Yacek Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Jak wiadomo w X3:TC nie ma stoczni pirackiej. Statki piratów można co prawda zdobyć w walce, poprzez abordaż lub dzięki skryptowi NPC Bailing Addon. Dzięki temu ostatniemu zdobyłem pirackiego Galeona. Ale gdyby ktoś chciał kupić statki pirackie ma w końcu taką możliwość. Pojawił się skrypt The Marauder Shipyard dodający stocznie piracką Marauder do losowego sektora pirackiego.Tłumaczenie tego co autor skryptu napisał o nim: Ciekawostki: Odkąd rodzina MARANI pomogła Julianowi Brennan w sabotowaniu eksperymentów Paranidian z Nividium kilka jazuras temu (X3: Reunion fabuła), jego kwitnący biznesu przemytu poszedł na marne. Piraci innych frakcji (z Yaki na czele) nie ufają mu już i są wściekli na niego za zdradę ich, również Paranidanie nienawidzą go za rolę, jaką odegrał Don w zatrzymaniu ich eksperymentów z Superbramą. Paranidanie nawet wysłali ekspedycję zbrojną w celu zabijcia lub chwytania przynajmniej Don Marani; nie udało im się, ale ich ataki ostatecznie zmusiły go do opuszczenia Farnham's Legend. Teraz Don jest zmuszony ciągłe przenosić swoje stocznie do różnych sektorów pirackich próbując ukryć się przed zemstą Paranidan. Po ucieczce Don zdobył stary opuszczony Piracki transportowiec. Statek ten miał w ładowni plany prawie wszystkich znanych Pirackich statków i dla niektórych bardzo tajne plany fabryk Dzięki temu Don ma wreszcie szansę, aby wrócić do wielkiego biznesu! Don Marani rozpoczął budowę i sprzedaż tych statków i fabryk we własnej stoczni ... Techniczne: * Ten Skrypt dodaje Stocznię Marauder Don Marani do losowego sektora pirackiego. * Stocznia będzie sprzedawać wszystkie statki pirackie i kilka fabryk niedostępnych w inny sposób. * Zasoby stoczni są związane z Twoją reputacją - musisz mieć ją wysoką u co najmniej jednej z 6 głównych ras, aby mieć dostęp do zasobów większej wartości handlowej. I jeśli Twoja reputacja jest wystarczająco wysoka, w stoczni Marauder będziesz mógł kupić Pirackie statki klasy M1/M2/M7! * Dostępne fabryk to: Wszystkie produkujące towary nielegalne, Kopalnie Nividium, Disruptor Missile Factory*, Farma kosmicznych Much, Plasma Burst Generator Forge*, Bomb Launcher Forge*, a nawet ściśle tajne Pod Boarding Factory*. *- nazwy tych fabryk zostaną przetłumaczone po wyjściu polskiej wersji gry, w tej chwili zostawiam ich angielskie nazwy Och, i ostatni raz jak rozmawiałem z pijanym Donem w barze stoczni, wspomniał coś o Borońskim naukowcu, którego trzyma on jako zakładnika; z tego, co ja zrozumiałem, ten naukowiec był członkiem oryginalnego zespołu badawczego Bala Gi i nie zdziw się, jeśli prędzej czy później w ręce Dona trafią plany sławnej Kwatery Głównej ... Zasoby: 8370-L044 Copyright (c) 2008 Teladidrone Wersja 0.2 The Marauder Shipyard dodaje mechanika, który po zadokowaniu naszym statkiem do Stoczni oferuje nam wykonanie tuningu naszego statku. Działa to jak skrypt Overtune Cycrowa dla X3. SpoilerMusimy jednak najpierw załatwić Mechanikowi 25 sztuk Teladihuany (w celach medycznych), kiedy zadokujemy ponownie z Teladihuaną w ładowni Mechanik określi koszty tuningu (dosyć spore) i jeśli je zaakceptujemy możemy wybrać czy chcemy zwiększyć prędkość statku czy jego manewrowość.Uwaga, po wykonaniu tuningu okaże się że statek został lekko uszkodzony w trakcie prac (około 10%) więc konieczna będzie naprawa, czyli dojdą kolejne koszty. Chyba że mamy skrypt Marines Repair i Marines na pokładzie, wtedy nie musimy się przejmować naprawą, Marines zrobią to za free.Spolszczenia skryptu szukaj tutaj: X3TC - spolszczenia do skryptów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Wersja 0.5 tego skryptu dodaje do stoczni Statek Naprawczy. Jest to nim dobrze znany z XTM-a Aran Właśnie go kupiłem (koszt 167mln kr) i testuję. Jak na razie różnica jaką zauważyłem jest taka że w XTM-ie Aran to M0, a w TC M1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Ponieważ już trochę czasu minęło odkąd zakupiłem Statek Naprawczy, czyli Arana. Statek jaki jest to każdy kto grał w XTM-a wie. Wygląd