Konrad162 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Lista skryptów:1. BBS2. ADS (ACC z X3 dla X3:TC)3. Imperial Labratories - najprawdopodobniej będę musiał to wyeliminować - skrypt dodaje cała rasę... 4. ATF Shipyard5. Deathmatch Arena - to też chyba do usunięcia bo sędzia z areny ostatnio się zbuntował i prawie cały czas mnie atakuje 6. Free Jump7. MARS8. Asset Summary9. Display Ranks10. Follow Me11. Numeric Ranks12. Obrona Moskito13. Medusa14. Workshop15. Cheat Collection Package - najprawdopodobniej też do usunięcia, w ramach akcji pozbywania się zbędnych skryptów16. Explorer Command Extension17. Improved Races r1418. Jump to me19. Marine Repairs20. Military Base Response Revamp21. Mobile Ship Repairs22. NPCBailingAddon23. OTAS Shipyard24. Race Invasions25. SCS26. Salvage Commands27. TC rock maker28. The marauder shipyard29. traveling mechanic30. turbo booster31. weapons quickswap32. xtreme mode TC v2.033. jump drive kits+biblioteki:lv_libEMP_originalAP_lib r2Ostatnio wgrałem jeszcze ten patch zrobiony przez "graczy" i tak trochę freez w grze na amen.. nie wiem czy to przez niego konkretnie może zbieg okoliczności może konflikt z innym skryptem.PS w tym X3 jest za dużo możliwości z tymi skryptami.... i za dużo tych "może" jakby do gry nie było skryptów to odrazu wiadomo byłoby dlaczego nie działa a tak trzeba kombinować i czasem więcej tego kombinowania niż grania :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Nie bardzo widzę nic konfliktowego.Powiedz jaki masz ostatni numer plików .cat/.dat1-9 to pliki gry i patchy.10 - powinien być SCS11 - Xtremei chyba koniec, ale to tak pobieżnie przeglądając listę.\\EDIT:I jeszcze jedno: czy moda Xtreme używasz od początku gry, czy dopiero zainstalowałeś?Jeśli to drugie, to efekt ze statkami cywilnymi nie będzie po instalacji natychmiastowy. Część z tych statków, jeśli będzie w trakcie realizacji jakiś zadań, to zniknie dopiero po wykonaniu tych zadań.Co do freezów, to skoro używasz przynajmniej dwóch mocno obciążających grę skryptów (MMBR i IR) to nie ma się co dziwić. Te skrypty dodają dużą ilość dodatkowych statków, do tego Xtreme, które też dodaje sporo statków. Czego ty wymagasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ja Improved Races podziękowałem już jakiś czas temu, podobnie MBRR. Nie powiem, bawiąc się w złomiarza było ciekawiej, bo bardzo często pojawiały się jakieś statki do zgarnięcia ale jak dla mnie to była jedyna zaleta. Największy minus to wyraźny duży spadek wydajności po pewnym czasie gry (mogę sobie tylko wyobrazić jak u Ciebie jest dodatkowo z Imperial Laboratories...), a na dobrą sprawę bez tych skryptów i tak jest co robić. Teraz mam Xtreme z PP + Race Invasions i dosyć często trafiają się różne inwazje, a sama gra śmiga aż miło nawet na moim dosyć zabytkowym już sprzęcie Walki trafiają się na tyle często, że się nie nudzi, a przynajmniej mam też czas na wykonanie jakiejś misji od czasu do czasu, czy zaplanowanie i postawienie nowego kompleksu. Nie ma co przesadzać z ilością skryptów. Sam wiesz jaki TC ma silnik i jak potrafi zamulić nawet najpotężniejszego kompa. Z tego co pamiętam to miałeś przerwę od gry właśnie z powodu problemów z wydajnością, więc chyba nie ma sensu ponownie tego sobie fundować? Ja na Twoim miejscu bym wywalił Improved Races i zobaczył jak wtedy gra chodzi. IL i Xtreme powinny spokojnie wystarczyć do zabawy Co do cywilów, jeśli masz ich w grze to Xtreme po prostu nie działa. Upewnij się, że cat/dat Xtreme mają najwyższe numery i że nie ma żadnych przerw