Yacek Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Pojawiło się demo TC. Każdy zniecierpliwiony może już sam sprawdzić jak to wygląda.Link do dema: http://www.egosoft.com/download/x3tc/demos_pl.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
secoh Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Dzięki za info! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Będzie ciężko....bo o ile obiekty ruchome i stcje wyglądają całkiem całkiem...to kosmos jest raczej ubogi.-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) DirectX Version: DirectX 10.0 (4.10.0000.6000) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 8800 GT [512 MB] Driver: 6.14.0011.6921 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 36.2 average fps 11.0 minimum fps 83.0 maximum fps Scene "Fight" 76.8 average fps 28.0 minimum fps 182.0 maximum fps Scene "Build" 66.3 average fps 42.0 minimum fps 90.0 maximum fps Scene "Think" 31.1 average fps 22.0 minimum fps 55.0 maximum fps Overall average framerate: 52.6 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.comNieznaczna poprawa w trybie SLi-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) DirectX Version: DirectX 10.0 (4.10.0000.6000) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 8800 GT [512 MB] Driver: 6.14.0011.6921 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 34.4 average fps 10.0 minimum fps 80.0 maximum fps Scene "Fight" 78.0 average fps 27.0 minimum fps 191.0 maximum fps Scene "Build" 90.5 average fps 53.0 minimum fps 147.0 maximum fps Scene "Think" 40.1 average fps 24.0 minimum fps 67.0 maximum fps Overall average framerate: 60.8 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Szkoda, ze to demo nie jest grywalne.Jeszcze tyle czekania, az bede mial TC - swoja droga nie potrafie przewidziec kiedy to nastapi, gdyz nie wiem, kiedy spadnie mi manna z nieba (czyt. kasa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiencek Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 No rzeczywiście szkoda że nie jest grywalne, ale przynajmniej można się zacząć chwalić wynikami, tak jak to było przy demie samego X3.A oto moje chwilowe wyniki wykonane dziś rano, zaznaczam że miałem jeszcze muła w tle więc może wyciągnę coś więcej na wyższych ustawieniach z włączonym alacrityPC.-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 7900 GS [512 MB] Driver: 6.14.0011.7824 CPU Info: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz (2 CPUs) Usable System Memory: 1534 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1024 x 768 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 1.4 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: medium Shader Quality: medium High Quality Bumpmaps: disabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: disabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 12.3 average fps 3.0 minimum fps 25.0 maximum fps Scene "Fight" 23.7 average fps 7.0 minimum fps 61.0 maximum fps Scene "Build" 36.9 average fps 20.0 minimum fps 78.0 maximum fps Scene "Think" 16.8 average fps 8.0 minimum fps 29.0 maximum fps Overall average framerate: 22.4 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Ja jeszcze sprawdzę po weakendzie...gdy dorzucę 2GB ramu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: ATI Radeon HD 4800 Series [512 MB] Driver: 6.14.0010.6869 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs) Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1024 x 768 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 28 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 32.8 average fps 6.0 minimum fps 70.0 maximum fps Scene "Fight" 70.2 average fps 17.0 minimum fps 217.0 maximum fps Scene "Build" 88.3 average fps 39.0 minimum fps 160.0 maximum fps Scene "Think" 35.1 average fps 17.0 minimum fps 61.0 maximum fps Overall average framerate: 56.6 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Tylko dziwne, bo wersja Dema to 1.2.0.0 a patch 1.2.1 poprawił dużo w płynności gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Po maxymalnych cięciach mamy to:-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) DirectX Version: DirectX 10.0 (4.10.0000.6000) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 8800 GT [512 MB] Driver: 6.14.0011.7824 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 1.1 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: low Shader Quality: low High Quality Bumpmaps: disabled Environment Mapping: disabled Glow Filter: disabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 64 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 42.5 average fps 14.0 minimum fps 94.0 maximum fps Scene "Fight" 89.8 average fps 33.0 minimum fps 216.0 maximum fps Scene "Build" 128.5 average fps 72.0 minimum fps 295.0 maximum fps Scene "Think" 61.3 average fps 32.0 minimum fps 113.0 maximum fps Overall average framerate: 80.6 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiencek Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Hanss to nie są maksymalne cięcia, nie zmieniłeś rozdziałki. Dobra a oto po włączeniu alacrityPC (nic mi to kompletnie nie dało, albo mam za słabą kartę albo komputer domaga się reinstalki okienek) jak widać średnia FPS spadła mi tylko o 3 klatki:-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 7900 GS [512 MB] Driver: 6.14.0011.7824 CPU Info: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz (2 CPUs) Usable System Memory: 1534 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1024 x 768 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 2x Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 11.3 average fps 2.0 minimum fps 24.0 maximum fps Scene "Fight" 22.9 average fps 7.0 minimum fps 60.0 maximum fps Scene "Build" 31.3 average fps 18.0 minimum fps 56.0 maximum fps Scene "Think" 12.2 average fps 3.0 minimum fps 17.0 maximum fps Overall average framerate: 19.4 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Masz rację.