statków czekający na nasze rozkazy.

Personel w przedziale pasażerskim – w tym oknie mamy możliwość przydzielenia z okna Piechoty personel i wybrać jemu nową lub pozostawić starą profesję.

W przypadku przydzielenia nowej profesji należy wybrać jednego z członków Piechoty Morskiej.

W moim przypadku dla potrzeb demonstracji wybrałam dwóch żołnierzy piechoty morskiej. Oboje jak widzicie w powyższym oknie znajdują się w Pokoju operacyjnym piechoty morskiej.

Otmancolanks i Ebmancklsann oboje to Paranidianie. Pierwszy z nich czyli Otmancolanks jest to dość dobrze wyszkolonym żołnierzem Piechot Morskiej.

Spoiler

Drugi Ebmancklsann to kompletny leszcz, początkujący rekrut. Oby jego mama wiedziała że bawi się w żołnierza.

Spoiler

Nie bez powodu wybrałam tak różnych sobie wyszkoleniem żołnierzy.

Aby zmienić profesję musimy najpierw wybrać żołnierza Piechoty Morskiej w Pokoju Operacyjnym.

Spoiler

Po aktywowaniu go naciskając na jego personalia automatycznie zostanie on przeniesiony do

Personel w przedziale pasazerskim

Spoiler

Jego domyślną profesja jest Piechota Morska. Gdy ponownie aktywujemy jego dane personalne otworzy nam się zupełnie nowe okno/

Spoiler

W tym oknie znajdziemy wszelkie informacje odnośnie naszego wojaka, mechanika, inżyniera w zależności od tego jakiego członka wybierzemy i jaka będzie jego profesja.

Niżej znajduje się kolejne okno czyli Statki z nieprzypisanymi Pilotami. W tym oknie pojawią się statki które są zadokowana do naszego M1.

Jak powszechnie wam wiadomo M1 posiada możliwość przewożenia na swoim pokładzie myśliwców które defacto mogą zagwarantować mu osłonę i tutaj wielki ukłon dla twórcy tego jak i w pełni kompatybilnego System uzbrojenia CODEA.

Bo dzięki CODEA piloci przypisani do naszych myśliwców będą teraz walczyli za nas otrzymywali rangi, a my będziemy za to rekompensowali im godziwą wypłatą. Oczywiście im wyższa ranga tym bardziej godziwa zapłata. Ale bez obawy to TY zadecydujesz czy dać komuś Promocje 😁

I co … czytając ten temat poczułeś się w końcu jak ktoś ważny, wpływowy ? Czy nie podnieca cię możliwość dowodzenia na statku? Nie czujesz tej władzy jaką może dać ci ten i powiązanie z nim skrypty ?

A jeżeli chodzi o promocje to jest całkiem spory wachlarz od kadetów po Admirałów floty 😁 i każdy z nich ma swoje specjalne zdolności 😀

Jak sami widzicie nasze statki faktycznie powoli zaczynają przypominać prawdziwa flotę ziemian a nie jakiś tam Xenów. Bo wcześniej to czuło się że to bez załogowe statki latają , ale to się zmieniło:D

Więc skoro jesteśmy dalej przy żołnierzu piechoty morskiej o imieniu Otmancolanks przyjrzyjmy się jego wyszkoleniu w dziedzinie Walki, Inżynierii, Mechaniki i Kodowania ( Haking ).

Zmieniłam dziedzinę Haking na Kodowanie bo bardziej mi się wydawała realistyczna i spolszczona 😀

Spoiler

może spróbujemy w ramach demonstracji zmienić profesję? Aby tego dokonać wystarczy aktywować Zmiana Profesji. Gdy tego dokonamy otworzy nam się nowe okno.

Im lepiej wyszkolony jest nasz wojak tym więcej profesji zostanie mu oferowanych.

Spoiler

Dla przykładu dałam też tego drugiego leszcza Ebmancklsann i możliwość zmiany jego profesji

Spoiler

Jak sami widzicie Ebmancklsann jest zdecydowanie słabiej wyszkolony co za tym idzie ma do wyboru mniej profesji.

Należy pamiętać też o tym by nie przydzielac do myśliwców wojaków z Piechoty Morskiej 😀 To nie jest Gwiezdna Eskadra 😀 Najpierw należy zmienić profesję na Pilot Myśliwca a następnie wtedy przydzielić go do myśliwca.

Chciałabym przypomniec że ten skrypt w pełni wspołpracuje z :

System uzbrojenia CODEA

System Uzbrojenia MEFOS

Military Transport

Wszystkie te skrypty wymagają Biblioteki

Mam nadzieje że o niczym nie zapomniałam 😀

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Kodowanie to pisanie programów lub szyfrów.

