sokollbn Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Stwierdziłem, że za dużo zachodu z tym i rozbuduję mój kompleks bimbrowni, następnie wybuduję kompleks pszenicy u boronów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Bodajże 20 km to maks odległość na połączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HYZIO Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 ja ma plantacje konopi czy połączenie jej z fabryka Pszenicy ( frama chyba ) to dobry pomysł ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 W dniu 4.05.2011 o 23:32, HYZIO napisał:ja ma plantacje konopi czy połączenie jej z fabryka Pszenicy ( frama chyba ) to dobry pomysł ???Średni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kedudg Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 lepszym będzie jak do tych dwu dodasz jeszcze gorzelnie i rajski ogród lub tylko do konopi rajski ogród - będziesz miał ziele z odlotem i popitkę z procentami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enzo Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam, pragnę odświeżyć ten temat.Mam dokładnie ten sam problem z automatycznym tankowaniem TS'ów w bazie; (wersja gry x3 tc 3.0 i 3.1)z dodatków mam zainstalowany tylko 500km comm range i mapę Scopa.W Ts mam zainstalowane prawie wszystko prócz poleceń handlowych mk3,ponieważ delikatną przesadą jest zatrudnianie Handlowca Światowego aby mi zatankował furę .Więc, albo ja czegoś nie rozumiem w działaniu komend zawiadujących automatycznym skokiem, albo jest jakiś bug w tym wydaniu gry ( Cenega za 30 pln-ów)Swoją drogą, przez przypadek kupiłem tą grę i chyba tylko cywilizacja 1 wciągnęła mnie tak bardzo jak ta gra.Pozdrawiam Enzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gremlin Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Spróbuj z różnymi ustawieniami minimalnego zasięgu skoku statku. Mam bimbrownię w Nieznanym pomiędzy Montaalar i New Income. Mój Mistral też głupiał, bo ustawiłem mu zbyt duży minimalny zasięg skoku (chyba na 5), więc do elektrowni chciał lecieć normalnie. Po ustawieniu minimum skoku na 2 - bez problemów używa napędu skokowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Wydanie gry nie ma nic do rzeczy. I tak masz patcha najnowszego (prawie).Przeczytaj to co pisałem poprzednio w tym temacie.I jeszcze w celu uzupełnienia i przypomnienia:1. TS tankują w bazie, czy stacji, którą mają przypisana jako bazę.2. Aby tankowały w niej od razu, musi tam podczas uruchamiania polecenia "Kup po najlepszej cenie" być paliwo (ogniwa), inaczej będą latały "na piechotę" do następnego tankowania, czyli po określonej ilości przelotów przez bramy (zapas paliwa na skoki. Skok = przelot przez bramę).3. Najpierw konfigurować skoki i zapas paliwa na statkach, potem uruchamiać handlowca.Statki ze skryptu ETCS tankują w elektrowniach, to tak na marginesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enzo Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Czytałem wcześniej.Ciekawe jest to, że jeden z moich dwu delfinów działa dobrze, a drugiego nie jestem w stanie "nauczyć" tankowania. Mam paliwo w bazie na maksa, ustawiam limit skoków i tankowania a potem wybieram polecenie "sprzedaj po najwyższej cenie".A ze statkami dostarczającymi ogniwo do kopalń nie mam problemu.Mam również problem z "głupotą" moich handlowców. Po użyciu komendy "sprzedaj po najlepszej cenie" lecą wyłącznie do jednego kupca, zapełniają mu magazyn i wracają do bazy z resztą nie sprzedanego towaru. Czy to jest normalne działanie tej komendy ? Jeżeli tak to instaluję skrypty.A w grze pojawiają mi się błędy, np. parokrotnie podczas próby handlu w innym sektorze wyskakiwał mi komunikat o braku zdalnego systemu kupieckiego. A statek go posiadał. Pomaga mi na to shift+F2, po zakończeniu "poszukiwania obiektów" mogłem handlować bez przeszkód.Ps. W moich statkach handlowych minimalny skok mogę ustawić nawet na 0.Ps.2 Dzisiaj połączę wszystko w kompleks i jeszcze raz pobawię się w logistyka. Czy wyjdzie, czy nie wyjdzie i tak wracam do "czynnej służy wojskowej". Pozdrawiam Enzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.