Skocz do zawartości

Kampania


facemob
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak dla mnie na razie tragicznie. Nie mogę sprzedać tych energy cells, bo nie wyświetla mi się żadne menu... Odpalałem na nowo grę, restartowałem kompa, nie pomaga... ;/ Z optymalizacją też kiepściutko. Mam gtx 760, i5m 8gb ramu i potwornie często mam pokaz slajdów... Wie ktoś jak naprawić te menu czy trzeba czekać na pathe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2013 o 07:59, obywatelts napisał:

Jak dla mnie na razie tragicznie. Nie mogę sprzedać tych energy cells, bo nie wyświetla mi się żadne menu... Odpalałem na nowo grę, restartowałem kompa, nie pomaga... ;/ Z optymalizacją też kiepściutko. Mam gtx 760, i5m 8gb ramu i potwornie często mam pokaz slajdów... Wie ktoś jak naprawić te menu czy trzeba czekać na pathe?

Ja mam i 5 2500k + GTX 770 i również zaobserwowalem spadki. Najczęściej gdy jest się blisko stacji. Gra ogólnie potrzebuje dopracowania, bo az widać, że ktoś cisnął twórców. nie wspominając ze w dniu premiery nie mioglem odpalić gry ( wersja 1.11 ) gra sie wykrzaczala podczas ladowania ( chyba tego bugu przeczyc nie mogli ) dopiero wieczorkiem wypuścili latke. ( 1.12) .

Grafika jest przepiękna, na max detalach ( NPC wyglądają przynajmniej jak na ps3 ).

Jeden statek.... Echhhhh troche brakuje wolności... Statek niezły, szybki etc, choć w nim nie czuje się jak w gryfie. Co do fabuły to powiem, ze nie odstaje od innych części x-ów a powiedział bym tutaj nawet ze dzięki temu łażeniu po stacjach bardziej zaangarzowalo nas w nią. Handel został spłaszczony, a nie uproszczony. W TC/AP miało się tę sieć sateli best buy/selling, tutaj ( mam nadzieje ze się myle) trzeba latać z stacji sprawdzając za każdym razem produkty. Również mapa by pomogła... Ale tutaj mapa służy bardziej do nawigacji miedzy strefami niż ..... Czemukolwiek innemu.

W dniu 16.11.2013 o 21:59, heimdall napisał:

Co do misji z ogniwami to jest ona zabugowana i na forum steama ktoś pisał co należy robić ale ja nie wnikałem jak na tym się zatrzymałem bo już miałem dość tej gry

(1.12) nie miałem żadnych problemów z ta misja. ( poza tym ze mi statek handlowy gdzieś wcielo po jej ukończeniu...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.11.2013 o 00:06, HubX napisał:

Mam tylko takie pytanie : ile sektorów ( oddzielonych bramami skokowymi ) jest w grze ?

Wczoraj widziałem gdzie na forum Ego info, że 16, ktoś to porównywał do prawie 300 w AP.

Tylko że sektor w XR składa się z kilku zon, ja bym liczył ilość zon i porównywał do ilości sektorów, bo obecna zona to prawie jak dawny sektor.

Jak znajdę to dam linka do tamtego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

W fabule trzeba będzie użyć drony szpiegowskie "Trojan". Aktywacja hakowania uaktywnia się gdy odległość od miejsca będzie mniejsza niż 50. Nie jestem tego pewien, ale gdy przy pierwszej namierzyłem punkt to mi chakowanie nie chciało się uaktywnić, więc przy następnych próbach to dolatywałem na odpowiednia odległość. Są 4 miejsca do schakowania, przy czym trzeba uważać na pojazdy policyjne. Po 4 próbie uaktywnia się mini gierka. Nie wiem czy w fabule ma wpływ to w jakim miejscu zatrzymamy wskaźnik. Próbowałem 4 razy, po 3 drugiej gra tak mi zaczęła lagować że aż kompa zrestartowałem. Za 4 razem chyba mi się udało centralnie trafić, ale nie jestem do końca tego pewien bo uaktywniła mi się 5 próba. Za szybko wcisnąłem powrót do statku bo policja zaczęła mnie namierzać i nie miałem komunikatu ze mogę wrócić do statku, chociaż mini gierka mi się zakończyła. Więc jest sens starania się powtarzać, czy w fabule to nie ma sensu.

Potem trzeba polecieć do innej stacji i znowu robimy włamanie. Wyrzuciło mnie blisko stacji i od razu zostałem namierzony przez myśliwce. Nie mogę im uciec, nawet jak odlecę na 25 km. To jest fabularnie narzucone? Bo jak zacząłem z nimi walczyć to jeszcze policja zaczęła mnie ścigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając większość wypowiedzi czasami się zastanawiam czy gramy w tę samą grę. Prawda jest taka, X-Rebirth to zupełnie nowy projekt w porównaniu do X3-Reunion, X3TC, czy X3AP - i tak należy go potraktować, jako zupełnie nową grę. Jeżeli ktoś zamierza patrzeć przez pryzmat i mechanikę wcześniejszych produkcji, będzie zawiedziony, a jeśli będzie szukać negatywów znajdzie je na 100%, ja jednak zdecydowałem się poszukać pozytywów.

