Yacek Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Pojawił się jeden z zapowiadanych dużych modów do gry TC Transcend II.Jego zapowiedź znajduje się w tym temacie: Transcend II for Terran Conflict - coming soon.Natomiast najnowsze informacje o modzie dostępne są w tym temacie: [MOD] Transcend II for Terran Conflict - released.Co nowego dodaje ten mod?:1. Duże, bardzo ładne sektory. Nie piszę nowe, bo mod zmienia nazwy i układ sektorów całkowicie. A jest co zwiedzać bo sektorów jest 194.2. Trzy nowe (dostępne tylko te trzy) opcje startowe.3. Nowe fabuły dostępne w wyżej wymienionych opcjach startowych.4. Nowe statki.5 Różne inne niespodzianki.Instalacja moda:Ponieważ jest ona trochę skomplikowana postaram się ją opisać w miarę dokładnie.Radziłbym również wykonać backup plików sav z obecnej gry. I najlepiej dodać moda do nowej instalacji gry TC.1. [opcjonalne] - wykonaj backup plików sav obecnej gry. Jeśli oczywiście będziesz chciał kiedyś powrócić do obecnej gry. Jeśli nie wiesz gdzie są pliki sav zobacz do FAQ#54.2. [opcjonalne] - Jeśli grasz w czystą grę i będziesz chciał wrócić kiedyś do swojej obecnej gry bez moda, zrób kopię całego katalogu gry do nowego katalogu o nazwie np. X3TCT2. Jeśli grałeś z modami i skryptami zainstaluj od nowa grę do nowego katalogu o nazwie np. X3TCT2. Jeśli instalowałeś grę od nowa, dodaj wszystkie dostępne patche. Z dobrze poinformowanego źródła wiem że nie powinno się instalować od razu patcha 2.1 ma wersję z płyty. Poprawna kolejność to:patch 1.01 -> 1.4patch 1.4 -> 2.0patch 2.0 -> 2.1Dlaczego? Bo instalacja patcha 1.01 -> 2.1 może prowadzić do dziwnych problemów w grze (chodzi raczej o fabuły). Wiem że to nie logiczne, ale sprawdzone.3. Ściągnij z tego adresu: Transcend II Installer download plik T2_instaler.zip, wypakuj z niego dwa pliki: setup.exe i t2setup.msi4. Uruchom plik setup.exe i zainstaluj instalatora moda Transcend II. Możesz to zrobić w domyślnym katalogu podawanym przy instalacji lub w dowolnym innym.5. Teraz w katalogu w którym zainstalowałeś Instalatora moda Transcend II odszukaj plik t2Config.exe i uruchom. Po otwarciu okna wybierz przycisk "Downloading" i rozpocznij właściwe pobieranie plików z modem.6. Po zakończeniu pobierania naciśnij przycisk "Install Mod", w oknie wybierz katalog z grą (jeśli wykonałeś p.2 to odszukaj katalogu X3TCT2), a w nim plik X3TC.exe i kliknij na nim, powinna rozpocząć się instalacja moda. Po instalacji sprawdź czy masz zaznaczony przycisk "Transcend", powinien być żółty.7. Teraz uruchom grę TC (jeśli wykonałeś p.2 to pamiętaj aby na pulpicie mieć skrót do pliku X3TC.exe z katalogu X3TCT2 i uruchomić grę z tego katalogu gdzie dodałeś moda) i na pierwszym oknie wybierz przycisk "Wybierz pakiet modyfikacji", wybierz mod Transcend II i kliknij na OK, teraz dopiero wybierz opcję "Uruchom X3:KT".Jeśli wykonałeś wszystkie operacje poprawnie po chwili powinieneś zobaczyć nowy ekran startowy gry, a za chwilę całkiem nowe graficznie menu główne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Kompatybilne skrypty i mody.Ponieważ mod wprowadza zmiany w plikach takich jak Galaxy, Jobs, TShip nie powinno się instalować wraz z nim innych modów również operujących na tych plikach bo może to prowadzić do nie kontrolowanych zawieszeń gry.Mody, które operują na tych plikach to:No CivHard modeXtreme modePirate Patrols500km Comm Range ModSector size and background mod (mod Transced II już zawiera w sobie ten mod)Temat z lista kompatybilnych z T2 skryptów znajduje się tu: Mods and scripts compatible with Transcend II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Mod w pytaniach i odpowiedziach.Pyt. 1. Czy we wszystkich opcjach startowych dodanych przez ten mod można grać we wszystkie fabuły dodawane przez ten mod?Odp. 1. Brak danych.Pyt. 2. Czy można wykonać standardowe fabuły TC w tym modzie?Odp. 2 Brak danych?Pyt. 3. Czy warto instalować ten mod?Odp. 3. Brak danych.Pyt. 4. Kiedy będzie spolszczenie moda?odp. 4. Mod zawiera w sobie pliki tekstowe wersji PL (L04B), ale z tekstem angielskim. Tłumaczenie jest już gotowe, jak zwykle link do niego znajdziecie w temacie: X3TC - spolszczenia do skryptów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Info: jest już dostępne spolszczenie moda Transcend II. Patrz post wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Pojawiła się nowa wersja moda (1.5).Polskie tłumaczenie przygotowane dla wersji 1.3 w związku ze zmianami w plikach tekstowych jest niekompatybilne z nową wersją. Aby uniknąć readtextów po instalacji moda w wersji 1.5 należy z katalogu t usunąć pliki 3247.L048.xml; 8371-L048.xml i 8372-L048.xmlPliki 0001-L048.xml i 7005-L048.xml mogą zostać.Gra będzie korzystała z plików tekstowych zawartych w modzie, są tam pliki dla wersji polskiej jednak zawierają tekst po angielsku. Tłumaczenie dla nowej wersji moda będzie dostępne na Mamucie w ciągu najbliższych dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archer Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Jest jeszcze nowsza wersja (1.6) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Tłumaczenie dla wersji 1.6 jest dostępne na Mamucie.Tłumaczenie nie było testowane w grze (brak czasu) więc jeśli będą jakieś readtexty to proszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Jest już dostępna kolejna wersja moda 1.7Ponieważ w plikach tekstowych nie ma żadnych zmian można używać tłumaczenia z wersji 1.