sokollbn Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Stworzyłem kompleks(4bimbrownie,4farmy pszenicy) w nieznanym sektorze na wschod od Montalaar. Chodzi o to, ze przypisalem do tego kompleksu 2 tsy zamontowalem jumpdrive, automat dokujacy, polecenia handlowe "1,2". Ustawilem w kompleksie maksymalna ilosc skokow "9", ustawilem handel surowcami posrednimi "kup". W tsach ustawilem autoskok na "tak", dalem minimalny zasieg 5 i uzupelnianie paliwa 10. I problem w tym, ze moje tsy nie uzywaja jumpdriva tylko lataja samodzielnie :/ Nie wiem, moze cos zle ustawilem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Używaj spacji i pisz poprawnie. A ja mam ten sam problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Czy w momencie rozpoczęcia działalności handlowej w kompleksie były Ogniwa? Jeśli nie to nie mają zapasu paliwa w ładowni.Również jeśli najpierw wydałeś im polecenie handlu (zaopatrywania kompleksu), a dopiero później skonfigurowałeś im autoskok, to też nie będą skakać.Zaopatrz kompleks ręcznie w ogniwa. zadokuj do niego TS-y, ustaw im opcje autoskoku, wydaj polecenie zaopatrywania (lub sprzedaży) kompleksu.Jeśli nadal będzie problem to polecam skrypt Extendend Trade Commands Software. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ok, zrobię jak napisałeś i zobaczymy Ale owszem, zanim posiadałem w kompleksie ogniwa, to wydałem ts'om polecenie autoskoku, lecz zapasu ogniw nie było. Może to jest ten problem No zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 W kompleksie posiadam ogniwa. Wlatuje do niego moimi ts'ami i ustawiam autoskok na tak, odl. 5, uzupełnianie na 10. Wybieram kup towar za najlepszą cenę "ogniwa". I nadal lata sam, chociaż posiada jumpdrive, a gdy ustawiałem mu opcję skoku, to w kompleksie były ogniwa. Więc o co chodzi? Powinno być jakieś wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Odległość (ilość skoków) ustawiona w stacji powinna być taka sama jak w TS-ach.Jeśli w TS-ach masz 5 skoków, a w stacji 9 to TS-y polecą do najdalszej Elektrowni, jeśli będzie ona w odległości większej niż 5 skoków to nie użyją napędu skokowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 No dobra, wysłałem tsy do elektrowni po ogniwka, zrobiłem to ręcznie. Następnie w nawigacji dałem wróć do domu. Poleciały do kompleksu. W kompleksie ustawiłem skoki na 5. Wyładowałem ogniwka z tsów. Następnie w tsach dałem skoki na tak, odl. 5, uzupełnianie na 10. Jeśli chodzi o uzupełnianie, to rozumiem, że po wyładowaniu ogniwek do kompleksu i ustawieniu uzupełniania, odl. skoków oraz wybraniu opcji kup po najlepszej cenie "ogniwa", to ts zanim wyleci ze stacji to weźmie ze sobą tyle ogniw ile potrzeba do skoku do sektora, w którym kupi ogniwa oraz na powrót do kompleksu, następnie robi to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Hm zrobiłem tak jak napisałem, tsy wzięły z kompleksu 100ogniw, mniemam, że na owe skoki, lecz nadal lecą z "buta".. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Raczej na więcej skoków. Zobacz ile TS potrzebuje ogniw na jeden skok, widać to na mapie galaktyki, gdy wydajesz (albo próbujesz wydać) polecenie "Skocz do...").Jak nadal będą latać na piechotę to zainstaluj sobie skrypt, który podałem wcześniej. Ja już nie używam standardowych opcji z TC tylko tego skryptu i jest wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Poleciały do new income po ogniwa, z nieznanego sektora do new income jest wymagane 10ogniw. Tsy wzięły ich 100. Skrypt coś zmieni? I jest jakaś instrukcja jak go zainstalować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 To odległość jednego skoku. Na taką odległość chyba nie skoczą. W TS-ach nie ma możliwość ustawienia minimalnej odległości do wykonania skoku.Skrypt sporo zmieni. Jeden TS będzie mógł handlować kilkoma towarami, będzie też mógł na zmianę kupować i sprzedawać. Wszystko zależy od konfiguracji.Jak zainstalować? jak każdy skrypt. Zobacz do tematu o spolszczeniach skryptów, poszukaj tego skryptu, będzie tam link do tematu o skrypcie, przeczytaj o instalacji i konfiguracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Z tego co Azakal napisał, to skrypt dodaje jedynie kolejki, w których możemy zaplanować kupno wiecej niż jednego surowca. Jak ma on rozwiązać problem z moimi tsami i ich napędami skokowymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Juz hazia hmm ustawilem odl. na 2, a uzupełnianie na 20. Czyli 1skok=10uzupełnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 CytatZ tego co Azakal napisał, to skrypt dodaje jedynie kolejki, w których możemy zaplanować kupno wiecej niż jednego surowca. Jak ma on rozwiązać problem z moimi tsami i ich napędami skokowymi?Nie tyle kolejka, co jak pisałem możliwość zdefiniowania kilku towarów, którymi może handlować jeden TS przypisany do stacji. Ja miałem TS-y, które zaopatrywały moje HQ, miały na liście ponad 10 towarów i na brak żadnego z nich nie narzekałem.Poczytaj cały temat o skrypcie, nie tylko pierwszy post.A jak Ci to może pomów? Skrypt ma własną konfigurację skoków, która działa OK.CytatJuz hazia hmm ustawilem odl. na 2, a uzupełnianie na 20. Czyli 1skok=10uzupełnień.Nie, po prostu przy pierwszym dokowaniu (uzupełnianiu paliwa) bierze zapas na 20 skoków. Trochę to bez sensu, bo i tak zawsze uzupełnia zapas to pełnego, więc wozi w ładowni zawsze full zapas, czyli nie potrzebnie zajmujesz mu przestrzeń ładunkową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 No ale grunt, że działa i nie muszę się bawić skryptami Hmm, mam ten kompleks w nieznanym sektorze, obok nie ma żadnych innych bimbrowni, a jak ustawię cenę troszkę wyższą niż średnia to nikt nie kupuje, lecz gdy ustawię o 1kr niższą to popyt jest ogromny. Skoro mój kompleks jest jedyny w okolicy, to powinni kupywać wódzie bez względu na cenę? Troszkę trudno się dorobić na tym kompleksie, gdyż na zakup ogniw na full "120k pojemności" kasa spada jak woda, a żeby coś zarobić to muszę cenę spuścić poniżej średniej, co wcale nie daje zastrzyku gotówki, bo jak wspomniałem na ogniwa ta cała kasa leci, a czasem muszę dołożyć z kieszeni. Gdyby jednak skupowali moje wódzie po lepszej cenie, to problemu by nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Handlarze NPC też muszą zarabiać, więc zlatują się do Twojego kompleksu, gdy masz ustawioną cenę o jeden kredyt niższa niż średnia. Tak działa skrypt handlu w TC. Skupuj po po cenie mniejszej niż średnia, sprzedawaj po cenie wyższej niż średnia.Co do rentowności kompleksu, to masz może coś źle ustawione, może cenę zakupu Ogniw? Ja zawsze ustawiam cenę zakupu ogniw na 12kr.Ale nawet przy cenie zakupu Ogniw ustawionej na 18kr i cenie sprzedaży GW na 727kr kompleks składający się z 1 Destylarni GW L i jednej Farmy pszenicy L powinien przynosić zysk w wysokości 110625 kr na godzinę. Zobacz do kalkulatora kompleksów dla TC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 No jednak zyski są. Włączyłem x3, byłem wykończony, więc pokimałem 1h. Po powrocie kompleks zarobił 1.6m kr. Mam zamiar dokupić więcej bimbrowni oraz dorobić się kopalni kryształów i elektrowni Powolutku i do przodu :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 A ja nadal upieram się, że walka daje najwięcej zysssssssku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Czy ja wiem. Może i szybszy zysk jest. Np. w jednej walce, można zmusić pilotów do opuszczenia statków, wiadomo m3=zysk jak i większe. Również w misjach typu: patrol, eskorta możemy zgarnąć kasę za wykonanie misji oraz przy okazji zgarnąć statki wroga Ale ja narazie spokojnie buduje imperium finansowe. Za niedługo kupie coś dużego, widzi mi się m6 za 10m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 CytatA ja nadal upieram się, że walka daje najwięcej zysssssssku Tylko czy zysk jest najważniejszy ? Gdyby tak było to każdy by tylko kopał nvidium odpuszczając inne aspekty rozgrywki Chodzi o to by gra dawała frajdę. Walka jest fajna, ale po n-tej bitwie możemy poczuć się trochę znużeni i fajnie jest odpocząć robiąc jakąś spokojniejszą misję, ustawiając nową własną fabrykę czy handlarza, albo po prostu obserwując jak nasze statki i stacje uwijają się jak mrówki i zarabiają dla nas może niezbyt duże, ale stałe kredyty Poza tym bez sporej ilości fabryk (lub odpowiedniego skryptu) praktycznie nie da się zdobyć własnego HQ w miarę sensownym czasie, więc warto jak najwcześniej rozwijać swoje imperium, szkolić handlarzy, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Jeśli zamierzasz zarobić całe 10m tylko i wyłącznie na handlu bez zostawiania gry przez n godzin na seta to powodzenia W międzyczasie możesz walczyć Przy okazji podszkolisz się i gdy grupa piratów wyśle Ci SMS o treści "poddaj się" będziesz miał zabezpieczenie w postaci umiejętności Ja na twoim miejscu ustawiłbym te fabryki i gdy zaczną działać zostawił je samym sobie, a samemu bić piratów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 W tym sektorze nie widziałem jeszcze zagrożenia. Fabryczki stawiam, a sam szukam misji z patrolem, bądź eskortą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Czy jeśli chcę przyłączyć do mojego kompleksu fabryczki, które znajdują się na drugim końcu sektora, to muszę na całej długości umieścić jakieś fabryki, a następnie wszystkie fabryki połączyć aż do kompleksu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sokollbn Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Mam kompleks, po drugiej stronie sektora jest fajna asteroidka z krzemem, a chcę do tego kompelsu dołączyć elektrownie i chcę aby ta elektrownia była połączona z fabryką kryształów. Ale jak zrobię kopalnie krzemu, to jak bd chciał ją połączyć z fabryką kryształow to się zrobi nowy kompleks po drugiej stronie sektora. Da radę jakoś połączyć te dwa kompleksy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gleavess Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Jeśli się nie mylę to aby stworzyć kompleks fabryki nie mogą być zbyt daleko od siebie.Chyba można je holować promieniem holowniczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.