Vertigo Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Witam.Po utworzeniu paru UT, oraz wykonaniu licznych misji, uzbierałem w końcu na kupienie TL'a i zaplanowałem budowę kompleksu.Gdy w końcu umieściłem stacje w wyznaczonych miejscach, jak i sprawdziłem odległości pomiędzy nimi, przystąpiłem do łączenia, ale ... Po wybraniu ZBK otworzyła się mapka, lecz nie było na niej żadnych możliwych do łączenia struktur.Sektor nieznany - pomiędzy Montalaar a New IncomeTak, mam najnowszego patcha.Odległość pomiędzy fabrykami, po dowolnej długości, wynosi maksymalnie 15-17k.Używam następujących modyfikacji, wszystkie instalowane poprzez Cycrow X Plugin Manager:TerranPoliceLicence_version1.1TRP - Operation Loki v1.0TRP - Project Sleipnir v1.0tc-rock-makerRepair_Laser_10x-V1-19.1.2012RankingPYpirate.guildNPCBailingAddon-V1.7.8-21.09.2010JSONparserlibrary-V1.1-05.09.2010cf.sppColored Claimable ShipsErweitertes_Komplexzentrum_2.0-beta.1TRP_-_ATF_Shipyard_for_X3TC_v1.4Biblioteka CycrowBędę wdzieczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Oczywiście odległość między stacjami jest odpowiednia do łączenia, we wszystkich trzech wymiarach?I są to naprawdę fabryki, a nie stacje typu Stacja Handlową, DOK zaopatrzeniowy, stocznia, bo tych nie można łączyć w kompleks. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Spróbuj przyholować jakąś stację bliżej innej albo testowo postaw nową max parę km od niej i sprawdź czy opcja się pojawi. Max odległość stacji od węzła kompleksu to ok. 20-25km i jeśli u Ciebie rozmieszczone są różnie 'w pionie' to mogą być na granicy zasięgu lub już poza nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vertigo Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Proto KompleksJak widać, są dosyć blisko siebie - Odległość pomiędzy zaznaczoną strukturą, a jej najbliższym sąsiadem, wynosi około 300 metrów.Satelitarna Mapa ObszaruTutaj widać wszystko doskonale. Wszystko gotowe do łączenia, ale ...Próba ŁączeniaDwa TL'e załadowane Zestawami, czekają łaskawie na zmiłowanie pańskie, gdyż jakoś nie widzą moich fabryk / kopalń. 127 mln poszło na wszystko, plus czas na przeciągnięcie kopalń (i siedem prób ustawienia ich w jak najmniejszej odległości od siebie), oraz wgrywanie gry, kiedy to "coś" sobie wybuchło raz za kiedy.Przejrzałem podobne wątki na róznych forach, ale zastosowane rozwiązania (wgranie patchy, bliższe stawianie struktur) się nie sprawdzają.Jak widać, mam problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Widać ładnie ze są blisko w dwóch wymiarach. A jak w trzecim?Jeśli juz to bym stawiał na problem ze skryptem Erweitertes_Komplexzentrum_2.0-beta.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vertigo Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Rok temu utworzyłem kompleks około 120 elementów w Mines of Fortune, korzystając z następujacej metody (pominę asteroidy):- Pierwsza stacja - miejsce dowolne- Druga stacja - wycentrowanie na pierwszej (num 5) - przełączenie / przybliżenie widoku mapy - ustawienie stacji jak najbliżej pierwszej (za pomocą cieni w widoku mapy), w tej samej płaszczyźnie (jeśli ten sam typ), lub uniesienie/przesunięcie jej lekko w drugiej/trzeciej płaszczyźnie (jeśli inny typ stacji), aby ułatwić sobie dokładanie kolejnych elementówTej samej metody użyłem teraz.Wspomniany skrypt działał przed rokiem, podobnie jak i większość wymienionych, ale dla pewności usunołem go - nadal nie mogę łączyć stacji.Zostaje mi jedynie chyba reinstalacja gry. Pytanie tylko, czy stare save'y będą dostępne, czy raczej znowu wszystko od zera?ps. Dziękuję za szybką pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Jeśli błędy siedzą w plikach sav, to sama reimstalacja może nie pomóc. Konieczne będzie rozpoczęcie nowej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Na wszelki wypadek zrób sobie kopię save i całego folderu gry.Jeśli szkoda Ci postępów to najgorszym wypadku możesz pociągnąć dalej tą grę mimo buga i pokombinować z modami które pakują fabryki w jedną dużą stację, a jak kiedyś się zdecydujesz na nowy start to wtedy sobie zrobisz nową, sprawną instalację. Dwa takie mody masz podane tutaj http://xudb.pl/topic/2754-mega-kompleks/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcim1984 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 WitamZ ilu stacji może składać się kompleks. Mam 10 i nie wiem czy wejdzie więcej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian_Wir Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Z dowolnej ograniczeniem jest tylko twój procesor. Jak przegniesz będziesz musiał z daleka mijać sektor ze swoim kompleksem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Zawsze można pokombinować z modami usuwającymi albo upraszczającymi rury łączące fabryki. To one są głównym powodem spadków FPS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.