No i dlatego napisałam Kodowanie po równie dobrze kodowanie może oznaczać pisanie jak i łamanie szyfrów. W trakcie przejmowania statku, stacji nasza piechota morska włamuje sie do centralnego komputera i łamie jego zabezpieczenia ( szyfry ) i przejmuje nad nim kontrolę. Więc chyba nie spudłowałam.

No ale zawsze można to zmienić.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem należy trzymać się standardów tłumaczenie. Skoro od X3 (albo i wcześniej) mamy hakera, który hakuje nam stacje, to wszystkie podobne opcje powinny być tak samo tłumaczone. Więc lepiej pozostać przy hackowaniu, a nie wymyślać nowych określeń, które do tego są raczej nie używane w języku polskim, dla określenia danych czynności. Nikt nie mówi że koderzy lub szyfranci złamali zabezpieczenia (gry, programu itp), tylko hakerzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

Generalnie bardzo podoba mi się idea tego że możemy zatrudnić członków załogi Pilot myśliwca, Handlowców na TS i TL, Poszukiwaczy, Nawigatorów, Strzelców, Naukowców, Techników, Mechaników jak i wiele innych profesji. Dzięki temu nasze statki otrzymują pewnego rodzaju bonusy jak zwiększona prędkość lub manewrowość 0 +10% jak i też to że wkońcu ktoś pracuje na naszych statkach, że jest tam jakieś życie a nie martwe bez załogowe Xenońskie latające puszki, wiem że ktoś tymi statkami, myśliwcami steruje, ktoś kto będzie oczekiwał za ciężką pracę godziwe wynagrodzenie. I tutaj mam jeden problem rozpoczęłam nową grę i dorobiwszy się TP i TS chciałabym na ich pokład zatrudnić personel.

Mojego TS chciałabym wykorzystać jako statek zbierający/łupiący asteroidy a następnie sprzedający surowce takie jak Rudę czy Krzem. I tutaj chyba powinnam zatrudnić Poszukiwacza, tak przynajmniej mi się wydaje. Wyszkolony Poszukiwacz otrzyma pewien % z łuskania kamyczków.

Ale nie wiem kogo miałabym zatrudnić na mojego TP. TP miałby za zadanie sprzedawać gwiezdną wódkę w sektorze Herons Nebula i nie wiem kogo zatrudnić bowiem są dwie profesje dla tej dziedziny Pilot Frachtowca i Handlowiec. I tutaj mam do was pytanie. Jak myślicie którą z wcześniej wymienionych profesji powinien otrzymać mój nowo nabyty Personel Pilot Frachtowca czy może Handlowiec?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzięki Personnel Transporter możemy tez szkolić załogę, bo w opisie skryptu świnka 😀 o tym nie wspomniała. 😀

Nie wiem czemu ale mi Military Trasporter nie działa 😀 klikam na przypisane klawisze a w tle słyszę dźwięk bbeeeee. i nic się nie dzieje, wcześniejszych wersjach było ok ale teraz już nie. Ktoś też ma problem z Military Trasporter ? I dlatego przypadkiem odkryłem że w Personel Transporter też możemy szkolić załogę. Przydatne to jest dla osób które nie przepadają za Argonami. Bowiem w Military Transporter można było kaptować załogę od Argońskich transportowców, co było troszku niedorzeczne. Oznaczało to że trzeba się z nimi bratać.

W każdym razie gdy mamy Piechotę morską na pokładzie M1 lub TP możemy wejść w Dodatkowe rozkazy i kliknąć na imię i nazwisko komandosa a zostanie on skierowany z pokoju operacyjnego do przedziału pasażerskiego. I pojawi się nowa komenda Przeszkolenie Piechoty morskiej. Dla danej profesji komandosa musi on spełniać pewne warunki:

Strzelec

Walka ***

Mechanik

Mechanika ***

Naukowiec

Hakowanie ***

Technik Pokładowy

Inżynieria ***

Sternik

Walka ***

Inżynieria ***

Czas służby cywilnej lub wojskowej 10 godzin.

Nawigator

Hakowanie ***

Inżynieria ***

Czas służby cywilnej lub wojskowej 10 godzin.

Motorniczy

Mechanika ***

Inżynieria ***

Czas służby cywilnej lub wojskowej 10 godzin.

Instruktor Lotu

Walka *****

Mechanika *****

Hakowanie *****

Inżynieria *****

Czas służby cywilnej i wojskowej 10 godzin.

Dzięki temu Warto teraz będzie zakładać własne koszary szkoleniowe. A nasze statki będą o ciut szybsze i zwrotniejsze dzięki naszemu personelowi. Dzięki Technikom pokładowym i Mechanikom nasze statki będą teraz naprawiane w hangarach naszych lotniskowców jak i uzbrajane w odpowiednie uzbrojenie oczywiście im większy personel tym więcej za niego będziemy płacili ale tez szybciej będą dokonywali uzbrajania i napraw myśliwców.