przed nimi. Jeśli masz np....08.cat/dat09.cat/dat11.cat/dat12.cat/dat...to przez tą brakującą 10 wszystkie kolejne pliki (łącznie z 11) nie będą w ogóle zauważane przez grę.P.S.U siebie praktycznie w każdym sektorze (poza xenońskimi) ustawiłem satelity i wpłynęło to odrobinę na wydajność ale nie na tyle żeby pojawiały się jakiekolwiek freezy.P.S.2i7 też czasem nie wyrabia, polecam lekturę tematów w dziale pomocy technicznej na forum Ego. Czasem ciekawie jest poczytać wypowiedź sfrustrowanego gościa, który w najnowsze tytuły grywa w max rozdzielczości i full detalach, a tu jakaś gra sprzed ponad roku zatyka jego super-hiper kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Zgadzam się co do MMBR i IR. Też byłem z nich zadowolony, ale do czasu. Teraz mi przeszło, gram bez nich, ale mam innych wrogów. Zresztą, mało ostatnio gram, więcej testuję i tłumaczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 CytatNie bardzo widzę nic konfliktowego.Powiedz jaki masz ostatni numer plików .cat/.dat1-9 to pliki gry i patchy.10 - powinien być SCS11 - Xtremei chyba koniec, ale to tak pobieżnie przeglądając listę.już Ci mówię...jest 11 ale jeszcze +2 z:Mobile_Ship_Repairs i EMP_original.rar (to co dodaje tam jakieś sloty- już nie pamiętam)//edit SCS jest 11 a Xtreme 10 czy jakoś tak bo plugin manager za każdym razem kasuje scs'a i wyłączając plugin menagera stwarza go na nowo... więc on za każdym razem chyba jest ostatni.Cytat\\EDIT:I jeszcze jedno: czy moda Xtreme używasz od początku gry, czy dopiero zainstalowałeś?Jeśli to drugie, to efekt ze statkami cywilnymi nie będzie po instalacji natychmiastowy. Część z tych statków, jeśli będzie w trakcie realizacji jakiś zadań, to zniknie dopiero po wykonaniu tych zadań.od samego początku. teraz zrobiłem "reinstalacje" usunąłem przy okazji 3 skrypty Deathmatch arena, Imperial Labratories i coś tam jeszcze... a wstawiłem z powrotem skrypt khaak invasion nie wiadomo dlaczego sie wcześniej nie zainstalował (albo go przeoczyłem)CytatCzego ty wymagasz?sprawnie działającej gry ^^ tak żebym nie bał się że nie zapisałem i że za 5 min może mnie wywalić z gry PS w ogóle patrzyłem na te wymagania gry jak oni mogli zamieścić ze gra wymaga C2D jak ona nie obsługuje za cholerę 2 rdzeni? (cały czas mam na procku obciążenie od 50 do 55% czyli jeden rdzeń na 100%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 CytatCytatCzego ty wymagasz?sprawnie działającej gry ^^ tak żebym nie bał się że nie zapisałem i że za 5 min może mnie wywalić z gry To przesiądź się na Xtreme albo hard z PP. Poczytaj tematy o MBBR, IR i Khaak Invasions, w każdym znajdziesz wypowiedzi mówiące o problemach z nimi (pojawiające się naraz xxxxx statków, słaba wydajność, itd). Można eksperymentować z różnymi skryptami i modami ale do takiej gry w którą chce się dłużej pobawić każdy ma własną sprawdzoną paczkę.CytatPS w ogóle patrzyłem na te wymagania gry jak oni mogli zamieścić ze gra wymaga C2D jak ona nie obsługuje za cholerę 2 rdzeni? (cały czas mam na procku obciążenie od 50 do 55% czyli jeden rdzeń na 100%)Nawet działający na 1 rdzeniu C2D jest szybszy niż poprzednie jednordzeniowe układy. Pewnie dlatego tak napisali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ja aż taka wielkich problemów z wydajnością nie miałem, dało się grać i to z przyjemnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 a ten skrypt Military Base Response Revamp jakoś konfigurowaliście? bo ja go zostawiłem tak jak był nic nie ruszałem w opcjach...PS jeszcze mogłem coś namieszać w opcjach IRA