Skocz do zawartości

Przejmowanie statków


michp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

A propos "wyskakiwania". Otóż u mnie jest pewien problem. Jednostka która szykuje się do "wyskoczenia", a będąca pod ostrzałem ciągłym czy to moim czy kogoś innego powoduje CTD. Gdy strzelam seriami zazwyczaj jest w porzadku. Spotkał się ktoś, czy to folklor wyłącznie mojej instalacji?

U mnie nie. Pokombinuj z ustawieniami, lub zrób reinstalkę z nowego instalatora 1.0a. Może pomoże. 🙁

Cytat

Tak wogóle mod z paroma błędami, ale i tak zabawa przednia.

Jak będzie patch i poprawią większość błędów, zabawa będzie lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Cytat

Yacek, moglbys wkleic screena lup podac wartosci jakie masz w ustawieniach tego baila z XTC ? Mam u siebie wszystko jak na normalu, zaczyna mnie to wkurzac bo nie ma zadnych opuszczonych statkow.

Proszę bardzo:

post-65-13043681047377_thumb.jpg

Ustawienia swoją drogą, a opuszczone statki swoją.

Aby mieć takie, trzeba się o nie postarać, czyli atakować statki NPC (np. z misji). Rasy w XTC są tak przyjaźnie nastawione do siebie, że wygląda na to iż sami Boroni są w XTC.

Chociaż właśnie z sektorów Borońskich wyciągnąłem kilka M6. Dwa zostały po piratach z klanu, z sąsiadującego z Borońskim sektorem piracki. Klan ten, co jakiś czas odwiedza sektor Boroński.

Dwa inne M6 to efekt inwazji Xenonów (P i PX), oraz Kha'ak (Zwiadowca M6), również na sektor Boroński. Zresztą chyba ten sektor to ma jakiegoś farta do tych inwazji, bo już chyba trzecia lub czwarta od początku gry.

Co do tej pokojowej natury ras, zmienić tego się nie da, w ustawieniach jest tylko podgląd, więc całkiem poważnie myślę na dodaniem skryptu Race Wars. Może to ich rozrusza, bo jak widzę Yaki, spokojnie przemierzające sektor np. Argonów, to mnie skręca.

Piratów też na lekarstwo, ale z tym poczekam jeszcze, za mało sektorów mam odkrytych, a od dwóch dni nic nowego mi nie przybyło. Poszukiwacze zastrajkowali, czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info. Widze, ze znacznie podniosles niektore wartosci. Wyprobuje i przetestuje to u siebie.

A propos Yaki, to oni maja zgode z Aldrinem wiec w ich przestrzeni sa tolerowani. Odnosnie piratow to mam w swej grze 6 sektorow pirackich. W dwoch z nich jest baza i calkiem niezla infrastruktura. Stoczni poki co brak, ale jak mniemam to ukaze sie dopiero znacznie pozniej....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest z przejmowaniem statków? Oczywiście zmieniłem opcje. W opcjach XTC jest komenda przejmij statek, przypisałem, próbuję przejąć to mam komunikat, że coś tam nie jest zainstalowane, wyskakuję ze statku, by przejąć ręcznie i nawet nie mam opcji przejmij. Statek ma lekko inny kolor na liście sektora. Nie wiem co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lec do doku zaopatrzeniowego Teladian i kup Oprogramowanie Złomiarza SCS 🙁 Dopiero wtedy można przejmowac statki tym klawiszem. SCS kosztuje 600 tys.

PS Niefajne to zablokowanie reputacji,też to macie u "wrogich" ras?Zrobiłem dziś małą rozróbe u Aldrinów i reputacja nic sie nie zmieniła.Gram Paranidem 😀 u Argonów i Terran chyba też to samo na -3 reputacja i nie ma u nich prawie wogóle misji na stacjach.To zablokowanie reputacji da się zmienic w ustawieniach.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem jakąś misję dla Spilita - nie pamiętam czy transport czy killerską... i z Śmiertelny Wróg Rodziny Ronkar 0% - skoczyło na Śmiertelny Wróg Rodziny Ronkar 1%... 🙁

Niestety wykonałem jeszcze ze 2-3 misje dla jakiś Spilitów w innych systemach i wskaźnik się nie ruszył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

pavlo,jakie masz ustawienia opuszczania statków i morale pilotów? 🙁

A takie dość łatwe - to w końcu gra "zapoznawcza" 😀

morale 80%

opuszczanie od 25 do 50% (im większy tym mniej)

Lewar - ale ciężko jest znaleźć misje akurat od Spilitów w innych sektorach... ale staram się

btw zauważyłem ostatnio że więcej dostajemy reputacji za misje handlowe czy przewóz pasażerów niż za misje killerskie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Wskaźnik się ruszy po paru jeszcze misjach. Zbyt dużo punktów masz do odrobienia. Jakieś 900 000 ... licząc od minus do zera. W okolicach bycia neutralnym dość szybko zmieniają się rangi. Gdzieś były podane wartości punktowe na forum. liczą się od -1 000 000 poprzez 0 do 1 000 000.

hm,czyli ostatnimi rozróbami pogorszyłem sobie jeszcze sprawę? 🙁

U aldrinczyków to raczej sobie nie podniosę reputacji,w swej przestrzeni mają tylko placówkę i stocznię w Bean,nie napotkałem tam jeszcze misji :/

Pavlo,podobne ustawienia mam 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem problem z podniesieniem reputacji u Terran i Paranidian, do czasu, gdy znalazłem prosty sposób, a nawet dwa:

1. Standardowy - misje patroli wielosektorowych. Lataj po sektorach przyjaznej rasy, w okolicy sektorów rasy, u której chcesz podnieść reputację. Szukaj patroli sektorowych kończących się w sektorze rasy u której chcesz podnieść reputację.

2. Mały cheat - chłopaki z XTC chcieli podnieść poziom trudności takich misji, dodając kilka linijek kodu, tworzącego dodatkowe wrogie statki w tych misjach. Zapewne zauważyliście, że czasami dostajemy polecenie lotu do następnego sektora, mimo że w sektorze jeszcze nie wszystkie wrogie statki zostały zniszczone, lub pojawiają się takie po otrzymaniu takiego polecenia. Problem był opisywany na forum Ego w temacie o modzie XTC. To właśnie działają wtedy te dodatkowe linie kodu. Tylko, ze jest mały problem z nimi, który można wykorzystać. Otóż tworzą one dodatkowe wrogie statki w sektorze, w którym znajduje się gracz. Wystarczy więc skoczyć do sektora rasy u której staramy się podnieść sobie reputację, zniszczyć te pojawiające się wrogie statki (mimo że patrol nie obejmował tego sektora) i już nas kochają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wersji XTC 1.0 mogłem przejmować w skafandrze, w wersji 1.1 już nie . Wczytałem save z stworzony na wersji 1.0 z opuszczonym statkiem - ten statek nadal posiadał opcję do przejęcia w skafandrze natomiast spawnujące się myśliwce po opuszczeniu przez pilota w wersji 1.1 nie można już przejąć. Myślę że naprawiali błąd z brakującym miejscem w ładowni i zapomnieli o opcji przejmowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...