się nie zmienił. Prędkość 12, więc chyba też nie zmieniona. Zmianie uległo tylko to że teraz w Aranie nie można montować żadnej broni. Do obrony może używać tylko rakiet. Nie zauważyłem też niczego co by przypominało stary Warsztat, więc po zadokowaniu do niego statku nic się nie dzieje. Fakt braku slotów na broń uniemożliwia też skorzystanie ze skryptu Mobile Ship Repair. Za to po zakupieniu Marines (wchodzi ich max 20) i instalacji skryptu Marine Repairs, statki zadokowane do Arana naprawiane są aż miło. Jeśli dobrze pamiętam maksymalnie może być na raz zadokowanych 30 statków, dokować mogą małe statki (M3, M4, M5) TS-y. Z dużych statków spokojnie kilka M6 i M7. Natomiast Osaka mimo że teoretycznie miała możliwość zadokowania (statek był na liście obiektów gdzie może zadokować po wybraniu komendy "Zadokuj do"), to jednak do dokowania nie doszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Zauważyłem ciekawą przypadłość związaną z tą stocznią po którejś wizycie zmieniła się na czerwono i mimo to nadal można dokować tylko trzeba uważać by wieżyczki nie ostrzelały jej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Ja mam ją cały czas na niebiesko. Może walczyłeś w jej pobliżu i przez przypadek ostrzelałeś. A może masz bardzo niską reputację u piratów, ja jestem w dość przyjaznych stosunkach z piratami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Generalnie tępię każdego poniżej M2 na jakiego wpadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 No to chyba nie dziwota, wszak Marani też pirat. Spróbuj wziąć kilka zleceń od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 dobra myśl. Przyda mi się jak wreszcie położę łapki na Borońskim M7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 powrócił mu normalny niebieski kolor lecz ostatnio zadokowałem do niego i ni słychu ni widu po cudownym mechaniku kurna a mam maleństwo (OTAS BOREAS - M2) do podrasowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Mechanik potrzebuje ziela. Kup 25 sztuk, przenieść je do Boreasa i dopiero zadokuj, przyleci w te pędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik_pl Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Odwiedziłem wszystkie sektory pirackie i nie znalazłem stoczni. Mod wgrałem poprawnie, nie mam pojęcia co jest. Komunikat też dostałem. Próbowałem odnaleźć ją za pomocą X3 map by Scorp pod TC, ale mapa nie działa prawidłowo albo ja coś zepsułem. Zainstalowałem mapę na dysk d:/ Scorp i włączam ją normalnie lokacje TC są, natomiast w grze nie mogę jej odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Zobacz do tematu o mapie Scorpa. Musisz po instalacji przekopiować z jej podkatalogu bonus script pliki .xml do podkatalogu script w katalogu gry. Wtedy dopiero masz możliwość konfiguracji przycisków dla mapy Scorpa. Do tego ściągnij z Mamuta poprawkę spolszczenia mapy Scorpa, bez tego nie będzie możliwości skonfigurowania przycisku do szukania statków w grze.Oczywiście ściągnij najnowsza wersję mapy Scorpa pod TC.A stocznia musi być, najczęściej znajduje się Nieznanym sektorze za sektorem Heavens Assertion. To też piracki sektor, tylko że Księcia, jest tam HQ korporacji Księcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik_pl Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Co do sektora Heavens Assertion to z księciem żyje na wojennej ścieżce, co do stacji to niestety tam jej nie ma, niestety co do mapy coś wyszło ale chyba nie tak to miało wyglądać, mam same Readtexty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Cytatco do mapy coś wyszło ale chyba nie tak to miało wyglądać, mam same Readtexty.No to coś skopałeś. Przeczytaj jeszcze raz opis instalacji w temacie o mapie i tam napisz gdzie masz readtexty. Trzymaj się tematów postów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik_pl Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 W końcu znalazłem stocznie i wszystko było by w porządku gdyby stocznia co jakiś czas nie przenosiła się do innego sektora, jest to normalne czy mi znowu coś szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Normalne. W opisie moda masz informacje, że Don Marani ma problemy z Paranidianami, którzy go ścigają i dlatego musi ciągle ukrywać się przed nimi. Najlepsza kryjówką dla niego jest sektor Nieznany za sektorem Heavens Assertions (ten z HQ Księcia). Jak Stocznia tam wyląduje, to już zostanie. Statki Księcia nie pozwolą Paranidianom na bezkarne buszowanie po tym sektorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik_pl Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 No to ciebie rozczaruje bo właśnie z tego sektora mi uciekła, a poprzednio była w Veil of Delusion. Obecnie trwają poszukiwania jej obecnego położenia. Raczej moja mała prywatna wojna z księciem nie powinna mieć na to wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 A kto go tam wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 U mnie też się "przeniosła" z Farnham's Legend ale akurat wtedy w pobliżu kręciły się argońskie M7 i M8 i to chyba one się do tego przyczyniły Wygląda na to, że potraktowały ją jak normalną piracką stację. Może u Ciebie było podobnie i jakiś patrol się nią zainteresował Teraz znajduje się w Mi Ton's Refuge i jak na razie jest spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 U mnie w pierwszej grze pojawiła się w sektorze Desecrated Skies. Długo tam była aż przyleciał M7 Paranidian z obstawą i ją zniszczyli. Pojawiła się po pewnym czasie w sektorze z HQ Księcia i tam została. W obecnej grze od samego początku jest w sektorze z HQ Księcia i jak na razie się nie rusza. W nową grę gram od czasu wyjścia patcha 2.0a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacDyller Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Hymm, mi tylko raz i to po dość krótkim czasie stocznia zmieniła położenie, obecnie już od bardzo długiego czasu (3,5 doby czasu gry) znajduje się w gęsto patrolowanym przez różne siły Napoleo's Memorial i nie zanosi się na zmianę. Widocznie taki bug, tylko raz przylatują ją rozwalić.CytatNajlepsza kryjówką dla niego jest sektor Nieznany za sektorem Heavens Assertions (ten z HQ Księcia). Jak Stocznia tam wyląduje, to już zostanie Moja stocznia miała pecha bo wylądowała tam właśnie za 1 razem (10-16). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viggin Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Z całym szacunkiem nie twoja tylko Don Maraniego.. prosze mi tu bez przywłaszczen.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maryjan Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 U mnie co ciekawe przylecieli paranidianie zniszczyli HQ ksiecia a Stoczni co stała obok nie tkneli.Inna ciekawostka. Komunikat o ucieczce informuje o dwóch pierwszych literach z nazwy sektora ucieczki orazo bramie przez która ta ucieczka miała miejsce. W wiekszosci przypadków sie zgadza a gdy sie nie zgadzawtedy stacja najpewniej jest w sektorze ksiecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doe Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam.Nie wiem czy to wina nadmiaru prochów czy lenistwa ale Boron już nie chce mi tuningować okrętów. Podkręciłem Prędkości 2 jednostek; czyżby skrypt nakładał ograniczenia ilościowe ? Zmieniłem miejsce "pobytu" stoczni, wyłączyłem skrypt w PM ale to nic nie zmieniło. Pojawia się tylko komunikat, że patrol odnalazł ... i nie ma nic o tuningu. Czy jest sposób aby skłonić leniwego Borona do dalszej współpracy ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Nie zakładaj nowego tematu, jeśli dotyczy on skryptu lub moda, który jest już opisany i ma swój temat.Informacji o możliwości tuningu już nie będzie. Wystarczy tylko załadować do ładowni statku 25 Taladihuany i zadokować do stoczni, a koleś sam się zgłosi i zaoferuje tuning.Przynajmniej u mnie tak jest, jeśli dokuję bez Taldihuany nie ma żadnej informacji. Jak zadokuję z Teladihuaną pojawia się oferta tuningu.Zresztą mogłeś poczytać trochę ten temat przed pisaniem, już było o tym: http://xudb.pl/topic/392-re-skrypt-stocznia-piracka-marauder/#entry6195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.