Skocz do zawartości

Czy nie jest troche za latwo?


Blantas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

FF zakończona przy pomocy Boreas'a Generalnie oglądanie pokazu sztucznych ogni.

Rzeczywiście była to łatwizna 😉

Boreas tez mi odpowiada bo jest jednym z szybszym M2 całe 63 m/s 😉 jedynie splici i Yaki mają szybsze jednostki lecz one na udeptanej ziemi raczej by mu rady nie dały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u was z łatwością gry ale mnie nawet przy zwykłej obronie stacji wyskakuje 2xBrigantine, 8-12xM6 drobnicy nawet nie liczę tyle tego jest. Natomiast to i tak blednie przy patrolu sektora jak wyskakuje tobie 2xK,2xJ drobnica +statki zadokowane na J robią wrażenie, gdyby nie 2xBoreas , 2xCerber + 2xYokohama raczej cienia szansy nie miałbym. I to tylko w jednym sektorze, a jak masz patrol w 3 sektorach bo tak jest najczęściej,to masz przesrane, zanim zregenerowałem tarcze po 2 sektorze w 3 zostały mi tylko 2 stacje ,reszta to było już wspomnienie. Fakt 10-15mln za misję łechce nawet największe chwile grozy, i umila nudne życie dowódcy floty, więc nie narzekajcie na zbyt łatwą grę, z czasem robi się coraz bardziej ciekawsza. Jak to mawiają w starym chińskim przekleństwie "Obyś żył w ciekawych czasach".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam 😉

HIHIHIHIHI .... nie natrafiles ??? slabo szukales .

jak masz komunikat o ataku IL na sektor to chyba sie nazywa military personel to wykonaj skok do tego sektora , wtedy sie oblowisz nieraz kilka M1 stoi do przejecia nie mowiac o M7 czy M8 .... czasami nic nie ma czasami to tyle tego zlomu ze zbierac nie nastarczy pozostaje tylko problem z systemem podczymywania zycia .

my marines wziasc na statki by naprawili i posprzatali po sobie hihihihi.

z Powazaniem Joanna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czytałeś pierwszego posta w tym temacie? 😉

Owszem łatwo, szybko reputacja idzie w górę w stosunku do X3R, ale równie łatwo może zlecieć w dół. Miałem niedawno pierwszą misję z HQ Strong Arms. Zadanie polegało na wyeliminowaniu Splita z z wrogiej rodziny w sektorze Splickim. Po wykonaniu zadania reputacja spadła mi z 10 na -3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta jasne za lekko ??? to zainstaluj sobie skrypta E-treme polatasz chwile dostaniesz kilka kopow to ci zbrzydnie latanie samemu i chwalenie sie ranga Marszalka hihihihihihihi.

jasne jak jest goly TC bez urozmaicen to straszna nuda odczasu do czasu skopie sie komus tylek ale wzasadzie to mozna przeleciec cale TC nie oddajac ani jednego strzalu ale jak juz go obscryptujesz i dasz scrypty co sie uzupelniaja a nie gryza to mozna naprawde powalczyc i latwo nie jest ja juz bylam u argonow Marszalkiem Federacji hihihi a teraz jestem poszukiwana zloczynczynia hihihihi ale co mi tam wyslucham komunikatow wpadne na jakas inwazje i znow bede marszalkiem

ale w tej grze nie chodzi o rangi tylko o pranie wrogow przynajmniej ja gram pod tym kontem .

Zpowarzaniem Joanna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak może i tak dasz skrypty a ja mam zamiar przejść całość gołą tak jak X2 i X3R a potem bawić się w scrypty a szczerze mówiąc strasznie mnie wpienia że te rangi tak zapierniczają .... Szok ile się musiałem namęczyć w X3R 😉 😉 bez scrypcików i na wersji 1.4 ]😀

Oni chyba myślą że jak ułatwią nam grę to więcej ludzi w to zagra otóż g. prawda... Seria X3 jest dla Elity graczy którzy lubią ekonomie walkę itd..

Większość ludzi gra w tej chwili w simsy 😀 albo FPP i wyścigi.

X3 cenie za to że daje mi możliwość gry nawet do 1,5 roku 😀 i zawsze coś nowego (scrypcik) da chęć wejścia ponownie do gry.

