Griszko Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Uporałem się z problemem mapy ] Znalazłem fajny sektor xenoński 347, polecam jakby ktoś szukał mocnych wrażeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Pierwsze wrażenia super. Zainstalowałem mój ulubiony mod dodający kokpity PSCO1 .http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=254635Jednak instalując go typowo jako fake path nie jest kompatybilny z TOTT .(wszechświat pełen mamutów, również Xenońskich ).Przenumerowałem pliki .cat i.dat moda TOTT i innych modów o jeden numer w górę począwszy od numeru 13. Czyli nr 13 na 14, 14 na 15 itd.Pliki moda PSCO1 wsadziłem jako nr 13.dat i 13.cat . TOTT chodzi bez zgrzytów tylko w PSCO1 brakuje kilku kokpitów.(Liczba brakujących kokpitów jest niewielka także mod nadal sprawia mi wielką radość) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Griszko Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Ciekawe rozwiązanie... Lecz chyba wszystkiego się tak nie doda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 CytatCiekawe rozwiązanie... Lecz chyba wszystkiego się tak nie doda...Rozwiązanie nie moje tylko Yacka. Opisywał kiedyś to zastosowanie do innych modów.Na modzie PSCO1 bardzo mi zależało więc je zastosowałem i działa . Mi to wystarcza. Do tej pory zauważyłem 2 rzeczy które nie działają w PSCO1 . Tenjin nie korzysta z domyślnego kokpitu dla M3 , w skafandrze brak hełmu z wyświetlaczem. Widocznie TOTT modyfikuje coś w tych dwóch obiektach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Panowie, mam problemik... Mam działające Magiczne Imię i jak włączam jakiś profil to wszycho idzie w ***** ] ] . Jest jakaś metoda na wyłączenie tego problemu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 A tak coś bardziej dokładnie opisać problem, to nie łaska? Myślisz że wszyscy maja magiczne kule i będą wiedzieć co u ciebie źle działa?Magiczne imię nie ma tu nic do rzeczy. Zmiana Magicznego imienia działa tylko w tej grze, której zostało ono zmienione. Przy uruchamianiu nowej gry jest ono zapominane i nie ma wpływu na nową grę.Najprawdopodobniej masz konflikt z jakimś skryptem lub modem a TOTT.A jeszcze bardziej prawdopodobne wydaje się to że źle zainstalowałeś patcha 3.1, przez co nadpisałeś pliki 13 cat/dat moda TOTT plikami 13 cat/dat z patcha. Zobacz: http://xudb.pl/topic/1735-re-patch-3-1/#entry26678 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Jak grałem jeszcze w normalne X3 to po użyciu imienia (wersja gry 1.0) to przy następnym uruchomieniu wszystko czym "dowodzę" idzie won. Podobnie było z nast. wersjami i teraz z X3TC/TOTT. Gra wywala się od razu po ekranie loading.Wygląda to tak jakby coś rozerwało od środka okręt.P.S: niewiem czy to ważny szczegół, ale pojawiają mi się zamiast ikony kursora wszystkie oznaczenia, znaczniki, kursory naraz w czymś podobnym do prostokąta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 W każdej grze wcześniej, czy później używam Magicznego Imienia, ale nigdy nie miałem takich problemów. Skoro masz tak, to nie używaj Magicznego imienia.Reinstalacji gry próbowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 skasowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 zaraz sprubuję. To bedzie jakiś 9 raz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 ale mi chodziło o to żeby mojego posta skasowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitan Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 pewnie zagram za niedługo Ale co saradeus w pkt 3 napisał nie podoba mi się to I nie mogli od razu bailing do moda dodać? I tak każdy z tym będzie grał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Cytat4.Grax.remove.rocks -trochę ciężkawo z wydajnością gry z TOTTem, ten skrypt nieznacznie pomagaTo masz szczęście, mnie po odpaleniu tego