Skocz do zawartości

Nasze skrypty i mody - komentarze


mrWHO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie. Chodzilo mi tylko o to, jezeli chcialby stworzyc jakis plugin, mod, to tamto mu pomoze w tym. Ja np. nie chcialbym sie bawic skryptem w grze, aby dodawac statek do stoczni. Dlatego tez napisalem tamten skrypt i juz po wczytaniu gry kazdy (nawet zielony w skryptach) bedzie go mial w wybranych przeze mnie stoczniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem dla Ciebie. Chodziło mi o to że jak mówią: nie wyważa się otwartych drzwi.

Jeśli więc mam już w katalogu skrypt, który pozwala mi dodać dowolny, istniejący w grze statek, do dowolnej stoczni, to nie potrzebuję jeszcze jednego takiego skryptu.

Natomiast jeśli chciałbym dodać jakiś zewnętrzny statek do gry i w niej do stoczni, to chciałbym dokładnie wiedzieć co Twój skrypt umożliwia, dlatego pytałem.

Inna sprawa, że po kilku niepowodzeniach z dodawanie obcych, pojedynczych statków statków do gry X3R, mam na to alergię.

Co do skryptu Cycrowa, który wcześniej opisałem, używałem go wielokrotnie i nie miałem z nim żadnych problemów. A jego uruchomienie jest proste jak budowa cepa i sprowadza się do wykonania tych kilku polecień, które wcześniej podałem. Nawet ktoś, kto pierwszy raz użył "magicznego imienia" aby odblokować Edytor Skryptów powinien sobie poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje.

Mi w kazdym razie wiecej frajdy sprawia samemu napisanie skryptu.

Natomiast mnostwo osob nie wie, o istnieniu tego skryptu Cycrowa (ja tez nie wiedzialem), duzo osob nie wie nawet, jak uruchomic Edytor, wiec dlatego uwazam, ze dla dobra odbiorcy koncowego tworca powinien zrobic skrypt dla swojego statku dodajacy go do stoczni. To znacznie ulatwia zycie odbiorcom (zwlaszcza nie obeznanym w edytorze i nie posiadajacym cheatow), a dla tworcy moze to byc frajda (jak dla mnie).

Oczywiscie rozumiem Ciebie i masz racje. Ja tylko uwazam, ze dla odbiorcy jest lepiej, gdy mu pozostanie tylko przelozyc pliki do odpowiednich katalogow i git (wtedy kazdy sobie z tym poradzi, jak napisalem). Moze za duze skroty myslowe stosuje, ale juz tak mam 🤪. Mam nadzieje, ze juz wszystko dokladnie wyjasnilem (dla tworcy wieksza frajda, dla odbiorcy znaczne ulatwienie - tylko wsadzenie plikow i nic poza tym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Wiem że to pewnie nie ten temat.... i że dostane 😛 😎 ale nie chce sie bawic w testowanie a no forum nie znalazłem... potrzebuje nazwe skryptu , ktory dodawał polecenie (moze byc nie dokładna nazwa) " move to coordinate" dawał on mozliwosc wpisania recznie pozycji x, y, z, do ktorych chce sie doleciec...

wiem ze marudze ale nie chce instalowac wszystkiego jak leci bo i tak mam problemy z modem

Z gory dziekuje

dee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Wiem że to pewnie nie ten temat.... i że dostane 😛 😎 ale nie chce sie bawic w testowanie a no forum nie znalazłem... potrzebuje nazwe skryptu , ktory dodawał polecenie (moze byc nie dokładna nazwa) " move to coordinate" dawał on mozliwosc wpisania recznie pozycji x, y, z, do ktorych chce sie doleciec...

wiem ze marudze ale nie chce instalowac wszystkiego jak leci bo i tak mam problemy z modem

Z gory dziekuje

dee

Dostaniesz, bo w złym temacie piszesz. Teraz jest to we właściwym.

Słabo szukasz na forum, trzeba było zobaczyć do tematu o spolszczeniach skryptów. Pozycja 24 Gateless Jump Hotkey/Command, też pozwala na skok do pozycji, oraz na skok do pozycji i dokowanie do stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz... mam ten skrypt ale tam jest skocz do pozycji... a mnie interesuje dokładnie samemu wprowadzanie namiarów x,y z, Jagoda dała mi link ... i jest ok ale wiem ze kiedys ta sama opcja była w jakims skrypcie z kilkoma rozkazami i nie mogę sobie przypomniec jaki to był skrypt.... poki co pozostane przy skrypcie Jagody za ktory wielkie dzieki 😛

P.S. Długo bez X nie wytrzymałem 😎 28 h 😎

Pozdro

Dee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dzień dobry,

A) Nurtuje mnie pewien fakt. Ściągnąłem kilka „skryptów-modów-patchy”:

