Skocz do zawartości

Skrypty i mody kompatybilne lub nie z XTC


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Skrypty i mody kompatybilne z XTC:

Sector Takeover by Trickmov

Mapa Scorpa - no może nie do końca kompatybilna, ale działać działa.

Free Jump

CheatCollectionPackage

Community Configuration Menu

Jumpgate Construction Technology

NPC Bailing Addon - kompatybilny, ale XTC posiada własną wersję skryptu, też jest w niej możliwość konfiguracji.

System Obronny Anarkis

Befehlsbibliothek_X3TC_V3504

Enhanced Combat Commands

Extended Trade Command Software

TaxiLogistics

Waffensystem_CODEA_X3TC_V3114

Waffensystem_MEFOS_X3TC_V3203

ADAMS-ITT_TC

build.gate.1.0

CommunityPluginConfiguration-V1.41

Dynamic Product Pricing v1.0.3

lazcorp_crystal_free_spp_v1_02

Logain Industries CSecG-V2-12.9.2010

property.baron.v1.0

SalvageCommandsandNPCs-V1.5

SalvageInsuranceContract-V1.00

stealthsats

WareManager-V1.01

Marine Repairs

Commercial Agent i inne skrypty z kolekcji Lucike będzie współpracował z X-tended poprawnie tylko po zastosowaniu udostępnionej prze Lucike poprawki: X-Tended 1.1 Compliance Upgrade http://www.lucike.info/x3_terran_confli ... TC_1.1.zip.

Spolszczenie poprawki dostępne jest na Mamucie: Poprawka do XTC dla skryptów Lucike. Uwaga: Używać tylko w przypadku instalacji jednego ze skryptów Lucike takich jak:

Commercial Agent

Commodity Logistics Software

Economy and Supply Trader

Shawn's Cockpit Mod v1.5

==============================================================

Skrypty i mody niekompatybilne z XTC:

Safe Undocking Scripts - XTC posiada własną wersję skryptu.

The Galactic News System (BBS 2.0) - XTC już posiada ten skrypt.

TC EMP - niekompatybilne.

Frontier Wars (skrypt kompatybilny, ale ze względu na mechanikę XTC nie ma sensu go instalować). Zobacz do tego posta: http://xudb.pl/topic/1601-re-skrypty-i-mody-kompatybilne-lub-nie-z-xtc/page__pid__25129__st__20#entry25129

===============================================================

Dodałem na Mamuta trzy, przerobione przeze mnie tak aby działały z XTC, mody:

500km comm range XTC - uwaga, mod zwiększa zasięg komunikacji ze stacjami do 50km, dlaczego w nazwie ma 500km, bo tak nazywał się oryginalny mod dla vanilli, choć też zmieniał zasięg do 50km.

no floating icon XTC - mod usuwa ikony misji przy stacjach widoczne z widoku z kokpitu, ikony misji będą widoczne tylko w podglądzie mapy sektora. Wersja dla tych co grają bez HUD-a XTC

no floating icon XTC HUD - mod usuwa ikony misji przy stacjach widoczne z widoku z kokpitu, ikony misji będą widoczne tylko w podglądzie mapy sektora. Wersja dla tych co grają z HUD-em XTC

Instalacja jako fake patch, wypakować pliki cat/dat moda z archiwum pobranego z Mamuta. Przekopiować do katalogu głównego gry X3TC+XTC. Zmienić im nazwy na kolejne numery plików cat/dat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cytat

Pytanie : Berengar czemu wstawiłeś ten sam link kiedy Yacek wkleił go wcześniej w początkowym poście tematu ?

Było odwrotnie, Berenger podał kompatybilny mod, wraz z linkiem, a ja go przekleiłem do pierwszego postu.

mam nadzieję że inni też w ten sposób będą zgłaszać kompatybilne skrypty i mody, a dzięki temu że zostaną one przeklejone do pierwszego postu, nie trzeba będzie wertować całego tematu w poszukiwaniu kompatybilności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

http://xudb.pl/topic/348-skrypt-npc-bailing-addon/ -NPC Bailing Addon

Te skrypty działają u mnie bez problemu.

przeciez ten sktypt jest ma swoja adaptacje w grze, a ty ladujesz go dodatkowo.

A propos ... Skad wiadomo ze cockpit mod jest kompatybilny, jakies wiarygodne info na potwierdzenie czy tylko komentarz od jednej osoby w stylu - "u mnie dziala"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądziłem że właśnie ta strona powstała w tym celu: sprawdzić w grze które skrypty działają właściwie a które nie. Jeśli tak nie jest to proszę o info bo w takim razie nie ma sensu wrzucać kolejnych skryptów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Ej Sorkvild serio ma swoją wersje ?To wez mi daj info jak ją skonfigurować. Chodzi mi o to że ja nigdzie nie znalazłem śladów istnienia tego moda w mojej grze 🤔

Eeeh... A instrukcje przejrzal ? W menu konfiguracji te rzeczy sie ustawia po wybraniu poziomu trudnosci. Na samym dole jest szczegolowy rozpis "Bailingu" dla roznych statkow.