skryptu wywaliło do pulpitu. Odpuściłem sobie.Co do reszty ciekawostek:Mod posiada pięć profili startowych:Wróg publiczny - startujemy jako Julian Brennan.Space Veteran - niezły początek - spora flota, ale wszyscy nas nie lubiąFreshly XenonHardcore XenonXenon InvaderOczywiście można spróbować grać na profilach z TC, ale wszystkie profile TOTT posiadają własną fabułę, do tego dochodzą nowe fabuły dla Yaki, piratów (dla stoczni Marauder, która jest w tym modzie) i Gonerów.Zmutowały w nim kosmiczne muchy:W fabule spotkałem już Starożytnych (a raczej na razie jeden z ich statków; wiem mało widać, ale nie chciał się pokazać ):Co do fabuły, to trudna, ale po części dlatego, że nie jest zrobiona w kodzie MD tylko jako skrypt, przez co nie ma czegoś, do czego przyzwyczaił nas TC - naprowadzania i briefingu misji. To co mamy robić, możemy przeczytać tylko w naszym dzienniku. A czytać i stosować się do tego trzeba dokładnie. Przykład: mamy lecieć z sektora A do sektora B. Wiadomo, najprościej skoczyć. Ale Ruda Siksa (Mira Mariani znów nam towarzyszy) informuje nas, że nie ma Napędu skokowego. Niby jej strata, my możemy skoczyć i poczekać na nią, tylko że okazuje się iż w mijanych po drodze sektorach uruchamiają się kolejne skrypty misji, a jeśli wykonamy skok do sektora docelowego, nie uruchomią się, a co za tym idzie, dalsza część fabuły również nie ruszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 A to jeszcze kilka rzeczy odnośnie TOTT1. W sektorze The Valut przy zachodniej bramie brakuje św.Piotra. Nie będę spojlerował, sami się przekonajcie czemu.2.CytatAle co saradeus w pkt 3 napisał nie podoba mi się to Nie martw się, M1 i M2 znikają tylko te z inwazji. Dzięki skryptowi wars Argon/Split wytargałem Pythona z sektora M148, na tempa co prawda bo jeszcze przed fabułą i strzelali do mnie ale za to była adrenalinka.3.Profil startowy Yaki Insurgent jest chyba podstawki ? Jeśli tak to trochę/mocno zlamiłem. Jeśli jest z podstawki to też chyba zmodyfikowany przez TOTT , bo dostałem na początek zaawansowane chokaro - 6 miejsc ma myśliwce.i może zobaczę fabułę dla Yaki.4.Odnośnie fabuł TOTT .-Gdy wleciałem do Ore BelT miałem się skontaktować z niejakim Adamsem który przebywa w kopalni Nvidium koncernu Plutarch. Takowej kopalni nie znalazłem , mapa scorpa również nie . W innych kopalniach Plutarch Adamsa nie widziano. I nie wiem czy to wina jakiś skrytów czy modów.Może Grax.remove.rocks usunął mi kopalnie a Yackowi sprzedał CTD.-oprócz w/w miałem kilka zaproszeń do obrony sektora przed Xenkami.Zaproszenia się ponawiają co jakiś czas. Narazie odmawiam bo moja flota jest mierna. Innych fabuł TOTT na razie nie widziałem.-Odnośnie Gonerów też nikt nie zaprasza, a ostro ostatnio kursuje pomiędzy Elisium i Nomad's Way w celu podniesienia reputacji. Za pierwszy cel wziąłem sobie uzbieranie na Arana.(stocznia dodana chyba przez skrypt SCS) Dziengi już są, reputacja prawie(9).Może i tak być że po wybudowaniu świątyni (fabuła z podstawki) będzie dostępna fabuła dla Gonerów. Z ciekawostek Osamu Aven lata teraz w Aranie i nie wiem czy to zasługa SCS czy TOTT.5.Zmodyfikowałem skrypt marine.training.manager.v3.dla własnych potrzeb. (Moja pierwsza modyfikacja) Właściwie tylko grupowe szkolenie przeszło zmiany. Skłoniła mnie do mnie do tego jedna rzecz. W początkowej fazie gry TC nie pozwala cieszyć się abordażem ponieważ szkolenie marines jest cholernie kosztowne i cholernie czasochłonne. Na patchu tc 3.0 niewyszkoleni żołnierze w walce, mają mierne szanse na abordaż bez użycia M7M i kapsuł abordażowych. Tak czy siak gracz pozostaje na łasce NPCBailAddon a mi dużą frajdę sprawia abordaż z użyciem M6.Zmiany:- Skrócony czas szkolenia - znacznie . W niecałe pół godziny mamy 5 gwiazdek- Obcięte koszty szkolenia - b.znacznie , heh- Wycięte komunikaty o ukończeniu