Volvez Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Mam nadzieje, że nie jest to wtórny temat. Tak czy owak nie znalazłem przez wyszukiwarkę. Tak więc chciałbym zmienić wartość towarów wymaganych do zakończenia takiej misji jak na przykład HUB, nie wiem gdzie i za pomocą jakiego programu to znaleźć i zmodyfikować. Proszę o pomoc.PS. Nie jest to dla mnie oszukiwanie. Po prostu Uważam, że jeden boron nie obrobi kilkuset ton chipsów i innych w tak krótkim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 FAQ misji fabuły X3:TC - komentarze i pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Gdzie i jak modyfikować ten " Kod MD"? Proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 CytatGdzie i jak modyfikować ten " Kod MD"? Proszę.Nigdzie. Chodziło mi o to: CytatKolejny raz to samo. Nie patch, a skrypt Apricot Hub Plot Very Easy version.Ściągasz, wypakowujesz, wrzucasz do katalogu director i grasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 W zasadzie HUB było przykładem. Chodzi mi o pełną możliwość własnoręcznego ustawiania wartości w każdej fabule. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Spróbujmy inaczej. Czy jest taka możliwość by własnoręcznie zmodyfikować jakąkolwiek fabułę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Skrypt Apricot Very Easy Hub Plot v4.1 for TC v3 zmienia ilości towarów potrzebnych do zakończania fabuły HUB-a na następujące:4 computer components, 5 microchips, 15 Teladianium, 45 Ore, 5 Nividium, 75 Crystals, 40 Silicon and 25 microchips. The payout you make is now 1 mill.Chyba nie są to zbyt wielkie ilości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Kiedyś czytałem o tym ale chyba coś pomyliłem i wydawało mi się że będzie to z 15 tys micro. dziękuję ci bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Pewnie dlatego, że są trzy wersje tego skryptu Low, Medium i Hard, każda różni się właśnie ilością surowców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Jest to wielce możliwe.Zobaczę czy działa dopiero jak dostarczę teladianium gdyż już zacząłem HUBa a to nie wpływa na teraźniejsze zadania. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.