Lizard Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Po dłuższej przerwie postanowiłem powrócić do świata X. Grę rozpocząłem z profilu Patriota Argoński. Z racji tej, że dany profil rozpoczynamy w sektorze Omicron Lyrae od razu podoiłem się misji eskortowania dygnitarzy, co równoznacznie jest wstępem do rozpoczęcia fabuły Terran. Fabuły jakie są w grze przeszedłem wielokrotnie, I uważam że niektóre misje powinny posiadać czas jakim powinniśmy wykonać dany etap misji. Przykładowo kampanii Terrańskiej, misji 2 otrzymujemy zadanie śledzenia pirackiego statku, który bierze czynny udział w ataku na konwoje. Towarzyszące mu statki Xenów, pomimo tego że są atakowane przez nas, nie zwracają na nas uwagi. Łatwo jest zdobyć te cztery myśliwce, przeładować uzbrojenie i tarcze. Dzięki zastosowanej pętli w misjach gracz może wykonywać daną czynność wielokrotnie, bez żadnych konsekwencji. Po wielokrotnym wykorzystaniu takiej pętli w misji gracz może z łatwością przesiąść się z M5 do M6. Tak więc zastanawiam się czy nie było by lepiej gdyby gracz w niektórych misjach został ograniczony czasowym wykonaniem misji. Jakie jest wasze zdanie na ten temat? Czy takowe pętle sprzyjają grze, czy może należy traktować je jako zwykły cheat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 CytatJakie jest wasze zdanie na ten temat? Czy takowe pętle sprzyjają grze, czy może należy traktować je jako zwykły cheat ?Ja się z Tobą zgadzam, to w pewnym sensie jest cheat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Właśnie dla tego uważam, że do niektórych misji powinnien zostać dodany czas, w którym gracz musi się zmieścić, aby wykonać daną misję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WolfBlade Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Albo jak we freelancerze żeby przejść do następnej misji musiałeś nabić odpowiednią ilość kredytów i poczekać trochę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Osobiście uważam że fajnie by było tez gdyby przykładowo boje skokowe jakie występują w fabułach odgrywały znaczący wpływ na rozgrywkę. W fabule Terran jest misja, gdzie eskortujemy statek do sektora Wenus. Gdy nasz statek znajdzie sie w sektorze Mars otrzymujemy wiadomość o tym że Xenoński J wraz z towarzyszącymi mu myśliwcami wleciał do sektora. Wielokrotnie po rozprawieniu sie z Xeniam zapominałem o tej boi skokowej A ta biedna "wisi" sobie tam przez cała moją rozgrywkę. Tak więc uważam że fajnie by było gdyby gracz przykładowo nie zniszczył jej regularnie jednostki Xenów "nawiedzały" sektor Mars, do momentu przejęcia kontroli nad nim. Oczywiście gracz mógłby temu zapobiec niszcząc boję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.