piotr111 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Pojawiają się już pierwsze mody:http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=349319tu mod do zdalnej komunikacjihttp://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=349949&sid=21c9fe444b28b3311fdea2a9cf838dff Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Ma ktoś NESA mod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubX Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Już wiem jaki będzie mój pierwszy mod ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Medyk Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 No i niestety, tam gdzie producent poległ, tam moderzy ponaprawiają, za miesiąc gra będzie miła do pogrania...Przydał by się mod ograniczający albo usuwający ten sznurek statków wylatujący z jednego końca stacji na drugi. Przy 2 stacjach obok siebie strasznie przycina czasami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krutek Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Ważne, że na Nexus'ie pojawiają się również mody.http://xrebirth.nexusmods.com//? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Wrzuciłem kilka modów na mamuta.Jakieś inne propozycje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 W dniu 18.11.2013 o 23:09, LeWaR napisał:Wrzuciłem kilka modów na mamuta.Po co? Jest baza na Nexusie, aktualizowana na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Nexus to samonapędzająca się strona, fajnie zrobiona, ale ynglisz only. Co lepsze będę wybierał i trzymał u siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nezumi Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Błagam powiedzcie ze to jakis zart:mod ktory daje bardzo minimalna funkcjonalnosc zarzadania flota... http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=4215024#4215024Gra jest az tak z**** ze nie ma nawet tego.Ja to widze tak ze Ego stworzylo frameworka dla modderow i tylko oni cokolwiek robia z ta gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 W dniu 19.11.2013 o 09:02, LeWaR napisał:Nexus to samonapędzająca się strona, fajnie zrobiona, ale ynglisz only. Co lepsze będę wybierał i trzymał u siebie.OK. Twoja wola. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkomendante Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Kolego LEWAR, jak mam umieścić te mody w katalogu z grą? Utworzyłem katalog "extensions" i przekopiowałem wszystko jak leci z folderów, uprzednio je rozpakowując. Teraz w katalogu excentions mam foldery : aiscripts, libraries, md oraz t, a także jeden samodzielny pliczek content.W grze mam ustawione w extensions wszystko na ON, lecz mody nie działają Co zrobiłem nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 http://xudb.pl/topic/2579-xrebirth-pierwsze-wrazenia/page__view__findpost__p__40623Czyżbyś jednak kupił grę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Ja też wrzucam do extensionsTeoretycznie jest tak, że w katalogu extensions jest katalog danego moda,a w nim plik contents oraz kolejny katalog.Tak to powinno wyglądać.Co dalej? Nie mam zielonego pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacDyller Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Być może ten modzik coś by poprawił czy to z wrażeń z gry, a być może wydajność (mam wrażenie, że sporo mocy graficznej idzie na obrazowanie kokpitu).http://xrebirth.nexu....com/mods/25//? Better Cockpits by OlDav54(okraja rozmiar kokpitu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubX Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 W dniu 19.11.2013 o 21:13, MacDyller napisał:Być może ten modzik coś by poprawił czy to z wrażeń z gry, a być może wydajność (mam wrażenie, że sporo mocy graficznej idzie na obrazowanie kokpitu).http://xrebirth.nexu....com/mods/25//? Better Cockpits by OlDav54(okraja rozmiar kokpitu)Ten trzeci to okraja do zera ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacDyller Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Wspaniale prawda? Niedawno widziałem ktoś narzekał na to, że nie można wyłączyć kokpitu. Jest to jakaś opcja. OK, może to nieco ułatwia walkę bo więcej widać ale trzeba wybrać samemu.BTW - kolejna sprawa związana z walką, bo gra jak to ktoś określił "losowo odznacza zaznaczonych przeciwników"osr_auto_target by Observe aka Phoenixn - http://xrebirth.nexusmods.com/mods/125/?Opis: Gdy statek gracza zostanie zaatakowany, agresor zostanie zaznaczony jako aktualny cel i wyświetlony na monitorze. Jeśli wróg odpali rakietę pojawi się alarm i świecące lampki, a komputer oznajmi "incoming missile". Jak na moje przydatne, bo często ktoś na zaatakuje od tyłu a my ani lusterka wstecznego ani nic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztamka Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 A ja ponawiam pytanie jak instalować mody bo utworzenie katalogu i przekopiowanie tam plików nic nie daje. Mody niby zainstalowane ale jednak nie działają jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacDyller Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 W menu głównym Extensions (nie wiem, - Rozszerzenia?) tam powinna być możliwość aby sprawdzić czy jest mod aktywny.Dla dla upewnienia jeśli chodzi o te tworzenie katalogu - folder musi być w [gra]/extensions osobny na moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztamka Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Czyli że w katalogu extensions dla każdego moda ma być założony jeszcze katalog ? NP. gra/extensions/nesa/i tu dopiero pliki i katalogi NESA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacDyller Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 (edytowane) Nie nie, tylko 1. Aham. No tak, pliki i katalogi wewnętrzne - tak jak napisałeś. Chodziło mi o to, żeby nie robić extensions/nesa/nesa i plikiInstalacja większości modą jest naprawdę maksymalnie uproszczona, tak jakby na tym się gra miała opierać już nie mówię o specjalnym menu w grze w tym celu zrobionym... A cel jest taki, żeby tak samo nazwane pliki z rożnych modów się nie nadpisywały. Edytowane 20 Listopada 2013 przez MacDyller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztamka Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 ok już załapałem i jestem wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 20 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Napiszę jeszcze raz:W katalogu extensions jest katalog danego moda,a w nim zawartość moda czyli plik contents oraz właściwe katalogi (np. md, libraries,t i co tam jeszcze dali).W pliku contents jest opis moda, który powinien być widoczny po prawej stronie okna, gdy w menu startowym Extensions najedziemy na dany mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 W dniu 20.11.2013 o 11:10, MacDyller napisał:Jeśli wróg odpali rakietę pojawi się alarm i świecące lampki, a komputer oznajmi "incoming missile".To żart, prawda? Powiedzcie mi, że to jakiś dowcip, proszę, proszę, prooooszę, bo normalnie już nie wierzę... Nawet TEGO nie ma w tej grze????? To jak do tej pory się orientowaliście, że odpalono w kierunku naszego stateczku rakietę? Gdy detonowała na osłonach?Do licha, coś czuję, że powstanie do tej gry jakaś paczka najpopularniejszych modów polepszających jej mechanikę w stylu a'la X3TC/AP z własnym instalatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Uprościło by to sprawę, ściągasz jeden plik i masz wsio.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balbinka Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 No tak tylko ze taki giga mod polerzajacy i naprawiajacy wszystko bedzie wazyl sporo co dla niektorych nie mialo by to znaczenia a dla innych spory klopot z powodu slabego neta ,pozatym jak zrobicm to taki mod z instalatorem to i opcjonalnie musialo by byc: to instaluj a tego niem widzialam takie instalki w modach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.