Pozdro all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

No niestety muszę potwierdzić, co do rang, zrobiłem dla argonów kilkanaście misji zabójstw i kiulka innych i już jestem bohaterem federacji, a u splitów honorowym członkiem rodziny Ronkhar, a zarobiłem dopiero ok. 100 mln. Co do misji to u mnie jakoś biedne są. Obrona stacji, czy patrol za 1 mln kredek i wyskakują 1-2 M6, tle samo M8 i kilkanaście statków drobnicy. Natomiast, jak wezmę misję zabójstwa za 3,5 mln to muszę skasować gościa w M6 w eskarocie maks 1 M6, do dwóch M8 i kilkanaście statków drobnicy - ale co to dla mojej mamby ścigacz? 🙁 . Wyposażona w energetyczne działko automatyczne. Porządna długa seria i celu nie ma, jedyne co to zdążył mi zdjąć 60-90 % osłon swoimi wierzyczkami z WMP. A po zniszczeniu szybciutko napęd skokowy i spadami, bo jak drobnica obsiądzie to mogiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

No niestety muszę potwierdzić, co do rang, zrobiłem dla argonów kilkanaście misji zabójstw i kiulka innych i już jestem bohaterem federacji, a u splitów honorowym członkiem rodziny Ronkhar, a zarobiłem dopiero ok. 100 mln.

Są odpowiednie skrypty, które powoduja że osiągnięcie rang u ras, oraz rang bojowych i handlowych nie jest już tak łatwe jak w czystym TC. Poszukaj informacji o tych skryptach w temacie o spolszczeniach skryptów lub w linku w mojej stopce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jestem nowym graczem, gram po raz pierwszy, jak na razie około dwóch dni czasu gry. Po tym okresie mam Vidara, Korda, Szable i inne graty z misji Terran, Zefira jako małą bazę i kilka innych statków klasy M3 i mniejszych. Do tego prawie 22 mln w gotówce. Nie mam żadnych skryptów, pieniądze zdobywam ze złomiarstwa i misji. Ogólne spostrzeżenie - gra jest zbyt łatwa. Po pierwsze o wiele za dużo dostaje się w czasie trwania misji Terran. Po drugie - misje typu obroń obiekt są łatwe w sektorach pełnych wojska i przynoszą o wiele za dużo pieniędzy. Po trzecie - nie ma w takim razie sensu handlować, skoro nakłady na statek i oprogramowanie mk3 zwracają się po długim czasie, a tyle samo pieniędzy można zarobić robiąc kilka prostych misji. Marzyłby mi się regulowany poziom trudności - na początku masz kiepski statek, trochę pieniędzy i to wszystko - radź sobie sam. Misji powinno być dużo więcej, ale nagrody za nie powinny wynosić koło 10tys np. W ten sposób dorobienie się czegoś sprawiałoby naprawdę dużą satysfakcję. Ja takiej satysfakcji nie czuję - biorę misję obrony stacji za 500tys, nawet nie zdąże dolecieć do Q, a on już jest rozwalony przez wojsko Argońskie. I pół miliona za darmo. Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że zostało kiedyś zauważone nie oznacza, że nie można odświeżyć i podyskutować na ten temat 😆

Cytat

Jestem nowym graczem, gram po raz pierwszy, jak na razie około dwóch dni czasu gry. Po tym okresie mam Vidara, Korda, Szable i inne graty z misji Terran, Zefira jako małą bazę i kilka innych statków klasy M3 i mniejszych. Do tego prawie 22 mln w gotówce. Nie mam żadnych skryptów, pieniądze zdobywam ze złomiarstwa i misji. Ogólne spostrzeżenie - gra jest zbyt łatwa. Po pierwsze o wiele za dużo dostaje się w czasie trwania misji Terran. Po drugie - misje typu obroń obiekt są łatwe w sektorach pełnych wojska i przynoszą o wiele za dużo pieniędzy. Po trzecie - nie ma w takim razie sensu handlować, skoro nakłady na statek i oprogramowanie mk3 zwracają się po długim czasie, a tyle samo pieniędzy można zarobić robiąc kilka prostych misji. Marzyłby mi się regulowany poziom trudności - na początku masz kiepski statek, trochę pieniędzy i to wszystko - radź sobie sam. Misji powinno być dużo więcej, ale nagrody za nie powinny wynosić koło 10tys np. W ten sposób dorobienie się czegoś sprawiałoby naprawdę dużą satysfakcję. Ja takiej satysfakcji nie czuję - biorę misję obrony stacji za 500tys, nawet nie zdąże dolecieć do Q, a on już jest rozwalony przez wojsko Argońskie. I pół miliona za darmo. Co o tym myślicie?

Handel, czy to prowadzony bezpośrednio przez gracza, czy tylko handlarzy sektorowych/wszechświatowych, przydaje się by rozruszać ekonomię wszechświata i zapewnić sobie dostęp do wyposażenia dla floty, a przy okazji mieć stałe źródło dochodu. Najlepiej widoczne jest to w sektorach ziemian, gdzie bez pomocy gracza większość fabryk AI po jakimś czasie po prostu znika, bo zbyt mało handlarzy je odwiedza i przez to system uważa je za zbędne 😀

Co do stopnia trudności, wszystko zależy od stylu gry. TC jest oczywiście w wielu aspektach zbyt łatwe, ale kto mówi, że trzeba z tych ułatwień korzystać. Można sobie ustalić własne zasady i grać według nich. X3 to sandbox, a ten typ gry właśnie do tego jest stworzony 😀 Fabuły można zupełnie odpuścić, albo robić tylko wybrane.

Jeśli uważasz, że jest zbyt łatwo to w następnej grze spróbuj wcielić się np. w rolę pirata i tłuc wszystkich poza Teladi, albo jako Argon walczyć na całego z trójokimi i Splitami. Przy okazji możesz dodać trochę skryptów i modów, by ożywić wszechświat 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

To, że zostało kiedyś zauważone nie oznacza, że nie można odświeżyć i podyskutować na ten temat 🙁

Oczywiście że można odświeżyć, ale nie potrzeba w tym celu zakładać nowego tematu, skoro ten istnieje. I w tym kontekście pisałem punkt 2.

Piszesz po raz kolejny o znikaniu fabryk NPC. Naprawdę nie wiem na jakiej podstawie wysuwasz takie wnioski. Kilka ostatnich gier (na różnych modach: DDTC, NH, Cadius) gram bez własnych handlarzy ST/UT, zarabiam tylko na złomowaniu i nie zauważyłem jakiegoś negatywnego wpływu braku moich traderów na ekonomię X3. Wręcz przeciwnie, traderzy NPC śmigają aż miło. To samo dotyczy się fabryk NPC. Jeśli nawet jakieś znikają, to raczej za sprawą Piratów (szczególnie Ci z PG3 potrafią czasem wyczyścić cały sektor) lub Xenków, a nie z powodów ekonomicznych. Zresztą, fabryki te po 6 lub 12 godzinach gry respawnują się, za sprawą skryptów dbających właśnie o to by wszechświat X3 żył cały czas. Oczywiście mam na myśli standardowe skrypty z czystej gry.

Gdyby było tak jak piszesz, to nie mając własnych fabryk uzbrojenia, po kilkunastu godzinach czasu gry, gdy kupuję jakiś nowy, duży statek, nie miałbym szans na jego uzbrojenie. Bo albo nie byłoby odpowiednich fabryk, albo ich produkcja leżałaby z braku surowców, których nie byłoby, bo fabryki je produkujące zniknęły. Tymczasem tak nie jest. Nie ważne w jakim momencie kupię statek i chce go uzbroić, zawsze w całym wszechświecie znajduję wystarczająco interesującego mnie uzbrojenie zarówno w DOK-ach, jak i w fabrykach uzbrojenia NPC. Wystarczy tylko mapa Scorpa i kilka rundek mojego TS-a, który zakupi odpowiednie uzbrojenie. To samo dotyczy innych towarów, które czasami potrzebuję. Piszesz że grasz ostatnio we własną wersję DiD, może więc za krótko grasz w jedną grę, aby zorientować się, że zniszczone fabryki respawnują się? A może masz jakiś problem z grą i przydałaby się reinstalka gry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętasz tematów w których ludzie narzekali na brak fabryk jakiegoś konkretnego uzbrojenia ? Chodziło zwykle o rakiety i działa dla statków Terran/ATF, bo tam handlarze mają największy problem z obsługą wszystkich stacji przy tak rozległych sektorach (np. Aldrin). Ba, niektórych towarów praktycznie wcale nie transportują, fabryki są nimi zawalone, nic nie produkują, AI uważa je za zbędne i *pyk*, stacji nie ma.

U mnie fabryki znikają regularnie, nie za sprawą piratów czy innego tałatajstwa. W przypadku innych ras jest to trochę mniej uciążliwe, bo fabryk jest znacznie więcej, ale np. te produkujące promienie holownicze, czy wieże laserowe po 1-2 dniach gry znikają prawie całkowicie i zwykle się już nie respawnują.

Nie są to tylko moje spostrzeżenia, zerknij na forum Ego i posty ludzi którzy ciągną jedną rozgrywkę nawet przez kilka miesięcy. Być może po prostu nie zwracasz uwagi na niektóre rzeczy z których akurat nie korzystasz 🙁

P.S.

Nie chodziło mi o wyposażenie jednego konkretnego statku (chociaż i z tym może być problem w przypadku statków ATF) tylko floty handlowe i bojowe. Ty nie bawisz się w dużą ilość handlarzy, czy lotniskowce pełne myśliwców, ale jeśli ktoś zacznie coś takiego robić to szybko zorientuje się, że w stacjach ras z którymi utrzymuje dobre stosunki brakuje np. większej ilości osłon 25MJ, bo w niektórych fabrykach nie ma odpowiednich surowców, bo statki NPC nie nadążają z dostawą. Handlarze gracza mogą zapobiec takim sytuacjom i przynieść przy okazji całkiem niezły dochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ekonomii ziemskiej. U mnie lata tam zawsze sporo traderów terran, dochodzą do tego również traderzy z Aldrin (po połączeniu Neptuna z Ziem. Nieznanym 2). Widziałeś kiedyś w sektorze księżyc Biotransporter Aldrin? U mnie to normalne. Myślę że po części może to być zasługą tego że zawsze gram bez statków cywilnych, ich miejsce zajmują wtedy traderzy NPC.

Co do uzbrojenia jednego statku. Uzbrajałeś M1/M2 z 50 slotami w PPO? Owszem, na 100% nie kupię mu całego uzbrojenia w ziemskich fabrykach, ale zawsze znajdę ze dwa, trzy PPO, a to mi wystarcza, potem sztuczka z klonowaniem i po sprawie. Natomiast uzbrajając statki Wspólnoty, nie mam potrzeby stosować klonowania, odpowiednią ilość uzbrojenia zawsze znajdę.

A osłony? Szukałem ostatnio 2GJ (sześciu sztuk) i gdzie je znalazłem? W sektorach terran.

Tak więc z tą ich ekonomią nie jest wcale tak źle. Narzekania może były, ale może kolejne patche zmieniły sytuację (plik Jobs), a jak ktoś nadal używa jakiegoś moda ze starym plikiem Jobs to dalej ma problem. Ja zawsze przerabiam na NoCiv najnowszy plik Jobs dostępny w patchu.

Ale chyba odbiegamy od tematu.

Co do poziomu trudności, to owszem, w porównaniu do X3R TC jest zdecydowanie łatwiejsze (czyste), ale są tacy co i tak powiedzą że jest za ciężko zdobyć kasę 🙁

Dlatego między innymi czekam na XTC, mam nadzieję że chłopaki porządnie je zbalansują i będzie się przyjemniej grało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Co do ekonomii ziemskiej. U mnie lata tam zawsze sporo traderów terran, dochodzą do tego również traderzy z Aldrin (po połączeniu Neptuna z Ziem. Nieznanym 2). Widziałeś kiedyś w sektorze księżyc Biotransporter Aldrin? U mnie to normalne. Myślę że po części może to być zasługą tego że zawsze gram bez statków cywilnych, ich miejsce zajmują wtedy traderzy NPC.

Co do uzbrojenia jednego statku. Uzbrajałeś M1/M2 z 50 slotami w PPO? Owszem, na 100% nie kupię mu całego uzbrojenia w ziemskich fabrykach, ale zawsze znajdę ze dwa, trzy PPO, a to mi wystarcza, potem sztuczka z klonowaniem i po sprawie. Natomiast uzbrajając statki Wspólnoty, nie mam potrzeby stosować klonowania, odpowiednią ilość uzbrojenia zawsze znajdę.

A osłony? Szukałem ostatnio 2GJ (sześciu sztuk) i gdzie je znalazłem? W sektorach terran.

Tak więc z tą ich ekonomią nie jest wcale tak źle. Narzekania może były, ale może kolejne patche zmieniły sytuację (plik Jobs), a jak ktoś nadal używa jakiegoś moda ze starym plikiem Jobs to dalej ma problem. Ja zawsze przerabiam na NoCiv najnowszy plik Jobs dostępny w patchu.

Ale chyba odbiegamy od tematu.

Co do poziomu trudności, to owszem, w porównaniu do X3R TC jest zdecydowanie łatwiejsze (czyste), ale są tacy co i tak powiedzą że jest za ciężko zdobyć kasę 🙁

Dlatego między innymi czekam na XTC, mam nadzieję że chłopaki porządnie je zbalansują i będzie się przyjemniej grało.

Używam aktualnego pliku jobs, większość ludzi którzy wspominają o takich sprawach też 😉 Handlarzy NPC lata dużo, ale ponieważ sektory są całkiem spore to transport towarów zajmuje sporo czasu.

Powtórzę jeszcze raz- to, że Ty tego problemu nie zauważasz nie znaczy że go wcale nie ma.

Tyle ode mnie na ten temat- Red napisał że handel nie ma sensu, wyjaśniłem mu że jednak jest inaczej i na tym kończę 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...