Piteropeter Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Dobra, daję sobie spokój z TOTT, XRM wygąda lepiej. Ale zanim wszystko się pobierze mam parę pytań:1. Z tego co rozumiem to wasze "tłumaczenie" to tylko usuniecie readtextów, wszystko w wersji angielskiej? Jeżeli tak to przeżyję, znam dosyć dobrze angielski.2. Da się w to grać z Bonus Packiem? A może nawet nie warto go instalować?3. CODEA i reszta skryptów od tego autora jest w pełni kompatybilna z tym modem? CODEA na pewno, nie wiem jak z resztą, nie znalazłem. Gra ktoś w XRM'a z tymi modami?Jak jeszcze jakieś mi się jakieś pytanko przypomni to dopiszę Z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 1. Mniej więcej.2. Nie warto.3. Czytaj dokładnie opis XRM tu na forum i oryginalny temat na forum Ego (pierwsze kilka postów) masz tam podane co zawiera już w sobie mod i co jest polecane do nie, oraz co trzeba dograć, aby jakiś skrypt/mod działa z XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteropeter Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Eh, czytałem, wiem, ale tam nic nie ma o np. Personel Transporter. Oprócz tego pytałem czy ktoś gra z tymi modami, więc pytanie ma sens istnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalfas Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 mie ten mod nie pasuje, upraszcza pewne dylematy, wole podstawke.Mod balansuje statki, mam wrazenie ze teraz kazden jest podobny w swojej klasie, i nie ma faworyta, ani slabszych.To bez sensu.Bardziej pasują mi poprzednie statystyki, gdzie byly spore roznice w parametrach statkow roznych ras, i to ma sens a nie ze wszyscy maja to samo tylko inaczej wygladajace.Do tego statki lepsze byly sporo drozsze i drozsze do nich bronie, wiec to tez jakos sie balansowało sensownie,gra w podstawce jest przez to ciekawsza jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glock Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Nie do końca się z tym zgadzam dla mnie ten mod jest najtrudniejszy zwłaszcza, gdy masz zainstalowany najwyższy mnożnik kadłuba. Co do Balansu w podstawce OSAKA plus Hyperion samotnie potrafili wymieść cały sektor. Do tego kilka strzałów i kadłub pękał. Może XRM nie jest idealny ale stanowi wyzwanie i nawet mi się to podoba jak po którymś tam loadzie udaje się w końcu zniszczyć cel bo jest satysfakcja. Teraz praktycznie walki M2 v M2 zawsze kończą się długotrwałymi naprawami statku bo osłony kończą się szybko i zbicie kadłuba nie jest już takie proste. Ostatnio miałem okazję stoczyć bitwę mój Python i Ray oraz Cerber którym latam (wiem wiem beznadziejny) kontra krzaki w sile Adv. Destroyer i Carrier plus trochę myśliwców i praktycznie najlepszy wynik jaki osiągnąłem to zniszczony krzacki niszczyciel plus trochę uszkodzony lotniskowiec, gdzie ja straciłem obydwa M2. Dopiero kupiona Valhalla za ciężko zarobione na złomiarstwie kredyty dała radę. Musiałem zmniejszyć mnożnik kadłuba przy ostatnim patchu bo była tragedia naprawy statków pochłaniały większość czasu w grze, a latanie OTAS Podem przez cały czas sprawia średnią przyjemność. Nie korzystam z Marine Repairs bo to jest jeszcze wolniejsze przy takiej wartości kadłubów, a ze SLAMu nie chcę bo to już zbyt proste. . Teraz muszę jeszcze kupić jakiś dobry M7 ale nie mogę się zdecydować może ktoś jakiś poleci. Myślałem o Kvasirze co o nim sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Poszukuje skryptu ktory dodaje rangi u piratow,yaki.Znalazlem to http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=218742 ale nie wiem czy jest kompatybilny z modem XRM.Dodalem rowniez kokpity i odnosnie do nich mam pytanieCzy mozna wylaczyc kokpit w czasie gry ?(Mam tu na mysli np podczas walki kiedy wolalbym wiecej widziec co sie dzieje wokół mnie,a potem ponownie włączyc) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 1. A szukałeś tu na forum? Skrypt który podlinkowałeś jest tu opisany, działa z XRM. Ale można również użyć tego skryptu: http://xudb.pl/index.php/topic/2026-skrypt-kod-md-ranks-for-xenon-khaak-pirates-and-yaki/2. Nie da się, albo masz kokpity, albo nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Wielkie dzięki za link , pobralem reszte z mamuta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Na środę Paul zapowiedział kolejną wersję XRM, tym razem przygotowaną dla AP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 W dniu 14.01.2012 o 14:46, Yacek napisał:Na środę Paul zapowiedział kolejną wersję XRM, tym razem przygotowaną dla AP.Niestety, nowa wersja moa XRM ukaże się dopiero w piątek. Ale za to będą dwie wersje XRM, jedna dla TC, druga dla AP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 No i cacyki. Mam dość tej fabuły z AP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Pojawiła się kolejna wersja moda o numerze 1.15Wersja jest kompatybilna z zapisami gry z wersji 1.14 (w przypadku TC+XRM)Pliki, które uległy zmianie:XRM Part 1XRM Part 2Hull Packs (wszystkie trzy wersje)STATKI, KTÓRE POWINNO SIĘ SKLONOWAĆ:STATKI, KTÓRE WYMAGAJĄ KLONOWANIA:Oedipus Pike Guppy (stara nazwa Aquata M3B) Klonowanie wymagane jest tylko wtedy, gdy posiadamy wyżej wymienione statki.Klonowanie można zrobić na dwa sposoby:- sprzedać obecny statek, kupić nowy - użyć opcji clone ship z cheat Script.Należy pobrać i wypakować (zainstalować) wszystkie pliki. Pliki cat/dat moda podmieniamy pamiętając w jakiej kolejności mieliśmy zainstalowane poprzednio. Podmieniamy je na aktualne pliki.Po zainstalowaniu wszystkich