Moskit Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Witajcie, mam przez ostatni czas problem ze skanerem w moim DX4400. Jest to jeszcze w miarę nowa drukarka i jest jak najbardziej na gwarancji nadal, jednak wpierw wolę mieć pewność że to wina sprzętu a nie software'u zanim zajadę i oddam go do naprawy.Problem kształtuje się następująco, wkładam materiał do skanowania, odpalam program Epson Scan, "głowica"(?) skanera raz się przesuwa, a następnie już nic się nie dzieje i nawet program Epson Scan się zawiesza... Myślałem że może w Windowsie się coś kopsnęło, ale po nowej instalacji nic się nie zmieniło.Myślałem też że to może wina samych sterowników. Na początku miałem oryginalne z płyty stery i wszystko działało, po jakimś czasie płytę gdzieś wcięło niestety, ale używam oryginalnych sterów od epsona które wszystko bez problemów wykrywają...Sam nie wiem, czy dawać to na gwarancje czy jednak wina leży po mojej stronie. :/ A przyda mi się niedługo skaner, ponieważ będę mieć dla niego robotę... A tutaj klops. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Daj do serwisu, niech sprawdzą. Najwyżej powiedzą, że jest ok, to wiesz, ze błąd u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.