Skocz do zawartości

Demo TC


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeden wynik na szybko. Sterowniki i ustawienia fabryczne.

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphics Card Info: ATI Radeon HD 5700 Series [1024 MB] Driver: 6.14.0010.7050

CPU Info: AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor, MMX, 3DNow (6 CPUs), ~3.4GHz

Usable System Memory: 3326 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1280 x 1024 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 28 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 45.6 average fps 16.0 minimum fps 86.0 maximum fps

Scene "Fight" 85.2 average fps 30.0 minimum fps 209.0 maximum fps

Scene "Build" 108.8 average fps 65.0 minimum fps 144.0 maximum fps

Scene "Think" 44.6 average fps 27.0 minimum fps 76.0 maximum fps

Overall average framerate: 71 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

W ramach ciekawostek, max. rozdzielczość na jaką stać mój monitor:

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphics Card Info: ATI Radeon HD 5700 Series [1024 MB] Driver: 6.14.0010.7050

CPU Info: AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor, MMX, 3DNow (6 CPUs), ~3.4GHz

Usable System Memory: 3326 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 28 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 36.4 average fps 13.0 minimum fps 81.0 maximum fps

Scene "Fight" 72.3 average fps 28.0 minimum fps 140.0 maximum fps

Scene "Build" 89.8 average fps 62.0 minimum fps 123.0 maximum fps

Scene "Think" 38.5 average fps 26.0 minimum fps 73.0 maximum fps

Overall average framerate: 59.2 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy no nie wiem co powiedzieć strasznie słabe te wyniki. Na pewno wszystko dobrze masz skonfigurowane? Ja na swoim i7 2.8 GHz na rozdzilace 1680x1050 mam około 90 fps. (zobacz test na poprzedniej stronie)

Przekopiowane z poprzedniej strony

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows 7 Professional 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)

DirectX Version: DirectX 11

Graphics Card Info: ATI Radeon HD 4800 Series [2292 MB] Driver:

CPU Info: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHz

Usable System Memory: 4096 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: NONE

Anisotropic Mode: NONE

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 28 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 54.0 average fps 21.0 minimum fps 123.0 maximum fps

Scene "Fight" 111.5 average fps 41.0 minimum fps 232.0 maximum fps

Scene "Build" 135.6 average fps 87.0 minimum fps 185.0 maximum fps

Scene "Think" 65.8 average fps 36.0 minimum fps 106.0 maximum fps

Overall average framerate: 91.7 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

z tym 3.4Ghz powinieneś mieć tu jakieś 100 do 110 minimum...

PS ja przed poprawnym ustawieniem u siebie biosu miałem ponad 10 fps mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że to AMD. Wyniki powinienem mieć porównywalne z Phenomem II X4 965, z najwolniejszym i7 powalczy może 1090T. No i Turbo Core działa podobno dopiero w Windows 7, a w przypadku 1055T to +500MHz.

Sprawdzę później jeszcze bez AA, ciekawe czy będzie różnica.

P.S.

Ty masz chyba 2 karty w CrossFire ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Sprawdzę później jeszcze bez AA, ciekawe czy będzie różnica.

no zamieść wyniki jestem ciekaw.

Cytat

Ty masz chyba 2 karty w CrossFire ?

miałem, przechodząc na i7 musiałem z jednej zrezygnować. ale teraz te wszystkie radeony typu 5850 i wzwyż to prawie jak 4850 w Crossfire ^^ wiec szkoda miejsca w komputerze tylko trzeba kupić jedna a porządną. Sam bym kupił ale na razie wszystko chodzi na jednym R4850 i kasy brak.... 1000zł za 5850 to trochę za dużo.

PS ja AA i AF u siebie mam ciągle wyłączone z prostego powodu.... nigdy aż tak blisko nie przyglądam się statkom.. to raz a dwa gdy już jestem tak blisko żeby to dojrzeć to już jest za późno i BUM w kadłub 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdzielczość chyba najbliższa tej jaką Ty miałeś w tamtych testach:

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphics Card Info: ATI Radeon HD 5700 Series [1024 MB] Driver: 6.14.0010.7082

CPU Info: AMD Phenom(tm) II X6 1055T Processor, MMX, 3DNow (6 CPUs), ~3.4GHz

Usable System Memory: 3326 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1600 x 1200 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: NONE

Anisotropic Mode: NONE

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 28 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 46.6 average fps 16.0 minimum fps 88.0 maximum fps

Scene "Fight" 86.7 average fps 30.0 minimum fps 206.0 maximum fps

Scene "Build" 116.0 average fps 65.0 minimum fps 206.0 maximum fps

Scene "Think" 51.3 average fps 27.0 minimum fps 77.0 maximum fps

Overall average framerate: 75.1 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Na wstepie chcialbym sie przywitac ze wszystkimi.