Menu sztucznej inteligencji w ustawieniach gry otwiera sie dopiero po wczytaniu pierwszego stau gry. Konfiguracja gry na starcie jest najistotniejsza sprawa.

Rowniez odradzalbym skryptow przez ciebie wymienionych. Potyczki sa juz zaimplementowane, cnc - na jakiego diabla? Ponadto nie instalowac przypadkiem SCS, bo tez juz jest w grze. Na dobra sprawe nic nie instalujcie zadnych skryptow poki co, gra juz na starcie jest niezle nafaszerowana dobrymi opcjami.

Poki co, sprawdze czy dziala station trader camper.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli komuś działa, to innym też może. Będzie problem ze skryptem, to się napisze info.

Ja też gram na razie bez skryptów, ale jeżeli ktoś już gra z jakimś to czemu nie może o tym poinformować innych.

Jeśli komuś przeszkadza ten temat, proszę go nie czytać.

A co do Frontiers Wars, to jak na razie nie widzę za bardzo po co ten skrypt instalować. W początkowej fazie gry nie ma dostępnych Nieznanych sektorów, które rasy mogłyby przejmować i walczyć o nie. Możesz więc opisać w dwóch zdaniach jak to jest u Ciebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Proszę o pomoc. Chodzi o opcję w setup: XTC Claim Ship. Z manuala zrozumiałem, że aby przejmować opuszczone statki muszę zainstalować skrypt Salvage Claim Software.

W setup po przypisaniu klawisza i uruchomieniu w grze - komenda - "nie zainstalowny". Czyli zainstalować SCS - czy dobrze myślę? Jeśli dobrze widzę - podobnie jest z innymi opcjami w Game Setup? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc - taki przejęty byłem instalacją XTC że nawet o tym nie pomyślałem.

Przy okazji chce podziękować wszystkim, którzy angażują się by XTC uczynić "polskim",

nie żałują czasu by tacy jak ja - czyli tacy, którzy nie ruszą palcem w tym kierunku -

mieli super zabawę i to po polsku. Wielki szacun i podziękowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem na Mamuta dwa, przerobione przeze mnie tak aby działały z XTC, mody:

500km comm range XTC

no floating icon XTC

Instalacja jako fake patch, wypakować pliki cat/dat moda z archiwum pobranego z Mamuta. Przekopiować do katalogu głównego gry X3TC+XTC. Zmienić im nazwy na kolejne numery plików cat/dat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

A co do Frontiers Wars, to jak na razie nie widzę za bardzo po co ten skrypt instalować. W początkowej fazie gry nie ma dostępnych Nieznanych sektorów, które rasy mogłyby przejmować i walczyć o nie. Możesz więc opisać w dwóch zdaniach jak to jest u Ciebie?

Cytat

Po prostu jest.

JA go miałem jeszcze przed XTC zainstalowanego i chciałem sprawdzić czy działa.

No właśnie. Po prostu jest i nic więcej. Skrypt do pełnego działania wymaga istnienia sektorów bez przynależności do konkretnej rasy. W XTC, takich nie ma, przynajmniej na początku gry. To znaczy są, ale dostęp do nich jest zablokowany. Bramy prowadzące z sektorów dostępnych na starcie, do sektorów bez przynależności do ras, są zablokowane. Ekspansja Wszechświata powoduje dopiero odkrywanie tych nowych sektorów, a raczej przejmowanie ich przez rasy. tak więc instalacja tego skryptu jest raczej bez sensu.

Skrypt przenoszę z sekcji kompatybilnych do niekompatybilnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam skrypty ktore ja mam wgrane niema z nimi problemu i działają dobrze oto:

System Obronny Anarkis

Befehlsbibliothek_X3TC_V3504

Enhanced Combat Commands

Extended Trade Command Software

TaxiLogistics

Waffensystem_CODEA_X3TC_V3114

Waffensystem_MEFOS_X3TC_V3203

ADAMS-ITT_TC

build.gate.1.0

CommunityPluginConfiguration-V1.41

Dynamic Product Pricing v1.0.3

lazcorp_crystal_free_spp_v1_02

Logain Industries CSecG-V2-12.9.2010

property.baron.v1.0

SalvageCommandsandNPCs-V1.5

SalvageInsuranceContract-V1.00

stealthsats

WareManager-V1.01

poprawione, skrypty są widoczne w grze bez readtext niektóre z nich czekają na swoją kolej w miarę rozwijania się gry ale najważniejsze ze są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...