psorek Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Jestem nowy w świecie X i chcąc postawić moją pierwszą kopalnię krzemu przeskanowałem asteroidy. I tu moje pytanie: lepsze są asteroidy z "stopień wydobycia" wysoki, np. 64, czy niski, np. 6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Oczywiście że wysoki. Im wyższy tym lepiej, bo w tej samej jednostce czasu cyklu wydobycia, ilość wydobytego surowca będzie większa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psorek Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Dzięki za odpowiedź, właśnie tak myślałem. Ale jak można, to zawsze lepiej zapytać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 64 to chyba najwiekszy stopien wydobycia. Min. taki asteroid znajduje sie w Antigones Memorial,. Warto z niego skorzystac, jest tam spokojnie, i duzo zrodel zaopatrzenia w sasiednim Power Circle. Jesli zas chodzi o Nividium, to na "6" mozna zakladac kopalnie, albowiem ten surowiec jest bardzo poszukiwany i zarazem drogocenny na rynkach X uniwersum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psorek Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Jeszcze jedno pytanie: Gdzie znaleźć to Nividium? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...