Co do Waszych winikow zastanawia mnie fakt znaczacej roznicy w testach z antyaliasingiem i anizo wlaczonym a wylaczonym.

U mnie ten dystans jest prawie niewidoczny:

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)

DirectX Version: DirectX 11

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [4069 MB] Driver: 8.17.0012.5896

CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHz

Usable System Memory: 8192 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

Nvidia 3dvision: disabled

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 38.1 average fps 13.0 minimum fps 85.0 maximum fps

Scene "Fight" 81.5 average fps 22.0 minimum fps 197.0 maximum fps

Scene "Build" 105.8 average fps 62.0 minimum fps 158.0 maximum fps

Scene "Think" 47.2 average fps 26.0 minimum fps 80.0 maximum fps

Overall average framerate: 68.1 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)

DirectX Version: DirectX 11

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [4069 MB] Driver: 8.17.0012.5896

CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHz

Usable System Memory: 8192 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: NONE

Anisotropic Mode: NONE

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 38.7 average fps 13.0 minimum fps 87.0 maximum fps

Scene "Fight" 84.6 average fps 30.0 minimum fps 205.0 maximum fps

Scene "Build" 110.4 average fps 63.0 minimum fps 193.0 maximum fps

Scene "Think" 50.2 average fps 26.0 minimum fps 91.0 maximum fps

Overall average framerate: 71.0 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

A oto testy przeprowadzone z systemem nvidi 3dvision w ktorym gra wyglada naprawde porazajaco inaczej.

Dla nieco zamoznieszych graczy posiadajacych karty Nvidia bardzo polecam.

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)

DirectX Version: DirectX 11

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [4069 MB] Driver: 8.17.0012.5896

CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHz

Usable System Memory: 8192 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

Nvidia 3dvision: 120Hz

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 35.6 average fps 14.0 minimum fps 61.0 maximum fps

Scene "Fight" 53.6 average fps 29.0 minimum fps 63.0 maximum fps

Scene "Build" 58.5 average fps 44.0 minimum fps 61.0 maximum fps

Scene "Think" 31.2 average fps 21.0 minimum fps 55.0 maximum fps

Overall average framerate: 44.7 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Jak mozna szybko sie zorietowac spadek jest znaczny ale to sa ustawienia MAX jak na ten komputer.

po obcieciu AA i Anizo roznicy raczej nie bedzie wielkiej ale to co widzimy na ekranie jest warte zmiany ustawien na srednie (chyba ze ktos akceptuje gre 44 FPS)

Dla bardziej zainteresowanych moge przeprowadzic testy w innych ustawieniach.

http://www.nvidia.pl/object/3d-vision-main-pl.html

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

(chyba ze ktos akceptuje gre 44 FPS)

Zapewne jakieś 99% osób tak. W końcu 44 fps to nie tak malo, a gra jest calkowicie płynna. Np. większość gier na konsole jest robiona w 30 fps.

A ja jeszcze dodam od siebie testy w 1080p:

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100216-1514)

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 275 [896 MB] Driver: 6.14.0011.9745

CPU Info: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs), ~3.4GHz

Usable System Memory: 2048 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 1.1

Antialias Mode: NONE

Anisotropic Mode: NONE

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: low

Shader Quality: low

High Quality Bumpmaps: disabled

Environment Mapping: disabled

Glow Filter: disabled

Ship Color Variations: disabled

More Dynamic Lights: disabled

Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 38.7 average fps 13.0 minimum fps 86.0 maximum fps

Scene "Fight" 84.1 average fps 30.0 minimum fps 195.0 maximum fps

Scene "Build" 133.0 average fps 77.0 minimum fps 284.0 maximum fps

Scene "Think" 61.7 average fps 33.0 minimum fps 116.0 maximum fps

Overall average framerate: 79.4 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100216-1514)

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 275 [896 MB] Driver: 6.14.0011.9745

CPU Info: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs), ~3.4GHz

Usable System Memory: 2048 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: NONE

Anisotropic Mode: NONE

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: disabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 33.2 average fps 12.0 minimum fps 76.0 maximum fps

Scene "Fight" 75.6 average fps 26.0 minimum fps 180.0 maximum fps

Scene "Build" 110.1 average fps 63.0 minimum fps 201.0 maximum fps

Scene "Think" 48.2 average fps 26.0 minimum fps 88.0 maximum fps

Overall average framerate: 66.7 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.100216-1514)

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 275 [896 MB] Driver: 6.14.0011.9745

CPU Info: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs), ~3.4GHz

Usable System Memory: 2048 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: disabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 32.8 average fps 10.0 minimum fps 75.0 maximum fps

Scene "Fight" 74.5 average fps 26.0 minimum fps 178.0 maximum fps

Scene "Build" 105.2 average fps 62.0 minimum fps 163.0 maximum fps

Scene "Think" 44.0 average fps 25.0 minimum fps 76.0 maximum fps

Overall average framerate: 64.1 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Hmmm ciekawe, AA i ATF spowodowały znikomy spadek wydajności 🙁 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa z tym full HD u mnie wydajnosc spadla strasznie a bebechy mam porownywalne do Ciebie, no moze poza iloscia ramu.

Chyba ze to wina systemu ale ja mam swiezaka i chyba w DX9 nie powinno byc takiej roznicy.

Spoiler

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)

DirectX Version: DirectX 11

Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [4069 MB] Driver: 8.17.0012.5896

CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz (4 CPUs), ~2.8GHz

Usable System Memory: 8192 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1920 x 1080 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 8x

Anisotropic Mode: 16x

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 34.3 average fps 13.0 minimum fps 61.0 maximum fps

Scene "Fight" 53.6 average fps 30.0 minimum fps 63.0 maximum fps

Scene "Build" 59.9 average fps 58.0 minimum fps 60.0 maximum fps

Scene "Think" 44.2 average fps 26.0 minimum fps 61.0 maximum fps

Overall average framerate: 48.0 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Oto test porownawczy. Pachnacy nowoscia Sony Vaio VPCEB2Z1E w porownaniu z poprzednim Lenovo Ideapad Y550. W TC roznica jest spora, mimo to Lenovo z GF130GT calkiem niezle i tak sie spisuje w grach.

Sony z radeonem 5650 i ci5 daje rady 🤔

--------------------------

X3 - Terran Conflict

--------------------------

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)

DirectX Version: DirectX 11

Graphics Card Info: ATI Mobility Radeon HD 5650 [2733 MB] Driver: 8.14.0010.0708

CPU Info: Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 430 @ 2.27GHz (4 CPUs), ~2.3GHz

Usable System Memory: 4096 MB

Video Settings During Benchmark:

Screen Resolution: 1366 x 768 * [32], fullscreen

Using Shader Profile: 3.0

Antialias Mode: 4x

Anisotropic Mode: 4x

Graphics & Shader Settings:

Texture Quality: high

Shader Quality: high

High Quality Bumpmaps: enabled

Environment Mapping: enabled

Glow Filter: enabled

Ship Color Variations: enabled

More Dynamic Lights: enabled

Used Vertexsize: 28 bytes

Framerates

--------------------------------------------------------------------------------

Scene "Trade" 35.1 average fps 12.0 minimum fps 73.0 maximum fps

Scene "Fight" 56.7 average fps 25.0 minimum fps 88.0 maximum fps

Scene "Build" 56.7 average fps 38.0 minimum fps 83.0 maximum fps

Scene "Think" 24.1 average fps 17.0 minimum fps 45.0 maximum fps

Overall average framerate: 43.2 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Cytat
Cytat

--------------------------
X3 - Terran Conflict
--------------------------
Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.090302-1506)
DirectX Version: DirectX 10
Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GT 130M [1777 MB] Driver: 7.15.0011.7930
CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T6400 @ 2.00GHz (2 CPUs), ~2.0GHz
Usable System Memory: 3066 MB

Video Settings During Benchmark:
Screen Resolution: 1366 x 768 * [32], fullscreen
Using Shader Profile: 3.0
Antialias Mode: 4x
Anisotropic Mode: 4x

Graphics & Shader Settings:
Texture Quality: high
Shader Quality: high
High Quality Bumpmaps: enabled
Environment Mapping: enabled
Glow Filter: enabled
Ship Color Variations: enabled
More Dynamic Lights: enabled
Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates
--------------------------------------------------------------------------------
Scene "Trade" 25.2 average fps 7.0 minimum fps 53.0 maximum fps
Scene "Fight" 46.9 average fps 19.0 minimum fps 91.0 maximum fps
Scene "Build" 44.0 average fps 25.0 minimum fps 66.0 maximum fps
Scene "Think" 23.3 average fps 16.0 minimum fps 42.0 maximum fps

Overall average framerate: 34.9 fps

(c)2008 EGOSOFT
For more information visit http://www.egosoft.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Miałem dzisiaj wolną chwilkę, to postanowiłem sobie przypomnieć jak wygląda benchmark X3TC a przy okazji nagrałem filmik z tego na mój kanał. 😀 Myślicie, że prezentuje się to w miarę ok z podłożoną muzyką z gry i jakimiś przeróbkami z sieci? 😀

PS. W rozdziałce 1280x720 z AAx4 i AFx8 kompik wyciąga mi 77.7 fpsów. Nie jest źle 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...