-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) DirectX Version: DirectX 10.0 (4.10.0000.6000) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 8800 GT [512 MB] Driver: 6.14.0011.7824 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1024 x 768 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 1.1 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: low Shader Quality: low High Quality Bumpmaps: disabled Environment Mapping: disabled Glow Filter: disabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 64 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 48.1 average fps 15.0 minimum fps 96.0 maximum fps Scene "Fight" 98.1 average fps 34.0 minimum fps 259.0 maximum fps Scene "Build" 145.5 average fps 82.0 minimum fps 328.0 maximum fps Scene "Think" 66.1 average fps 34.0 minimum fps 118.0 maximum fps Overall average framerate: 89.4 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Oto moje wyniki:-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 9600 GT [512 MB] Driver: 6.14.0011.7813 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz (2 CPUs) Usable System Memory: 3070 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1024 x 768 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 27.4 average fps 7.0 minimum fps 55.0 maximum fps Scene "Fight" 55.6 average fps 19.0 minimum fps 139.0 maximum fps Scene "Build" 63.9 average fps 38.0 minimum fps 97.0 maximum fps Scene "Think" 25.5 average fps 16.0 minimum fps 48.0 maximum fps Overall average framerate: 43.1 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Oczywiscie mam 4GB RAM i XP Pro, wiec widzi tylko 3070MB. Nie jest zle, ale chyba bede musial zmniejszyc Anisotropic Mode do 8x lub mniej.PS. Co to za statek w 3 i 4 scenie z tym jakby kolem po prawej (w 3 przelatuje kolo Jowisza, w 4 wylatuje z tej wielkiej stacji)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Terrański, jeśli się nie mylę to M1 Tokio. Wczoraj wieczorem widziałem w ziemskich sektorach. Jak odpalę grę to jeszcze sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 U mni po zmianie sterów do grafiki na nowsze i dołożenie 2GB zgodnie z przewidywaniami widocznę są tylko 2,25GB z 4GB....jeszcze trochę pogrzebię i może po wyjęciu jednej kostki zobaczy więcej.-------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254) DirectX Version: DirectX 10.0 (4.10.0000.6000) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 8800 GT [512 MB] Driver: 6.14.0011.7824 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Usable System Memory: 2302 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 34.5 average fps 11.0 minimum fps 80.0 maximum fps Scene "Fight" 77.5 average fps 27.0 minimum fps 190.0 maximum fps Scene "Build" 91.9 average fps 54.0 minimum fps 149.0 maximum fps Scene "Think" 41.6 average fps 24.0 minimum fps 66.0 maximum fps Overall average framerate: 61.4 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 No i pamięci poszły się ekhm..wróciłem do 2GB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 Panowie - tak gwoli ścisłości - chcecie by 'widział' 4GB ramu to wyłączcie całkowicie pamięć wirtualną... Winda jest tak skonstruowana (uroki 32Bitów), że zaadresuje tylko 4GB pamięci, ale do tego wlicza się pamięć wirtualna z której korzysta jak z ramu.Wyciąganie kostki 'pomoże' tylko w przypadku ustawienia pamięci wirtualnej na auto - winda ustawia sobie wtedy plik na procent wielkości pamięci fizycznej, więc w takim przypadku - gdy schodzimy z 4GB do 3GB, to zamiast tych 2,25 zobaczy jakies 2,75 GB. Nie zapominajcie, że mimo tego, że da się zrobić by widział pełne 4GB ramu to i tak, przyspieszenie w grach będzie niewielkie. Z pewnością zauważalne, ale nie - jak to mówią - dupourywające pic polega na tym, że system nie przypisze aplikacji więcej niż 2GB pamięci operacyjnej. Oczywiście trzeba brać pod uwagę, że sam system z programami zżera jakieś 200MB w zależności od konfiguracji i stanu systemu operacyjnego. Ale czy zysk tych 200MB Ramu więcej, które zostaną przekazane grze jest wart zachodu? Dziękuje za uwagę.PS. Moje wyniki zapodam jak w końcu znajdę chwilkę na zainstalowanie dema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macca Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 280 [1024 MB] Driver: 6.14.0011.7824 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) Usable System Memory: 3326 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 27.7 average fps 8.0 minimum fps 64.0 maximum fps Scene "Fight" 61.2 average fps 21.0 minimum fps 145.0 maximum fps Scene "Build" 78.9 average fps 46.0 minimum fps 120.0 maximum fps Scene "Think" 35.9 average fps 19.0 minimum fps 61.0 maximum fps Overall average framerate: 50.9 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LITWINCZUK Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 A to u mnie - oddałem