1. Low Polygon Asteroids (pliki 17.cat i 17.dat umieściłem w głównym katalogu z grą)

2. Remove Rocks (pliki aaaa.remove.rocks.xml i lib.grax.getallsectors.xml wrzuciłem do katalogu scripts)

3. Remove Adsigns (pliki Adsigns_remove.cat i Adsigns_remove.dat umieściłem w głównym katalogu z grą)

4. Tubeless Complex (pliki TCM_Tubeless_Complex_Mod.cat i TCM_Tubeless_Complex_Mod.dat umieściłem w głównym katalogu z grą)

Żadne z tych plików nie wpłynęły na grę w żaden sposób. Kamyki są, telebimy ciągle piorą mózgi istotom wpatrującym się w nie, łączenia między modułami baz jak były, tak są. Jeśli chodzi o skrypt nr. 1, to być może asteroidy i zmieniły się, ale z tego co gdzieś wyczytałem, to aby pliki .cat i .dat mogły zadziałać, to trzeba zmienić im nazwę na następny numer w kolejności, czyli jak mam tego typu pliki 1,2,3,4...11,12, to numer 17 musi zostać zmieniony na 13?, tylko co wtedy ze skryptem z punktu 3?

🤪 Kolejne pytanie, mam problem z uruchomieniem CCM. Zrobiłem tak jak opisał to Yacek. Kiedy przypisuje jakikolwiek klawisz, CCM się nie uruchamia, więc nie mogę uruchomić innych skryptów. Jest jakiś sposób na to? Może coś źle robię?

C) Kolejne pytanie, ściągam skrypt z podanego linku np. NPC Bailing Addon a w nim znajduję się plik NPCBailingAddon-V1.6.4-11.09.2009.man, to gdzie mam ten plik umieścić.

D) Kolejne pytanie, jeśli ściągam skrypty 1172-L044.pck lub .xml, a później ściągam spolszczenie skryptu z –L048.xml, to czy mam wszystko wrzucać do katologu „t”. Tak samo jak przy skrypcie Numeric Rancs Titles, rozpakowuje plik, a w nim aż trzy pliki .xml 7090-L033, 7090-L044 i 7090-L049, wrzucam do katalogu „t”, następnie ściągam spolszczenie 7090-L048 i też wrzucam do katalogu „t”. Więc czy muszą być te wszystkie pliki 33,44,49, czy tylko mam umieszczać 48?

E) Kolejne pytanie. Przeczytałem w instrukcji o dokowaniu dla noobków, klawisz Shift+D, nie działa. Robie to co napisali i kiszka. Nie dokuje z oddali, tylko leci sobie do światełk a następnie do doczku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Widzę Sork że też wpadł ci w łapska Lazcorp Crystal Free. Właśnie go przetestowałam i uważał że to całkiem ciekawy skrypt, zwłaszcza jak ktoś bawi się w piracenie. Ja rozpoczęłam po raz setny grę od nowa, ponieważ gdy grałam jako Hirachi gdy przejęłam sektor za pomocą skryptu STO 1.1 tam jest opcja wyłączenia najazdów. Więc sądziłam że po przejęciu sektora wróg nie będzie się respamował czy jako to am się pisze. Ale jednak kupa. Więc postanowiłam zagrać w nowa grę, tym razem jako Pirat a raczej szmugler. Zaczynam handlować nielegalnymi towarami a potem otworzę własny biznes i będę produkowała własne statki, a następnie je sprzedawała 😀.

Co do Lazcorp Crystal Freezrobiłam tłumaczenie do niego i uaktualniłam spolszczenia do innych skryptów, na dniach pojawią się na Mamucie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Bardzo mnie ciekawi ten cytat: "PS. Od jakiegoś czasu nie używam Plugin Managera, skrypty pobieram w formacie .rar i wrzucam ręcznie. Jeśli jest dostępny tylko jako .spk to wypakowuję i tez ręcznie wrzucam, więc nie mam problemu ze znikającym SCS i innymi przypadłościami, a skrypty jakoś działają 😀 "

Czy moze mi ktos napisac w jaki sposob mozna rozpakowac plik spk bez uzycia PM?Juz mi sie udaje recznie instalowac skrypty te ktore sa w formacie rar lub zip. Z tymi spk tez chcialbym tak robic bez PM. Sciagagnalem w spk skrypt NPC building addon(ten zeby wyskakiwali ze statkow swoich) ale nie moge go rozpakowac.Jak sie rozpakowuje plik spk?Trzeba miec do tego jakis program?(tylko nie chodzi mi o PM).Chcialbym tak samo robic jak Yacek w tamtym na gorze cytacie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...