Skocz do zawartości

X3 Editor 2 - niekompatybilny z XTM (?)


BAAL-Melkart
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno zachciało mi się nieco modować grę, a przede wszystkim parametry broni. Natrafiłem jednak na poważny problem. Otóż jakiekolwiek zmiany wprowadzone programem X Editor 2 (kompatybilnym rzekomo również z TC) powodują wyrzucenie do windy przy próbie ładowania zapisu gry bądź nowego profilu strtowego. Wydaje się, że to wina XTM. Miał ktoś taki problem?

A tak na marginesie, panowie od bulletmoda jakoś sobie poradzili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

A czemu starego X3 editora nie używasz do X3+XTM?

Wyszedłem z założenia, że nowsza odsłona edytora jest lepsza. Niestety również X3 Edytor 0.0.24 przy próbie otwarcia pliku TBullets i innych krzyczy:

Tego samego się dowiaduje przy próbie otwarcia plików z bulletmoda. Jedynie paczki z New Horizons zawierają pliki w słusznej wersji 49.

Niestety starego, tj. w wersji 0.0.14 X3 Edytora nie mogę znaleść - prawdopodobnie w sieci już go nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Yacek 😀 , teraz wszystko gra. W końcu "Uzbrojenie wież laserowych" w moim przejętym Seth'cie będzie coś warte.

A teraz konkluzja. Do edycji X3 Reuniona czystego lub z XTM służy jedynie X3 Editor 0.0.14/0.0.15. Wszystkie pozostałe (X3 Editor TC 0.0.24 i X3 Editor 2) są kompatybilne jedynie z TC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...