teściowi kartę graficzną a sobie zmieniłem na ciut-lepszą:CytatGame Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_qfe.070227-2300)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 7950 GT [512 MB] Driver: 6.14.0011.6921CPU Info: AMD Phenom(tm) 9600 Quad-Core Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs), ~2.3GHzUsable System Memory: 3070 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 2x Anisotropic Mode: 2xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 23.2 average fps 6.0 minimum fps 54.0 maximum fps Scene "Fight" 43.0 average fps 18.0 minimum fps 82.0 maximum fps Scene "Build" 33.0 average fps 20.0 minimum fps 46.0 maximum fps Scene "Think" 15.5 average fps 11.0 minimum fps 27.0 maximum fpsOverall average framerate: 28.7 fpsI po zmianie na GF9600:CytatGame Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_qfe.070227-2300)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 9600 GT [512 MB] Driver: 6.14.0011.7474CPU Info: AMD Phenom(tm) 9600 Quad-Core Processor, MMX, 3DNow (4 CPUs), ~2.3GHzUsable System Memory: 3070 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 2x Anisotropic Mode: 2xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 20.4 average fps 5.0 minimum fps 46.0 maximum fps Scene "Fight" 42.2 average fps 15.0 minimum fps 92.0 maximum fps Scene "Build" 46.0 average fps 30.0 minimum fps 65.0 maximum fps Scene "Think" 23.8 average fps 14.0 minimum fps 38.0 maximum fpsOverall average framerate: 33.1 fpsWniosek:Moja dwuletnia (!) GF7950GT (kupiłem ją od kogoś na Allegro) jest niewiele słabsza od GF9600GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicholas Opublikowano 13 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2008 -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 7900 GS [256 MB] Driver: 6.14.0011.7824 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 CPU 4400 @ 2.00GHz (2 CPUs) Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1600 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 28.1 average fps 8.0 minimum fps 61.0 maximum fps Scene "Fight" 46.7 average fps 20.0 minimum fps 88.0 maximum fps Scene "Build" 34.0 average fps 22.0 minimum fps 47.0 maximum fps Scene "Think" 15.0 average fps 10.0 minimum fps 28.0 maximum fps Overall average framerate: 30.9 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.comZe wszystkim na full: 25 fps... jak na 7900 GS chyba calkiem dobrze:} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulldelsol Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B) DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 8400 GS [512 MB] Driver: 6.14.0011.6375 CPU Info: AMD Turion(tm) 64 X2 Mobile Technology TL-58, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~1.9GHz Usable System Memory: 2046 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1280 x 800 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 14.6 average fps 2.0 minimum fps 34.0 maximum fps Scene "Fight" 19.3 average fps 10.0 minimum fps 32.0 maximum fps Scene "Build" 10.4 average fps 6.0 minimum fps 14.0 maximum fps Scene "Think" 7.4 average fps 2.0 minimum fps 8.0 maximum fps Overall average framerate: 12.9 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Znaczy się, na lapku sobie nie pogram ale Reunion na szczęście "działa jak natura chciała" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacDyller Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 NIe, czemu? Wystarczy shadery na medium (przez to też glow nie bedzie). Mam słabszego lapka i gram. NIe mam dema, więc nie sprawdzę dokładnie ile fps. xD Tylko kiedy trafiłem na większą jatkę to jest problem. ;] Ale małe walki i codzienność bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad162 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Fajny wynik uzyskałem... chyba se nie pogram.... najbardziej zdziwiła mnie ilość pamięci wykrywana przy mojej karcie graficznej Radeon 4850 512MB, a zobaczcie co jest na teście Dla maksimum: -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows Vista™ Business (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612) DirectX Version: DirectX 10 Graphics Card Info: ATI Radeon HD 4800 Series [2297 MB] Driver: 7.15.0010.0154 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz Usable System Memory: 4094 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1680 x 1050 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 28 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 41.2 average fps 14.0 minimum fps 91.0 maximum fps Scene "Fight" 77.5 average fps 33.0 minimum fps 132.0 maximum fps Scene "Build" 90.4 average fps 66.0 minimum fps 130.0 maximum fps Scene "Think" 49.3 average fps 28.0 minimum fps 91.0 maximum fps Overall average framerate: 64.6 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Dla minimum: -------------------------- X3 - Terran Conflict -------------------------- Game Version: 1.2.0.0 Operating System: Windows Vista™ Business (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612) DirectX Version: DirectX 10 Graphics Card Info: ATI Radeon HD 4800 Series [2297 MB] Driver: 7.15.0010.0154 CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz (2 CPUs), ~3.0GHz Usable System Memory: 4094 MB Video Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1024 x 768 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 1.1 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphics & Shader Settings: Texture Quality: low Shader Quality: low High Quality Bumpmaps: disabled Environment Mapping: disabled Glow Filter: disabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 28 bytes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 55.0 average fps 19.0 minimum fps 108.0 maximum fps Scene "Fight" 110.6 average fps 40.0 minimum fps 280.0 maximum fps Scene "Build" 164.5 average fps 95.0 minimum fps 346.0 maximum fps Scene "Think" 74.0 average fps 39.0 minimum fps 131.0 maximum fps Overall average framerate: 101.1 fps (c)2008 EGOSOFT For more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Po aktualizacji biosu i podkręceniu Q6600 z 2,4@3,4Cytat-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 8800 GT [512 MB] Driver: 6.14.0011.7824CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs)Usable System Memory: 2046 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1360 x 768 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONEGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 37.4 average fps 12.0 minimum fps 85.0 maximum fps Scene "Fight" 83.8 average fps 29.0 minimum fps 216.0 maximum fps Scene "Build" 106.1 average fps 61.0 minimum fps 224.0 maximum fps Scene "Think" 41.5 average fps 26.0 minimum fps 72.0 maximum fpsOverall average framerate: 67.2 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LITWINCZUK Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 @hass, zrób to jak należy - poprzednio grę testowałeś w 1680x1050.Powtórz w tej rozdziałce jeśli możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eradorius Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 Test w maksymalnych możliwych ustawieniachCytat-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.080814-1236)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [896 MB] Driver: 6.14.0011.8048CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs)Usable System Memory: 3326 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1280 x 1024 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: enabled More Dynamic Lights: enabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 31.7 average fps 9.0 minimum fps 67.0 maximum fps Scene "Fight" 67.3 average fps 23.0 minimum fps 177.0 maximum fps Scene "Build" 86.4 average fps 48.0 minimum fps 146.0 maximum fps Scene "Think" 38.5 average fps 20.0 minimum fps 63.0 maximum fpsOverall average framerate: 56.0 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.com Ale wg mnie karta nie dawała z siebie wszystkiego (wiatrak nie działał), więc teraz rozdzielczość ponad Full HD Cytat-------------------------- X3 - Terran Conflict--------------------------Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7100) (7100.winmain_win7rc.090421-1700)DirectX Version: DirectX 11Graphics Card Info: NVIDIA GeForce GTX 260 [2670 MB] Driver: 8.15.0011.8585CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~3.0GHzUsable System Memory: 4096 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1440 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 37.0 average fps 12.0 minimum fps 83.0 maximum fps Scene "Fight" 74.4 average fps 28.0 minimum fps 161.0 maximum fps Scene "Build" 78.9 average fps 55.0 minimum fps 116.0 maximum fps Scene "Think" 39.4 average fps 24.0 minimum fps 73.0 maximum fpsOverall average framerate: 57.4 fps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed971 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Oto test przeprowadzony na dwóch dostępnych mi maszynach:Game Version: 1.2.0.0Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 8600 GTS [512 MB] Driver: 6.14.0011.7824CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz (2 CPUs)Usable System Memory: 3326 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 4x Anisotropic Mode: 4xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 30.2 average fps 8.0 minimum fps 61.0 maximum fps Scene "Fight" 29.8 average fps 10.0 minimum fps 45.0 maximum fps Scene "Build" 22.5 average fps 14.0 minimum fps 33.0 maximum fps Scene "Think" 9.9 average fps 3.0 minimum fps 20.0 maximum fpsOverall average framerate: 23.1 fpsOperating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 9800 GT [1024 MB] Driver: 6.14.0011.8122CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz (2 CPUs)Usable System Memory: 3326 MBVideo Settings During Benchmark: Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen Using Shader Profile: 3.0 Antialias Mode: 4x Anisotropic Mode: 8xGraphics & Shader Settings: Texture Quality: high Shader Quality: high High Quality Bumpmaps: enabled Environment Mapping: enabled Glow Filter: enabled Ship Color Variations: disabled More Dynamic Lights: disabled Used Vertexsize: 40 bytesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene "Trade" 36.3 average fps 10.0 minimum fps 85.0 maximum fps Scene "Fight" 66.3 average fps 29.0 minimum fps 115.0 maximum fps Scene "Build" 68.0 average fps 44.0 minimum fps 96.0 maximum fps Scene "Think" 35.7 average fps 23.0 minimum fps 61.0 maximum fpsOverall average framerate: 51.6 fps(c)2008 EGOSOFTFor more information visit http://www.egosoft.comPo tym teście nie dziwię się, że mój jeszcze nie tak stary laptop dostaje ciężkiej zadyszki. W końcu ma on na pokładzie tylko Intel Core 2 Duo T7200 i GF7900GS M (z 256MB). Nawet 4GB RAM niewiele tu pomaga. (( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.