Yacek Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Wszystkie patche dla AP dostępne są tylko jako aktualizacje na Staem.Lista zmian jakie wprowadzały kolejne patche dostępna jest w pliku Changelog_Pl w katalogu addonDocuments.Patch 1.0aSpoiler------------------------------------------------------------------------------1.0a - Grudzień 2011------------------------------------------------------------------------------Nowe funkcje i ulepszenia:- nowe osiągnięcia "It's Cold Outside"Patch 1.0bSpoiler------------------------------------------------------------------------------1.0b - Grudzień 2011------------------------------------------------------------------------------Naprawiono:- Naprawiono zamrażanie/zawieszanie się gry w menu Giełdy Handlowej- Naprawiono kilka problemów z misjami- Naprawiono osiągnięcia "Albion Pride" i "Survivor"- Naprawiono problemy z obroną antyrakietową- Usunięto nieprawidłowe statki ze skryptu Race Response fleetsPatch 1.1Spoiler------------------------------------------------------------------------------1.1 - Styczeń 2012------------------------------------------------------------------------------Nowe funkcje i ulepszenia:- Dodano różne optymalizacje wydajności- Wprowadzono kilka zmian w celu poprawy zrównoważenia rozgrywki- Redukcja zbyt głośnych dźwięków broni/eksplozji- Poprawiono reagowanie na ostrzał sojuszniczych rakiet- Dodano efekty wstrząsowe dla "Wstrząsowych" rodzajów broni- Rakiety gracza są teraz odporne na uszkodzenia przez 2 sekundy po odpaleniu- Redukcja spamu rakiet z łodzi rakietowych- Ulepszone polecenie zapory antyrakietowej dla statków M8- Walki po za sektorem (Out-of-sector OOS) dopasowane dla lepszej symulacji- Gra używa teraz szerszą gamę utworów muzycznych podczas walk- Valhalla nie będzie mogła już wykonywać skoków do bram (ponieważ jest zbyt duża!)- Statki M8 ubecnie uznaje się za bardziej skuteczne niż statki M6 dla zbalansowania misji- Redukcja nadmiernej rentowności Giełdy Handlowej- Wykresy pokazują linie zerowe dla osi X i Y, jeśli obecne są wartości powyżej i poniżej zera- Lepsze zachowanie klawiszy Home i End w menu- Szerszy wybór ofert używanych podczas uruchamiania fabuły gry- Dodano zlokalizowane komunikaty ekranu wczytywania gry- Lepsze skalowanie prostokąta cel w wysokich rozdzielczościach ekranu- Osiągnięcia Steam mogą być uzyskana podczas gdy w trybie offlineNaprawiono:- Naprawiono spowolnienie gry spowodowane przez misje (istniejące save powinny nieco przyspieszyć)- Naprawiono zawieszanie się gry podczas skoków, gdy wieżyczki statku gracza strzelają- Naprawiono zamrożenia spowodowane przez konflikty priorytetu skryptu RRF- Naprawiono przejmowanie opuszczonych statków- Naprawiono Terrańki Zestaw Budowy Kompleksu- Naprawiono obsługę obiektów wojny, które zostały zabordażowane- Naprawiono wybieranie jako celu dla ostrzału OWP, które zostały przechwycone- Naprawiono "tracenie" broni przez wieżyczki, kiedy gracz wychodził z sektora- Poprawiono domyślne osłony dla Wież Laserowych- Naprawiono brak gniazd dokujących na statku Kyoto- Poprawiono statek Szczupak tak, że może teraz pomieścić przeznaczone dla niego osłony- Naprawiono cenę statku Gryf Strażnik- Naprawiono osiągnięcia Podróżników- Naprawiono kilka błędów Giełdy Handlowej- Naprawiono Czarną listę sektorów dla handlowców Mk3- Naprawiono brak działania górnictwa OOS- Naprawiono różne drobne problemy z marines, flotą i RRF- Naprawiono menu ręcznego wyboru dla niektórych pozycji menu- Naprawiono niepoprawną ścieżkę dla modów- Poprawiono globalne parametry dla liczby Rakiet w roju- Poprawiono szybkość animacji interfejsu przy uruchamianiu SETAPatch 2.0Spoiler------------------------------------------------------------------------------2.0 - Luty 2012------------------------------------------------------------------------------Nowe funkcje i ulepszenia:- Nowe Mini-Fabuły: HUB- Nowe Mini-Fabuły: Kwatera Główna Gracza i Napęd Rozproszony- Nowe statki- Nowe Wykresy- Dodano opcję wyłączenia raportów wojny.- Megalodon i Xenoński I zostały zrównoważone i dostosowane.- Wprowadzony czas instalacji nowych Wież Laserowych.- Dodano USC Baldric Górnik dostępny w sprzedaży.- Dodano nowe utwory muzyczne sektorów w niektórych sektorach.- Zapobieganie znikaniu wszystkich marines, tak, aby zawsze znalazł się jakiś dostępny.- Ulepszono obsługę interfejsu przy wpisywaniu powtarzających się liter w polach tekstowych.- Ulepszono wyświetlanie osi wykresów, które używają okrągłych liczb w miarę możliwości.- Dodano minimalną reputację potrzebną do zakupu Wież Laserowych.- Dodano osiągnięcia dla nowych mini-fabuł.- Dodano eksport statystyk misji wojny.- Dodano nowe rozkazy skryptów dla wsparcia nowych wykresów.- Dodano rozkazy skryptu dla tworzenia kompleksów hangarów w fabrykach.- Dodano brakujące boje, droidy i miny różnych klas do listy klas w script editor.- Dodano akcję &--#60;set_notoriety&--#62; dla Mission Director dla ustawiania reputacji między rasami.- Dodano zmienną {object.realigntime@hub} dla Mission Director dla następnej dostępnej rekonfiguracji bram HUB.- Dodano globalne parametry odcień/nasycenie dla "zapasowych" ras do wykorzystania przez moderów.Naprawiono:- Naprawiono większość przypadków zablokowania okna komunikacji.- Naprawiono formatowanie liczb w niektórych przypadkach.- Naprawiono problemy z brakującymi głosami podczas ładowania zapisanego stanu gry w innych językach.- Naprawiono sygnał "zaatakowany" dla handlarzy sektorowych/wszechświatowych.- Naprawiono zmianę broni, kiedy gracz wychodzi z sektora.- Naprawiono wyświetlania menu dla polecenia Obrony sektora.- Naprawiono zatrzymanie polecenia statku RRF, gdy nie powinno to mieć miejsca.- Poprawiono funkcję skoku awaryjnego i ładowanie osłona na 100% dla statków RRF.- Naprawiono zduplikowane działań, za pomocą opcji Force w debugowaniu okna w Mission Director.- Naprawiono zduplikowane wydarzenia w Mission Director gdy zmienna odnosi się do statku gracza.- Naprawiono zmiany obecnego tła sektora za pomocą &--#60;alter_sector&--#62; w Mission Director.Patch 2.0aSpoiler------------------------------------------------------------------------------2.0a - Maj 2012------------------------------------------------------------------------------Naprawiono:- Naprawiono kilka błedów z wyświetlaniem tekstu przy obsłudze języków wchodnioazjatyckichPatch 2.1Spoiler------------------------------------------------------------------------------2.1 - lipiec 2012------------------------------------------------------------------------------Nowe funkcje i ulepszenia:- Kompletne tłumaczenie plików na j. hiszpański (tylko tekst)Naprawiono:- Naprawiono problemy z odprawą fabuły Albion Prelude- Naprawiono występujące problemy z uruchamianiem fabuły PHQ- Naprawiono problemy z generowaniem statków RRF- Poprawiono skrypt odpowiedzialny za obsługę niestandardowych klawiszy skrótówPatch 2.5SpoilerX3: Albion Prelude - lista zmian------------------------------------------------------------------------------2.5 - lipiec 2012------------------------------------------------------------------------------Nowe funkcje i ulepszenia:- Dodano fabułę Terran: Operacja Luźne Zakończenie- Dodano model Terrańskiej Kwatery Głównej- Dodano Bioskaner i Oprogramowanie Dostawa do Terrańskich DokówNaprawiono:- Naprawiono błąd w menu wykresów, kiedy widoczne są wartości skrajne- Powiązano rangę ATF z rangą Terran- Dodano opóźnienie dla statków 'wojny' atakujących własność gracza, aby dać czas eskorcie gracza, na opuszczenie sektora- Naprawiono niszczenie okrętów 'wojny', jeżeli zostały one przechwycone przez gracza- Naprawiono kilka problemów z RRF- Naprawiono przypadki niepotrzebnych auto-skoków w sektorach Terran- Dodano brakujący Napęd Skokowy do Terrańskich Doków i Stacji Badawczej Jonferco- Poprawiono rozmiar ładowni statki Marlin- Naprawiono korzystanie z menu transferu towarówPatch 2.5.1SpoilerX3: Albion Prelude - lista zmian------------------------------------------------------------------------------2.5.1 - Sierpień 2012------------------------------------------------------------------------------Nowe funkcje i ulepszenia:- Salwy pocisków RRF: Statki RRF mogą odpalać rakiety do kilku przeciwników narazNaprawiono:- Naprawiono przypadki, braku możliwości oddokowania dużych statków od stacji, oraz brak możliwości ich zakupu w stoczni- Naprawiono zamrożenia gry występujące przy ręcznych poleceniach handlu- Naprawiono przypadki braku nagrody otrzymywanej po zakończeniu fabuły Terran- Drobne zmiany w tekście tłumaczenia Francuskiego i WłoskiegoPatch 2.5.2Spoiler------------------------------------------------------------------------------2.5.2 - Listopad 2012------------------------------------------------------------------------------Nowe funkcje i ulepszenia:- Dodano pełną obsługę głosów dla j. rosyjskiego- Zlokalizowano Osiągnięcia dla graczy z Rosji i Chin- Zaktualizowano pliki lokalizacyjne w j. rosyjskim i j. chińskim- Przygotowano pliki dla lokalizacji w j. japońskimNaprawiono:- Naprawiono błąd, gdzie zbyt wiele myśliwców było generowanych w stoczniach (istniejące myśliwce zostaną usunięte)- Naprawiono błąd, gdzie przejęte lub zdobyte abordażem statki z sektorów wojny, mogły później znikać samoczynnie- Poprawiono długość napisów i wyświetlanych wskazówek w kilku językach- Naprawiono drobne problemy z interfejsem użytkownika Patch 2.5.3Spoiler------------------------------------------------------------------------------2.5.3 - Styczeń 2013------------------------------------------------------------------------------Nowe funkcje i ulepszenia:- Obsługiwane przez silnik skryptów zmienne lokalne mogą być stosowane do sektorów.Naprawiono:- Naprawiono problem, prowadzący do powstawania nadmiernej ilości opuszczonych myśliwców, generowanych przez RRF. Patch 3.0Spoiler------------------------------------------------------------------------------3.0 - Maj 2013------------------------------------------------------------------------------Nowe funkcje i ulepszenia:- Nowe fabuły: Ciemne Interesy, Kłopoty korporacji, Przełamanie barier- Nowe misje: Naprawa Stacji, usługa naprawy uszkodzonych stacji Gracza (poniżej 95% kadłuba)- Nowe misje: Wielokrotny Transport Pasażerski, transport wielu pasażerów z różnych stacji do różnych miejsc- Nowe misje: Wycieczka Życia, zabranie grupy turystów na wycieczkę do różnych sektorów na zwiedzanie ich niezwykłych lokacji- Nowe misje: Podwójny Konwój, ochrona dwóch konwojów podążających na różnych trasach- Dodano wsparcie dla kontrolerów- Nowe statki: Lotan, Gepard, Pteranodon- Zmieniono ostrzeżenie 'cel w zasięgu' przy misjach śledzenia statku, z wiadomości przychodzacej na tekst pomocniczy- Nowy specjalny sektor, a w nim nowe tło muzyczne- Nowy specjalny sektor dostepny dzięki Rozproszonemu Hipernapędowi- Odblokowane opcje startowe: Podróżnik z Aldrina, Zagubiony Lar, Świadek Gonerów- Dodano możliwość misji, aby włączyć/wyłączyć działanie wojenne- Więcej fabryk Terran dostępnych w stoczniachNaprawiono:- Naprawiono wzrost statystyk 'zaakceptowanych zadań' po zaakceptowaniu misji Wymaganego patrolu- Naprawiono wzrost statystyk Dostarczonych Wymaganych Statków przy akceptacji misji wojennych- Naprawiono problem z oddokowywaniem statków M6 od dużych Stoczni- Naprawiono złą lokalizację obiektów krążących wokół Borońskiego Doku Zaopatrzeniowego- Naprawiono lokalizację billboardu przy Argońskiej Giełdzie Handlowej, który znajdował się poniżej kleszczy dokujących- Naprawiono wiadomości wysyłane do gracza w misjach transportu pasażerskiego, gdy jego statek ma za mało miejsca w ładowni lub nie posiada Systemu Podtrzymywania Życia- Poprawiono wymagania potrzebne do odblokowania dostępu do Giełdy Handlowej Yaki- Naprawiono Misje Eskorty Konwoju oferowane przez wrogie rasy- Naprawiono Misje Eskorty Konwoju, które nie kończyły się, jeśli gracz zaatakował eskortowany statek- Naprawiono usuwanie kontraktów NPC w misjach zabójstwa, po zakończeniu misji- Naprawiono problem z przechwyconymi statkami, które były niszczone przez menedżera wojny- Naprawiono błąd z poleceniem &--#60;add_cargo&--#62; w kodzie MD- Naprawiono ładowanie szablonów towarów- Naprawiono pracę górnika Lodu, który już nie pozostaje zadokowany, kiedy nie ma nic w kopalni- Naprawiono domyślne wartości odcienia/nasycenie statków- Dodano usuwanie eskorty stworzonej w misji Eskorty Konwoju- Dodano kontrolę podczas Misji Inwazji Xenońskich, aby nie były kontynuowane, gdy Xenoni opuścili sektor- Dodano kontrolę podczas Misji Budowy Stacji, sprawdzającą czy był używany Promień Holowniczy do jej przesunięcia, aby uniknąć problemów z zakończeniem misji- Zmieniono rozmiar ładowni statku Tyr do 8800Patch 3.1SpoilerNowe funkcje i ulepszenia: - Plik Crash dumps jest znów generowany w przypadku awarii gry - Aktualizacja chińskiego, francuskiego i rosyjskiego tłumaczenia tekstów z wersji 3.0 - Aktualizacja hiszpańskiego tłumaczenia tektu fabuły Ciemne Interesy (Shady Business) Naprawiono: - Naprawiono błąd z niezniszczalnymi stacjami - Naprawiono błąd w pracy joysticka po naciśnięciu klawiszy Alt+Tab - Naprawiono błąd wystepujący w modach, gdy pociski są wystrzeliwane z zadokowanych statków - Wprowadzono kilka poprawek w misjach fabuły Kłopoty Korporacji (Corporation Troubles): -- Naprawiono błąd z tekstem Porozmawiaj z <invalid> w ofertach po zakończeniu fabuły -- Naprawiono problem z ginącymi ofertami misji -- Naprawiono przypadek, gdy sierżant w rozmowie był nazywany "Unknown Object" -- W tej samej misji naprawiono możliwość korzystania z usług piratów - Naprawiono problemy z menu komunikacji w fabule Ciemne Interesy (Shady Business) - Naprawiono problem z rosyjskimi próbkami głosów - Wprowadzono różne korekty tekstuUwaga, patch dodaje kolejny zestaw plików cat/dat o numerze 04, dlatego jeśli gramy w AP jakimś modem należy przed aktualizacją przenieść do innego katalogu wszystkie pliki cat/dat od numeru 04 wzwyż a po aktualizacji przekopiować je zmieniając im odpowiednio numerację, pamiętając o tym, że numeracja plików cat/dat jest dwu cyfrowa i musi być zachowana ciągłość numeracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi