Yacek Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 CBJ podał dziś na forum Egosoftu dwie ważne informacje.Obie dotyczą patchy do AP. - Już niebawem wyjdzie patch 1.1 dla AP poprawiający błędy wydajności gry, po wykonaniu wielu misji lub odkryciu wielu sektorów (takie czyszczenia kodów MD). Zmiany poprawy wydajności zastosowane w tym patchu zostaną również wprowadzone w patchu 3.2 dla TC.- Kilka tygodni później ukaże się patch 2.0 dla AP który będzie zawierał plik wykonywalny (exe) uwalniający konieczność połączenia ze Steamem.Link do informacji: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3782491#3782491 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Zmiany jakie wprowadza patch 1.1:X3: Albion Prelude 1.1New Features and Improvements:- Added various performance optimisations- Made several balancing changes to improve gameplay- Reduced excessively loud weapon/explosion sounds- Improved missile friendly fire behaviour- Push effect of "push" lasers now uses falloff- Player missiles now immune to bullet damage for 2 seconds after launch- Reduced missile spam from missile boats- Improved missile barrage command for M8 ships- Out-of-sector combat fine-tuned for better simulation- Game now uses a wider range of combat music tracks- Valhalla's jumpdrive will no longer jump to gates (because it's too big!)- M8 ships now considered more powerful than M6 ships for mission balancing- Reduced excessive Stock Exchanges profitability- Graphs show zero lines for X and Y axis if values above and below zero are present- Improved behaviour of Home and End keys in menus- Wider range of quotes used when starting a plot game- Added localised Loading screen messages- Steam achievements can now be obtained while in offline mode- Improved target rectangle scaling at high screen resolutionsFixes:- Fixed slowdown over time caused by missions (existing savegames should speed up too)- Fixed crash when jumping in-sector while player ship turrets are firing- Fixed freeze caused by RRF script priority conflict- Fixed claiming of abandoned ships- Fixed Terran Complex Construction Kit- Fixed handling of war objects that are boarded- Fixed OWP firing at targets that have been captured- Fixed turrets "losing" weapons when going out of sector- Fixed default shield on Lasertower- Fixed missing docking slots on Kyoto- Fixed Pike so that it can now carry shields it can fit- Fixed price of Griffon Sentinel- Fixed Traveller achievement- Fixed several Stock Exchange bugs and exploits- Fixed sector blacklists for Mk3 traders- Fixed OOS mining not working- Fixed various minor issues with marines, fleets and RRF- Fixed custom menu selection for certain menu items- Fixed incorrect mod path- Fixed global parameter for number of missiles in a swarm- Fixed interface animation speed when running SETAPatch powinien automatycznie zostać pobrany po uruchomieniu wersji Steamowej AP.Patch nie dodaje kolejnych plików cat/dat tylko nadpisuje pliki 02 cat/dat.Patch jest kompatybilny z sav zapisanymi na poprzedniej wersji gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kammeleon Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Mnie osobiście nowy patch zamulił AP jeszcze bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 W dniu 23.01.2012 o 17:16, kammeleon napisał:Mnie osobiście nowy patch zamulił AP jeszcze bardziej.Mnie też. Mało tego zaliczyłem kilka CTD w czystej grze. Zaglądnąłem na forum Egosoftu i znalazłem temat gdzie inni też mieli takie problemy, Jak później wyjaśnił CBJ powodem był niezaktualizowany przez Steam plik X3AP.exe, który nadal był w wersji 1.0.0.0Sprawdziłem u siebie, faktycznie tak miałem, mimo, że patch się pobrał.Zweryfikowałem pobrane pliki i teraz mam plik w wersji 1.1.0.0, gra śmiga, a gram z modem XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kammeleon Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Dzięki za reakcję.Jeszcze pytanie,jak zweryfikować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.