Lizard Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 W grze, raczej nie można narzekać na nudę. Osobiście uważam, że gry X dają graczowi bardzo szeroki zakres działań. Najmocniejszą stroną gry jest tworzenie skryptów do tej gry przez samych graczy. Jedne mają większe lub mniejsze zastosowanie, ale na pewno kazdy z nich zasługuje na swoje 5 minut uwagi.Dzisiaj warto pod lupę wziąć skrypt Capture Stations. Za pomocą tego skryptu możemy przejmować stacje należące do wrogiej nam nacji. Aby dokonać abordażu musimy zaopatrzyć się w statek klasy TP, który przetransportuje piechotę morską na pokład stacji, bazy. Generalnie do takich manewrów działań dywersyjnych polecam statek stworzony przez Cadiusa Gauntlet Transportowiec Wojskowy, który znajduje się w paczce Mod X-Tra Ship/Station Pack. Statek ten został wyposażony w silne osłony, dzięki czemu w trakcie ataku na wrogą stację ma większe szanse na to, że nie zostanie szybko zniszczony prze wrogie siły, które nie zostały jeszcze spacyfikowane przez nasze jednostki. Wyszkolenie piechoty nie odgrywa tutaj żadnej istotnej roli, a szkoda. Jedynie na co musimy zwracać uwagę, to na to, by osłony stacji której chcemy przejąć posiadały mniej niż 10% stanu osłon. Osobiście uważam, że to jest doskonały skrypt dla megalomanów, którzy chcą zniszczyć wrogą nację, lub osób, które powiększają swoje Imperia na zasadzie przejmowania sektorów. Generalnie, nie jest łatwo przejąć taką stację i raczej będziemy potrzebowali kilku jednostek klasy TP, by przejąć interesującą nas konstrukcje. Jeżeli mimo to uważacie, że jest za łatwo, to można pogrzebać w pliku. Modyfikacji dokonujemy w plugin.capture.stations.xml . 054 $resistance = = random value from 50 to 150 - 1 055 $force = $marines * 10Zmieniamy 150 na 550 i teraz posiadamy 10% szans na to, że przejmiemy wrogą stację. To naprawdę niewiele.054 $resistance = = random value from 50 to 550 - 1 055 $force = $marines * 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Przedstawienie skryptu pierwsza klasa, czegoś takiego to tu jeszcze nie było. Opowiadanko bomba a Yacek już chyba przestanie nadążać z wrzucaniem Twoich spolszczeń na biednego mamuta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 CytatYacek już chyba przestanie nadążać z wrzucaniem Twoich spolszczeń na biednego mamuta.Spokojnie, dam radę. A to że ktoś mnie zastąpił w tłumaczeniu skryptów jest bardzo chwalebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Pomysł ze skryptem fajny ale czytałem trochę o nim i radzę podchodzić do niego z pewną dozą ostrożności, bo w pewnych sytuacjach stacje mogą stawać się zupełnie niczyje. Parę osób narzekało też na zbyt niski stopień trudności. Osobiście jeszcze go nie używałem ale może ktoś tutaj go przetestuje i podzieli się swoimi spostrzeżeniami to zobaczymy jak to naprawdę jest Widać że Jagoda napracowała się przy opisie, a sam pomysł masowego spolszczania skryptów bardzo zacny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam Czy uważasz że zdobywanie wrogich konstrukcji przychodzi ci aż za nadto łatwo ? Chciałbyś aby twoja piechota morska troszku się napociła ?Jest to możliwe gdy za pomocą programu edytujesz plik skryptu zmieniając jego wartości .Oryginalne ustawienie jest:Cytat054 $resistance = = random value from 50 to 150 - 1 055 $force = $marines * 10gdy zmienisz podaną wartość na :Cytat054 $resistance = = random value from 50 to 550 - 1 055 $force = $marines * 10masz 10% szans na to że sukcesywnie przejmiesz wroga stację, nawet przy załodze która jest świetnie wyposażona i wyszkolona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 JAGÓDKO bardzo bym prosił abyś opisała instalacją i konfiguracją skryptu Capture Stations v1.0 by Nividium bo u mnie nie działa może coś knocę ale sam nie wiem co. Często jest to tak oczywiste że sami tego nie widzimy. Za pomoc z góry dziękuję. Sam szukałem po postach ale odpowiedzi nie znalazłem. ESZEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 toś się w archeologa pobawił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ja kiedyś używałem tego skryptu, nawet całkiem, całkiem. O ile dobrze pamiętam, to musisz mieć statek klasy TP na pokładzie którego znajdują się dobrze wyszkoleni komandosi. Gdy zdejmiesz osłony stacji, wydajesz polecenie dla swojego TP z konsoli. O ile dobrze pamiętam, to nie możesz być w tym statku, którym będziesz przeprowadzał abordaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Witaj LIZARD Widzisz wilka ciągnie do lasu a mnie do X.....Gram już od Frontiera czy Elity – dokładnie nie pamiętam ( zaczynam, kończę i powracam ).Zasiadając do nowej gry X.. i tym razem jak zaczynałem grać w X Konflikt Terrański około roku temu to przeszedłem całą fabułę uczciwie a następnie dodałem jakiś mod i kilka skryptów. Znów mam czas, pogoda też sprzyja więc wracam do gry ( mam trochę kłopotów z wykorzystaniem starych sejvów ). W starych czasach grzebałem w sejvach sam by dopisać kasę itp. Obecnie jestem wdzięczny twórcom modów i skryptów z których mogę korzystać.Sam nie znam angielskiego i jest to przeszkoda nie do pokonania.Dziękuję za podpowiedz jutro wypróbuję czy zadziała.Eszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Luz. Jak by co to wal, zawsze pomogę, doradzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Jeszcze raz dziękuję - działa. Próbowałem przejąć stację Aresem którym wcześniej dokonywałem abordażu i Hyperionem do którego się przykleiłem a zapomniałem o TP (tylko on ma taką komendę). Pozdrawiam ESZEK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 O ile nudzi cie przejmowanie fabryk, bo jest za łatwe to możesz zwiększyć sobie stopień trudności przejmowania stacji NPC. Aby tego dokonać informacje o tym masz w wcześniejszych postach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Dzięki LIZARD - wiem czytałem uwagi Jagody. Obecnie szukam jak posługiwać się Edytorem Skryptów bo w nie których jest to potrzebne a chcę usunąć gruz i efekty wybuchów. Eszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Jeżeli ES potrzebny tylko do tego to polecam FAQ i pytanie o "Magiczne imię", resztę przeczytasz w grze jak uruchomisz ES. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eszek Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Magiczne imię znam i wiem jak uruchomić ES ale interesuje mnie czy jest możliwość usunięcia niepotrzebnych skryptów a raczej śladów po nich. Ponieważ chcę uratować stare sevy. Mam w nich wysoką rangę oraz trzy własne sektory. Problem jest w tym że mam także dwie stacje Khaak do których nie mogę wlecieć, jedną stocznię Xenonów posiadającą ful statków (po 10 szt. każdego) lecz nie mogę wydać polecenia aby opuściły stocznię oraz dodatkowy węzeł Xenonski gotowy do zmiany bram lecz nieposiadający ich i niezidentyfikowany Obiekt latający którym mogę latać lecz stracił uzbrojenie. Nie pamiętam co wcześniej miałem zainstalowane gdy mi się nudziło a teraz AMBA, raz na jakiś czas wiesza się gra . Chyba dam sobie spokój i zacznę od nowa z modem dla leniwych, szkoda tylko UKOCHANEGO HYPERIONA.Eszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Dzisiaj będę edytował skrypt. I chciałbym by ktoś mi go przetestował. Zamiast TP do abordażu stacji potrzebny będzie M6 lub inna jednostka jak chcecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Nie dziw się że nie możesz zadokowac do stacji Kha'ak (dziwne że w ogóle udało się ją przejąć) skoro oni Nie używają tak prymitywnego urządzenia jak kleszcze dokujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Lotniskowce posiadają wewnętrzne hangary na myśliwce. To co innego niż kleszcze dokujące.Dokowałeś kiedyś myśliwcem do stacji handlowej? A dokowałeś do niej większym statkiem (TM, TS, TP, M6)? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć jaka to różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 CytatLotniskowce posiadają wewnętrzne hangary na myśliwce. To co innego niż kleszcze dokujące.Dokowałeś kiedyś myśliwcem do stacji handlowej? A dokowałeś do niej większym statkiem (TM, TS, TP, M6)? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć jaka to różnica.Dokowałem. Z ,,dopalaczem cheat"- prędkość 493m/s, udane próby lądowania- 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 CytatCytatLotniskowce posiadają wewnętrzne hangary na myśliwce. To co innego niż kleszcze dokujące.Dokowałeś kiedyś myśliwcem do stacji handlowej? A dokowałeś do niej większym statkiem (TM, TS, TP, M6)? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć jaka to różnica.Dokowałem. Z ,,dopalaczem cheat"- prędkość 493m/s, udane próby lądowania- 3Ech, aż człowieka skręca.Nie oto chodziło. Pytałem czy zauważyłeś różnicę między zadokowaniem myśliwcem (dowolnym statkiem klasy M3-M5), a większym statkiem. Różnicę po zadokowaniu. To co wyprawiasz przy dokowaniu nie ma znaczenia, ja np. zawsze dokuję na autopilocie lub używając Automatu dokującego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Temat wyczyszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.