Gwain Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Czyli save z wersji z XRM będą w tym samym folderze zapisywane? pytam dlatego że jak zainstalowałem 2 wersje to save były i w jednej i drugiej gołej wersji X3TC. I teraz czy jak zapiszę w wersji z XRM save01 to ie nadpisze mi oryginalnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Zapisują się w tym samym folderze.Dla TC jest to Moje Dokumenty\Egosoft\X3TCDla AP jest to Moje Dokumenty\Egosoft\X3APInstalacja modów oraz wielokrotna instalacja TC lub AP nie ma na to wpływu. Nie ważne gdzie i ile razy zainstalowana gra, zawsze korzysta z tych samych katalogów do zapisu stanu gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwain Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Yacek to jest oczywiste ale jak instalujesz X3TC i X3TC z modem XRM to będziesz miał jeden katalog chyba że XRM doda nowy np o nazwie X3TCXRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 W dniu 1.02.2012 o 14:33, Gwain napisał:Yacek to jest oczywiste ale jak instalujesz X3TC i X3TC z modem XRM to będziesz miał jeden katalog chyba że XRM doda nowy np o nazwie X3TCXRM.Będziesz miał jeden, ten sam wspólny katalog dla plików sav.Wydawało mi się że jasno to napisałem:W dniu 1.02.2012 o 14:15, Yacek napisał:Instalacja modów oraz wielokrotna instalacja TC lub AP nie ma na to wpływu. Nie ważne gdzie i ile razy zainstalowana gra, zawsze korzysta z tych samych katalogów do zapisu stanu gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwain Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 I teraz czy jak zapiszę w wersji z XRM save01 to nie nadpisze mi oryginalnego z X3TC?Wydaje mi się Yacku że wyraźnie zapytałem :-) ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Z tego co napisałeś mam rozumieć że każda instalacja gry tworzy oddzielne save? Jja odnoszę wrażenie że nie. I jeżeli zainstaluję 2 wersje X3TC to obie będą korzystały z tych samych save. A ja chce zaisntalować X3TC z XRM i zacząć od nowa. Wtedy najprawdopodobniej utracę obecne save bo zostaną nadpisane przez wersję z XRM. Chyba że się mylę Oczywiście zawsze istnieje możliwość zgrania save i kopiowania ich w zależności w jaka wersje czysta czy z XRM chce się grać :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Skoro używa tego samego katalogu, to chyba logiczne że nadpisze.Masz do wyboru kilka opcji:1. Zrobić backup plików sav gdzieś do osobnego katalogu i jeśli będziesz chciał wrócić do czystego TC (do starej gry) przekopiowac je z powrotem.2. Wyłączyć autozapis na stacjach. Zapisywać grę tylko ręcznie (przy pomocy Polisy Ubezpieczeniowej) na wybranych tylko sav (np. sav04 do sav13)3. Użyć Savegame Manager Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwain Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 I o to mi chodziło dzięki :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centurion Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 A umnie na Marsie pojawiła sie przeźroczysta Osaka. Ino działa było widac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteropeter Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Czyżby terranie testowali nowe maskowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centurion Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Pewnie coś źle zainstalowałem, tylko nie wiem co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Wyleć z sektora, wróć i zobacz. Może coś się nie załadowało odpowiednio.Jeśli nadal będzie tak samo, to masz problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centurion Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Miałeś racje, już jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.17Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.15 (w przypadku TC+XRM)Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1XRM Part 2Hull Packs (wszystkie trzy wersje)STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:Brak STATKI, KTÓRYCH NIE MOŻE BYĆ W SEKTORZE PODCZAS UPGRADE:Nagoya Ariadne Nexus Cerberus Quasar Sirokos Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki. Również pliki z katalogu script z archiwum PART 2 należy przekopiować do katalogu script w katalogu gry.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.16to1.17patch".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.16to1.17patch" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.17: Fixed - Removed Plutarch HQ in Ore Belt (AP) Fixed - Removed trading stations that are doubling exchanges in Light of Heart and Lucky Planets (AP) Fixed - Fighter and Recon drones stats (AP) Fixed - Repositioned Cerberus turrets Fixed - Improved Sirokos main gun and turret configuration Fixed - Improved PSP and M/AM graphic Fixed - M/AM now fires faster bullets so its more of a "mini-gauss", but remaining a specialist frigate weapon Fixed - Rebalanced bomber and M7M missiles to account for new AP scripts (AP) Fixed - Corrected Tau missile damage Fixed - Vidar and Vidar Sentinel M5 docks Fixed - Redesigned Earth sector so ships can remain on the sector map (AP) Fixed - Some TC jobs (xenon and yaki) now use the new job scripts written for XRM:AP (TC) Fixed - Improved pirate fighter patrol behaviour Fixed - Various other jobs changes Fixed - Added stock correction routine to weapons dealer scripts so they will no longer fill up with weapons. Fixed - Missiles revert to their vanilla model sizes Added - New models for Nagoya, Ariadne, Nexus and Quasar Added - New ship - Medusa Vanguard Added - Jumpdrive Deployment Kits Added - Jump Beacons for sale (AP) Added - Jobs and docks to Earth sector (AP) Added - Weapon, Space Fuel and Space Weed fabs to pirate Shipyards Wersja 1.17 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.WAŻNE:Gracze TC+XRM uruchamiają tylko skrypt "temp.xrm.1.16to1.17patch".Gracze AP+XRM muszą uruchomić dwa skrypt. Opis jak i jaki należy uruchomić drugi skrypt znajduje się w temacie o XRM dla AP.Aktualizacje plików tłumaczenia i plików mini moda będą wkrótce na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Na Mamucie jest dostępne aktualne tłumaczenie dla wersji XRM 1.17 oraz plik z mini poprawkami dla TC+XRM.Zmiany w pliku Jobs - został zaktualizowany dla wersji 1.17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Po zainstalowaniu tego moda mogę cały czas grać na zwykłym X3:TC?Chętnie bym sprawdził tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centurion Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Wy też macie takie lagi w sektorze ATF forseti. Bo ja latac normalnie niedam. Ale tylko tam mam te lagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 W dniu 8.02.2012 o 16:07, Peroox napisał:Po zainstalowaniu tego moda mogę cały czas grać na zwykłym X3:TC?Chętnie bym sprawdził tego moda.I tak i nie. Jeśli zainstalujesz moda to do czystego TC wrócisz dopiero jak go odinstalujesz. Możesz zainstalować TC jeszcze raz w innym katalogu (zrobić drugą instalkę TC) i tam zainstalować moda, będziesz miał wtedy równocześnie czyste TC i TC z XRM. Pamiętaj jednak o tym, że obie gry będą zapisywały pliki sav w tym samym katalogu i przez pomyłkę możesz sobie nadpisać sav. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 A to jak działają w dwie kopie to Ok. Zresztą i tak najlepiej w takich sytuacjach robić kopie save:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Możesz mieć tyle kopii ile chcesz i na ile pozwala ci miejsce na dysku A backup, nie tylko plików sav, zawsze jest wskazany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Coś nie tak z moją wersją moda. Nie działają tłumaczenia wraz z głosem do nowych tekstów, a także Community Plugin Configuration i BSE. Robiłem wszystko według instrukcji, a potem ściągnąłem tłumaczenie z Mamuta.Coś nie mam weny na nowy początek w XRM... Najbardziej interesuje mnie walka. Jaki scenariusz na początek? Byle by nie Xenon:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Tłumaczenie wypakowałeś z archiwum i pliki przekopiowałeś do katalogu T?Tak konkretnie to w czym problem z tłumaczeniem?Usunąłeś plik 00044.pck z katalogu mov?Co do CCM i NPC Bail Addon ( bo tak nazywa się skrypt powodujący opuszczanie statków przez pilotów, mam nadzieję że to tylko pomyłka w nazwie skryptu, a nie pomyłka w instalacji skryptu z X3R) - skrypt NPC Bail Addon wymaga zainstalowanej odpowiedniej biblioteki, zobacz do tematu o tym skrypcie, tam masz podaną nazwę biblioteki i link do niej. Bez tej biblioteki konfiguracja NPC BA w CCM jest nie możliwa. Kilka razy o tym już było pisane w temacie o NPC BA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Tak chodziło mi o BA. Co do 2 dzięki zaraz zobaczę. Byłem pewien, że potrzebuje tylko znaleźć pliki pod XRM.usunąłem ten plik, ale chyba już po rozpakowaniu XRM.Rozpakowałem. Chodzi o to, że moja gra jest w pół po polsku, a to co nowe jest po angielsku. Niby nie przeszkadza bo język znam, ale jakoś trochę dziwnie się gra. To, że mój katalog jest przez małe t coś zmienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Drugi post w tym temacie, odnośnie tłumaczenia:CytatUWAGA - tłumaczenie jest w bardzo wczesnej wersji, przetłumaczone tylko podstawowe teksty, brak przetłumaczonych opisów statków, baz, sektorów itp.Również przez budowę plików tekstowych można będzie spotkać się z dwujęzycznymi nazwami sektorów, dziwnymi nazwami broni itp.Oczywiście wszystko będzie poprawiane w kolejnych wersjach tłumaczenia, ale kiedy one będą, nie powiem. Priorytetem teraz jest dla mnie tłumaczenie Encyklopedii. Czytać, czytać i jeszcze raz czytaćNazwa katalogu jest poprawna (t - z małej litery). Napisałem z dużej obyś wiedział o jaki katalog chodzi.Nie ma znaczenia kiedy usuniesz plik 00044.mov, usuwasz, odpalasz grę i masz trochę więcej gadki Betty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Centurion Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Czy patch 3.2 gryzie sie z XRM. Bo jak zainstalowałem patch 3.2 to w sektorach ziemskich gra zaczęła się tnąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 W dniu 13.02.2012 o 14:23, Aldrin napisał:Czy patch 3.2 gryzie sie z XRM. Bo jak zainstalowałem patch 3.2 to w sektorach ziemskich gra zaczęła się tnąc.Najnowsza wersja XRM 1.17 jest kompatybilna z TC 3.2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.