i jeszcze jedna sprawa te dwa chcą dodać dodatkowe pliki cat/dat mowa oMobile_Ship_Repairs i EMP_original.rar (to co dodaje tam jakieś sloty- już nie pamiętam)i tu pytanie czy można je normalnie dodać czy trzeba je odpalać jako mody? (przynajmniej ten mobile ship repairs)PS teraz zrobiłem trochę czystki.... jak to nie wystarczy to poleci do kosza Military Base Response Revamp następnie IR.... Iwazje ras i iwazje khaak raczej zostaną /editStwierdziłem że najpierw przetestuję grę bez IR MBRR - przynajmniej będzie mniej ustawiania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 MBRR próbowałem konfigurować na różne sposoby, zmniejszyłem nawet liczbę tokenów do 1/10 początkowej wartości i zwiększyłem czas ich regeneracji, a i tak po jakimś czasie było tyle statków, że miałem dość. Pisałem chyba o tym w temacie o tym modzie. Z IR wykorzystuję tylko przejmowanie sektorów przez gracza.Mobile ship repairs można normalnie wrzucić jako kolejny dat/cat do głównego katalogu z grą, nie musisz go odpalać jako mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 heh wiem że to nie ten temat ale w tym samym ciągu zdarzeń wziąłem zrobiłem reinstalke X3 ... i ni cholery nie chce mi teraz ruszyć MARS.... tzn. samo "oprogramowanie" MARS jest. ale ani nie ma hotkeyów w sterowaniu ani nic a wpisałem tak jak dawniej Thereshallbewings i reset... ale jaja//jakiś ten dzień pechowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Cytatwziąłem zrobiłem reinstalke X3 ... i ni cholery nie chce mi teraz ruszyć MARS.... tzn. samo "oprogramowanie" MARS jest. ale ani nie ma hotkeyów w sterowaniu ani nic a wpisałem tak jak dawniej Thereshallbewings i reset... ale jaja//jakiś ten dzień pechowy Musisz włączyć i wyłaczyć Plugin Managera, wtedy po wczytaniu save powita Cię komunikat, że MARS został zainstalowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 CytatMusisz włączyć i wyłaczyć Plugin Managera, wtedy po wczytaniu save powita Cię komunikat, że MARS został zainstalowany szczerze powiedziawszy to ten plugin menager sie na mnie chyba wyżywa teraz jest problem z scs nie ma żadnego ani oprogramowania ani przedmiotu do przejmowania statków... idę się z nim pobawić// a wszystko dzięki temu że pliki cat/dat od salvage claim software nie były z ostatnim numerkiem ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Da się z tym problemem poradzić. Ja wczoraj miałem problem przy wymianie wersji moda, który testuję. Też SCS zniknął ze sklepów. Ale wizyta w Plugin Managerze, zmiana ustawień na nowy mod i SCS jest w grze i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Cytat....już niech ten dzisiejszy dzień się skończy znowu dostałem "totalnego" freeza.... IR ustawiłem na easy dla Khaak i Xenon ustawiłem opcje low cpu... ustawiłem tam te 2 niebieskie opcje na enabled żeby coś się działo... Już zaczynam powoli myśleć że to nie wina skryptów tylko tego cholernego plugin menagera.... który za każdym razem wywala błąd jak się z niego wychodzi.... Xplugin menager przestał działać bla bla bla...Może tak być? może on czegoś nie dogrywa....PS już piąty raz uruchamiam Xplugin menager'a żeby powstał 13.dat i 13.cab z SCSoftware... (bo nie ma... nie wiem pownien być a nie ma) zamykam, wyskakuje błąd że przestał działać czasem tworzy 13 czasem nie... ale nawet jak stworzy to w całej grze nie pojawia się taki "item" jak salvage claim software... Masakra//edit efekt tego jest taki że wszystkie piki ze spolszczeniem mam pliki 13.dat/.cab dla SCSoftware mam a nie ma go w grze... Wkurzyłem się i zainstalowałem SCSoftware MK1... i ten jest od razu... bez problemów, zobaczymy jak się spisuje jako zamiennik...PSS nie wiem czy to coś zmienia w mojej sytuacji ale w IR włączyłem Hot War... a niech się leją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Co do SCS-a, robisz dokładnie tak jak opisałem w tym temacie http://xudb.pl/topic/355-skrypt-salvage-claim-software/ ?Co masz w opcji Base mod? Powinno być Current mod profile jeśli nie masz jakieś innego moda jako głównego.Masz fajkę przy Allow use of Custom Wares?W oknie Mods ma jakiś mod? Jeśli tak masz przy nim fajkę?W oknie wares masz SCS i enabled na YES?PS. zmartwię cię ale mnie ostatnio PM nie wywala się przy wychodzeniu z niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Cytat...dobra to już sprawdzę jutro...w sumie to i tak mi teraz wszystko jedno bo ten zamiennik chyba jest nawet lepszy (tańszy) około 100.000 kosztuje czyli nie jest aż tak tani że kupisz go od razu po rozpoczęciu ani tak drogi że trzeba tyrać na te 4 miliony (jak ja startuje z jednego tysiąca i w sektorze Argon prime gdzie zazwyczaj nie spotykam rakiet) CytatPS. zmartwię cię ale mnie ostatnio PM nie wywala się przy wychodzeniu z niego.jedyne co możesz zrobić to mnie tylko i wyłącznie dobić.... skrypty podobne wszystko podobne a cholera mnie freezuje a Was nie... idzie się postrzelić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mani Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 CytatLista skryptów:PS w tym X3 jest za dużo możliwości z tymi skryptami.... i za dużo tych "może" jakby do gry nie było skryptów to odrazu wiadomo byłoby dlaczego nie działa a tak trzeba kombinować i czasem więcej tego kombinowania niż grania :|Wiesz... Nikt Ci nie każe instalować skryptów... Szczególnie nie autoryzowanych przez Autorów. Instalujesz na własną odpowiedzialność.Niektóre wymagają rozpoczęcia nowej gry, niektóre nie. Niektóre dociążają kompa, niektóre nie.Instalując dodatkowe skrypty trzeba też trochę wykazać się intuicją, bystrością.Life is brutal ziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 CytatWiesz... Nikt Ci nie każe instalować skryptów... Szczególnie nie autoryzowanych przez Autorów. Instalujesz na własną odpowiedzialność.Niektóre wymagają rozpoczęcia nowej gry, niektóre nie. Niektóre dociążają kompa, niektóre nie.Instalując dodatkowe skrypty trzeba też trochę wykazać się intuicją, bystrością.Naprawdę, nie wiedziałem...CytatLife is brutal ziom.dzięki że mnie uświadomiłeś zioom...PSgra chodziła całą noc (autopilot zbierania złomu) sporo się tego uzbierało około 150 statków na seta 1000 i nie było zacięcia Dziś rano tylko wziąłem alt tab no i później chciałem wrócić ale pokazał się komunikat że X3 przestał działać itd... (nie wiem czy to nie przez to że uruchomiłem Frapsa) - już wcześniej mi się to działo. Odpaliłem ponownie X'a z najbliższego save'a i jakoś działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Wkleiłem już na Ego i daję też tu(różnice w wydajności na Xp i Win7)Sprzęt ten sam:Xp-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_qfe.090804-1435) DirectX Version: DirectX 10.0 (4.10.0000.5512) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTS 250 [512 MB] Driver: 6.14.0011.9107 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Usable System Memory: 2558 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 4x Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 31.4 average fps 10.0 minimum fps 76.0 maximum fps Scene "Fight" 72.4 average fps 25.0 minimum fps 177.0 maximum fps Scene "Build" 92.3 average fps 