Jak zarabiać pierwsze pieniądze.
Spoiler

Obrabianie skrzynek czy szafek jest dosyć czasochłonne i nużące, a do tego mało opłacalne. Na każdej dużej stacji znajduje się kilka miejsc do których można zadokować. Nas interesują dwa miejsca (ikona kieliszka- bar), oraz (ikona pocisku-kwatera główna). "kieliszek" - po zadokowaniu i przejściu przez pierwsze drzwi, po lewej stronie będzie wejście do szybu wentylacyjnego. Trzeba go otworzyć, kucnąć i przejść się zbierając fanty. Zazwyczaj znajduje się kilka aktówek z pieniędzmi z przedziału ok. 4.000-12.000, oraz parę innych fantów wartych z przedziału 3.500-8.000. Drugie miejsce to "pocisk", szukamy pomieszczenia z podnośnikiem który można użyć. Wskakujemy na niego, i jedziemy pod sufit. Do eksploracji mamy dwa szyby które możemy przeszukać również na kucaka. Fanty są podobne. Średni zarobek na "kieliszku" czy "pocisku" to ok. 20.000, rekordowo udawało mi się zdobyć ok 45.000. Zasada jest prosta, lecimy sobie autostradą, widzimy po boku kompleks, zeskakujemy z autostrady, odwiedzamy powyższe 2 miejsca w kompleksie i wracamy na autostradę. Na początku jest to trochę żmudne i pracochłonne, jednak znacznie lepiej płatne niż misje np. z eskortowaniem statków.



Na co wydać pierwsze grosiwo - częściowy spoiler kampanii:
Spoiler

Na samym początku odpuśćmy sobie personel pokładowy, mamy znacznie więcej innych wydatków, w tym zaledwie jedną osłonę (30). W trakcie kampanii w miarę na początku dostajemy drugą (45). W tym momencie, warto sprzedać (30) i dokupić drugą (45). Warto również zainwestować w broń (podstawowy laser nadaje się do opędzania dronów) oraz w silniki. W miarę szybko, zamieniłem silnik ze (180) na (240) co przy dodatkowym dopalaczu który czerpie energię z osłon, kilkukrotnie uratowało mi życie.



Mając lepsze uzbrojenie, osłony i silnik przechodzimy spokojnie kampanię do momentu:
Spoiler

Zdobywamy przez abordaż pierwszy niszczyciel i wysłani jesteśmy do sektora za bramę skokową. Tam, w nieznanej strefie możemy już znaleźć handlarza statkami. Osobiście sprzedałem swój niszczyciel za ponad 22kk. Za to dozbroiłem się w osłony (60), dokupiłem ostatni laser, zainwestowałem w dodatkowych marines i ... zacząłem szukać misji zabójstw szefów carteli. Na pierwszy ogień poszła trzysilnikowa korweta (nazwy nie pamiętam) z uzbrojeniem 29 różnych działek + 6 myśliwców osłony. Mimo, że cel na początku jest wrogo nastawiony, to nie wykazuje oznak agresji. Na początek wyeliminowałem baterie dział na górnym tylnym pokładzie, oraz silniki. Jako, że osłony są już prawie w strzępach odskakuje i zajmuje się obroną myśliwców. Po jej wyeliminowaniu powoli niszczę baterie pokładowe, hipernapęd itd. Z chwilą gdy na wrogim statku nie ma co do mnie strzelać, przechodzę do hakowania. Dronem "Trojan" (nr2.) hakuje cały statek, a następnie daje rozkaz do abordażu. Po wyeliminowaniu dodatkowych podzespołów statek jest nasz. Dokujemy na nim i wydajemy rozkaz naszemu oficerowi marine by wrócił do nas na statek. Szukamy sprzedawcy statków i ... pierwsza zarobiona wypłata to ponad 5kk za kadłub.