poszczególnych szczebli szkolenia. Komunikat o zakończeniu zostawiłemJeżeli komuś odpowiadają modyfikacje skryptu idące w tą stronę niech napisze posta albo Priv to wrzuce a jakiś serwer dam linka../Edit6. Co do skryptu ExplorerCommandExtension-V1.2.2-11.07.2009 szkoda że nie działa mi z TOTT. 10 Strzał gotowych do eksploracji a tu taka lipa. Może jest jakiś skrypt w zastępstwie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Cytat1. W sektorze The Valut przy zachodniej bramie brakuje św.Piotra. Nie będę spojlerował, sami się przekonajcie czemu.A niby po co jej św. Piotr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 CytatA niby po co jej św. Piotr?A zaglądałeś jak wygląda po drugiej stronie ? Co do brakującej kopalni Nvidium - jeśli zacznę nową grę - (próbowałem na 2 profilach) to kopalnia istnieje w Ore Belt.(tak Scorp mówi) Niw wiem co mi się popsuło że w mojej grze nie ma jej. A tak mi szkoda zaczynać nowej gry -tyle godzin. Jak mam to zepsute to może więcej rzeczy. I najgorsze że nie wiem jak to naprawić.Na marginesie. Sprawdzałem na nowym profilu Grax.remove.rocks i działa z moim zestawem skryptów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 CytatA zaglądałeś jak wygląda po drugiej stronie ? Zaglądałem. Nieznany sektor na zachód od Pontifex Realm. Ale ja gram na profilu Wróg Publiczny.SpoilerDostęp do sektorów Starożytnych będę miał po wykonaniu fabuły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 CytatZaglądałem. Nieznany sektor na zachód od Pontifex Realm. Ale ja gram na profilu Wróg Publiczny.Ze względu na stwierdzone buraki w mojej grze (to chyba wina instalacji i deinstalacjii skryptów) chyba się skuszę na ten profil i zacznę od nowa.Chociaż bardzo mi jej szkoda - mile wspominam bo sporo czasu grałem w skali mikro, M3 tylko , poźniej zdobycie argońskiego zaawansowanego centaura (bailing pomógł) wykorzystywanego do abordaży. Na nowym profilu pogram na początku bez SCS i zobaczę co tam w Elisium - jest stocznia czy nie ma. A i przeinstaluje na tc na patch 3.1 i dam znać jak to wszystko chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja gram na 3.1 i chodzi.W EoL nie powinno być stoczni bez SCS.Brama do Starożytnych jest z innego sektora niż The Valut.Nie wiem, czy mnie się tylko tak wydaje, ale chyba wartości reputacji i rang idą wolniej w górę w tym modzie niż w normalnym TC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Yacek a możesz dać spojlera po jakim czasie i gdzie Mire spotkałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr111 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Yacku a jest jakas szansa na spolszczenie TOTTA? Pit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Przepraszam że post za postem. Powyższego można skasować. Nie mogę edytować.1.Znalazłem post z wymaganiami potrzebnymi żeby zacząć wątki Z TOTT.http://www.des-studio.su/viewtopic.php?f=5&t=6&sid=526c676f673c50c417be11990b737f0c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 CytatYacku a jest jakas szansa na spolszczenie TOTTA? PitMarna.Cytat1.Znalazłem post z wymaganiami potrzebnymi żeby zacząć wątki Z TOTT.http://www.des-studio.su/viewtopic.php?f=5&t=6&sid=526c676f673c50c417be11990b737f0cPrzyda się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saradeus Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Następna ciekawostka. Nie mam zainstalowanego skryptu ATF-Shipyard a w jednej z ziemskich stoczni można zakupić statki ATF.(Miła niespodzianka ze strony TOTT) Moj ulubiony Tyr ma poprawioną ładowność. Zobaczaczymy tylko czy teraz to nie przegięcie taka bateria PPO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arw1 Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Cytatzaraz sprubuję. To bedzie jakiś 9 raz..ni działa (( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi