Doe Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Z nowym tematem masz rację; znalazłem istniejący wątek gdy już mój wysłałem. Jeśli chodzi o tuning, to, tak jak napisałem wcześniej, Boron oferował mi usługę ale w pewnym momencie przestał. Żeby było jasne: mam Teladihuanę, kredyty, dobrą reputację u piratów itd. Bez względu jakim statkiem dokuję, Boron się nie zgłasza. W tym jest problem.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Odinstaluj skrypt, przeleć się do sąsiedniego sektora, zapisz grę, zainstaluj skrypt ponownie.Może pomoże, gwarancji nie daję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doe Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Yacek, zaczynam Cię lubić; może nawet zaproszę Cię na browarka w Krakowie - o ile informacje, które podałeś o sobie są prawdziwe Twój pomysł zadziałał.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Prawdziwe.Nie ma sprawy, kiedy tylko chcesz Pogoda sprzyja na Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Mam pytania dotyczące tuningu przeprowadzanego przez Borona lubiącego ziółka (oczywiście lecznicze ).1. Czy ilość tuningowanych statków jest ograniczona?2. Czy są ograniczenia co do klasy (M7, M1, M2) usprawnianego statku?3. Ile razy można tuningować jeden statek/okręt?4. Z informacji jakie znalazłem wynika, że można modyfikować prędkość maksymalną statku i jego manewrowość, czy inne jego parametry (np. przyspieszenie, pojemność ładowni) nie podlegają tuningowi? Wracając do wątku poruszonego kilka postów wyżej, u mnie informacja o możliwości tuningu statków pojawiła się sekundę po wiadomości jaką otrzymujemy po instalacji skryptu. Nie miałem w ładowni Teladihuany, a dokowałem w tym momencie w elektrowni w Ceo's Doubt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 1. Nie2. Nie3. Ile chcesz4. Nie, tylko te dwie opcjeInfo od Borona pojawia się tylko raz, po to byś wiedział gdzie siedzi i czego mu potrzeba. Potem jak dokujesz do Maraudera nie masz informacji. Boron odzywa się tylko wtedy gdy dokujesz do stoczni z zapasem ziela (25 sztuk). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Dzięki za informację.Kilku, kilkunastu piratów na pewno odda mi przewożoną przez siebie teladihuanę (oczywiście zupełnie dobrowolnie... ).PS.Yacek, piszesz że statki można tuningować tyle razy, ile się chce (mając oczywiście odpowiedni zapas funduszy i ziela).Hm, wizja Boreasa mknącego z prędkością 250 m/s i "śmigającego" pomiędzy asteroidami Ore Belt wydaje się być kusząca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 CytatHm, wizja Boreasa mknącego z prędkością 250 m/s i "śmigającego" pomiędzy asteroidami Ore Belt wydaje się być kusząca .Kuszące to by było 350m/s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archer Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Do Strzaly dało by się dorobić SpoilerStrzała osiąga prędkość 1320 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Jest małe "ale", każdy kolejny upgrade jest droższy, oprócz ziela płacisz przecież kasę z konta. Ciekawy czy byłoby kogoś stać na taki upgrade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 CytatCytatHm, wizja Boreasa mknącego z prędkością 250 m/s i "śmigającego" pomiędzy asteroidami Ore Belt wydaje się być kusząca .Kuszące to by było 350m/s Zwłaszcza w gęstym polu asteroidów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archer Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 CytatCytatCytatHm, wizja Boreasa mknącego z prędkością 250 m/s i "śmigającego" pomiędzy asteroidami Ore Belt wydaje się być kusząca .Kuszące to by było 350m/s Zwłaszcza w gęstym polu asteroidów Zwrotność też da się podkręcić350 to za małoCytatDo Strzaly dało by się dorobić SpoilerStrzała osiąga prędkość 1320 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 I zrobić z Boreasa M5+ ?Bleh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Chciałabym panów troszku sprowadzić na ziemię i zapytać, czy jest możliwość zmodyfikowanie skryptu tak by po za dokowaniu statkiem do stoczni Marauder był możliwy nie tylko tuning Silnika, i sterowności ale też np ładowni ? I czemu nikt nie wymyślił dodatkowych generatorów mocy do statku, który by uzupełniał by zapasy energii w trakcie korzystania z laserów w bitwie ? :/ I czy można by było np w Tyrze zrobić hangar dla małej eskadry np liczącej 6 myśliwców ??PS. gdzie mogłabym zakupić moskitierę do mojego łoża które znajduje się w sypialni mojego Tyra? Najlepiej białą labo jasno niebieską lub różową. Z góry dziękuję a udzielenie mi jakże ważnej odpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Zobacz na te skrypty: [SCR] Hotkey: Transfer Energy (To Shields, Weapons, Engines) v2[MOD][05.08.2009] Hangarmod/External-Docking [v. 1.8 BETA]Moskitierę zrób sobie sama z Moskitów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Bez przesady, na dobrą sprawę cały ten mechanik to i tak w pewnym sensie cheat Po to mamy (w miarę) różnorodne statki i uzbrojenie żeby dobierać sobie odpowiedni zestaw do naszych potrzeb. Dodatkowe hangary można przeboleć ale tamto po raz kolejny Bleh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manigx Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Pytanie. Po jakim czasie od komunikatu o przeprowadzce stocznia pojawia się w nowej lokalizacji? Parę godzin temu Paranidianie wyczyścili sektor z kwaterą Księcia i Stocznią - od tego czasu mapa Skorpa nie podaje istnienia stoczni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 A u mie już od 5 dni grania ciągle jest w jednym i tym samym miejscu, a mianowicie w sektorze Gunne's Crusade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 A u mnie, dzięki MBRR zmienia lokalizacje co pół godziny grania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manigx Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 No dobrze ale jak szybko się pojawia w nowej lokalizacji czy u mnie coś przestał działać w skrypcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Od razu po zniszczeniu starej. Komunikat świadczy właśnie o powstaniu nowej stoczni, na mapie Scorpa w wyszukiwarce "Galaxy names" wpisz Marauder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blantas Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 CytatI czemu nikt nie wymyślił dodatkowych generatorów mocy do statku, który by uzupełniał by zapasy energii w trakcie korzystania z laserów w bitwie ? :/ To chyba bedzie to http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=255640Ale to tylko uzupelnia zapas ogniw, wiec moze jednak nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viggin Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 A co do mechanika na ziólkach to mi się przydażył taki mały bug... A mianowicie stocznia zniknęła a mechanik jest jak najbardziej dostępny z tym że... w każdej większej stacji u teladian np dok zaopatrzeniowy czy siedziba korporacji PTNI jak dla mnie pasuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Też mam taki efekt. Stocznia zmieniała lokalizację praktycznie co pół godziny gry, dzięki skryptowi MBRR, po kilku takich przesiadkach mechanik zaczął się pojawiać ze swoimi ofertami w każdej stacji gdzie dokowałem. Po n-tym razie zniszczenia stoczni, już się nie pojawiła, sama się wyłączyła w ustawieniach AI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpetny11 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 no to pszę. minowicie to gram już ze dwa lata, od pół roku w TC i zdarzyła mi się ciekawa sprawa, a dotyczy to skryptu "stocznia maruder", oto miała lecz się nie przemieszcza, a gram na skrypcie ponad 200 godzin!? niewiem dlaczego nie skacze do innych sektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.