52.0 minimum fps 175.0 maximum fps Scene "Think" 40.2 average fps 24.0 minimum fps 66.0 maximum fps Overall average framerate: 59.1 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.comWin7-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows 7 Ultimate 32-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255) DirectX Version: DirectX 11 Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTS 250 [1522 MB] Driver: 8.16.0011.9107 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~3.2GHz Usable System Memory: 4096 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 4x Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 39.2 average fps 13.0 minimum fps 87.0 maximum fps Scene "Fight" 85.4 average fps 32.0 minimum fps 196.0 maximum fps Scene "Build" 113.8 average fps 67.0 minimum fps 206.0 maximum fps Scene "Think" 52.7 average fps 28.0 minimum fps 96.0 maximum fps Overall average framerate: 72.8 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Pytanie dodatkowe: rozumiem że W7 był świeżo po instalacji, a jak było z XP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Xp(SP 2) jest półroczny bez żadnych awarii(po CCleaner+defragmentacja+czyszczenie Temp.)Win7 świeżo po instalacji ale i tak różnica jest spora bo w Xp mam około 23-25(część usług wyłączona) uruchomionych procesów podczas gdy w Win7 procesów jest 44 i wszystkie usługi działające w tle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko22 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Kompa mam też w miarę (C2D8200 & 3,2Ghz), 4GB ram, 4 dyski w RAID0, 8800GT i miałem wszystko ustawione na full. Wszędzie było ok, póki nie "wpadłem" w sektory Terran. Obraz, zwłaszcza na Marsie i Saturnie w pewnych momentach dosłownie klatka na 5 sek. Wyłączyłem antyaliasing całkowicie i filtrowanie tekstur - efekt: zero szarpania obrazu.Edit: Przechwaliłem....dalej mam problemy. Przy zakończeniu Final Fury i walka w sektorze Argońskim - musiałem stanąć krańcu sektora, odwrócić się d...w stronę stacji i czekać, aż Osaki i Boreasz załatwią sprawę. Jak tylko się odwróciłem - zamrożenie obrazu. Przecież to niemożliwe, żeby ta gra miała aż takie wysokie wymagania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szotek Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Mam problemik. Musiałem zmienić kompa na gorszego (nie będę się rozpisywał dlaczego) i jak poprawić wydajność w TC na takim sprzęcie | C2Q 6600 2.4 Ghz | GeForce 8600GT 256 DDR3 | ram 1GB 667 mHz | WinXp sp2 , bo można grać ale chwilami taki pokaz slajdów że aż się grać nie chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 sa specjalne mody które przykładowo usuwają asteroidy, statki cywilne i temu podobne sprawdź na Ego soft to na pewno przyśpieszy grę jak usuniesz zbędne kamyczki i statki cywilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 CytatMam problemik. Musiałem zmienić kompa na gorszego (nie będę się rozpisywał dlaczego) i jak poprawić wydajność w TC na takim sprzęcie | C2Q 6600 2.4 Ghz | GeForce 8600GT 256 DDR3 | ram 1GB 667 mHz | WinXp sp2 , bo można grać ale chwilami taki pokaz slajdów że aż się grać nie chce. Proc jest OK. Pamiec ma bardzo duze znaczenie. Mozesz zrobic to co probonuje Jagoda, choc problem bardziej tkwi w samej grze ktora pozera spore zasoby pamieci. Testowalem wydajnosc u siebie z 1 versus 2 Gb. Z jedna kostka 667, tragedia, gra zupelnie niegrywalna w niskie/srednie. Po zalozeniu dwoch kosci 800 nieporownywalna roznica, mozna bylo grac w fullu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.