Skocz do zawartości

Nasze skrypty i mody - komentarze


mrWHO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie mialem zaznaczonych tamtych opcji podczas instalacji PM Lite 1.2 A trzeba te opcje lub tylko te zaznaczyc czy nie zaznaczac ich podczas instalacji?Znow mi blad wyskoczyl i nie da sie PM odpalic.Zainstaluje z tymi opcjami zaznaczonymi ktore napisales.PS. podczas instalacji cos pisze ze jakas tam wersja czegos jest nieaktualna i czy od razu do lepszej aktualizowacv- dalem ze tak...mzoe przez to nei dzialalo

Istotne to czy instaluje np na dysku E tam gdzie mam X3TC czy na C?(na E instalowalem).

Dzieki:) Juz jest ok po zastosowaniu tej instrukcji z zaznaczeniem tamtej opcji:)

Tylko co zrobic teraz z tymi plikami np skryptu NSP Bailing Addons(skrypt:uciekaja ze statkow jak malo hit pointsow maja).Zrobilem tak: prawym kliknalem na wypakowanym pliku bailing addons i wybralem "dodaj do bailing addons.rar." Wtedy na rar sie zmienilo i wypakowalem z rara ale teraz to inaczej niz wczesniejsze pliki z rara wypakowywane do gry wyglada- sa pliki o ikonce X(obrazek taki) i nie mam folderow scripts i t . Co zrobic zeby takie mi sie pojawily i zebym mogl skopiowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeniosłem posty, ten temat jest do komentowania listy naszych skryptów, w tamtym temacie proszę pisać tylko zestawienia zainstalowanych skryptów i modów.

Co do PM, VC++ musi być zaznaczone przy instalacji, są to wymagane do działania biblioteki.

Nie ma znaczenia na jakim dysku instalujesz.

Możesz zaktualizować do najnowsze wersji przy instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelki wypadek skopiowalem poprzedniego postu czesc( po edycji) o moglo sprawiac wrazenie ze juz tamten post zakonczony:

Tylko co zrobic teraz z tymi plikami np skryptu NSP Bailing Addons(skrypt:uciekaja ze statkow jak malo hit pointsow maja).Zrobilem tak: prawym kliknalem na wypakowanym pliku bailing addons i wybralem "dodaj do bailing addons.rar." Wtedy na rar sie zmienilo i wypakowalem z rara ale teraz to inaczej niz wczesniejsze pliki z rara wypakowywane do gry wyglada- sa pliki o ikonce X(obrazek taki) i nie mam folderow scripts i t . Co zrobic zeby takie mi sie pojawily i zebym mogl skopiowac?Boje sie korzystac z PM zeby nie instalowac znow gry( bo czytalem ze psuje sie wielu osobom) i wole recznie to zrobic z tymi plikami spk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest proklik/praklik? W ktorym momencie to uzyc?Gdzie moge znalezc plik z napisem extrakt lub polecenie extrakt?Nie bylo tej opcji. Mozesz napisac krok po kroku jak sie to robi? Zaznaczam sciaganie sie pliku w spk NSC bailing addons, juz jestem w downloads i widze ten plik z obrazkiem X3 i co dalej robic?(nie zrozumialem o co chodzi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, prawoklik, czyli klikasz na prawy przycisk myszy.

Ścigasz plik .spk, zapisujesz na dysku.

Klikasz prawym przyciskiem myszy na nim, z menu kontekstowego jakie się rozwinie wybierasz opcję "Extract" potwierdzasz katalog w którym ma być rozpakowany plik .spk i to wszystko.

Gdyby nie było takiej opcji w menu kontekstowym, bo nie wiem jak jest z gołą najnowsza wersją PM, ja mam równocześnie również starszą wersję PM zainstalowaną, to:

przycisk START/wszystkie programy/Egosoft/X Plugin Manager/SPK Explorer

Otwierasz program SPK Explorer klikając na ten skrót, do którego ścieżkę podałem powyżej.

W programie pierwsza ikona na górze po lewej stronie "Open".

Wyszukujesz plik .spk, który chcesz otworzyć.

