nezumi Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Jesli walczymy z NPC albo z innym graczem powinnismy sie zaopatrzyc w nastepujace rzeczy:1) Shield Cell Bank ktore pozwala doladowac tarcze w krytycznych momentach, polega to na tym ze w momencie ktorym mamy bardzo maly poziom oslon i wlaczymy cell banka tarcze zostaja prawie natychmiast doladowane( nawet podczas ostrzalu), modul ten rozni sie w zaleznosci od klasy i ratingu moca jaka moze doladowac tarcze oraz iloscia ladunkow / baterii. Z tego co widzialem im rating (tzn literka przy module) blizszy A, tym cell bank ma wieksza moc doladowania ale moze miec mniej ladunkow, niektore doladuje 25% inne 75% inne prawie cale tarcze w zaleznosci od pojemnosci naszych tarcz.W sumie jest to pozycja obowiązkowa, jesli ktokolwiek z innych graczy Cie zaatakuje badz pewny / na ze na 99,9% ma ten modul zainstalowany i nie bedzie sie wahal go uzyc.Uwaga! Jedynym warunkiem uzycia tego moduly jest fakt ze ciagle mamy tarcze, jesli ich nie mamy to korzystanie z tego modulu nie ma sensu bo on nie zadziala.2) Chaff Launcher kolejny dosyc wazny modul przy walce z NPC zwlaszcza anakondami lub mniej z graczami, ogranicza on uzycie broni typu gimball i automatycznych wiezyczek przez naszego przeciwnika, bron taka nie moze namierzyc celu przez co przeciwnik strzela w przesten wokol nas, jedynie czasami nas trafiajac. Jednoczesnie z tego co zauwazylem blokuje tez scanery ( nie moglem zeskanowac NPC ktory uzyl chaffow ).Przeciwko graczom srednio uzyteczne gdyz spora czesc lata z fixam a te nie namierzaja celu badz jesli maja gimbale to w momencie kiedy ich przeciwnik uzyje tego modulu wylaczaja namiar na cel i strzelaja jak z fixow.Odnosnie samej walki, nie na darmo tworcy dorzucili do gry podsystemy statku takie jak: silniki, reaktor, bronie, naped FSB, generator tarcz czy potrzynie zycia, W zaleznosci od tego co chcemy zrobic z przeciwnikiem dobrze jest sobie wycelowac w dany podsystem.Jako ze glownie przyjdzie nam walczyc z NPC a tych przynamniej na razie nie musimy obezwladniac dobrze jest ich wyeliminowac w miare szybko dlatego fajnie jest celowac w reaktor ( power plant ) jesli zniszczymy ten podsystem statku oznacza on autmatyczne BOOOM, nawet jesli statek ma X-XX% kadluba moze miec nawet 100%.Ja walczac z anakondami zawsze celuje w power plant dzieki czemu zamiast bawic sie kilka minut sprawe zalatwiam w 30sekund. Gdy latalem cobra tez wybieralem ten podsystem. Nie mam pojecia jak wyglada przezywalnosc innych podsystemow byc moze sa latwiejsze / trudniejsze do zniszczenia.Natomiast jesli walczymy z graczem no coz tu juz momemy bawic sie troszke inaczej w zaleznosci od tego czy jestesmy sadystami czy nie- rozwalamy silniki i nasz przeciwnik staje dryfujacym kawalkiem metalu o trajektorii lotu zgodnym z tym co lecial jak jeszcze mial silniki zaznaczyc trzeba tez ze silniki sa potrzebne do wejscia w warp wiec ofiarajedyne co bedzie mogla zrobic to uzyc autodestrukcji bo z tego co czytalem tego systemu statku nie da sie naprawic majac Auto Field-Maintenace Unit. Mi tak zrobila anakonda NPC - rozwalenie FSB tak samo jak wyzej ale statek zachowuje mozliwosc porusza sie po normalnej przestrzeni wiec lot do najblizszej stacji moze zajac dni / tygodnie / miesiace / lata . WIec nasz przeciwnik uzyje autodestrukcji ale my odlatujemy z czystym sumieniem ze go nie zabilismy- rozwalanie podtrzymania zycia no to wiadomo, gracz bedzie mial od 5 do 25 minut w zaleznosci od tego co mial zainstalowane na statku na wyladowanie na stacji bo inaczej zginie- rozwalenie generatora oslon - cel traci oslony do czasu naprawyJelisli chodzi o bron coz.. ja jeszcze nie znalazlem zlotego srodka natomiast obecnie latam w takiej konfiguracji;3 pulse lasery i 2 cannony, wszystko gimbal pluse lasery sa dobre do sciagnia oslon jak i kadluba, a cannony mam przeznaczone na statki wieksze typu python / anakonda do niszczenia podsystemow statku i jestem z niej bardzo zadowolny bo anakondy na ktore poluje szybko padaja a uzupelnienie amunicji nie jest drogie- lasery dobre do sciagania oslon mniejsza efektywnosc jesli chodzi o kadlub- multicannony / cannony / rakiety dobre do sciagania kadluba mniejsza efektywnosc jesli chodzi o oslony, calkiem niezle tez radza sobie z systemami statku.- akcelerator plazmy bron wystepuje tylko jako w wariancie fix i jest bardzo dobra jesli chodzi o zadawanie dmg oslonom, kadlubowi i podsystemom niestety celnosc tej broni nie jest za dobra wiec czesto trzeba czekac na dobry moment do jej uzycia, jesli nasz cel jest maly np cobra i ucieka w linii prostej mozna strzelac, jesli manewruje to nawet nie ma sensu chyba ze jestemy pro snajperami. Czasami ciezko jest nawet trafic duzy statek bo pocisk leci dosyc wolno i uzupelnienie amunicji jest dosyc drogie.Co do reszty broni nie jestem w stanie wiele napisac bo nie testowalem za duzo, albo wcale edit:rakiety nienaprowadzane - na chwile obecna z tego co czytalem te rakiety sa smiertelnym zagrozeniem dla duzych statkow typu anakonda / python, gracze np w viperach potrafia zeszmacic pythony / anakondy warte dziesiatyki / setki mln cr w jednym podejsciu ( oslony jak i kadlub ). Dmg tych rakiet ma zostac zbalansowany w patchu 1.1 Edytowane 30 Stycznia 2015 przez nezumi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.