henryk5pio Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Mam pytanie, czy wie ktoś jak używa się Package Creatora w X Plugin Managerze, aby stworzyć nowy statek?? Bo zachciało mi się stworzyć lepszą odmianę Deimosa (planowo Deimos Zaawansowany, który miałby większy hangar, do 26/28 miejsc i parametry szybkości i zwrotności jak Pantera). Planowo chciałbym też (ale nie wiem jak to zrobić) aby statek ten był porzucony z 17% kadłuba i był do znalezienia losowo w którymś z sektorów Paranidiańskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Ten program służy do tworzenia statków w formacie .xspTobie wystarczy edycja już istniejącego statku, co możesz dokonać poprzez:1. eksport z pliku cat/dat pliku TSips2. Edycję tego pliku (tego statku) w programie X3 Editor 2.3. Dodanie zmodyfikowanego pliku TShips do gry na dwa sposoby:- założenie katalogu types w katalogu głównym gry i tam umieszczenie pliku TShips- Dodanie pliku TSips do nowego pustego pliku Cat/dat i dodanie go jako Fake Patch do gry.Poczytaj temat http://xudb.pl/index.php/topic/1940-problem-z-plikiem-tships/, przyda Ci się.Co do dodania pustego statku z określoną ilością kadłuba itp. to już najlepiej napisać skrypt w kodzie MD.Tylko tak szczerze ; edycja jednego statku jest bez sensu. Jest tyle różnych modów, które dodają, edytują statki w grze (i nie tylko to), że bawienie się w edycje jednego statku to gra nie warta świeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Tego się nie robi w Plugin Managerze.........Misję lub zdarzenie tworzy się w kodzie Mission Directora (MD jak Yacek napisał.A na Twój temat i tak ludzie trafią, nie zaśmiecaj Shoutboxa !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Yacku, niestety nie mogę zapisać zmian w pliku TShips.pck gdzie indziej niż w 13.cat TU potwierdzenie: http://imageshack.us/f/685/beztytuueek.png/Najwyższy poziom zapisu to ten 13.cat, dalej pomimo klikania w przycisk "w górę" nie idzie.ALE odkryłem co innego, otóż po kliknięciu PPM na liście statkow pojawia mi się opcja New, więc mogę dodać nowy obiekt:) Lecz potem znowu się gubię, w linijce nazwa nie zmienię nic bo jest on "on ready" czy jakoś tak... Id mam jako NEW_OBJECT_1, gdy cokolwiek tu zmienię to zmienia mi się nazwa w liście obok na to co pisze w ID...LECZ Zauważyłem też, że mogę zrobić kopię Deimosa, wygląda to wszystko wtedy tak: http://imageshack.us/f/199/beztytuu2ph.png/Jednym słowem ,czy mógłby mi ktoś z was okazać miłosierdzie i poprowadzić mnie krok po kroku jak w takim razie SKOPIOWANEMU Deimosowi, pozmieniać parametry w zakładkach (ale nie hangar i prędkość bo to umie, tylko ID oraz Subtype z zakładki General oraz wszystko inne aby było ok) i wstawić go jako jedyny niepowtarzalny okręt do gry?? Aha... znacie też jakiś (po polsku) poradnik do robienia skryptów, bo ni w ząb tego nie umiem... A czuję coś, że robienie skryptów do X3:TC to wyższa szkoła jazdy niż bawienie się pisaniem eventów do EU2 PS Przepraszam LeWaR, więcej nie będę zaśmiecał Shoutboxa takimi rzeczami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Pisałem: eksport pliku Tships, edycja samego pliku, a nie z poziomu cat/dat, stworzenie nowego pliku cat/dat (nawet z numerkiem 100, dodanie zmodyfikowanego pliku Tships do tego cat/dat.Powtarzam się, w linku podanym poprzednio tez o tym pisałem.Nie ma poradnika do pisania skryptów po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 A to, co wyprawiasz z cat/dat to nie jest pisanie skryptów. Skrypty pisze się w edytorze w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 LeWaR, wiem, że to nie ma Nic a Nic wspólnego z pisaniem skryptów Yacku, odkryłem coś! Gdy dałem Save As to u góry miałem taki napis "Enabled coś tam" gdy w to kliknąłem wyskoczyło mi zwykłe okienko zapisu, dałem wiec aby TShips.pck zapisało mi w innym folderze i faktycznie teraz mam ten plik tam gdzie go skierowałem:D Ale co otwieram X3 Editor2 to zapisywać mi chce teraz tylko w tym "wyeksportowanym pliku" No ale ok, mnie tam pasuje No to teraz pytanie ,jak mam zrobić w pełni funkcjonalną kopię Deimosa (nazwaną jako Deimos Zaawansowany albo Deimos Zaawansowany Prototyp), i wsadzić ją do gry?? Aha, stwierdziłem, że dam go w jednym miejscu od razu (w Weaver's Tempest, aby zdobycie go ni było zbyt łatwe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Hej, to wie ktoś z was jak zrobić ten okręt?? hmm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Szkoda, że nikt nie wie jak mi pomóc.. albo nie chce:/Na stronie: http://cycrow.thexuniverse.us/ jest opis co i jak, ale ja mam X-Universe Plugin Manager Lite V1.30 a sam Package Creator jest w wersji 1.00 :/ Wypakowałem plikt TShips.pck i teraz raz jeszcze pytam, co mam zrobić aby stworzyć statek od podstaw?? Bo ja nie chcę edytować już istniejącego, gdyż chcę mieć jedyny egzemplarz danego statku dla siebie, a nie, że lecę a tutaj mijam identyczną jednostkę...Koledzy (i koleżanki), pomóżcie jakoś no... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Statek od podstaw? Więc musisz zacząć od jakiegoś programu do grafiki 3D i tam go stworzyć, zrobić do niego tekstury i zapisać w odpowiednim formacie. Szukaj tutoriali na angielskim forum dotyczącym S&M: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=216693&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Hmm... tego nie potrafię Yacku. W takim razie użyję tekstur z gry a dokładniej tych z Deimosa bo to jego chcę "ulepszyć". W takim razie, jak mogę to wykonać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.