Vrozaksen Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 WitamStaram się jak mogę, żeby handel w grze przynosił zyssski ale niestety, NPC niechętnie kupują towary, przychód z kompleksów jest niski niczym średnia krajowa w Polsce, nie ma zbycia towaru... To są bolączki mojej gry w X3, dzięki skryptom typu Life IR itd. stworzyłem idealny kosmos, lecę akurat w okolicy jakichś walk i NPC się przechawalają zabiciami piratów, ogólnie osiągnąłem przyjemną grę po stronie explore/fight ale handel leży :/Fakt mogę stworzyć sobie TS do handlu ale i tak zbycie towarów z kompleksów nie przynosi żadnego porządnego zysku, a czasem nawet straty, bo albo jakiś pirat albo xenon zniszczą mój TSMacie jakieś pomysły?Wystukane zOnePlus One Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Nie napisałeś czym próbujesz handlować. Niektóre rodzaje wyposażenia trzeba sprzedawać ręcznie, inne są chętnie skupowane przez NPC. Natomiast popyt na surowce w większości zależy głównie od ilości stacji NPC i można dosyć łatwo przesycić rynek. Jeśli chcesz trochę rozruszać ekonomię to warto brać jak najwięcej misji budowy stacji. Kasa z nagrody + nowy rynek zbytu = zyssssssk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Zobacz do tego tematu: http://xudb.pl/topic/106-watek-handlowo-produkcyjny/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Pierwsze godziny takie mogą być, potem ekonomia się dociera i jest flow towarów, ale faktycznie jak masz nawalone jakiś modów typu IR to floty handlowe i strefy produkcyjne dostają w kość i są długie przestoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Tu nawet nie chodzi o IR bo czasem kompleks stawiam w bezpiecznym obszarze i nadal cienko z handlem :/Wystukane zOnePlus One Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Napisz dokładnie co, w jakiej cenie i gdzie produkujesz/sprzedajesz i ile masz fabryk. Bez konkretów ciężko konkretnie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 To było ogólnie na temat universum, ale przykładowo na samym dole w okolicach Queen Harbor, na A sektor (nieznany), miałem moskity/szerszenie/tomahawk i zbyt był jak się pogoniło handlarza ale nie odrabiał strat za bardzo :/Wystukane zOnePlus One Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Akurat tamten obszar jest do kitu jeśli chodzi o handel NPC, bo jest praktycznie odcięty od reszty wszechświata przez Xenków i (jeśli grasz z XRM) piratów. Trzeba liczyć na własne statki i ustawić im duży zasięg skoku żeby znalazły jakieś sensowne rynki zbytu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 A co sądzisz o Mgrophya? (Ten sektor gracza)Tam też średnio z handlem nawet po połączeniu z hubem Wystukane zOnePlus One Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 O ile dobrze kojarzę to leży on pomiędzy Heretic's End, a pirackim sektorem na wschód od PTNI ? Jeśli tak to wszystko zależy od tego jak go połączysz, bo bez huba lokalizacja jest taka sobie- xenki i piraci w promieniu 2-3 sektorów, a z drugiej strony terrańska strefa wojny, jedno i drugie może blokować ruch transportowców.Możesz sprawdzić w rozkazach stacji/kompleksu ile statków w danym momencie kieruje się do niej. Jeśli nie ma nic to znaczy, że źle ustawiłeś ceny albo oferujesz coś czego NPC nie chcą kupować(patrz niżej). Jeśli lista jest długa, ale żaden statek nie dociera do stacji to znaczy, że są niszczone po drodze.Osobna sprawa to kwestia produktów. Broń i rakiety to raczej średni wybór, chyba że te najtańsze (moskity, IRE, PAC, te schodzą od ręki). Niektórych rodzajów NPC w ogóle nie chcą kupować i trzeba zdać się na własnych handlarzy albo ręcznie sprzedawać towar w dokach zaopatrzeniowych.Tak z głowy- tuby kwantowe, mikroczipy, jedzenie, gwiezdna wódka i ziele, teladianium, osłony 1MJ, drony, satelity, moskity, IRE, PAC- to wszystko sprzedaje się samo, o ile tylko nie przesadzisz z ceną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Jeżeli grasz na czystej grze to polecam produkcję moskitów w regionie Black Hole Sun. Zbyt na rakiety u mnie był duży, a jedyna wada to energii, a na tą najlepiej zaradzić budując własną elektrownię słoneczną bo produkcja kryształów powinna być w Nathan Voyage. Przy okazji z łatwością będziesz sprzedawał energię bo w okolicy nie ma większej elektrowni, w BHS i Wasteland jest dużo przemysłu. Co prawda duża elektrownia jest w M148, ale tam lata drobnica kha.Przy okazji jak korzystasz z skryptu na ochronę przeciwrakietową to masz stały magazyn zaopatrzeniowy dla floty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Tak jak mówiłem gram na XRM + IR2.0 + Random Sectors + Phanom Corp + kilka małych skryptów Wystukane zOnePlus One Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Masz zestaw modów przystosowany do stylu walki, chcesz grać z naciskiem na handel to zmień zestaw modów. Przy tym zestawie są inne sposoby na zdobywanie kredytów: nagrody za misje, za inwazję, złomowanie itp. Handel nie będzie tu funkcjonalny w 100% nigdy.Wyskrobane Tapatalkiem na desce do krojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Tylko jaki inny zestaw modów? Nie wiem gdzie takowy znaleźć :/ ogólnie o x3 dawno nic nie słyszałem nowego, nawet na xudb nie ma żadnych nowych modów skryptów itp.Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Bo czasy świetności już dawno minęły, kilka lat temu to ciągle coś nowego powstawało. Co nie znaczy, że masz szukać nowości. Chodzi o to, że jeśli dobrałeś sobie taki zestaw modów, to graj w stylu, który jest preferowany dla takiego zestawu. Natomiast jeśli chcesz zająć się handlem, to graj na czystej grze i dobierz do niej skrypty pomagające w handlu. Znajdziesz takich sporo, część z nich jest opisana na naszym forum. Jest temat o tłumaczeniach skryptów w dziale TC, tam są linki do tematów danych skryptów i linki do plików. To czy znajdziesz jeszcze skrypty, to inna bajka, ale jest też temat z linkiem do bazy starych skryptów.Twój problem w skrócie wygląda tak, jakbyś kupił czołg i narzekał że nie możesz się nim ścigać z porhe. Wyskrobane Tapatalkiem na desce do krojenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 To ja dołączę się do dyskusji, ale z pytaniem. Jeśli chciałbym coś pomiędzy handlem a walką to co byście poradzili jeśli chodzi o skrypty? Mniej więcej opisze co bym chciał, mianowicie zależało by mi na handlu nie opierającym się nie tylko na moich transportowcach ale jednocześnie chciałbym by było jakieś konkretne zagrożenie. Jednym słowem żeby z jednej strony były cześć mapy obfite w wymianę towarów a z drugiej część sektorów gdzie lepiej się nie zapuszczać bez solidnej obstawy. A najlepiej gdyby to było jeszcze okraszone randomowymi atakami xenków i piratów (ewentualnie czasami Khaków). Czyli takie wszystko w jednym, choć jednak z większym naciskiem na handel. Najbliższy temu jest wydaje mi się xrm, ale chciałbym poznać wasze opinie.Czuje że dostane w odpowiedzi "a może frytki do tego?", ale co mi tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 W dniu 1.06.2016 o 00:02, Szynszyl napisał:To ja dołączę się do dyskusji, ale z pytaniem. Jeśli chciałbym coś pomiędzy handlem a walką to co byście poradzili jeśli chodzi o skrypty? Mniej więcej opisze co bym chciał, mianowicie zależało by mi na handlu nie opierającym się nie tylko na moich transportowcach ale jednocześnie chciałbym by było jakieś konkretne zagrożenie. Jednym słowem żeby z jednej strony były cześć mapy obfite w wymianę towarów a z drugiej część sektorów gdzie lepiej się nie zapuszczać bez solidnej obstawy. A najlepiej gdyby to było jeszcze okraszone randomowymi atakami xenków i piratów (ewentualnie czasami Khaków). Czyli takie wszystko w jednym, choć jednak z większym naciskiem na handel. Najbliższy temu jest wydaje mi się xrm, ale chciałbym poznać wasze opinie.Czuje że dostane w odpowiedzi "a może frytki do tego?", ale co mi tam XRM opiera się na bezmyślnym spawnie Xenonów w sektorach przygranicznych z nimi. Bez jakiejkolwiek logiki, zasobów, bo tak. Można z nimi toczyć nieuczciwą walkę do usranej śmierci. Nie pokonasz ich w żaden sposób, bo skryptu wywołującego ich statki nie da się wytłumić, wciąż będą się pojawić nawet jak jakimś cudem zdominujesz ich sektory. Mnie się to zwyczajnie przestało podobać, bo na domiar złego dochodzi fatalna kalkulacja walki OOS, która mocno zniechęca do toczenia zdalnych wojen i jakikolwiek operacji, bo co to za frajda jak kilka M4 ogarnia twojego M7, cóz w AP jest lepiej, ale w zamian mamy bezmyślna wojnę (polecam plugin No War) i wcześniej wspominane spawny xenońskie. Coś za coś, zawsze można wspomóc się addonoem no war for xrm ap i jedyne z czym pozostaje nam się użerać to irracjonalna i niekończąca się wojna z xenonami.Wracając do tematu, jasne są skrypty typu Improved races 2.0 inne, ale ich właściwe ustawienie wedle potrzeb zajmuje wiele czasu i nie do końca odzwierciedla to czego chcemy, a na dodatek mocno obciąża procesor. XRM, świetny mod. Wyważenie broni, piękne statki, dobry do gry na luzie, bez spiny. Polecam lekturę ostatnich stron tego tematu, gdzie Pshemozz http://xudb.pl/topic/2056-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion/page__st__1340 opisuje swoje zmagania z XRM podkreślając tym samym to czym ten jest trapiony. Ja zaś z uporem maniaka będą polecał Litcube Universe mod http://xudb.pl/topic/2686-litcubes-universe/page__hl__+litcube%20+universe__st__20 To gra napisana na nowo. Wszystko jest logiczne i opiera się o zasoby. Każda rasa ma pule zasobów, z jakiej buduje statki. Będziesz miał okazję sprawdzić się z xenońską pożogą, która postępuje ze wschodu i domaga się krwi (są do zatrzymania oczywiście, ale nie jest to łatwe zadanie) oraz wrogą graczowi korporacją Phanon. To właśnie ten mod cieszy się na forum Egosoftu niesłabnącą popularnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrozaksen Opublikowano 11 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Gdyby tylko LU było spolszczone nie lubię grać po angielsku jeśli można po polsku w podstawkeWysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.