nekkoru Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam. Na początku pragnę stwierdzić, iż nie jestem pewien czy wybrałem dobry dział, niby problem dotyczy Albion Prelude, a jednak jest on związany z moddingiem (takowego działu brak na forum AP).Stwierdziłem iż zbalansuję odrobinkę kilka statków, w tym celu użyłem X3 Editor 2. Otworzyłem ostatni plik cat który zawierał TShips w folderze głównym gry (W tym przypadku był to 13.cat pochodzący z moda CMOD 4) , oraz ostatni plik cat zawierający TShips w folderze "addon". Edytowałem oba w ten sam sposób, zapisałem (nadpisując te pliki wewnątrz plików cat). Wszystko elegancko, jednakże po włączeniu gry absolutny brak zmian. Zniesmaczony tym faktem wyciągnąłem edytowany wcześniej plik TShips.txt z pliku .cat i wrzuciłem go do folderu types (c:\xxx\xxx\xxx\Egosoft\Albion Prelude\Addon\types\), po włączeniu gry wyrzuciło mi jakiś błąd. Wykażcie mi co robię źle, bo już całkowicie ogłupiałem, postępuję prawie analogicznie jak przed laty w Terran Conflict, jedynie dodatkowo mając na uwadze fakt, iż AP czerpie zasoby z folderu addon a nie głównego folderu gry. Z góry dzięki PS. Żeby nie zaśmiecać forum nowymi tematami, kieruję do was jeszcze jedno pytanie (na które wujek google ni wyszukiwarka forumowa nie znaleźli odpowiedzi), a mianowicie znacie jakiś skrypt, który ulepszyłby wojnę miedzy terranami a argonami ? Wgrałem na chwile Improved Races 2.0 ale ten namieszał jeszcze bardziej. W obecnym stanie wojny nie podoba mi się chaos, walki toczą się w Circle of Labour, a nagle spora część floty Argońskiej nie wiadomo skąd pojawia się w Pasie Asteroid. Jak na moje oko zbyt duży burdel z tą wojną, nie wiadomo kto z kim przeciw komu ani gdzie. Przejmę sobie jakiś statek, ten powolutku leci do stoczni, wszystko fajnie, ale w momencie kiedy wylecę z sektora pojawi się tam spora część floty Argońskiej. Ba, oni panosza się nawet na Jowiszu. Da radę coś z tym zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nekkoru Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Pierwszy problem rozwiązany, mimo iż grzebałem w plikach CAT w folderze addon, to trzeba edytować TShips w katalogu addon w tym pliku CAT (tzn "folder gry/addon/04.cat/addon/types/Tships", a nie "folder gry/addon/04.cat/types/TShips") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.