Vrozaksen Opublikowano 26 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2020 Spolszczenia modów X4: Foundations(Przynajmniej tych, które nam się nagle nie przestawią na "Steam Workshop" i zacznie pobierać .cat / .dat)Link do całego folderu: https://drive.google.com/open?id=1TUTjIeJC8_NTIGHDs_c2wdOYf7Jb1YFFLista (Nie wszystkie mody wymieniam, a po nazwach folderów można dojść co jest do jakiego moda):XR Ship Pack - https://drive.google.com/open?id=1z6-lzxElILENAReSdX-LI05MCoAlIa7-Wszelkie propozycje co przetłumaczyć/co poprawić proszę pisać w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Candar Opublikowano 30 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2020 Witam.Dzięki za spolszczenie modów. Używam mod TaterTrade ,niestety po dodaniu spolszczenia do gry pojawiły mi się " krzaczki" i nie można praktycznie go używać . Dałoby radę go spolszczyć ? Albo napisz jakiego używasz innego moda do handlu to może zmienię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 31 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2020 Używałem TaterTrade ale Steam się wtrącił i pobrał wersję z plikami ".cat" i nie ma tam folderu "t" z plikami językowymi :/ Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Cytat<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><!-- English ~~ English -->-<language>-<page voice="no" id="8888888"><!-- JP_SatelliteDropper --><t id="1030">Dodać tag polecenia?</t><t id="1031">Zaawansowane satelity?</t><t id="1032">Uzupełnić satelity?</t><t id="1033">Ilość do uzupełnienia?</t>To z wersji twojego pliku 0001-L048.xml moda -- JP_SatelliteDropper..........Cytat<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><!-- English ~~ English -->-<language>-<page voice="no" id="8888888"><!-- JP_SatelliteDropper --><t id="1400">Advanced Satellites?</t><t id="1401">Restock Satellites?</t><t id="1402">Restock Amount</t><t id="1410">Own Sectors?</t>a to oryginał 0001-L044.xml. tego moda.WTF ???ps.Sprawdziłem inne "tłumaczenia" i to samo.Jak ty to robisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Moje tłumaczenie moda "_SatelliteDropper" https://www.nexusmods.com/x4foundations/mods/437 tak wygląda. -- > ( katalog ' t ' 0001-L048.xml )0001-L048.xml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 7 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 @sunairam być może był update, ja mody pobierałem z Nexus i lekko koło tygodnia przed postem go tłumaczyłem. Mogło się coś zmienić.Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko22 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Czasami nie wystarczy samo tłumaczenie pliku z katalogu t. Część tekstu "siedzi" w skrypcie i to już nie jest uwzględnione. Np. mod do eksploracji sektora: <param name="fs_usecore" default="true" type="bool" text="Center around sector core"/> <param name="fs_skiphexagon" default="false" type="bool" text="Skip the hexagon pattern"/> <param name="fs_lockbox" default="false" type="bool" text="Scan also for lockboxes"/> <param name="fs_continue" default="false" type="bool" text="Continue to next sector"/> <param name="fs_globalbl" default="false" type="bool" text="Use Global Blacklist"/> <param name="fs_blacklist" default="[]" type="list" text="Blacklist" comment="Do not explore blacklisted sectors.">I właśnie to trzeba też tłumaczyć. Czyli: <param name="fs_usecore" default="true" type="bool" text="Centrum wokół rdzenia sektora"/> <param name="fs_skiphexagon" default="false" type="bool" text="Pomiń wzór sześciokąta"/> <param name="fs_lockbox" default="false" type="bool" text="Skanuj również skrytki"/> <param name="fs_continue" default="false" type="bool" text="Przejdź do następnego sektora"/> <param name="fs_globalbl" default="false" type="bool" text="Użyj Globalnej czarnej listy"/> <param name="fs_blacklist" default="[]" type="list" text="Blacklist" comment="Nie eksploruj sektorów z czarnej listy.">I wtedy mamy tekst po polsku w grze w menu moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 No niestety, w X4 jest to lekko skomplikowane... Nie wiem czy to wina samych twórców X4, czy też twórców modów :/ Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 19 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Konsekwentnie blacklist także tłumaczymyW dniu 29.08.2020 o 00:31, marko22 napisał:Czasami nie wystarczy samo tłumaczenie pliku z katalogu t. Część tekstu "siedzi" w skrypcie i to już nie jest uwzględnione. Np. mod do eksploracji sektora: <param name="fs_usecore" default="true" type="bool" text="Center around sector core"/> <param name="fs_skiphexagon" default="false" type="bool" text="Skip the hexagon pattern"/> <param name="fs_lockbox" default="false" type="bool" text="Scan also for lockboxes"/> <param name="fs_continue" default="false" type="bool" text="Continue to next sector"/> <param name="fs_globalbl" default="false" type="bool" text="Use Global Blacklist"/> <param name="fs_blacklist" default="[]" type="list" text="Blacklist" comment="Do not explore blacklisted sectors.">I właśnie to trzeba też tłumaczyć. Czyli: <param name="fs_usecore" default="true" type="bool" text="Centrum wokół rdzenia sektora"/> <param name="fs_skiphexagon" default="false" type="bool" text="Pomiń wzór sześciokąta"/> <param name="fs_lockbox" default="false" type="bool" text="Skanuj również skrytki"/> <param name="fs_continue" default="false" type="bool" text="Przejdź do następnego sektora"/> <param name="fs_globalbl" default="false" type="bool" text="Użyj Globalnej czarnej listy"/> <param name="fs_blacklist" default="[]" type="list" text="Czarna lista" comment="Nie eksploruj sektorów z czarnej listy.">Konsekwentnie blacklist także tłumaczymy.I wtedy mamy tekst po polsku w grze w menu moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_Wir Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Mod JP_AbandonedShipExplorer autorstwa użytkownika JanPanthera. Świetny mod, doskonale zrobiony. Dodaje polecenie, po którego wydaniu statek lata po galaktyce i szuka porzuconych statków. Jeśli jakiś znajdzie informuje nas o tym. Można mu kazać zostawiać przy nich boje nawigacyjne lub po prostu czekać jakiś czas. Paczka z poprawnym spolszczeniem.Naniosłem w samym skrypcie niewielką zmianę. Nie lubię jak w grze robi się zbyt kolorowo i pstrokato. Dlatego rozkaz jest teraz w standardowym kolorze, tak jak reszta rozkazów i do tego brzmi teraz "Szukaj opuszczonych statków" zamiast "JP_AbandonedShipExplorer - Galaxy". Swoją drogą nie wiem co ludzie mają z tymi kolorami... Tak czy inaczej teraz wygląda to jak standardowa zawartość gry i nie psuje wrażeń z niej JP_AbandonedShipExplorer.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARMUR243 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Witam Wszystkich Mam pytanie do kolegi Adriana327d w związku udostępnionymi modami. Można nimi graći nie kolidują z wersją patcha 4. 00 ? Możesz mnie leciutko oświecić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.