Po otwarciu pliku .spk zobaczysz w głównym oknie programu zawarte w pliku .spk pliki skryptów i pliki tekstowe. Klikasz na ikonę "Extraxt All" i podajesz programowi folder do którego ma wypakować te pliki. Wypakuje w tym podanym przez Ciebie folderze pliki w odpowiednich dla nich folderach (katalogach), czyli pliki skryptów do "script", pliki tekstowe do "t".

Wszystko jasne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Orientuje się ktoś czy można jakoś pogodzić mody DDTC 1.2 i X-Tra Ship/Station Pack V1.84 aby ze sobą współdziałały ?. Myślałem o tym, aby DDTC umieścić jako mod, a X-Tra dodać jako kolejny .DAT w katalogu głównym, ale nie wiem czy np. plik TShips (który to plik używany jest przez dwa wspomniane mody) jest traktowany przez grę przy każdym następnym jego odczycie jako całkiem "nowy" zbiór, czy jako "kolejny" dodatkowy zbiór statków (bo na początku zostanie odczytany z pliku .DAT X-Tra, a później z pliku DDTC). Oczywiście odnosi się to również to wszystkich innych dublujących się plików.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W prosty sposób, poprzez instalację jako Fake Patch obu modów lub jednego jako Base Mod, a drugiego jako Fake Patch się nie da. Gra odczyta tylko jeden plik TShips. Pisze o tym w FAQ odnośnie instalacji modów i skryptów.

Jedyna możliwość gry zarówno z DDTC jak i XSP to ręczne połączenie danych z dwóch plików TShips w jednym, zawierającym nowe statki z obu. Jest to możliwe, sam tak jakiś czas temu robiłem z DDTC 1.2 i XSP 1.78, ale skomplikowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się domyślam to połączenie obu plików TShips i skopiowanie modeli statków nie wystarczy, bo zapewne trzeba jeszcze określić gdzie te statki mają się znaleźć (tak aby były możliwe do kupienia w jakichś stoczniach, oraz gdzieś się pojawiały w przestrzeni - jako wolno "fruwające") ?.

Choć zapewne będzie z tym trochę roboty, to nie jest to tak przerażające jak to co "odkryłem" niedawno, chodzi mianowicie o to, że gra zaciągając zmienne z jakiegokolwiek skryptu (czy to pojedyncze, czy umieszczone w tablicy), nie pozwala ich już nigdy zmienić (takie odniosłem wrażenie). Przykładem jest (dla mnie) skrypt Graxster'a do szkolenia marines w naszych statkach (nie musisz ich szkolić w stacji). Cała modyfikacja składa się z czterech krótkich skryptów, a dwa z nich zawierają zmienne które mówią o czasie szkolenia potrzebnym do osiągnięcia wybranej ilości gwiazdek w określonej dziedzinie (jeden przeznaczony do szkolenia zbiorczego, a drugi do szkolenia indywidualnego). Doszedłem do wniosku, że mało co przeszkadza mi w grze tak jak właśnie czas szkolenia marines (nieporównywalnie długi w stosunku do ich umieralności w czasie akcji), więc postanowiłem to zmienić. Niestety uruchamiając po raz pierwszy skrypt w oryginalnej postaci, spowodowałem zaciągnięcie zmiennych czasowych ustawionych przez Graxster'a (w przybliżeniu potrzeba 25h szkolenia do osiągnięcia 5 gwiazdek) i teraz pomimo przeróżnych metod deinstalacji tego skryptu (włącznie z użyciem "oryginalnego" deinstalatora dołączonego do paczki, przeróżnych metod kasowania ręcznego itp.), czas potrzebny na szkolenie jest ciągle taki sam. W opcji "Nowa Gra" czas zmienia się oczywiście na ustawiony przeze mnie. Koszmar z którego nie wiem jak wybrnąć 🙁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Cytat

podajcie działający mod star wars, widziałem jeden na forum ,ale podczas uruchamiania gry wyskakiwał błąd przez niego.

Ile razy napiszesz jeszcze to pytanie na forum? Na pewnie nie zwiększy to szansy na odpowiedź.

Najlepiej poszukać samemu na forum Egosoftu. Polecałbym przeglądnięcie niemieckojęzyczne forum o skryptach i modach, chyba tam widziałem temat o modzie SW, ale było to dość dawno temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...