Skocz do zawartości

Jak dodać Nowy Statek X3:TC


Griszko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Jestem nowy i zielony 😛 Pomijając fakt, że jestem fanem BSG, SG itp. To korci mnie o dodanie statku z SG do X3:TC. Znalazłem odpowiednie pliki na http://cycrow.thexuniverse.us/ (dokładniej XSP Ships > BC303 Daedalus - M1 - By Balogt i F302 - M3 - By Balogt)

Problem polega na mojej znikomej wiedzy w tych "plikach". Z tego co wyczytałem plik XSP jest z poprzedniej wersji X3R i nie można go użyć w X3:TR, ale podobno da się go zmienić/rozpakować na odpowiedni.

Efekt jaki pozyskałem to rozpakowanie owych 2 plików XSP... Ale nie wiem co dalej 😀

Z "dedala" uzyskałem 1 plik dedalus.pbd i 5 a.pbb aft_shield.pbb black.bpp engin1.bpp windows.bpp

Z F302 podobnie f302.pbd f302.pbb

Przekopałem się przez masę stron/for/tematów i nie wiem co dalej... Prosiłbym o pomoc i wyrozumiałość jeśli temat jest w złym dziale itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można było, ponieważ starsza wersja Plugin Managera Lite nie obsługiwała formatu .xsp.

Od wersji 1.2 już obsługuje i można instalować statki zapisane w formacie .xsp.

Jak to robić jest opisane w FAQ#10 i zlinkowanych w nim tematach, ale uwaga, instalujesz na własna odpowiedzialność i świadomością ewentualnych problemów z plikami sav po instalacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba statki działają i mają się dobrze, gra nie wywala 😛 Dziękuje Yacku za pomoc 😀

Może taka jedna uwaga dla wszystkich na przyszłość... Statek w formacie .xspktóry ściągniemy można edytować w Plugin Manager - Ship Creator, tam ustalamy w jakich stoczniach będzie. Trzeba też ustalić jakie uzbrojenie ma "obsługiwać" to wykonujemy za pomocą XSPConverter z Xplugin Manager.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach