Yacek Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Skrypty i mody kompatybilne z XTC:Sector Takeover by TrickmovMapa Scorpa - no może nie do końca kompatybilna, ale działać działa.Free JumpCheatCollectionPackage Community Configuration MenuJumpgate Construction TechnologyNPC Bailing Addon - kompatybilny, ale XTC posiada własną wersję skryptu, też jest w niej możliwość konfiguracji.System Obronny AnarkisBefehlsbibliothek_X3TC_V3504Enhanced Combat CommandsExtended Trade Command SoftwareTaxiLogisticsWaffensystem_CODEA_X3TC_V3114Waffensystem_MEFOS_X3TC_V3203ADAMS-ITT_TCbuild.gate.1.0CommunityPluginConfiguration-V1.41Dynamic Product Pricing v1.0.3lazcorp_crystal_free_spp_v1_02Logain Industries CSecG-V2-12.9.2010property.baron.v1.0SalvageCommandsandNPCs-V1.5SalvageInsuranceContract-V1.00stealthsatsWareManager-V1.01Marine RepairsCommercial Agent i inne skrypty z kolekcji Lucike będzie współpracował z X-tended poprawnie tylko po zastosowaniu udostępnionej prze Lucike poprawki: X-Tended 1.1 Compliance Upgrade http://www.lucike.info/x3_terran_confli ... TC_1.1.zip.Spolszczenie poprawki dostępne jest na Mamucie: Poprawka do XTC dla skryptów Lucike. Uwaga: Używać tylko w przypadku instalacji jednego ze skryptów Lucike takich jak:Commercial AgentCommodity Logistics SoftwareEconomy and Supply TraderShawn's Cockpit Mod v1.5==============================================================Skrypty i mody niekompatybilne z XTC:Safe Undocking Scripts - XTC posiada własną wersję skryptu.The Galactic News System (BBS 2.0) - XTC już posiada ten skrypt.TC EMP - niekompatybilne.Frontier Wars (skrypt kompatybilny, ale ze względu na mechanikę XTC nie ma sensu go instalować). Zobacz do tego posta: http://xudb.pl/topic/1601-re-skrypty-i-mody-kompatybilne-lub-nie-z-xtc/page__pid__25129__st__20#entry25129===============================================================Dodałem na Mamuta trzy, przerobione przeze mnie tak aby działały z XTC, mody:500km comm range XTC - uwaga, mod zwiększa zasięg komunikacji ze stacjami do 50km, dlaczego w nazwie ma 500km, bo tak nazywał się oryginalny mod dla vanilli, choć też zmieniał zasięg do 50km.no floating icon XTC - mod usuwa ikony misji przy stacjach widoczne z widoku z kokpitu, ikony misji będą widoczne tylko w podglądzie mapy sektora. Wersja dla tych co grają bez HUD-a XTCno floating icon XTC HUD - mod usuwa ikony misji przy stacjach widoczne z widoku z kokpitu, ikony misji będą widoczne tylko w podglądzie mapy sektora. Wersja dla tych co grają z HUD-em XTCInstalacja jako fake patch, wypakować pliki cat/dat moda z archiwum pobranego z Mamuta. Przekopiować do katalogu głównego gry X3TC+XTC. Zmienić im nazwy na kolejne numery plików cat/dat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berengar Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Pytanie : Berengar czemu wstawiłeś ten sam link kiedy Yacek wkleił go wcześniej w początkowym poście tematu ?EDIT : Pomyłka to Berengar był pierwszy , zwracam honor do kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 CytatPytanie : Berengar czemu wstawiłeś ten sam link kiedy Yacek wkleił go wcześniej w początkowym poście tematu ?Było odwrotnie, Berenger podał kompatybilny mod, wraz z linkiem, a ja go przekleiłem do pierwszego postu.mam nadzieję że inni też w ten sposób będą zgłaszać kompatybilne skrypty i mody, a dzięki temu że zostaną one przeklejone do pierwszego postu, nie trzeba będzie wertować całego tematu w poszukiwaniu kompatybilności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berengar Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipax1 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 http://xudb.pl/topic/1585-skrypt-frontier-wars/#entry24268 -Frontier Warshttp://xudb.pl/topic/348-skrypt-npc-bailing-addon/ -NPC Bailing Addonhttp://xudb.pl/topic/345-skrypt-community-configuration-menu/ -Community Configuration Menuhttp://xudb.pl/topic/1136-jumpgate-construction-technology-1-0/ -Jumpgate Construction TechnologyTe skrypty działają u mnie bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Cytathttp://xudb.pl/topic/348-skrypt-npc-bailing-addon/ -NPC Bailing AddonTe skrypty działają u mnie bez problemu.przeciez ten sktypt jest ma swoja adaptacje w grze, a ty ladujesz go dodatkowo.A propos ... Skad wiadomo ze cockpit mod jest kompatybilny, jakies wiarygodne info na potwierdzenie czy tylko komentarz od jednej osoby w stylu - "u mnie dziala" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość berengar Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Sądziłem że właśnie ta strona powstała w tym celu: sprawdzić w grze które skrypty działają właściwie a które nie. Jeśli tak nie jest to proszę o info bo w takim razie nie ma sensu wrzucać kolejnych skryptów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipax1 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Ej Sorkvild serio ma swoją wersje ?To wez mi daj info jak ją skonfigurować. Chodzi mi o to że ja nigdzie nie znalazłem śladów istnienia tego moda w mojej grze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 CytatEj Sorkvild serio ma swoją wersje ?To wez mi daj info jak ją skonfigurować. Chodzi mi o to że ja nigdzie nie znalazłem śladów istnienia tego moda w mojej grze Eeeh... A instrukcje przejrzal ? W menu konfiguracji te rzeczy sie ustawia po wybraniu poziomu trudnosci. Na samym dole jest szczegolowy rozpis "Bailingu" dla roznych statkow. Menu sztucznej inteligencji w ustawieniach gry otwiera sie dopiero po wczytaniu pierwszego stau gry. Konfiguracja gry na starcie jest najistotniejsza sprawa. Rowniez odradzalbym skryptow przez ciebie wymienionych. Potyczki sa juz zaimplementowane, cnc - na jakiego diabla? Ponadto nie instalowac przypadkiem SCS, bo tez juz jest w grze. Na dobra sprawe nic nie instalujcie zadnych skryptow poki co, gra juz na starcie jest niezle nafaszerowana dobrymi opcjami. Poki co, sprawdze czy dziala station trader camper. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Być może kipax nie rozumie po angielsku. A co do tekstów w stylu "mi działa" to zgadzam się z sorkvildem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipax1 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Słuchaj chodzi mi o to że ja nie wchodziłem wtedy w głębsze ustawienia tylko ustawiłem klawisze tak jak mi pasuje i poziom trudności na Hard nic więcej.PS:Sorkvild dzięki już ustawiłem i wyskakują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Jeżeli komuś działa, to innym też może. Będzie problem ze skryptem, to się napisze info.Ja też gram na razie bez skryptów, ale jeżeli ktoś już gra z jakimś to czemu nie może o tym poinformować innych.Jeśli komuś przeszkadza ten temat, proszę go nie czytać.A co do Frontiers Wars, to jak na razie nie widzę za bardzo po co ten skrypt instalować. W początkowej fazie gry nie ma dostępnych Nieznanych sektorów, które rasy mogłyby przejmować i walczyć o nie. Możesz więc opisać w dwóch zdaniach jak to jest u Ciebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipax1 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Po prostu jest.JA go miałem jeszcze przed XTC zainstalowanego i chciałem sprawdzić czy działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryss Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Witam,Proszę o pomoc. Chodzi o opcję w setup: XTC Claim Ship. Z manuala zrozumiałem, że aby przejmować opuszczone statki muszę zainstalować skrypt Salvage Claim Software.W setup po przypisaniu klawisza i uruchomieniu w grze - komenda - "nie zainstalowny". Czyli zainstalować SCS - czy dobrze myślę? Jeśli dobrze widzę - podobnie jest z innymi opcjami w Game Setup? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volvez Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 W doku zaopatrzeniowym kup urządzenie o tej nazwie.To raczej wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryss Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Dzięki za pomoc - taki przejęty byłem instalacją XTC że nawet o tym nie pomyślałem. Przy okazji chce podziękować wszystkim, którzy angażują się by XTC uczynić "polskim",nie żałują czasu by tacy jak ja - czyli tacy, którzy nie ruszą palcem w tym kierunku -mieli super zabawę i to po polsku. Wielki szacun i podziękowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Każdy "był przejęty" instalacją XTC jak mi pierwszy raz nie zadziałało to...........Mam takie pytanie : Czy do XTC jest kompatybilny edytor statystyk statków ( np. prędkość, lasery ...). Jeśli ktoś się dowie to niech wie że dziękuję z góry za fatygę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 X3 Editor 2 jest kompatybilny z XTC. Tylko po co zmieniać statystyki? Aby zaburzyć balans gry, jeszcze jej nie znając? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Dodałem na Mamuta dwa, przerobione przeze mnie tak aby działały z XTC, mody:500km comm range XTCno floating icon XTCInstalacja jako fake patch, wypakować pliki cat/dat moda z archiwum pobranego z Mamuta. Przekopiować do katalogu głównego gry X3TC+XTC. Zmienić im nazwy na kolejne numery plików cat/dat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro-Man Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 CytatX3 Editor 2 jest kompatybilny z XTC. Tylko po co zmieniać statystyki? Aby zaburzyć balans gry, jeszcze jej nie znając?Chciałbym pograć statkami sohnen , a jak chyba większość wie :SpoilerStatki sohnen nie mogą mieć zainstalowanych broni, rakiet i latają 1m/sDlatego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 CytatA co do Frontiers Wars, to jak na razie nie widzę za bardzo po co ten skrypt instalować. W początkowej fazie gry nie ma dostępnych Nieznanych sektorów, które rasy mogłyby przejmować i walczyć o nie. Możesz więc opisać w dwóch zdaniach jak to jest u Ciebie?CytatPo prostu jest.JA go miałem jeszcze przed XTC zainstalowanego i chciałem sprawdzić czy działa.No właśnie. Po prostu jest i nic więcej. Skrypt do pełnego działania wymaga istnienia sektorów bez przynależności do konkretnej rasy. W XTC, takich nie ma, przynajmniej na początku gry. To znaczy są, ale dostęp do nich jest zablokowany. Bramy prowadzące z sektorów dostępnych na starcie, do sektorów bez przynależności do ras, są zablokowane. Ekspansja Wszechświata powoduje dopiero odkrywanie tych nowych sektorów, a raczej przejmowanie ich przez rasy. tak więc instalacja tego skryptu jest raczej bez sensu.Skrypt przenoszę z sekcji kompatybilnych do niekompatybilnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal10 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam skrypty ktore ja mam wgrane niema z nimi problemu i działają dobrze oto:System Obronny AnarkisBefehlsbibliothek_X3TC_V3504Enhanced Combat CommandsExtended Trade Command SoftwareTaxiLogisticsWaffensystem_CODEA_X3TC_V3114Waffensystem_MEFOS_X3TC_V3203ADAMS-ITT_TCbuild.gate.1.0CommunityPluginConfiguration-V1.41Dynamic Product Pricing v1.0.3lazcorp_crystal_free_spp_v1_02Logain Industries CSecG-V2-12.9.2010property.baron.v1.0SalvageCommandsandNPCs-V1.5SalvageInsuranceContract-V1.00stealthsatsWareManager-V1.01poprawione, skrypty są widoczne w grze bez readtext niektóre z nich czekają na swoją kolej w miarę rozwijania się gry ale najważniejsze ze są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Cytatscs.338A czytałeś: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 82#3480482CytatSTOv1_23Stara wersja, w pierwszym poście jest podany link do najnowszej wersji, kompatybilnej w 100% z XTC.Jakoś mnie nie przekonałeś tą swoja listą. Mam wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal10 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 racja Yacek poprawiane.Dla mnie najważniejsze ze skrypty związane z zarządzania lotniskowcem,wieżyczki,obrona stacji, działają bez zarzutów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.