Podsumowując ponad 30h przegranej gry. Im dalej w las tym więcej drzew i gra wciąga coraz bardziej - przynajmniej mnie. Możliwość chodzenia po stacjach kosmicznych, autostrady oraz brak SETA sprawiają, że gra staje się bardziej spersonalizowana w porównaniu do X3TC/AP. Żeby dotrzeć w dalsze miejsce wszechświata trzeba się trochę nalatać. Przypomina mi to trochę Morrowinda, który nie miał jeszcze opcje szybkiej podróży która została wprowadzona w Oblivionie i Skyrim (de fakto zabija to część klimatu - klik i jesteśmy prawie na miejscu) Wchodzenie do kokpitu i samo nawigowanie statku sprawia, że jakoś bardziej czuje się wielkość i klimat ogólnego pojęcia kosmosu. Oczywiście, jest to coś zupełnie innego niż w poprzednich odsłonach - dodatkowo radar, mapa oraz kilka innych rzeczy pozostawia SPORO do życzenia. Sama walka oraz sterowanie na początku sprawiało trudności, ale po pewnym czasie można statkiem wykonywać ciekawe ewolucje, dodatkowo fajnym elementem jest automatyczne doprowadzanie do horyzontu w odniesieniu do stacji czy dużych statków. Ktoś napisał, że powinni zabrać "X" sprzed nazwy. Zdecydowanie się tym nie zgodzę. Na chwilę obecną, gra ma eXplore (eksploracja), eXploit(eksploatacja) i eXterminate (eksterminacja) - brakuje mi jeszcze eXpand (ekspansji), ale przypuszczam, że wszystko w swoim czasie. W myśl starego powiedzenia "Jedyne co jest pewne, to zmiany" Egesoft wykręciło nam niezły numer. Fakt, wiele rzeczy wymaga poprawy (gra kilkukrotnie mi się wywaliła - średnio raz na 2-3 godziny). Jednak widać, że ma ona ogromny potencjał i mogę się założyć, że jeszcze wiele do zaoferowania - to są dopiero początki. Mnie osobiście gra pochłonęła na cały weekend, być może dlatego, że po części przypomina mi mix następujących gier "sandbox" jak Skyrim czy Fallout, klimat to krzyżówka z filmu "Łowcy Androidów" oraz gry "Mass Effect", handlu nie ruszałem więc nie porównam.Tak naprawdę pozostają dwie opcje, powrót do przeoranego na wszelkie możliwe sposoby X3TC/AP, albo odpalenie X-Rebirth, wejście do kokpitu naszego nowego statku i rozpoczęcie eksploracji kosmosu - ja wybrałem to drugie i jestem zadowolony, że przemęczyłem się na początku bo wbrew pozorom warto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam podobnie jak Krutek pisał ^^. Powiem szczerze że w piątek i sobotę dziwnie grało mi się w nowego X-a. Początki były trudne i dostrzegłem więcej wad niż zalet, ale czym więcej gram tym bardziej mnie wciąga.

Ktoś pisał że autostrady to totalny niewypał. Ja się z tym nie zgodzę, gdyż uważam ze daje to poczucie przestrzeni sektorów i umożliwia eksplorację na większą skalę ( już trochę zapamiętałem gdzie co leci i nawet potrafię czasem sie odnalezc w sektorach i zonach bez wchodzenia w tą okropną mapę, którą muszą zmienić 😛). Nawet coraz sprawniej idzie mi zarabianie kredytów na lepszą załogę i ulepszenia, także nie jest źle, baa, nawet dobrze 😀

Oczywiście nie muszę pisać o grafice, bo ona mi się naprawdę podoba, choć z optymalizacją jest niespecjalnie dobrze :/, ale jakoś komputer sobie radzi ;>

A najbardziej boli mnie to że nie mogę się przesiąść na inny statek. Jak przelatuje obok wielkich i pięknych niszczycieli to aż trochę dupe ściska że nie mogę zasiąść za jego sterami . Poczytalem trochę i nie znalazłem jeszcze na tym forum osoby której by się ten pomysł podobał, a możliwość latania różnymi statkami to jest ważna cech X-ów. No niestety pozostaje mi wyposażyć maksymalnie mojego Skunka i czekać na pathe/mody dodające mozliwość latania innymi statkami 😀

Drugą ważna dla mnie wadą jest system handlu. Siedziałem trochę nad tym i KOMPLETNIE nie ogarniam o co chodzi. Pomijając fakt że nie wiem co zrobić by ten statek handlowy przestał za mną ciągle latać O_o. Ale mam nadzieję że niedługo wyjdzie coś co to zmieni bo naprawdę ciężkie jest obecne życie handlarza w X Rebirth 😁

W sumie gra jest raptem kilka dni po premierze i pozostaje jeszcze wiele do zrobienia :]. No ale cóż, nie od razu Rzym zbudowano, a z tej gierki można jeszcze zrobić perełkę 😀 Mi się już dobrze gra (nwm może dlatego że się przyzwyczaiłem) i polecam jednak przemęczyć się przez początek bo warto 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.11.2013 o 17:12, Reavenn napisał:

Ktoś pisał że autostrady to totalny niewypał.

Dla mnie to nie wypał. Ale nie tylko to, a cała zmiana filozofii sektorów.

W starych X-ach masz cały wszechświat żyjący cały czas. Jeśli masz odkryte wszystkie sektory, w każdej chwili możesz sprawdzić na mapie co dzieje się w każdym sektorze, a w razie konieczności wykonać skok z jednego końca mapy na drugi aby interweniować. Tu nie wiesz co dzieje się po za zona, w której obecnie jesteś. A jeśli fabuła każe udać się do innego sektora, musi mozolnie lecieć przez wszystkie zony i autostrady jakie znajda się po drodze.

@Krutek - sorrry, ale ja chcę latać po kosmosie, a nie szwendać się w kucki po kanałach za kilkoma kredytami. Nie ta bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yacek sa te niby squady.... ale jaka przydatnosc tego jest to nie wiem, oprocz tego ze statki lataja za statkiem gracza.

Nie ma co ukrywac ze gra miala wyjsc na konsole dlatego wszystko jest okrojone na maxa, badz w ogole nie istnieje.

Bo jesli zachowanie floty ma sie ograniczac do podazania za nami to o czym my tu rozmawiamy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...