składników moda należy:1. Uruchomić grę z ostatniego zapisu.2. Otworzyć Edytor Skryptów. Jak ktoś nie wie, to opisane jest to w FAQ#33. W Edytorze Skryptów przeglądnąć listę skryptów i odszukać skrypt o nazwie "temp.xrm.1.14to1.15patch".4. Uruchomić ten skrypt, poprzez naciśnięciu klawisz r mając ten skrypt podświetlony na liście. Następne okna potwierdzamy enterem. Po uruchomieniu skryptu możemy kontynuować grę. Polecałbym zapisać grę po wykonaniu skryptu.Skrypt "temp.xrm.1.14to1.15patch" możemy usunąć z katalogu "script", ale nie jest to konieczne.ZMIANY W WERSJI 1.15:Fixed - Incorrect race Silkworm fab in CBSE Shipyard Fixed - Shadow Missile production numbers Fixed - Turret alignments on Forseti, Bragi and Oedipus Fixed - Updated Oedipus to latest model release Fixed - CWP now spawns ships with energy cells in the cargo bay if a jumpdrive is spawned. so if jobs are able to jump, they will. Added - Albion Prelude compatibility Added - Terran-Argon War (AP) Added - New military intelligence network (AP) Added - Race border skirmishes and improved enemy race patrol logic (AP) Added - Race Reponse jobs (AP) Added - #effa cpu ship to the universe (AP) Added - Expnobody's new Boron M1 (Aquata), and Pike and Guppy replacement models. Wersja 1.15 jest zarówno dla TC jak i dla AP.Instalacja moda w grze AP odbywa się w ten sam sposób co w TC, należy tylko pamiętać, że AP jest zainstalowany w folderze Addon i tam należy kopiować wszystkie pliki moda.Aktualizacje plików tłumaczenia i plików Jobs będą wkrótce na Mamucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Dostepna jest poprawiona wersja pliku >> http://www.thexuniverse.us/downloads/cmod/XRM/1.15/XRM1.15B_PART_2.zip << Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bell Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Na stronie moda na Ego poprawka też jest dostępna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 W dniu 21.01.2012 o 10:49, Bell napisał:Na stronie moda na Ego poprawka też jest dostępnaAldaran podał bezpośredni link do poprawki. Wszystkie pliki XRM są udostępniane na serwerze thexuniverse.W pierwszym poście tego tematu też jest już link do nowej wersji 15b. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabloa Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Po instalacji tego moda będę miał dostęp do fabuł AP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bell Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 UPDATE RELEASED v 1.15B---------------------------------ALBION PRELUDE USERS:You must redownload Part 2 and restart your games.Sorry, but the universe map was incorrect in the initial release.I cannot stress enough that you must redownload Part 2 and restart. Otherwise you will have issues with the game in the future.Only part 2 needs to be redownloaded and only the cat/dat itself needs to be reinstalled. Everything else is fine.TC USERS:This should also fix the Aquata name issue and foreign language issues for TC users. Just drop the cat\dat in. No need to do anything elsehttp://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3791558#3791558 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Na Mamucie dostępne jest zaktualizowane dla wersji 1.15 tłumaczenie moda XRM, oraz plik z mini poprawkami dal XRM.Linki do plików na Mamucie znajdują się w drugim poście tego tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Po zainstalowaniu poprawek z mamuta i rozpoczeciu nowej gry w X3TC+XRM mam taki widok Czy ktos wie co sie moglo stac ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Usuń poprawki, zacznij nową grę, zobacz czy będzie OK.Dodaj po jednej poprawce i sprawdzaj.PS. Grasz w TC, czy AP? Poprawki ściągnąłeś i dodałeś dla odpowiedniej wersji (TC lub AP)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Gram w TC,poprawki sciagnalem z mamuta-myslalem ze skoro nowa wersja XRM jest na TC i APto spolszczenie ktore wrzuciles na mamuta nie powinno 'zepsuc' gry.Czy to tylko do AP ??Sciagnalem to bo wczoraj pojawily mi sie readtexty gdy uruchomilem Access Military Comm NetworkTeraz readtexty zniknely ale dalej jest ... jak po teladihuanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Na Mamucie są dwie wersje spolszczenia i poprawek dla XRM. Jedno spolszczenie i poprawki są dla TC, drugie spolszczenie i poprawki są dla AP. Są pewne różnice zarówno w plikach tekstowych jak i plikach poprawek, dlatego są dwie wersje tych plików. Wersja jest to określona w nazwie:[TC XRM] - pliki dla TC[AP XRM] - pliki dla APCzytać przed pobraniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldaran Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Wszystko gra,dzieki Yacek.Po rozpoczeciu nowej gry jest ok.Moja wina,sciagnalem zle pliki (do AP). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwain Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Czy jak zrobię nowa instalację X3TC na innej partycji i zainstaluję XRM na czystej wersji to stara z save będzie działać? Miejsce zapisów save chyba jest dokładnie takie samo w Win7. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 W dniu 1.02.2012 o 13:44, Gwain napisał:Czy jak zrobię nowa instalację X3TC na innej partycji i zainstaluję XRM na czystej wersji to stara z save będzie działać? Miejsce zapisów save chyba jest dokładnie takie samo w Win7.Będzie działać.Jeśli nie to znaczy że jakiś skrypt/mod namieszał coś w grze i musisz mieć go ponownie zainstalowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.