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Pojawiła się nowa wersja moda 1.8, chwilę później kolejna 1.9Tłumaczenie dla wersji 1.9 jak zwykle dostępne na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Ogólnie to się cieszę ale przestaje powoli nadążać za wersjami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Ja moda zostawiłem na razie, nie mam ochoty po każdej nowej wersji zaczynać gry od nowa. Jak przez miesiąc nie będzie nowej wersji to się zastanowię czy do niego nie wrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Dziś zapowiedziano wersję 2.0 moda. Niestety trzeba będzie trochę na nią poczekać. Ale jak zobaczyłem te screeny: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 19#3010519 to nabrałem wielkiego apetytu na nową wersję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 W drugim poście tego tematu dodałem linka z do forum T2 gdzie znajduje się lista kompatybilnych z nim skryptów i modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Wyszła wersja 2.0, ja lecę zobaczyć co trzeba zmieniać w tłumaczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Tłumaczenie już na Mamucie. Miłej zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Zagrałem dziś w nową wersję moda. Wystartowałem opcji startowej Pirate Hunted. Niby fajna sprawa, każdy atak na piratów rozpoczyna polowanie pirackich statków na nas. Pisze na nas, bo nasze pozostałe statki są bezpieczne. Piloci statków dość chętnie skaczą (gram bez BSE), więc myślałem że łatwo się obłowię. Tymczasem, każdy przejęty statek z "polowania", automatycznie zmienia swój rozkaz z np. "Zadokuj do.." na "Ataku..." i tu nazwa naszego statku. Zmiana rozkazu następuje za każdym razem gdy otrzymujemy informację że pojawił się kolejny łowca polujący na nas. Czyli skrypt polowania ma największy priorytet, nawet na po przejęciu takiego statku przez gracza. Błąd jak się patrzy. Odkładam T2 2.0 na półkę i wracam do normalnej gry. Może następna wersja będzie lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archer Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Ja gram drugim profilem. Jestem w ziemskich siłach zbrojnych. Po 10 minutach gry moja flota to w pełni wyposażone 3xM2 <_< 1xM1 2xM3 1xTP, więc łowcy głów mi nie straszni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Na drugim profilu nie masz łowców, więc nie masz się czego bać. No chyba że Kha'ak i Xenków bo będziesz musiał odeprzeć ich inwazję.Ja nieco skromniej i po dłuższym nieco czasie mam 1xM6, 1xM3, 2xTS, 1xM7. Wszystko dostałem za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 CytatTymczasem, każdy przejęty statek z "polowania", automatycznie zmienia swój rozkaz z np. "Zadokuj do.." na "Ataku..." i tu nazwa naszego statku. Zmiana rozkazu następuje za każdym razem gdy otrzymujemy informację że pojawił się kolejny łowca polujący na nas.Jak dla mnie po przejęciu każdego statku powineneś przeskanować ich systemy antywirusem w poszukiwaniu trojanów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Raczej wypuścić gazy bojowe na pokładzie statku. Bo statki maja dwóch pilotów. Jeden katapultuje się zostawiając statek. A po przejęciu go (ręcznie, bez SCS) okazuje się że w statku siedzi pilot o nazwie "Phoenix". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 No to musisz na pokładzie wozić kilku osiłków i przekłądać ich na każdy nowy przejęty statek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archer Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 CytatRaczej wypuścić gazy bojowe na pokładzie statku. Bo statki maja dwóch pilotów. Jeden katapultuje się zostawiając statek. A po przejęciu go (ręcznie, bez SCS) okazuje się że w statku siedzi pilot o nazwie "Phoenix".Ja w drugim profilu nazywam się Phoenix ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Yacek, widzisz? To Archer robi u Ciebie za V kolumnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 CytatJa w drugim profilu nazywam się Phoenix ]No to już wiem kto kradnie mi statki A tak poważnie, to ja w trzecim też. Nie zwróciłem uwagi że to moja nazwa, za bardzo przyzwyczaiłem się do normalnych nazw z moich ulubionych profili startowych w X3 Czyli pilot jest OK, tylko skrypty łowcy nadal działają, mimo że statek przejąłem. Pewnie skrypt łowcy pamięta ID statków, które utworzył i dlatego.Tak czy siak, mod odkładam, nie mam ochoty zmagać się tym problemem. Jeszcze jakby to była wina BSE, ale jak pisałem gram w T2 tylko z mapą Scorpa, bez innych skryptów. Piloci opuszczają statki w normalnym trybie. A tu taki zonk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 A czy ktoś z was dorobił się już Apokalipsy? Albo wie z czym się je Repel. Bo do czego służy Spacewarp, to już wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.