Czy ktoś wie do czego służy Instruktor Lotu ? ma dość spore wymagania :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam całkiem fajny pomysł.

Zakupię sobie statek M7 Hataka i zrobię z niego mobilne koszary (Gwiezdną akademię wojskową ) 😀. Zakupię sobie Jakiś TP i będę werbował personel ( skrypt - Personnel Transporter) ze stacji wojskowej w układzie słonecznym, a następnie przetransportuje ten personel na M7 Hatakę. Dzięki temu że M7 Hataka ma dwie rampy do których może zadokować inny M7 lub M6 będę mógł transportować spokojnie personel. Hataka ma też pojemność hangarów na 26 myśliwców na których personel będzie zdobywał doświadczenie.

Tak więc Gdy pilotom przypiszę myśliwce przydzielę ich do Grupy Patroli gdzie bez przerwy będą patrolowały mój sektor zdobywając wyszkolenie

Cytat

Czas służby cywilnej lub wojskowej 10 godzin.

A za pomocą Marine traning będę mógł szkolić moich komandosów w dziedzinie Walki, Inżynierii, Hakowania i Mechaniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

W ramach skryptu jest do zdfiniowania klawisz, pod którym wyświetli się okienko z aktualnym "rozkładem" kursowania transporterów i ich aktualnej pozycji. Działa tylko w przestrzeni. Wystarczy tylko zaczaić się na stacji planowanej do odwiedzenia chwilę przed zacumowaniem pojazdu z personelem. Wyskoczy okienko z ewidencją delikwentów do zabrania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Gram w AP+XRM ze skryptami Military T. oraz Personel T. CODEA + MEFOS + MARS i tu moje pytanie, może ktoś mi wyjasni idee tych skryptów.

O ile rozumiem umieszczenie np. Pilota myśliwca na myśliwcu sterowanym przez Ai gry to juz niebardzo wiem o co biega z np. Pilotem frachtowca czy Nawigatorem.

A dlaczego niewiem otuż jezeli takowego umieszcze na statku np.TS to siedzi pobiera wyplate i jest tam dopuki recznie wydaje mu jakieś polecenia (moze nawet awansuje ale niedoczekalem tego) czyli np. kup sprzedaj itp.

Ale jak np. uruchomie na tym statku polecenie powiedzmy Trader sektorowy, to pilot przezemnie wynajety zostaje zastapiony przez nowego wygenerowanego przez gre, jak dla mnie bezsensu i niewiem czy tak ma byc czy to u mnie cos nie tak. Na liscie plac dalej figuruje stary wynajety a nowy czyli Trader sektorowy tam sie niepojawia, natomiast wynajaty generowany przez gre Przedstawiciel H. pojawia sie na liscie plac.

Skrypty raczej najnowsze gra tez swieza.

A i jeszcze jedno widac gdzies czy umieszczony np.kanonier (strzelec) na statku dodaje jakies bonusy czy dziala to na zasadzie daje ale wizualnie tego niewidac tylko gdzies w skrypcie to ukryte jest, pytam bo jak umieszcze takowego na mysliwcu sterowanym przezemnie to ukaktywnia sie MEFOS (podswietlaja sie opcje tego skryptu) w konfiguracji widze wymagany kanonier 1 na statku 1 daje mu np. obrona rakietowa a w statach raczej roznicy zadnej niewidze.

Bede wdzieczny za jakies informacje bo temat ten + Military Transport obszerne w wyjasnienia ale na moje watpliwosci odpowiedzi nie znalazlem.

Pozdrawiam all.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh to ze zwiekszaja doczytalem tylko jakiego statku ? mojego czy tylko tego sterowanego przez Ai oraz czy wystarczy miec ich w ladowni czy inaczej bo zainstalowac ich mozna tylko jako pilotow, taka tylko mozliwosc daje Personal transport. Jak rozumiem oni wszyscy sa PILOTAMI o roznych specjalnosciach tylko dlaczego jakos nie moga zintegrowac sie z gra? gdzie tu logika po co mi nap. Pilot Frachtowca ktoremu ja musze wydawac recznie jakies polecenia (sam decydowac o sobie niepotrafi 😀 ) lub Pilot Mechanik niewiem np. co pilotuje jakas fregate i jedyne co potrafi to po wydaniu przezemnie polecenia jakiejs walki (patrol itp) naprawiac statek, tak to ma dzialac?

Jak napisalem temat troche dziurawy 😀 a z angielskum u mnie dosc krucho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...