Yacek Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Skuś się. Dla mnie ten skrypt to jest to czego brakowało mi w SCS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Fakt. Fajnie to działa. Szkoda, że nie wcześniej, bo w Kao’s było kilkanaście myśliwców i zwiadowców do zebrania ale mi się nie chciało za nimi latać. A tu o! Człowiek włączył SETA, potem zbiorczo wynocha do bazy, Oriax wróć i po kłopocie... Edit:W plikach tekstowych (wersja 1.5) znalazłem taką oto ciekawostkę:487212:<t id="1021218">Sektor nie został rozpoznany z powodu ustalenia przez Rządy wszystkich ras, które uznały iż to miejsce może zostać skatalogowane tylko przy pomocy znanych we Wszechświecie Polskich pilotów. Spotkać ich można w całym Wszechświecie X jak i XTM. Posiadają tylko jedno wspólne miejsce gdzie dzielą się doświadczeniem, porażkami, łupami i nagrodami. Wszystkich zainteresowanych należy kierować pod adres: http://forum.egosoft.com/viewforum.php?f=17 .</t>Czas już chyba wydać wersję 1.6 z jedynym i słusznym adresem forum! Prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 He he he - dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlo Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Hmmm przenosimy się w czasie... CytatSpolszczenie XTM 0.7.3 v1.6 - 26.08.2008 - by Deady, LeWaR, Sobek, El_Dar, ZEROTo mamy już sierpień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 Nie wersja 1.6 okaże się dopiero w sierpniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 27 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 ALE ŚMIESZNE.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Wziąłem się za tłumaczenie Sector Skirmishes by LV. A tu wyniki Plik językowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 CytatWziąłem się za tłumaczenie Sector Skirmishes by LV.A do czego to?Ja zrobisz to załóż nowy temat z nazwą skryptu, abyśmy znów nie musieli kopiować postów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 racyja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Mod dodający cyfrowe opisy do rang w X3 (dostęp w grze: menu pilota -> zakładka "Statystyki").Wersja angielska i niemiecka (instalować przy pomocy "X Plugin Managera" Cycrowa): http://www.hentschke-keramik.de/rmh/numeric_ranks.spkNakładka polonizująca (przekopiować plik do podkatalogu "t" w katalogu głównym gry): http://www.savefile.com/files/1652934W razie wykrycia błędów proszę o kontakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpoXavier Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Sam skrypt działa OK (bez problemów z savami),ale...Jak widać na załączonym zdjęciu ranga u Splitów i Paradian jest "0", a powinno być raczej "-1"za zero uznałbym rangi:Splici - Istota,Paradianie - Wędrowiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Zobacz tu na rangi. Post ZERO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Opo:Ttwórca skryptu podzielił rangi tak, jak Ci się wyświetla. Natomiast zbierając dane na forum Ego spotkałem się z "punktacją", o której wspominasz. Hierarchia u każdej rasy sięgała do -5, czyli to co piszesz. Jednak w tym samym temacie ostatni post odsyłał do opisu powyższego skryptu, więc uznaję go za obowiązujący w kwestii numeracji rang. Poza tym numer to numer - o niczym nie mówi - nazwa się liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpoXavier Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 Oj głupi nie zauważyłem, że są do 11.Oczywiście macie racje.Zasugerowały mnie negatywne nazwy (Pogardzany, Zbrukowany) co naturalnie kojarzyło się z punktacją ujemną. Nazwy Istota, Wędrowięc miały dla mnie wydźwięk neutralny dlatego "0".Zauważcie, że w takim wypadku wszystkie rangi "0" mają wydźwięk negatywny ( Argoni - Podejrzany; Boroni - Przeciwnik; Teladianie - Zagrożenie Zysku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LongOne Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Mam pytanie w temacie jakby zupełnie odwrotnym: czy istnieje jakiś sposób na "odpolszczenie" X3 i uzyskanie wersji anglojęzycznej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Oczywiście, i przerabia się na dowolną wersję językową, nawet swahili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LongOne Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Dziękuję, sarkazm zauważony. Domyślam się, że odpowiedź na moje pytanie brzmi: NIE. A pytałem, bo gdzieś na starym forum ktoś zamieścił post z informacją, że manewr, o którym wspomniałem, jest możliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 No napisałem, że na dowolną wersję. Tylko nie napisałem jak Taki plik lang.dat.... ma jedną liczbę w środku 48 dla polskiej, 44 dla angielskiej wersjii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 LongOne:Na niesłusznym <_< forum jest to wyjaśnione tu:http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 281+zykowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LongOne Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Ha! A jednak Dzięki, Panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Poprawiłem link do spolszczenia Xenon Bordel Conflikts, pozycja 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSSI Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 CytatPoprawiłem link do spolszczenia Xenon Bordel Conflikts, pozycja 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Faktycznie . Pewnie pisząc myślałem o potocznej nazwie skryptu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OSSI Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Fajny by był taki dodatek! Możnaby prowadzić piracki handel prostytutkami a wizyta w stacji podniosłaby morale załogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 Gorzej byłoby jakby załoga po takiej wizycie nabawiła się jakiś dolegliwości i ich zdolność bojowa spadła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.